Stránka 20 z 24

Re: další existence SIII

Napsal: 31 led 2022 14:59
od tomáš štěpnička
Pavel píše: 31 led 2022 13:58
tomáš štěpnička píše: 15 led 2022 12:33 A další prvek pro mne k nepochopení,aneb proč mít pod autem zbytečně dost místa,bude daleko lepší tam něco nafařit aby to driv sedlo na parez.. :roll: a vubec diky tomu je vse nizko,prědní špičky na rámu,pera...vše je to zbytečně nízko....a stačilo dát listy nad nápravu :muscle
na poli pařezy nejsou,ono to bylo konstruováno jako traktůrek,ale to ti asi těžko někdo vysvětlí :lol:
no já mám políčko v lese ...a cesta k němu je samí pařez.....každou chvíli za tento bazmecht visím na pařezu ,ani nemluvě o komplikacích když jedu pro dřevo,nebo případně v hlubokých kolejích ..je to takové ,,jak vyhodit kotvu"

Re: další existence SIII

Napsal: 31 led 2022 15:01
od tomáš štěpnička
Pavel píše: 31 led 2022 13:55 a co s tím uděláš? :chuckle
ehhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm................... musím přemýšlet

Re: další existence SIII

Napsal: 31 led 2022 16:44
od MadTom
Když to tak čtu, tak jsem si vzpomněl na menší vícestupňové přebodovky. Vyrábí je třeba Shimano. :mrgreen: Možná by to bylo celkem progresivní řešení.

Re: další existence SIII

Napsal: 31 led 2022 20:23
od tomáš štěpnička
Pavel píše: 31 led 2022 16:08
tomáš štěpnička píše: 31 led 2022 15:01

ehhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm................... musím přemýšlet
zkrátit převodovku přece :rock
No tak samozřejmě,už jsem do cirkulárky nahodil kotouč s jemnějším zubem .jen teď řeším nějakej příložník aby byl řez rovný,a vzhledem k tomu že jsem nevypouštěl olej,tak jsem se na víkend domluvil se zdravotní sestřičkou aby zastavila případné krvácení (převodovky) :D

Re: další existence SIII

Napsal: 31 led 2022 20:26
od tomáš štěpnička
MadTom píše: 31 led 2022 16:44 Když to tak čtu, tak jsem si vzpomněl na menší vícestupňové přebodovky. Vyrábí je třeba Shimano. :mrgreen: Možná by to bylo celkem progresivní řešení.
To už je dávno překonané bezestupňovou převodovkou značky variátor značky vespa😉😁

Re: další existence SIII

Napsal: 16 úno 2022 09:10
od tomáš štěpnička
zajímalo by mne jaký přínos má konverze LT77 pak mezikus konverze a na tom našroubovaná přídavná převodovka ze serie ??.... proč nedat rovnou LT 77 a za ní nechat LT 230 ?
a jak je to pak se zadním kardanem u S88? přeci jen už takhle není zadní kardan moc dlouhý a ta konverze ať tak nebo tak mi vychází cca o 10 cm delší než původní převodovka

Re: další existence SIII

Napsal: 16 úno 2022 12:47
od Hanys_a_Kaca
Dozadu už pak kardan vubec nedáváš, to se doskládá z několika hardy spojek přímo mezi buben ručky a zadní diferák.

Re: další existence SIII

Napsal: 16 úno 2022 13:05
od tomáš štěpnička
:lol: a nějaký normálnější zkušenosti? :lol:

Re: další existence SIII

Napsal: 16 úno 2022 13:09
od tomáš štěpnička
a další věc,z legislativních důvodů do auta asi bohužel nepůjde V8...s čímž se teda opravdu nemohu smířit :cry nějaké známé úpravy té benzinové dvapůlky které by ji přidali koně a krouťák? cestou turba se mi uplně jít nechce ,spíš jsem si myslel na nějaký kompresor ...jen nevím zda použít třeba VW G60 ,nebo třeba Orlík

Re: další existence SIII

Napsal: 17 úno 2022 16:19
od Neklan
https://www.automotivecomp.com/services ... -services/
SU karburátor + vačka + Stage 2 hlava s kompresním poměrem 9:1 údajně +43BHP, tj. 120BHP (SAE), tzn cca 105 - 110k DIN, je to odzkoušený dobový tuning, který se dělá už 40 let, ale stojí to docela raketu.

Re: další existence SIII

Napsal: 17 úno 2022 16:21
od Neklan
Jinak moji dva a čtvrtku měli před dvěma lety v práci Pavel s Alešem, je kromě tvrzených ventilových sedel úplně standardní a jede jako sen.

Re: další existence SIII

Napsal: 18 úno 2022 10:18
od tomáš štěpnička
Neklan píše: 17 úno 2022 16:19 https://www.automotivecomp.com/services ... -services/
SU karburátor + vačka + Stage 2 hlava s kompresním poměrem 9:1 údajně +43BHP, tj. 120BHP (SAE), tzn cca 105 - 110k DIN, je to odzkoušený dobový tuning, který se dělá už 40 let, ale stojí to docela raketu.
to už vypadá jako slušné parametry ,nezmiňují někde i jaký je Krouťák? ,a ty díly jsou objednatelné?

Re: další existence SIII

Napsal: 19 úno 2022 08:58
od tomáš štěpnička
Já mám trochu jiné sání,nicméně zrovna tohle by šlo i svařit :wasntme

Re: další existence SIII

Napsal: 20 úno 2022 08:04
od tomáš štěpnička
Může mi někdo osvětlit proč motor s karbikem co ma šoupátko a jehlu tak pěkně jede?-v čem jsou lepší než normální karburátor?

Re: další existence SIII

Napsal: 20 úno 2022 13:32
od Hanys_a_Kaca
Pavel píše: 19 úno 2022 10:26 znám jednoho co si to sání svařil a nasadil tam hif44,a jelo mu to ukrutně
já znám jednoho, co to nechává ležet ladem ve stodole....

Re: další existence SIII

Napsal: 23 úno 2022 10:13
od tomáš štěpnička
Tak motor usazen

Re: další existence SIII

Napsal: 23 úno 2022 19:13
od Hanys_a_Kaca
A neni to málo antone pavloviči?

Re: další existence SIII

Napsal: 23 úno 2022 19:21
od Martin_H
Když už to děláš, nechceš náhodou dát dohromady i mojí Pandu ( 2A) ? Jedno nebo dvě auta ... Mám jí na bílých číslech, že bych se někdy konečně svezl se Serií po dálnici ... :)

Re: další existence SIII

Napsal: 24 úno 2022 06:08
od tomáš štěpnička
Máš ji ve čtyřkolce???

Re: další existence SIII

Napsal: 24 úno 2022 08:41
od kryten
Martinova Panda je určitě ve čtyřkolce :chuckle