Napsal: 31 srp 2007 10:00
Já jsem použil silikon a je to ok.
Pro příznivce této anglické značky
https://nove.landroverforum.cz/forum/
Mas tam motor Euro3 s dvoma solenoidmi pre EGR ???jezbera píše:Tak som to "vykuchal" aj ja. Mam "nacipovanu" TD5 2003ku s filtrom K&N. Zmena po vydodeni EGRka je citit najmä ako lepsi/skorsi tah "od spodu". Doporucujem!
no a co si urobil s tym prepojovacim potrubym resp tym ohrevom co je na nom ???Stavros píše:ja to tak mam, oboje jsem zaslepil sroubkem.
ale ja ano....a tym padom dalsie hadice s chladiacou zmesou...popripade to zaslepist az za tymStavros píše:jo myslis tohle, tak to tam nastesti nemam.
Ano mam tam euro3 s dvoma solenoidmi a chladicom spalin. Prave preto som tu prepojovaciu sadu kupil v TD5alive.com, kde bol v cene materialu aj navod prave pre tento typ motora. Podla navodu sa tam ten chladic ma nechat, vid obr. Takze:DanoDEF píše: Mas tam motor Euro3 s dvoma solenoidmi pre EGR ???
mne je to jasne ako to treba urobit len sa mi to zda take nic moc riesenie....ked tak aj ten chladic uz trebalo odstranit lenze to uz je dalsi zasah...jezbera píše:Ano mam tam euro3 s dvoma solenoidmi a chladicom spalin. Prave preto som tu prepojovaciu sadu kupil v TD5alive.com, kde bol v cene materialu aj navod prave pre tento typ motora.DanoDEF píše: Mas tam motor Euro3 s dvoma solenoidmi pre EGR ???
Ja som to nevymyslel, ja som to robil podla navodu firmy z UK, kt sa TD5kou celkom zapodievam dost. A naco by si ten chladic vyberal? Na EGR bypass to nema ziadny vplyv. A ked, tak ho vyber, a bypassuj privod a odvod vody, ale to my pride zbytocne. Zablendovat uplne privod a odvod vody by som zvazoval, ci nepojdem proti praci nejakeho cerpadla.DanoDEF píše: mne je to jasne ako to treba urobit len sa mi to zda take nic moc riesenie....ked tak aj ten chladic uz trebalo odstranit lenze to uz je dalsi zasah...
neber to tak, ze sa chystam ho demontovat alebo robit mudrlanta len na Tdicku je to "cistejsie" riesenie alebo na TD5 prveho typu ak to urobim tak podobne ako je to v tom navode.jezbera píše:Ja som to nevymyslel, ja som to robil podla navodu firmy z UK, kt sa TD5kou celkom zapodievam dost. A naco by si ten chladic vyberal? Na EGR bypass to nema ziadny vplyv. A ked, tak ho vyber, a bypassuj privod a odvod vody, ale to my pride zbytocne. Zablendovat uplne privod a odvod vody by som zvazoval, ci nepojdem proti praci nejakeho cerpadla.DanoDEF píše: mne je to jasne ako to treba urobit len sa mi to zda take nic moc riesenie....ked tak aj ten chladic uz trebalo odstranit lenze to uz je dalsi zasah...
Ses asi s tím příspěvkem netrefilMiloš II píše:Tak ta byla bez problémů rozebraná jsou to dvě snýtované půlky mezi nima ložisko koupil jsem ho za 185,. s DPH číslo je 6203-2RSH/C3 Miloš II