Stránka 3 z 16

Napsal: 31 srp 2007 10:00
od Pavel C
Já jsem použil silikon a je to ok.

Napsal: 31 srp 2007 10:27
od discover
Pavle, myslis okolo ucpavky. Nanest za studena okolo? Nebo jak, a co teplota, nevadi silikonu?
Standa

Napsal: 31 srp 2007 10:58
od Pavel C
Natřel jsem styčné plochy ucpávky (záslepky) silikonem a pak jsem ji tam teprve přišrouboval. I když existují speciální silikony na vysoké teploty, tak jsem použil běžný bezbarvý. Poradil mi to jeden mechanik s tím, že to ty teploty vydrží a musím říct, že asi měl pravdu. Nemám s tím problém.
Mám D1 (300TDi) a tam je to trochu jinak (http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=1486 ), ale silikon by měl fungovat.

Napsal: 31 srp 2007 12:56
od discover
Diky za tip, vyzkousim. :lol: :lol: :lol:

Napsal: 10 zář 2007 23:28
od jezbera ivan
Tak som to "vykuchal" aj ja. Mam "nacipovanu" TD5 2003ku s filtrom K&N. Zmena po vydodeni EGRka je citit najmä ako lepsi/skorsi tah "od spodu". Doporucujem!

Napsal: 11 zář 2007 12:59
od DanoDEF
jezbera píše:Tak som to "vykuchal" aj ja. Mam "nacipovanu" TD5 2003ku s filtrom K&N. Zmena po vydodeni EGRka je citit najmä ako lepsi/skorsi tah "od spodu". Doporucujem!
Mas tam motor Euro3 s dvoma solenoidmi pre EGR ???

Napsal: 11 zář 2007 13:24
od Stavros
ja to tak mam, oboje jsem zaslepil sroubkem.

Napsal: 11 zář 2007 13:36
od DanoDEF
Stavros píše:ja to tak mam, oboje jsem zaslepil sroubkem.
no a co si urobil s tym prepojovacim potrubym resp tym ohrevom co je na nom ???

Napsal: 11 zář 2007 13:38
od Stavros
jo myslis tohle, tak to tam nastesti nemam.

Napsal: 11 zář 2007 13:40
od DanoDEF
Stavros píše:jo myslis tohle, tak to tam nastesti nemam.
ale ja ano....a tym padom dalsie hadice s chladiacou zmesou...popripade to zaslepist az za tym

Napsal: 11 zář 2007 15:48
od jezbera ivan
DanoDEF píše: Mas tam motor Euro3 s dvoma solenoidmi pre EGR ???
Ano mam tam euro3 s dvoma solenoidmi a chladicom spalin. Prave preto som tu prepojovaciu sadu kupil v TD5alive.com, kde bol v cene materialu aj navod prave pre tento typ motora. Podla navodu sa tam ten chladic ma nechat, vid obr. Takze:
- vyhodis trubku (1) pred chladicom spalin a zabledujes vystup z vyfuk. potrubia
- odpojis dve podtlakove hadice z EGR ventilu
- vyhodis trubku (3) za chladicom aj s EGR ventilom
- chladic (2) ostava na mieste aj s vodnym okruhom
- EGF ventil nahradis tym istym medzikusom ako aj u Euro 2
- dve podtlakove hadice nachas tam, zablendujes konce silikonom
- odpojis dva el. kable od dvoch regulatorov podtlaku na opacnom konci tychto hadic (konektory je tiez dobre niecim zablendovat, ja tam tlacim silikon, kt. sa da vzdy vylupnut prec)

To je vsetko.

Napsal: 11 zář 2007 16:02
od DanoDEF
jezbera píše:
DanoDEF píše: Mas tam motor Euro3 s dvoma solenoidmi pre EGR ???
Ano mam tam euro3 s dvoma solenoidmi a chladicom spalin. Prave preto som tu prepojovaciu sadu kupil v TD5alive.com, kde bol v cene materialu aj navod prave pre tento typ motora.
mne je to jasne ako to treba urobit len sa mi to zda take nic moc riesenie....ked tak aj ten chladic uz trebalo odstranit lenze to uz je dalsi zasah...

Napsal: 11 zář 2007 17:22
od jezbera ivan
DanoDEF píše: mne je to jasne ako to treba urobit len sa mi to zda take nic moc riesenie....ked tak aj ten chladic uz trebalo odstranit lenze to uz je dalsi zasah...
Ja som to nevymyslel, ja som to robil podla navodu firmy z UK, kt sa TD5kou celkom zapodievam dost. A naco by si ten chladic vyberal? Na EGR bypass to nema ziadny vplyv. A ked, tak ho vyber, a bypassuj privod a odvod vody, ale to my pride zbytocne. Zablendovat uplne privod a odvod vody by som zvazoval, ci nepojdem proti praci nejakeho cerpadla.

Napsal: 11 zář 2007 20:44
od DanoDEF
jezbera píše:
DanoDEF píše: mne je to jasne ako to treba urobit len sa mi to zda take nic moc riesenie....ked tak aj ten chladic uz trebalo odstranit lenze to uz je dalsi zasah...
Ja som to nevymyslel, ja som to robil podla navodu firmy z UK, kt sa TD5kou celkom zapodievam dost. A naco by si ten chladic vyberal? Na EGR bypass to nema ziadny vplyv. A ked, tak ho vyber, a bypassuj privod a odvod vody, ale to my pride zbytocne. Zablendovat uplne privod a odvod vody by som zvazoval, ci nepojdem proti praci nejakeho cerpadla.
neber to tak, ze sa chystam ho demontovat alebo robit mudrlanta len na Tdicku je to "cistejsie" riesenie alebo na TD5 prveho typu ak to urobim tak podobne ako je to v tom navode.

Napsal: 12 zář 2007 11:25
od discover
Stavrosi, ted uz to mam naposlouchany a musim rict, ze po odstraneni EGR vent. skutecne odpadlo jakoby ranni kuckani a nerovnomerny chod motoru. Urcite se zklidnil, nekolisa a je ochotnejsi k vytaceni. Asi je spokojen, ze uz nemusi polykat tu spinu :lol: :lol: :lol:

Pokus

Napsal: 12 zář 2007 12:29
od Miloš II
Přesunuto

Re: Kladka

Napsal: 12 zář 2007 13:24
od Admin
Miloš II píše:Tak ta byla bez problémů rozebraná jsou to dvě snýtované půlky mezi nima ložisko koupil jsem ho za 185,. s DPH číslo je 6203-2RSH/C3 Miloš II
Ses asi s tím příspěvkem netrefil :?

Už tam je

Napsal: 13 zář 2007 17:47
od Miloš II
Tak když už to mám rozebraný tak jsem ho taky vykuchal :idea: A je tam. Miloš II

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 07 črc 2009 07:56
od Jindra
Zdar všici,
takže dochází k tomu že vymontuju EGR, jen bych potřeboval jestli někdo můžete vyvěsit rozměrový náčrt tý "ucpávky" pod turbem, abych si ji předem připravil... segment u sání není problém změřit, ale kdyby jste ho někdo měl....

Možná se to bude hodit výcero lidem....

Jindra

Re: TD5 EGR ventil

Napsal: 12 srp 2009 23:25
od Honza_offroad
jestli to je jeste aktualni, tak mi hod do SZ adresu, mam jich par vyrobenych, poslu ti to zadarmo.

H.