 .
 .Jinak po delším svezení jsem si na sedačku zvykl. Pravda, D2 je trochu tvrdší a víc mi sedí její boční vedení....Free2 je ale luxus. Každopádně jsem ještě ani na zlomek vteřiny nezapochyboval o správné volbě. D4 je super.
Moderátor: Miky_CZ
 .
 .cyril píše: Každopádně jsem ještě ani na zlomek vteřiny nezapochyboval o správné volbě. D4 je super.
 
   
   
   
 cyril píše:Free2 je ale luxus.
 
  

 , ale to podle mě k teréňáku patří. Když jedu s D4 5 hodin, tak mě záda bolí stejně jako v jakýmkoli jiným autě, kterým jedu 5 hodin. Jezdím kupátkem bavcem, mám čistě do lesa a na ryby mazla Géčko, jezdil jsem se vším možným, ale když jedu dlouho, tak mě ten hřbet bolí všude. Tím chci říct jedno - tohle bude dost subjektivní kategorie na posouzení.
, ale to podle mě k teréňáku patří. Když jedu s D4 5 hodin, tak mě záda bolí stejně jako v jakýmkoli jiným autě, kterým jedu 5 hodin. Jezdím kupátkem bavcem, mám čistě do lesa a na ryby mazla Géčko, jezdil jsem se vším možným, ale když jedu dlouho, tak mě ten hřbet bolí všude. Tím chci říct jedno - tohle bude dost subjektivní kategorie na posouzení. ŘEšit bych to začal, až kdyby se to celý páralo
 ŘEšit bych to začal, až kdyby se to celý páralo  
Jsem domluvenej na návštěvě v Cartecu. Kvůli jedný nitce bych tam nejezedil, ale mám ještě nevyřešenou tu uvolňující se lištu "A" sloupku, mlžící se světlomety a kryt levý přední kliky. Řekli mi, že to sedadlo výrobce posoudí a v případě uznání reklamace vymění pouze čalounění opěradla. Takže to z toho prý asi nějak stáhnou a navlíknou na to novou kůži. Možná je to něco jako jitrnice...Tomik píše:K tematice sedaček - přijdou mi v pohodě, nemají žádný extra boční vedení - teda spíš žádný, ale to podle mě k teréňáku patří. Když jedu s D4 5 hodin, tak mě záda bolí stejně jako v jakýmkoli jiným autě, kterým jedu 5 hodin. Jezdím kupátkem bavcem, mám čistě do lesa a na ryby mazla Géčko, jezdil jsem se vším možným, ale když jedu dlouho, tak mě ten hřbet bolí všude. Tím chci říct jedno - tohle bude dost subjektivní kategorie na posouzení.
K nitce na sedačce - já bych vzal od starý jehlu na pletení a narval tu nitku zpátkyŘEšit bych to začal, až kdyby se to celý páralo
 
  ) o kterým jsem trochu uvažoval a tam se dají mimo jiné seřizovat tlačítkem právě i ta boční vedení. A to je fakt luxus....o svezení ani nemluvím...
 ) o kterým jsem trochu uvažoval a tam se dají mimo jiné seřizovat tlačítkem právě i ta boční vedení. A to je fakt luxus....o svezení ani nemluvím...  
 
 jinej styl jízdy. Mlžící se přední světlomety - už jsem tam byl taky a bylo mi vysvětleno, že je to něco, s čím se u D4 (stejně jako u jiných D a LR vůbec) musí počítat a že to nemá vliv na výkon funkce živočicháře
 jinej styl jízdy. Mlžící se přední světlomety - už jsem tam byl taky a bylo mi vysvětleno, že je to něco, s čím se u D4 (stejně jako u jiných D a LR vůbec) musí počítat a že to nemá vliv na výkon funkce živočicháře   Je pravda, že už jsem to přestal řešit, auto svítí a zamlžení se stane tak jednou za 3 měsíce a to ještě za velmi specifických podmínek, který jsem ovšem ještě úplně nevypozoroval
  Je pravda, že už jsem to přestal řešit, auto svítí a zamlžení se stane tak jednou za 3 měsíce a to ještě za velmi specifických podmínek, který jsem ovšem ještě úplně nevypozoroval  
  600 Nm krouťák a 180 kW.
 600 Nm krouťák a 180 kW. .
 .Souhlas. Na tomhle bych, pokud to není vyloženě existenčně nutný zbytečně nešteřil. 245PS a 600Nm ja na předjíždění úplně super a když si to chci v nejasnejch situacích, když narazím třeba na nějakýho zakomplexovanýho soutěživce pojistit, přepnu prostě na sport.George 1 píše:Jsem včera koukal totiž na ceník discovery a ta varianta se 155KW je už za rozumný peníze, až mě to překvapilo, takže bych mohl šetřit na něj o pár let míň.
Ale zase si říkám, že když už do toho dávají takovej pořádnej motor, takže se asi vyplatí koupit tu silnější variantu
Rudo jestli chceš, tak ti někdy půjčím auto na svezení. Fakt je to paráda!RudaK píše:Free2 je ale luxus.

 
 Hmmm.....mohli dát alespoň fotku D4. By mě zajímalo, kdo z fóra by šel do benzínu....U sportovního auta to chápu, ale u náklaďáku mi víc pasuje nafta.BeerRudolf píše:AAAAAA, coooooo Todleeeee
http://www.autorevue.cz/land-rover-disc ... i-navzdory" onclick="window.open(this.href);return false;

 Možná je to mým postižením na BMW šestiválce v benzínu, ale prostě bych se toho nebál. 2-3 litry benzínu na 100 km navíc mě nezabijou, případně 5-6 litrů navíc
 Možná je to mým postižením na BMW šestiválce v benzínu, ale prostě bych se toho nebál. 2-3 litry benzínu na 100 km navíc mě nezabijou, případně 5-6 litrů navíc   
   
 

Ono to může být zas jinak ( zas můžou dát jiný motor )George 1 píše: kdy tady napíšu, že jsem si pořídil D4 180Kw HSE
 Já mám už 5 let Discoveru s tím slabším motorem ( TDV 2,7 - tenkrát se jiný nedával
  Já mám už 5 let Discoveru s tím slabším motorem ( TDV 2,7 - tenkrát se jiný nedával   a taky to byla revoluce a všichni byli unešení .....
  a taky to byla revoluce a všichni byli unešení .....  a celkově ,teď silueta zůstala stejná
  a celkově ,teď silueta zůstala stejná    ) a jsem spokojen i s r.v. 2005
   ) a jsem spokojen i s r.v. 2005   
  

To jó , určitě když koupíš něco jinýho ...Tydle auta nejsou na minimální spotřebu . Jestli chceš auto na spotřebu,tak se ohlídni jinamGeorge 1 píše: No uvidíme, třeba až ho budu kupovat já,tak bude jezdit za 4 litry
