Stránka 3 z 10
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Napsal: 26 lis 2010 18:06
od RudaK
Acon píše: No, my vieme kde je téma o TT no toto je iný výrobca a možno trochu inak funguje. Neskôr, keď sa všetko vyjasní asi dôjde k zlúčeniu tém.
Podle mě je
Locker a
TrueTrack od jedné firmy "
Detroit "

ale myslet znamená ho... vědět ,tak se tímto omlouvám jestli to tak není

Re: automaticke uzaverky diferencialu
Napsal: 26 lis 2010 18:54
od sloon
Máš pravdu Rudo
http://www.eaton.com/EatonCom/ProductsS ... oitLocker/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Napsal: 26 lis 2010 19:24
od RudaK
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Napsal: 26 lis 2010 20:42
od Acon
som myslel, že sa bavíme o tomto:
http://www.axlelock.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Aspoň tým začína toto vlákno
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Napsal: 23 pro 2010 17:51
od kocisek
tak už mam namontovanu AXle LOOK zo vsetina na zadnej salisbury naprave prve skusenosti z jazdy v trene su užasne ide to jak blazen gumy mam Michelin 7,50X 16 orxzl teraz v tom snehu bez zavahania vyjdem tam kde som v lete ked popršalo mal desne problemy ale štve ma divny zvuk z napravy pri preradovani su tam rany jak blazen jak s tym niekto ma skusenosti napište

Re: automaticke uzaverky diferencialu
Napsal: 26 pro 2010 08:52
od Jacko
kocisek píše:tak už mam namontovanu AXle LOOK zo vsetina na zadnej salisbury naprave prve skusenosti z jazdy v trene su užasne ide to jak blazen gumy mam Michelin 7,50X 16 orxzl teraz v tom snehu bez zavahania vyjdem tam kde som v lete ked popršalo mal desne problemy ale štve ma divny zvuk z napravy pri preradovani su tam rany jak blazen jak s tym niekto ma skusenosti napište

No tak sa vyjadrím aj ja zo skúsenosťami s Axle lokom - Disko mám obuté na BFG KM2,jazdím s tým denne,či je poladovica,či je sneh alebo prší,alebo traktory padajú a musím povedať,že zatial som VELMI spokojný. Je pravda že jazdím opatrne kôli obutiu - MTčka v zime,ale nejaké "vytláčanie" z cesty som nepostrehol,alebo aspoň nie v nejakej velkej miere - je pravda že na Cheere som mal v zadu samosvor tak som možno trocha zvyknutý,ale aj tak som velmi spokojný - ťukťuk na drevo. No a v hlbokom snehu to je paráda - už sa teším,ked budem mať v predu ARBčko
Kocisek - budeš mať chybu niekde inde,lebo ak si vieš predstaviť na akom princípe pracuje diferenciál,tak ti musí byť jasné,že v tom chyba byť nemôže. To by si teoreticky musel jazdiť v maximálnom zatočení predných kolies a zároveň aj radiť rýchlosti - to by ti to mohlo potom sem-tam šklbnúť. Skús pozrieť v akom stave máš kardanové kríže a ak tam nebude vôla,tak potom by si to mohol mať teoreticky posrané tak ako ja - vybitá hriadel hlavnej prevodovky a ozubené koleso prídavnej - to sú pri preraďovaní iné "šupy" - je to taká "bolesť" Land Roverov a hlavne starších ročníkov... - teda už som si na to zvykol,ale aj tak sa to stáva...
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Napsal: 26 pro 2010 14:32
od Land Jirka
kocisek píše:tak už mam namontovanu AXle LOOK zo vsetina na zadnej salisbury naprave prve skusenosti z jazdy v trene su užasne ide to jak blazen gumy mam Michelin 7,50X 16 orxzl teraz v tom snehu bez zavahania vyjdem tam kde som v lete ked popršalo mal desne problemy ale štve ma divny zvuk z napravy pri preradovani su tam rany jak blazen jak s tym niekto ma skusenosti napište

Mám uzávěrku ze Vsetína na zadní nápravě na D1 víc než dva roky, jezdím s ní pořád i v zimě a až na to cvakání, který je slyšet v létě při staženém okýnku a mírnou nedotáčivost funguje velmi dobře.
Jednou za čas se ozve hlasitější cvaknutí (rána) v pomalejší hodně ostré zatáčce projížděné bez plynu- to když uzávěrka neví, jestli má být zamklá, nebo se odemknout.
Po roce a půl jsem si ji cvičně vydělal na kontrolu a byla jako nová.
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Napsal: 26 pro 2010 15:32
od Jacko
Ešte ma napadlo,či si si diff rozmontoval sám,alebo ti to robil Matoška,lebo po namontovaní je samozrejme VŽDY nastaviť vôlu na hruške a planétovom kolese!!! To by mohla byť ešte jedna príčina toho búchania pri preraďovaní,ale to by ti potom mal aj hučať diferák.Je síce pravda že cez MTčka by to mohlo skreslovať.
Presne tak Jirko.
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Napsal: 31 kvě 2011 20:50
od Acon
pozná niekto
samosvorný diferenciál ASATB? Rozdiel proti TT? Cena je viac ako zaujímavá aj keď TT je tiež za dobrú cenovku.
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Napsal: 31 kvě 2011 20:55
od visby
RudaK píše:Podle mě je
Locker a
TrueTrack od jedné firmy "
Detroit "

ale myslet znamená ho... vědět ,tak se tímto omlouvám jestli to tak není

kedysi to tak bolo, potom ich robil aj ashcroft a ine firmy. v zasade ide o princip diferaku;-)
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Napsal: 01 čer 2011 05:39
od RudaK
visby píše:RudaK píše:Podle mě je
Locker a
TrueTrack od jedné firmy "
Detroit "

ale myslet znamená ho... vědět ,tak se tímto omlouvám jestli to tak není

kedysi to tak bolo, potom ich robil aj ashcroft a ine firmy. v zasade ide o princip diferaku;-)
Já je mám obě od Detroitu ( sic amerikánské ale aby nebyly vyrobené v čajně )

Re: automaticke uzaverky diferencialu
Napsal: 01 čer 2011 09:17
od Rosi
Je tu něGdo kdo by měl vyloženě špatné zkušenosti s Detroit TrueTrack do Salisbury na Defovi 110 (zadní náprava)?
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Napsal: 01 čer 2011 12:41
od Frana
Peslik....

Re: automaticke uzaverky diferencialu
Napsal: 01 čer 2011 14:27
od RudaK
Rosi píše:Je tu něGdo kdo by měl vyloženě špatné zkušenosti s Detroit TrueTrack do Salisbury na Defovi 110 (zadní náprava)?
Frana píše:Peslik....

Myslím,že Pešlík měl lockera

a pokud nemáš Rosi TC,tak TrueTrack se sám neaktivuje a nezavře......Zeptej se Ivana Jezbery - měl TrueTrack na obou nápravách,ale na Defovi 90 bez Salisbury a byl spokojen ( nakonec to stejné si dal potom i na D 2 ) Já to viděl naživo jak u Ivana,tak u Sloona a taky to fungovalo parádně a hlavně to nesyčelo,jak ARB

i když některým to ARB nesyčí ( možná pro to,že ho nezapínají

).
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Napsal: 01 čer 2011 14:51
od Ivoš Def
Myslím,že Pešlík měl lockera

a pokud nemáš Rosi TC,tak TrueTrack se sám neaktivuje a nezavře......
To neni tak uplne pravda, TT se bez TC neaktivuje jenom v pripade, ze je jedno kolo na naprave uplne ve vzduchu, jinak se aktivuje kdykoli, kdyz jedno z kol proklouzne. A sepnuti TT se da i pri zvednutem jednom kole "vyprovokovat" pribrzdenim...
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Napsal: 02 čer 2011 06:23
od RudaK
Ivoš Def píše: TT se bez TC aktivuje kdykoli, kdyz jedno z kol proklouzne.
Tak to je dobrý,mě bylo řečeno ,že bez TC se musí břibrzdit vždy....ale jestli se to sepne,při proklouznutí,což já zevnitř nepoznám,tak to nemá chybu a udělal jsem s TT dobře

Montoval jsem to na D 1 a ta je bez TC . Teď jde o to,jestli to je pravda

Re: automaticke uzaverky diferencialu
Napsal: 02 čer 2011 07:18
od Land Jirka
Truetrack funguje samozřejmě i bez TC, ale jak vyvěsíš kolo, je to jak diferák bez uzávěrky.
Já osobně bych ho dal jen na přední nápravu a na zadní nápravu 100% špéru

Re: automaticke uzaverky diferencialu
Napsal: 02 čer 2011 12:54
od Rosi
Land Jirka píše:Truetrack funguje samozřejmě i bez TC, ale jak vyvěsíš kolo, je to jak diferák bez uzávěrky.
Já osobně bych ho dal jen na přední nápravu a na zadní nápravu 100% špéru

Nevim, na to moje ježdění mi to příjde zbytečný. Mám dobrou zkušenost z jiných aut se samosvory, což jsem nabyl dojmu že je v podstatě True Track

(snad 70%?). TC samozřejmě nemám

ale umím si představit aplikaci Ivošovi metody, je-li funkční. Zs tak často zadní kolo ve vzduchu nemám...
Ruda mě když tak opraví, že 100% Locker je sviňa na kluzkým povrchu a zamyká i když je to nežádoucí? Navíc asi není uplně ideální i na asfaltu obezně? Jezdím a budu jezdit tak 80% po pevným povrchu. Řeším spíš jestli vubec něco instalovat - Salisbury drží a ne a ne se zničit

. Co vím určitě že chci čistě mechanické provedení (bez kompresoru).
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Napsal: 02 čer 2011 14:46
od RudaK
Rosi píše: 100% Locker je sviňa na kluzkým povrchu a zamyká i když je to nežádoucí? Navíc asi není uplně ideální i na asfaltu obezně? .
1) No tak 100% Locker je zaplý stále a rozepíná na tvrdém povrchu.
2) Někdo říká,že na asfaltu ( tvrdém povrchu ) cvaká 8 z 10 .Asi mám ten 9 nebo 10 - necvaká .
3) Největší nevýhoda je,že nepoznáš prasklou jednu poloosu - prostě to stále jede než praskne i druhá.
To znamená ,že v terénu je to výhoda tam,kde je potřeba a obráceně,kde je lepší bez uzávěrky,tak to je nevýhoda - přeci jen je stále zaplý ( na tvrdém povrchu nemá žádný problém )
Tohle řešení si musí rozhodnout každý soudruh sám .....

100% je to,že Locker nikdy nefučí a nepotřebuje ani kompresor a ani obsluhu,ale ......všechno má své pro i proti a proto jsou odpůrci i zastánci

tak jak u všeho ostatního
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Napsal: 02 čer 2011 23:04
od sloon
Mám TT na obou nápravách a pracuje to výborně nic nemusím zapínat když je to potřeba a kolo začne prokluzovat tak se to sepne samo

na to naše domácí ježdění je to super
Od tý doby co mám TT na obou nápravách tak TC už se nezapíná pouze když je nějaké kolo ve vzduchu nebo kolo rychle proklouzne a TT se nestihne sepnout tak mu TC pomůže.