Stránka 3 z 4

Re: vybrace celého vozu D1 300

Napsal: 10 led 2011 18:59
od Miky_CZ
je to mozne, ja ti v tom vic neporadim, na vyssi lift sem se nedostal takze zkusenosti nemam

Re: vybrace celého vozu D1 300

Napsal: 10 led 2011 19:33
od PavelU
O kolik to chceš zvedat?

Re: vybrace celého vozu D1 300

Napsal: 10 led 2011 19:39
od brudr
No o kolik by to slo :?: abych tam nemusel (zatim)davat jiny ramena,akorat bych treba dal jinej ten kardan :roll:

Re: vybrace celého vozu D1 300

Napsal: 10 led 2011 20:41
od brudr
Spis by sem nekdo mohl hodit nejakou "tabulku" co udelat pri 2" 3"4"liftu co u bodyliftu :roll: :idea:
a hodit to sem

Re: vybrace celého vozu D1 300

Napsal: 10 led 2011 21:08
od Honzan
brudr píše:No o kolik by to slo :?: abych tam nemusel (zatim)davat jiny ramena,akorat bych treba dal jinej ten kardan :roll:
Po zvednuti o 2 palce mi stacilo: pera, tlumice, delsi hadice brzd, nejaky dorazy a konusy na pera. Vse ok, nevibruje. Nevyhodou je, ze auto je gumove a jakoby se na nerovnostech vlni. Zvykl jsem si, ale pri uziti korekcnich ramen by melo cele rizeni ztuhnout a byt presnejsi.
To bych videl jako vyhodu. Ramena mam v garazi, ale nechci je tam davat dokud nebude jiny kardan (vetsi uhly nebo trikriz). Pokud bych totiz ted dal ramena, srovna se mi dif., coz je dobre, ale zvetsi se zalomeni kardanu a to muze prinest vibrace. Proto pomalu setrim na kardan a pak namontuju zaroven. Mozna by auto zkouslo jeste 2-3 cm, ale asi auto od auta. Vepredu mam stabik, vzadu ne...

Na vic nez 2 palce bych volil jeste korekcni ramena, kardany. to by melo jako zaklad stacit. Vahal bych s zivotnosti tech korekcnich silnetbloku, ale chvilku urcite vydrzi. Nevim jak moc bude trpet rizeni, seriova ramena a ostatni prvky bez zpevneni...

Re: vybrace celého vozu D1 300

Napsal: 11 led 2011 06:23
od RudaK
Myslím ,že korekční ramena jsou jen o trochu jinak ( mě se zdá lepší přefrézovat díry na koulích aje to úprava vratná ) a co jsem viděl,tak cenovka 200 liber . Nešel mě těžko volant,spíš se nevracel,kvůli záklonu svislých čepů do střední polohy ( tak jízda na silnici nic moc ). Věc vybrací je trochu záhada :Sorry: a to,že je diferenciál trochu zakloněný asi není v tomdle případě na závadu . Prostě zhrnuto - mě nic nevibrovalo a po přefrézování těch děr na koulích ( dělal to LandJirka ) ,se začalo auto líp ovládat,na silnici to drželo stopu a pravda šlo i líp ( lehčeji ) zatáčet . Ale já to mám zvedlé jen lehounko :chuckle a velikost liftu je neznámá ( 2" pružiny + cca 10 cm železa ) ,tak bych to odhadoval kolem 5" . Bodylift v mém případě by byl už myslím zbytečný :) . Jó a abych nezapoměl - kardany mám orig,akorát zadní je vyměněný za ten s křížkama na obou stranách ( tak bez té hardy .. ).Závěrem - auto je o trochu kolíbavější ,ale todle vyváží 1. všechny ty nájezdové,přejezdové a odjezdové úhly :yes 2. Vizualizace - auto určitě budí pozornost ( a to i u záchranářů ) 3. Opravdu se dají namontovat bez problému kola 33" a vyšší ... Z druhé strany s tohodle plynou i věci opačné ( které nemají cenu uvádě - bo tady toho bylo napsáno hodně ) . Prostě na denní ježdění to podle mě není i když to jde,ale na asfaltu to postrádá logiku :Sorry: . Pokud to chce někdo na denní přesuny,tak bych to polechtal 2" liftem , tím se nic neskazí . Ruku na srdce - kdo tady ( kromě pár extrémistů ) krosí v extrémním terénu,mě nevímaje :ty jeden...: a na to občasné krosení 2" lift stačí . :!:
p.s. Opravdu tam korekční ramena nemám ( jen ty přefrézované díry,ale ty mají Australani,ještě někdo jiný a v ČR asi jen já :nod ,bo to nikdo nespomíná ) :hmm:

Re: vybrace celého vozu D1 300

Napsal: 11 led 2011 08:03
od Hubert
Souhlas s RudouK. Převrtat díry na kloulích je nejlevnější řešení. :yes Nemusí se řešit kardan a ramena.
Dnes bych to už tak taky řešil.

Re: vybrace celého vozu D1 300

Napsal: 11 led 2011 08:07
od Land Jirka
RudaK píše: p.s. Opravdu tam korekční ramena nemám ( jen ty přefrézované díry,ale ty mají Australani,ještě někdo jiný a v ČR asi jen já :nod ,bo to nikdo nespomíná ) :hmm:
Nejseš sám, dělal jsem to už na dalších dvou autech

Re: vybrace celého vozu D1 300

Napsal: 11 led 2011 12:36
od muklis
a to jako jak převrtat koule ? o čem je přesně reč by mě to aj zajímalo :P
jo a novej křížek a je po problémech :mrgreen:

Re: vybrace celého vozu D1 300

Napsal: 11 led 2011 16:45
od paramount2
Koule je přišroubovaná tuším že pěti šrouby...vyvrtají se nový díry oproti stávajícím cca o 3 st vedle....
Vopravte mě někdo, esli to píšu blbě... :mrgreen:

Re: vybrace celého vozu D1 300

Napsal: 11 led 2011 18:02
od brudr
PavelU píše:O kolik to chceš zvedat?
Treba tak jako ma Jirka,to je tak akorat :oops: :lol: :ninja

Re: vybrace celého vozu D1 300

Napsal: 11 led 2011 18:16
od PavelU
Já zase nevím o kolik to má zvedlé Jirka a jak... :wink:

Re: vybrace celého vozu D1 300

Napsal: 11 led 2011 18:28
od brudr
By sem mohl neco napsat :wink: Jirko,halooo :D

Re: vybrace celého vozu D1 300

Napsal: 11 led 2011 19:50
od Land Jirka
Já to mám zvedlé zhruba asi o 12 cm tj 5"
Něco pružinama a zbytek podložkama.
Korekční ramena vepředu
korekční ramena vzadu
přední kardan specialní trojkříž
zadní s většíma úhlama.
zadní "A" čko s kloubem místo čepu.
náběhové konusy v pružinách vepředu i vzadu
delší brzdové hadice
rozšíření o 30mm na podložkách a 30mm na mínusovým ET disků

Ještě chci dát doprčic snížené úchyty tlumičů a dát tam tlumiče co nejdelší a vyndat přední stabík (na delší trasy jezdím s RR) a zároveň nové pružiny, protože co rok to 1cm dolů.

Při takovým zvednutí hodně záleží na pružinách a tlumičích, protože s některejma se nedá jezdit po silnici do zatáček. :lol:

Sice to něco stálo, ale auto mám vymazlené a chová se na silnici skoro jako seriovka jen víc žere.

Re: vybrace celého vozu D1 300

Napsal: 11 led 2011 19:53
od Miky_CZ
Land Jirka píše:Já to mám zvedlé zhruba asi o 12 cm tj 5"
Něco pružinama a zbytek podložkama.
Korekční ramena vepředu
korekční ramena vzadu
přední kardan specialní trojkříž
zadní s většíma úhlama.
zadní "A" čko s kloubem místo čepu.
náběhové konusy v pružinách vepředu i vzadu
delší brzdové hadice
rozšíření o 300mm na podložkách a 30mm na mínusovým ET disků

Ještě chci dát doprčic snížené úchyty tlumičů a dát tam tlumiče co nejdelší a vyndat přední stabík, protože na delší trasy po silnici jezdím s RR

Sice to něco stálo, ale auto mám vymazlené a chová se na silnici skoro jako seriovka jen víc žere.
nema to byt spis
rozšíření o 30mm na podložkách a 30mm na mínusovým ET disků

Re: vybrace celého vozu D1 300

Napsal: 11 led 2011 19:56
od brudr
Land Jirka píše:Já to mám zvedlé zhruba asi o 12 cm tj 5"
Něco pružinama a zbytek podložkama.
Korekční ramena vepředu
korekční ramena vzadu
přední kardan specialní trojkříž
zadní s většíma úhlama.
zadní "A" čko s kloubem místo čepu.
náběhové konusy v pružinách vepředu i vzadu
delší brzdové hadice
rozšíření o 30mm na podložkách a 30mm na mínusovým ET disků

Ještě chci dát doprčic snížené úchyty tlumičů a dát tam tlumiče co nejdelší a vyndat přední stabík a zároveň nové pružiny, protože co rok to 1cm dolů.

Při takovým zvednutí hodně záleží na pružinách a tlumičích, protože s některejma se nedá jezdit po silnici do zatáček. :lol:

Sice to něco stálo, ale auto mám vymazlené a chová se na silnici skoro jako seriovka jen víc žere.
Ale vypada to dost dobre :wink: Se me ta moje diskoska oproti bejvalimu :cry: defikovy zda takova brichoplazni :lol:
A to tazny vzadu je z DII :?:
Ale pred nejakym tunenim budu muset odkorodovat bo to Cyril asi nechal lezet nekde v trave :rofl

Re: vybrace celého vozu D1 300

Napsal: 11 led 2011 20:03
od Frana
to vis, ze ne, kdyz to rozsiris na kazdym kole o 30cm, dostanes cely kola uplne ven z blatniku a je z toho bugyna, kterou uz nikdo neprevrati... :Pohoda: :yes

Re: vybrace celého vozu D1 300

Napsal: 11 led 2011 20:03
od Land Jirka
Tažný je talianský s demontovatelnou koulí na takovej otočnej čep - jedno z nejlepších z důvodu nájezdovýho úhlu.
Podobný má Mad Tom na D2
brudr píše:[
Ale vypada to dost dobre :wink: Se me ta moje diskoska oproti bejvalimu :cry: defikovy zda takova brichoplazni :lol:
A to tazny vzadu je z DII :?:
Ona i diskoška s 2" toho projede dost
Úpravy nad tři palce už lezou hodně do peněz, o to víc, jestliže má auto solidně jezdit i po silnici.

Re: vybrace celého vozu D1 300

Napsal: 11 led 2011 20:08
od Land Jirka
Frana píše:to vis, ze ne, kdyz to rozsiris na kazdym kole o 30cm, dostanes cely kola uplne ven z blatniku a je z toho bugyna, kterou uz nikdo neprevrati... :Pohoda: :yes
JO JO :lol: zvedat se musí s rozumem
Obrázek

Re: vybrace celého vozu D1 300

Napsal: 11 led 2011 20:34
od Hubert
O kolik spočítáš matematikou.
lift v cm/délak ramene 80 cm x poloměr rosteče sroubů na kouli tuším že je to 55mm = o kolik posunout střed dír tedy o kolik převrtat
příklad při 2"liftu:
5cm / 80cm x 55mm = 3,75mm
příklad při 4"liftu:
10cm / 80cm x 55mm = 6,88mm

V třetím příspěvku je odkaz na foto http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... t&start=40" onclick="window.open(this.href);return false;

Nebo přímo zde: http://rides.webshots.com/photo/2569342 ... 9853NVzzSZ" onclick="window.open(this.href);return false;