Stránka 3 z 6
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Napsal: 16 úno 2012 13:21
od matooo
Ked ju milujes nie je co riesit

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Napsal: 16 úno 2012 13:44
od Acon
Jenda píše:....pac stejne je to pak jen o tom clanku mezi pedalama a volantem. Karel

jezdi bez vetsiho tunningu motoru,ma 300kilo v automatu. ...
O tom sa nedá pochybovať, ale ak s tým cestuješ na dlhšie trasy, prípadne ťaháš príves, tak ten výkon jednoducho nie je úplne na zahodenie. Mne napr, teraz keď mám 32" kolsá, vyhovuje ako je to sprevodované na cesty. Po dialnici sa dá ísť 120-130 pri znesiteľných otáčkach. Akurát stačí keď niekto spomenie menšie stúpanie, rýchlosť ide dolu. Ak si veziem tonu štrku na chalupu tak ani nehovorím. NA tak ťažké auto je skrátka tých 137 koníkov, resp 300Nm málo. Koníky by mi ani nechýbali aj keď to súvisí, no malo by to mať aspoň 400Nm
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Napsal: 16 úno 2012 13:49
od masar
Td5 je papírově asi jeden z nejsilnějších naftových motorů mezi offroady, co pak musejí říkat třeba Patrolisti s 2.8 s 92kW a 252Nm? Nerýpu, ptám se

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Napsal: 16 úno 2012 13:58
od MadTom
Jenom doplním moje zkušenosti s načipováním TD5ky. Že to jede lépe je jasné, že se to dá honit i na dálnici velmi rychle taky, ale to nebylo cílem. Stejné kvůli případnému výru v nádrži jedu po dálnici max 110. Na druhou stranu na 5ku jedu od 50ti nahoru a ono to jede - výhodné při průjedu dědinama, ale i a tím se dalo žít.
Kde mi "chyběl" výkon bylo při předjíždění a nebo nečekaných manévrech, prostě to auto je těžké. Tady se čip projevil výborně, a je to krátkodobé, takže nehrozí nějaké poškození motoru. A druhé pozitivum je v zátahu v maých otáčkách - krásně to bylo poznat ve výjezdech v Mohelnici - prostě šly otáčky pomalu dolů, se standarním nastavením jsem to přišlápl a nic se nedělo, teď to buďto zrychlí, nebo přestane zpomalovat a ten kopec se v pohodě vyjede. A to je taky krátkodobé a velmi pozitivní. A když jedu s vozíkem, tak to nepoznám, protože je malej a lehkej. Nebo když je velikej, tak jedu po městě a tam je to v pohodě.
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Napsal: 16 úno 2012 14:00
od injaaa
Tak ja tohle auto mam ciste pro zabavu, takze dalsi a dalsi upravy k te zabave patri

bavi me posunovat uz tak uzasny moznosti tohohle auta..
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Napsal: 16 úno 2012 20:11
od Acon
masar píše:Td5 je papírově asi jeden z nejsilnějších naftových motorů mezi offroady, co pak musejí říkat třeba Patrolisti s 2.8 s 92kW a 252Nm? Nerýpu, ptám se

to je bez pochýb. Keď som kupoval 1. Disco, poškuloval som po Pajere, alebo Patrole a tie ich 2,5ky sú doslova lemry. To TD5ka je raketa, ale má nevyužitý potenciál, tak prečo tomu nedať šancu. A ako povedal Tom, nie je to o naháňaní po dialnici, ale o komforte v bežnom režime.
injaaa píše:Tak ja tohle auto mam ciste pro zabavu, takze dalsi a dalsi upravy k te zabave patri

bavi me posunovat uz tak uzasny moznosti tohohle auta..

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Napsal: 16 úno 2012 20:58
od SJ410
injaaa píše:Tak ja tohle auto mam ciste pro zabavu, takze dalsi a dalsi upravy k te zabave patri

bavi me posunovat uz tak uzasny moznosti tohohle auta..
To sme na tom tak nějak stejně

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Napsal: 16 úno 2012 21:13
od injaaa
Super je ze je tooolik moznosti co s tim delat po vsech strankach a jak se pak deficek v terenu odmeni uuuzasnymi zazitky, proste ho miluju

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Napsal: 16 úno 2012 21:21
od Johny R
Hele, a kolik kobylek si asi tak myslíte že za ty peníze z toho motoru dostanete

Tohle je stejně začarovaný kruh. Větší výkon má i větší přenosové síly, větší namáhání. Pak je třeba všechno "heavy duty", roste váha a poměr kW/kg je pořád stejný. A já pak koukám jak si to SIII v sériovém stavu vesele šine tamtudy, kde nazbrojené "moderní" potvory

. Nicméně ten nárust by mně fakt zajímal, páč to tu ještě nepadlo. A vůbec jedete s tím pak na brzdu

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Napsal: 16 úno 2012 21:55
od injaaa
To bych musel na brzdu pred tim a to jsem nestihl

takze ted uz by bylo asi trochu pozde.. Ale subjektivni (co nejobjektivnejsi) pocit je pozitivni - co to delalo do kopcu pred tim a ted, jak se to chovalo v terenu.. Je to lepsi

Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Napsal: 16 úno 2012 21:57
od SJ410
A vod koho máš chip?
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Napsal: 16 úno 2012 22:03
od MadTom
u TD5ky není problém přidat 25koní. Bez zásadních úprav a vlivu na spotřebu. Pokud to má být víc, taky to jde, už to začíná být složitější.
PS. a že je to poznat i v běžném ježdění jsem si ověřil před chvílí, během oprav auta jsem do něho vrátil standardní jednotku a ten poci z rozjezdů na křižovatkách je hroznej. Musí se to hodně točit, aby to něco dělalo. A to mám manuál, u standarního automatu je to ještě horší.
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Napsal: 16 úno 2012 22:06
od injaaa
Od chlapika co mi cipuje vsechno co jsem mel a mam,
http://www.bitpowers.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Napsal: 16 úno 2012 22:13
od Jenda
...jestli jsem se koukal spravne,tak ta cena je ulet
To uz je snad lepsi to nechat udelat pres nekoho mistniho u specialistu v UK
http://www.toomich.cz/obchod/land-rover ... o-2006%29/" onclick="window.open(this.href);return false;
H.
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Napsal: 16 úno 2012 22:19
od injaaa
Nevim ani co ma v ceniku, platim mu v zasade v prumeru 10 za auto..
Ale hlavne sem byl zatim vzdycky spokojenej, pristup ok, kdyz me pozvali s audi na svolavacku a prehrali mi jednotku tak mi to udelal znovu zadarmo, me to vyhovuje
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Napsal: 16 bře 2013 22:33
od georguss
Ahoj, tak má někdo zkušenost s tímto turbem, já mám na TD5, zaslepený ERG, katatalyzátor pryč a chip, myslím že tam 180 HP bude, ale chtělo by to víc....
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Napsal: 16 bře 2013 22:58
od injaaa
georguss píše:Ahoj, tak má někdo zkušenost s tímto turbem, já mám na TD5, zaslepený ERG, katatalyzátor pryč a chip, myslím že tam 180 HP bude, ale chtělo by to víc....
Variabilni turbo je moc fajn, chip samotnej neni spatnej ale v kombinaci s tim turbem je to vyrazne lepsi. Jde to odspodu vyborne..
Jestli jsi nekde pobliz tak si to muzes zkusit.
P.
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Napsal: 17 bře 2013 04:05
od erik
...snad to tu už zapadlo - ta diskuse o potřebě většího výkonu.
No já jsem ocenil větší výkon / 180 a 171 k/ pouze v písku. A když mně vyhořela UCU se 180k od Mejznara, tak jsem chvíli jezdil se 122 k a autu a ani mně to nechybělo.
Ten, kdo nechce závodit v poušti by se měl spíš zaměřit na podvozku...
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Napsal: 17 bře 2013 07:48
od MadTom
Jenom doplním - aby se u TD5ky využilo variabilní turbo, je potřeba jinej software v řídící jednotce, než pro normální turbo. Já o tom uvažuju, ale jedině v případě, že to standardní umře.
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Napsal: 17 bře 2013 09:00
od mr-tomas
Je tu vůbec někdo kdo má variabilní turbo na 300Tdi?