2"lift DI paddock - problem

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Macej
Příspěvky: 469
Registrován: 16 úno 2010 17:50
tel.: 0944 528 535
auto: 2xRRC
Bydliště: Vchod Záhoria

Re: 2"lift DI paddock - problem

#41 Příspěvek od Macej » 16 pro 2011 21:48

:shock: :shock: to je ale niaky prúser ne?
Podla mojeho lajckého názoru má ísť tá pružina aj tlmič od oka kolmo. Neni tam náhodou vymenené rameno za niake dlhšie z iného LR alebo podložka alebo hocičo?
Ja teda neviem ale ani na zdviháku keď nápravy zvesím dole takto pružiny a tlmiče pohnuté nemám a ne to ešte na rovine :shock:

Odborníci vyjadrite sa lebo som naozaj zvedavý čo to je za zradu

Uživatelský avatar
gibson
Příspěvky: 3314
Registrován: 08 bře 2011 16:33
tel.: +421907201052
auto: DI 300, mini, vw t2
Bydliště: stará ľubovňa

Re: 2"lift DI paddock - problem

#42 Příspěvek od gibson » 17 pro 2011 00:45

ako prve ma napadlo ze su dlhsie ti ramena ale mal som pocit ze si to len nahovaram...
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk

Uživatelský avatar
brudr
Příspěvky: 2163
Registrován: 06 úno 2008 23:55
Bydliště: BRÜNN

Re: 2"lift DI paddock - problem

#43 Příspěvek od brudr » 17 pro 2011 17:19

To mas nejaky divny,jakoby jsi mel delsi to rameno.foto z me diskoteky.
Přílohy
tlumic.jpg
tlumic.jpg (70.23 KiB) Zobrazeno 2310 x
tlumic1.jpg
tlumic1.jpg (66.5 KiB) Zobrazeno 2310 x
tlumic2.jpg
tlumic2.jpg (63.57 KiB) Zobrazeno 2310 x
tel:604422529
p.bocek@email.cz

Uživatelský avatar
gibson
Příspěvky: 3314
Registrován: 08 bře 2011 16:33
tel.: +421907201052
auto: DI 300, mini, vw t2
Bydliště: stará ľubovňa

Re: 2"lift DI paddock - problem

#44 Příspěvek od gibson » 17 pro 2011 17:34

nemohol by si mi rameno od nejakych zachytnych bodov zmerat? dik
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk

Uživatelský avatar
brudr
Příspěvky: 2163
Registrován: 06 úno 2008 23:55
Bydliště: BRÜNN

Re: 2"lift DI paddock - problem

#45 Příspěvek od brudr » 17 pro 2011 18:34

Tak jsem ti to nejak zmeril.je to mereno od te patky na ramu kde je uchyceny rameno k:modra k naprave,zluta k misce pruziny,cervena ke sroubu kterym je chytly rameno.Snad ti pomuze :wink:
Přílohy
tlumic01.jpg
tlumic01.jpg (66.91 KiB) Zobrazeno 2296 x
tel:604422529
p.bocek@email.cz

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5125
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: 2"lift DI paddock - problem

#46 Příspěvek od DanoDEF » 17 pro 2011 19:30

brudr píše:To mas nejaky divny,jakoby jsi mel delsi to rameno.foto z me diskoteky.
... mas to posunute rovnako len tam nemas konusy.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
brudr
Příspěvky: 2163
Registrován: 06 úno 2008 23:55
Bydliště: BRÜNN

Re: 2"lift DI paddock - problem

#47 Příspěvek od brudr » 17 pro 2011 19:40

DanoDEF píše:
brudr píše:To mas nejaky divny,jakoby jsi mel delsi to rameno.foto z me diskoteky.
... mas to posunute rovnako len tam nemas konusy.

asi to zkresluje ta fotka,ale nemam
tel:604422529
p.bocek@email.cz

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5125
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: 2"lift DI paddock - problem

#48 Příspěvek od DanoDEF » 17 pro 2011 19:49

brudr píše:asi to zkresluje ta fotka,ale nemam
... aj to je mozne :mrgreen:
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
gibson
Příspěvky: 3314
Registrován: 08 bře 2011 16:33
tel.: +421907201052
auto: DI 300, mini, vw t2
Bydliště: stará ľubovňa

Re: 2"lift DI paddock - problem

#49 Příspěvek od gibson » 17 pro 2011 20:39

no tak som to premeriaval a myslim ze je to to iste - vlastne na ramenach su aj vyrazene cisla cize by sa to dalo aj overit...
tiez zacinam mat pocit ze to tak pri lifte uz bude - cize je to vlastne pootocenim napravy...
inac fest diky za to meranie brudr
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk

Uživatelský avatar
brudr
Příspěvky: 2163
Registrován: 06 úno 2008 23:55
Bydliště: BRÜNN

Re: 2"lift DI paddock - problem

#50 Příspěvek od brudr » 17 pro 2011 20:44

gibson píše:no tak som to premeriaval a myslim ze je to to iste - vlastne na ramenach su aj vyrazene cisla cize by sa to dalo aj overit...
tiez zacinam mat pocit ze to tak pri lifte uz bude - cize je to vlastne pootocenim napravy...
inac fest diky za to meranie brudr
No nemas zac,ale ja mam ty tlumice a pruziny svisle a ty je mas trosku vykloneni :roll: :roll:bylo by to videt kdybych shodil kolo,ale to se me nechce :lol:
A na druhe strane to mas jak :?:
tel:604422529
p.bocek@email.cz

Uživatelský avatar
gibson
Příspěvky: 3314
Registrován: 08 bře 2011 16:33
tel.: +421907201052
auto: DI 300, mini, vw t2
Bydliště: stará ľubovňa

Re: 2"lift DI paddock - problem

#51 Příspěvek od gibson » 17 pro 2011 21:05

na druhej strane to je rovnako - zabudol som to odfotit...
a je to dost nakrivo - myslim ze by to spravili tie excentricke silent bloky ramien, ale kto vie...
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk

Uživatelský avatar
gibson
Příspěvky: 3314
Registrován: 08 bře 2011 16:33
tel.: +421907201052
auto: DI 300, mini, vw t2
Bydliště: stará ľubovňa

Re: 2"lift DI paddock - problem

#52 Příspěvek od gibson » 18 pro 2011 11:59

tak nasiel som na fore toto kde to celkom dobre vidno na tej 4tej fotke - aj ked tlmic tam je len tak pohodeny tak vidno ze pruzina ma tiez neprirodzeny tvar...
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 48#p176148" onclick="window.open(this.href);return false;
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5125
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: 2"lift DI paddock - problem

#53 Příspěvek od DanoDEF » 18 pro 2011 12:07

... no ked nedas korekcne ramena alebo korekcne puzdra tak to bude vzdy tak stat. Cim vyssia pruzina tym horsi vysledok.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Macej
Příspěvky: 469
Registrován: 16 úno 2010 17:50
tel.: 0944 528 535
auto: 2xRRC
Bydliště: Vchod Záhoria

Re: 2"lift DI paddock - problem

#54 Příspěvek od Macej » 18 pro 2011 12:58

Doteraz som bol v tom, že podvozky RRC a DI sú skoro identické. Samozrejme až na môj starší kde mám úzke silentbloky. Ale mám tiež 2"lift a okrem toho som nijak podvozok neupravoval a ani pri maximálnom vykrížení to neni tak pohnuté (ani stlačená a ani zvesená strana). Ak dobre vidím na Gibsonových fotkách jeho Disca tak dvíhal auto za nápravu čiže náprava je takmer v normálnej "cestnej" polohe a predsa je to pohnuté
No ale jak vidím tak to je niaky bežný problém u Discovery. Len by ma zaujmalo ako vyzerali pružiny a tlmiče v seriovom stave. Tie struny na 2" lift niesú zas tak moc dlhšie oproti klasickým a podla mňa by už v serii to malo vyzerať že to má snahu sa trochu "sklápať". Bolo by fajn, keďže je toho častejší výskyt, keby niekto cvakol aj seriovku. Teda aspoň mňa by to zaujímalo či ten rozdiel dlžky strún má vpliv v podstate na rameno.
Korekčné silentbloky riešia iba sklon diferáku a záklon zvislých čapov ale posunutie nápravy dopredu-dozadu nie.

Ak sa mýlim kludne ma opravte. Píšem iba teoreticky pretože ma to zaujalo a skúsenejší určite vedia o čo sa jedná a ktorá vec má načo vpliv

sudajs
Příspěvky: 377
Registrován: 15 lis 2010 11:05
auto: D1
Bydliště: Zdice

Re: 2"lift DI paddock - problem

#55 Příspěvek od sudajs » 18 pro 2011 13:36

každopadne ten tlumič a pružina jsou jakoby posunuty dopředu- tim že dáš delší pružiny se rám zvedne a náprava posune drobet dozadu ne dopředu jako tady,protože je chytlá na těch kostech a naprava opisuje při vykřížení kružnici o poloměru délky kosti.

takže čim vic zvedaš tim vic se jakoby posune dozadu.. a ty to maš děsně vepředu
discovery 1

Uživatelský avatar
gibson
Příspěvky: 3314
Registrován: 08 bře 2011 16:33
tel.: +421907201052
auto: DI 300, mini, vw t2
Bydliště: stará ľubovňa

Re: 2"lift DI paddock - problem

#56 Příspěvek od gibson » 18 pro 2011 13:53

niesom si isty ale podla mna je to pootocenim spodneho uchytenia pruziny na naprave
tym ze sa vlastne cela naprava pootoci
Přílohy
naprava.JPG
naprava.JPG (19.93 KiB) Zobrazeno 2214 x
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5125
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: 2"lift DI paddock - problem

#57 Příspěvek od DanoDEF » 18 pro 2011 14:43

Macej píše:Korekčné silentbloky riešia iba sklon diferáku a záklon zvislých čapov ale posunutie nápravy dopredu-dozadu nie.

Ak sa mýlim kludne ma opravte. Píšem iba teoreticky pretože ma to zaujalo a skúsenejší určite vedia o čo sa jedná a ktorá vec má načo vpliv
...ale pootocenim napravy sa posunie aj ulozenie tlmica smerom do zadu aj ked su to samozrejme male cisla a nie tak zretelne na oko.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Macej
Příspěvky: 469
Registrován: 16 úno 2010 17:50
tel.: 0944 528 535
auto: 2xRRC
Bydliště: Vchod Záhoria

Re: 2"lift DI paddock - problem

#58 Příspěvek od Macej » 18 pro 2011 15:12

Veď práve to som myslel. Sice to otočí nápravu aby bol tlmič kolmo (za ideálnych podmienok) ale tu mi to pripadá, že by bolo treba posunúť celú nápravu dozadu. Ak si porovnáš napriklad čisto iba pružinu (prvý a posledný závit) tak je pravda, že 2" lift nápravu pootočí síce na pružine nie moc (najviac je to vidno na dife) ale presne ako napísal Sudajs, že náprava má snahu sa práveže "posunúť" smerom dozadu (rameno ju núti opisovať kružnicu). Tu je ale videt pravý opak tak preto som sa pýtal na seriový stav. Keď má lift za následok oddialenie nápravy od rámu pričom ju to ťahá dozadu a pritom to teraz po lifte vyzerá takto strašne vpredu tak jak to muselo vyzerať pred liftom :shock: . Vtedy musel byť ten tlmič v polohe skoro jak vzadu jak tak na to pozerám

Uživatelský avatar
Filip
Příspěvky: 506
Registrován: 22 čer 2010 17:22
tel.: 0948004300
auto: Discopríbeh 300Tdi
Bydliště: Senica
Kontaktovat uživatele:

Re: 2"lift DI paddock - problem

#59 Příspěvek od Filip » 18 pro 2011 19:04

rano idem prezuvat gumy, tak vyfotim ten predok a hodim sem fotky. Mam ten isty kit. Pri montazi som si cvakol iba zadok.
Discopríbeh 300TDi, 2" lift, T3

Uživatelský avatar
powl
Příspěvky: 431
Registrován: 15 zář 2009 13:37
Bydliště: Jablonec nN

Re: 2"lift DI paddock - problem

#60 Příspěvek od powl » 18 pro 2011 23:47

Pootoceni predni napravy sem na sve disco mel resene pomoci prefrezovani der predniho drzaku napravy a naslednem navareni silnych podlozek. Pera pak samozrejme sedi rovneji na miskach. Musis si ale uvedomit ze tim zase zhorsis uhle zalomeni kardanu, hlavne u rozvodovky. Docela sem se s tim nablbnul a nakonec sem to stejne vratil vsechno tak jak to bylo na zacatku, jen s tim ze jsem pouzil lepsi kardan protoze mne to vibrovalo. Jestli ti muzu radit, zkontroluj jestli nemas vytluceny silentbloky v prednich ramenech a pokud ti to nevibruje, tlumice ti uz vo nic nedrou a funguje to, tak jezdi a kasli na to.
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny

Odpovědět