Stránka 3 z 4

Re: Discovery III - Poznatky

Napsal: 16 úno 2012 09:41
od Stavros
to je fakt, blbe se z ni leze a z meridy se blbe neleze?

Re: Discovery III - Poznatky

Napsal: 16 úno 2012 09:59
od PavelU
Z meridy se padá... :mrgreen:

Re: Discovery III - Poznatky

Napsal: 16 úno 2012 10:51
od cyril
zdenále píše:Automat nebo manuál u D3? Klady, zápory.... :D
Určitě automat. Sice mám D4 ale bouda je stejná.
Po včerejšku jsem ještě víc rozhodnut předělat na automat i Defíka 110.

Re: Discovery III - Poznatky

Napsal: 16 úno 2012 23:52
od RudaK
PavelU píše:Z meridy se padá... :mrgreen:
:yes :mrgreen:

Re: Discovery III - Poznatky

Napsal: 19 úno 2012 16:39
od zdenále
Děkuji všem za odpověď a názor k tématu automat x manuál. Zajímalo by mě ještě zda třeba
není jeden ze systémů náhodou náchylnější na poruchy nebo zda je to jedno a který je lepší
do terénu. :think
Díky...

Re: Discovery III - Poznatky

Napsal: 19 úno 2012 18:43
od petr_p
Zdar,
zrovna dnes v tom mokrem snehu v poradne zaveji jsem to musel poradne rozhoupat na jednicku a zpatecku abych si usetril praci s lopatou. Tak by me taky zajimalo jak se to dela s automatem, nebot s tim nemam zadnou zkusenost?

Ale jinak ti reknu, ze bych to bral 10x radsi v automatu. To razeni je mnohdy fakt otravne.
Jo a pod -10 stupnu se spojkovy pedal vraci zpatky dost vlažně .

Urcite automat.

Re: Discovery III - Poznatky

Napsal: 19 úno 2012 20:40
od RudaK
petr_p píše: Tak by me taky zajimalo jak se to dela s automatem, nebot s tim nemam zadnou zkusenost?
To by mě taky zajímalo :) . Podle mě je automat lepší do doby než se pos..e . Jinak v terénu je mě určitě líp s automatem ....ale teď otázka : Co si kdo představuje pod slovem terén :coze: Na louce to je určitě jedno :!: no a na lesní cestě taky :yes . Moc lidí co kraví do půl dveří v blátě s D III neznám :nod .

Re: Discovery III - Poznatky

Napsal: 19 úno 2012 21:50
od PavelU
RudaK píše: Moc lidí co kraví do půl dveří v blátě s D III neznám :nod .
Já znám dva, Rudu a Petrse... :mrgreen: :mrgreen:

K tématu, jedině automat. :wink:

Re: Discovery III - Poznatky

Napsal: 19 úno 2012 23:03
od Stavros
automat je vynikajici, na silnici a do ty doby nez se posere a hlavne zrovna, kdyz to neni uplne doma u baraku.

Re: Discovery III - Poznatky

Napsal: 21 úno 2012 00:21
od PavelK
Trochou bych přispěl i já bo s D3 nějaký týden jezdím. Co se týká otázky automat versus manual tak tady je to jednoznačný, jedině automat (řídil jsem z obě) zvlášť v terénu je jasná převaha automatu.
Ke spotřebě: průměr kolem 11 l ale dovedl jsem v Iránu na dálnicích i za 8 l (dojezd skoro 1000 km na nádrž)
Co se týká poruchovosti:
15 000km čídlo v podvozku a jeden měch
70 000 km výměna turba (přestali naklápět lopatky či co)
80 000 km obě přední ložiska (vadné bylo jen jedno ale po tom co jsem s tím zažil Albanii a Černé Hoře mě to natolik vyděsilo že jsem měnil obě a od té doby bez náhradního ložiska nevytáhnu paty z Evropy)
90 000 km EGR ( pro jistotu vyměnil taky obě)
Výměnu ruzných dílu v podvozku, nefungující 5. dveře, vrzající střecha, stále se zobrazující chybová hlášení všeho druhu beru jen jako drobné patálie. Nicméně auto se stalo dvakrát nepojízdné z toho jednou v Černé Hoře což fakt moc nepotěší.
Co mu ale přičíst k dobru že vydrželo bez zaváhání všechny výlety mimo Evropu:
2007 Island 6 tis.km
2008 Maroko 12 tis km
2009 Syrie Jordánsko 10 tis. km
2010 západní afrika až do Ghany 21 tis. km
2011 Indie 13 tis. km

a je neskutečně pohodlné a řídít D3 je radost, jen kdyby ....

Teď má 140 000 km a uvažuji o výměně ale nevim jestli půjdu do D4.

Re: Discovery III - Poznatky

Napsal: 21 úno 2012 05:57
od RudaK
PavelK píše: ... uvažuji o výměně ale nevim jestli půjdu do D4.
Já myslel,že kostky jsou vrženy ! :ty jeden...:

Re: Discovery III - Poznatky

Napsal: 21 úno 2012 08:37
od Miloš II
PavelK píše: a je neskutečně pohodlné a řídít D3 je radost, jen kdyby ....

Teď má 140 000 km a uvažuji o výměně ale nevim jestli půjdu do D4.

Tak to by mě zajímalo do čeho bys tedy šel.......když se chceš zbavit takovýho "papalášnickýho" cestevatelskýho offu...Toyoty sice mají asi větší výdrž, ale to pohodlí tam už mít nebudeš co máš v D3...... to jsou oproti LR žebřiňáky. Stavros ti to může popsat.
http://www.tipcars.com/nove-toyota-land ... 50351.html" onclick="window.open(this.href);return false; MIloš II

Re: Discovery III - Poznatky

Napsal: 21 úno 2012 08:59
od PavelK
RudaK píše:
PavelK píše: ... uvažuji o výměně ale nevim jestli půjdu do D4.
Já myslel,že kostky jsou vrženy ! :ty jeden...:
no asi ještě ne ale dozrává to :D

Re: Discovery III - Poznatky

Napsal: 21 úno 2012 09:18
od PavelK
Miloš II píše:
PavelK píše: a je neskutečně pohodlné a řídít D3 je radost, jen kdyby ....

Teď má 140 000 km a uvažuji o výměně ale nevim jestli půjdu do D4.

Tak to by mě zajímalo do čeho bys tedy šel.......když se chceš zbavit takovýho "papalášnickýho" cestevatelskýho offu...Toyoty sice mají asi větší výdrž, ale to pohodlí tam už mít nebudeš co máš v D3...... to jsou oproti LR žebřiňáky. Stavros ti to může popsat.
http://www.tipcars.com/nove-toyota-land ... 50351.html" onclick="window.open(this.href);return false; MIloš II
No ale nebudu si permanentně klast otázku jestli to auto tam dojede což mě třeba v Pakistanu při přejezdu pouště a uzemí al-Qaedy dost znervozňovalo :sweat

Re: Discovery III - Poznatky

Napsal: 21 úno 2012 10:14
od Stavros
70-ky jsou jako defiky, nepohodlny, ale 80-ky jsou skoro jak D3. A 200-ky se daj sehnat novy skoro za pulku z Emiratu. Ty jsou uplne nejlepsi, tim, ze jsou novy.
Jinak tady se daj sehnat i upraveny auta:

http://forum.buschtaxi.org/informatione ... e-f29.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Discovery III - Poznatky

Napsal: 24 úno 2012 16:35
od petr štrof
Moje D3 manual 144 000 právě po výměně oleje

občas nějaká ta blikačka na displeji jinak OK .
mám ji 2 roky najeto 59 tis a ještě tak 3roky minimálně mít budu , ale 20 let ji nechci ty elektriky je tam fakt hodně

momentálně :

od začátku nového roku mi D3 do rána kecla na zadek ,po nastartování a zablikání pár světýlek vše ok.
Už mě to docela štvalo tak sem zajel na diagnostiku , tam zněl verdikt čidla nebo kabely atd...
nakonec odešl křížový ventyl na zadní nápravě co přepouští tlaky ,nákup je cca 2500 bez DPH a
2h práce a D3 zase OK

Re: Discovery III - Poznatky

Napsal: 24 úno 2012 18:38
od Mahatma
Stavros píše:70-ky jsou jako defiky, nepohodlny, ale 80-ky jsou skoro jak D3. A 200-ky se daj sehnat novy skoro za pulku z Emiratu. Ty jsou uplne nejlepsi, tim, ze jsou novy.
Jinak tady se daj sehnat i upraveny auta:

http://forum.buschtaxi.org/informatione ... e-f29.html" onclick="window.open(this.href);return false;
No nevím. Před D3 jsem měl LC 95 a v pohodlí nesrovnatelné. Je fakt, že poruchovost úplně někde jinde. Měla najeto 350 000 a jediná závada byla výměna hlavy válců, ale vlastní chybou. Holt to auto při dlouhé zátěži vaří a musí se s tím počítat. Taky byla o něco žíznivější.

Re: Discovery III - Poznatky

Napsal: 27 úno 2012 19:36
od injaaa
Tak už jsem se taky zařadil mezi jedince se zkušeností s neotvíratelnými pátými dveřmi :hmm: tohle ostrovní soudruzi opravdu nevymysleli moc dobře.. :ne

Re: Discovery III - Poznatky

Napsal: 27 úno 2012 20:17
od Mahatma
Takže mrazy polevily a kromě nefunkčního Webasta se ještě odporoučel alternátor.

Re: Discovery III - Poznatky

Napsal: 27 úno 2012 20:51
od injaaa
taky hezký... no musím říct, že mi audi nebo bmw takovýhle "vychytávky" po dobu používání nenachystaly :mrgreen: