Stránka 3 z 3

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

Napsal: 10 úno 2012 13:02
od patrik
Jedine original :!: :!: Z kvalitu sa plati :wink:

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

Napsal: 10 úno 2012 13:20
od Benjamin
patrik píše:Jedine original :!: :!: Z kvalitu sa plati :wink:
A Patriku na kolik řádově vyjdou ty originály na celý auto jako je v polybush oranžovým kitu?

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

Napsal: 10 úno 2012 15:33
od patrik
Benjamin píše:
patrik píše:Jedine original :!: :!: Z kvalitu sa plati :wink:
A Patriku na kolik řádově vyjdou ty originály na celý auto jako je v polybush oranžovým kitu?
Mam pocit že je to o dost drahšie - presne neviem . A prečo to chceš menit - maš s povodnim neaky problem - auto ti plava ale ti niekde bucha _- ak nie nič nemen . Je to zbytočne .

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

Napsal: 10 úno 2012 15:47
od visby
patrik píše: Mam pocit že je to o dost drahšie - presne neviem . A prečo to chceš menit - maš s povodnim neaky problem - auto ti plava ale ti niekde bucha _- ak nie nič nemen . Je to zbytočne .
ked ti zacne zatacat pri kazdej diere 1000km od domu, tak to uz tazko budes bez lisu riesit;-)

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

Napsal: 10 úno 2012 15:50
od matooo
zadne rameno si muzes pritahnout kurtou :wink: a dojedes v poho :Pohoda:

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

Napsal: 10 úno 2012 16:06
od visby
matooo píše:zadne rameno si muzes pritahnout kurtou :wink: a dojedes v poho :Pohoda:
na disco2?;-)
co taka panhardka?

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

Napsal: 11 úno 2012 12:24
od Benjamin
Já mám origo a 162 tkm, zatím to řešit nebudu. Chtěl jsem to udělat preventivně, když jsem měl rozebraný celý podvozek. No nakonec do toho nebudu hrabat, dokud to bude jezdit v pořádku. Jinak jsou v záloze doma oranžové Polybushe, kdyby začalo něco mlátit. No s km co s Disco najezdím (zatím 10 - 15 tkm ročně) se tím teď nebudu trápit...

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

Napsal: 11 úno 2012 12:44
od patrik
Benjamin píše:Já mám origo a 162 tkm, zatím to řešit nebudu. Chtěl jsem to udělat preventivně, když jsem měl rozebraný celý podvozek. No nakonec do toho nebudu hrabat, dokud to bude jezdit v pořádku. Jinak jsou v záloze doma oranžové Polybushe, kdyby začalo něco mlátit. No s km co s Disco najezdím (zatím 10 - 15 tkm ročně) se tím teď nebudu trápit...
Spravne rozhodnutie :wink: :!:

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

Napsal: 11 úno 2012 12:55
od visby
ako sa vravi: never touch a running system! ;-)

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

Napsal: 09 led 2013 18:36
od Jamro LRD90
Neviem aké skúsenosti máte s Britpart, ale ja pomaly mením celú sadu žltých polybush od Britpartu.
Chystám sa objednať originál do predných ramien ale neviem sa stále rozhodnúť....... :hmm:

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

Napsal: 30 pro 2013 00:37
od Macej
Chcel by som sa spýtať či sa našiel dobrovolník a či tu niekto skúšal tieto: http://www.mm-4x4.com/pro-trac-hi-flex- ... 3756-p.asp

Páči sa mi tá farba :mrgreen: akurát že tá cena mi príde trochu podozrivá. I keď nie všetko lacné musí byť na :moon ale predsa len nechcel by som byť prvý kto sa na nich ojebabre :D

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

Napsal: 30 pro 2013 08:41
od Jenda
Asi bych se k tomu mel vyjadrit.Mel jsem na aute origo plolybushe od OME a vydrzeli cca 80 000km. Pak jsem se z nedostatku financi rozhodl experimentovat a dal vyse uvedene ,,pro trac hi flex".
Jestlize jsem nechtel davat nic od Brithparts,protoze to je srajda, tak tohle je kral vsech sracek :!:
Nejen ze polovina jich ,,vytekla" z ulozeni ale po cca 1500km se zadni vlecna ramena zacali posuovat v ulozeni az o 1cm !!!
Nenechal jsem si poradit a dopadlo to blbe. Krome uspory byl muj duvod taky ze jsou tyhle polybushe skladane a muzu si to delat sam kdekoliv ,,na chodniku". Chyba,vratil jsem se k originalu a jsem spokojenej. Autak neplave, nikde zadna vule.
Tkaze pokud nechcete investovat do neceho drazsiho(cca 8 tsc kc/sada), tak to nedelejte,nestoji to za to :wink:
Honza

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

Napsal: 04 led 2014 11:48
od Josef-Z (Jugin)
Na předchozím Disco 300TDi sem měl žluté Britpart, jedenkrát Rumunsko, Tisovec a nějaké off akce v CZE najeto něco k 20tis km a když sem offa prodával tak byli ještě v pohodě. Nevím kolik na nich najel ještě noví majitel.
Teď jsem na "novou" Disco 300Tdi v automatu dal zase Britpart a uvidím, tuhle v plánu prodat nemám :-)

Já jsem pro polybush a důvody: Auto si dělám sám a nenávidím to lisovaní :finger . Takže rači co 30 tis km to vyměním úplně lehce a v pohodě než :finger lisováni :finger.
Jízdní vlastnosti jsou stejné, pokud se dá něco vůbec poznat na autě bez stabilizátoru a z dalšíma úprava.
Nakonec je to vlastně na každém "soudruhovy" :nod Pod čím bych se pak válel když by bylo všechno bezporuchové :mrk
Až se to vymačká zkusím jinou značku.

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

Napsal: 31 led 2014 22:52
od Trewor - ségra
přidám info né z mojí hlavy ale kdysi jsem o polybushích skouk nějaký videjko z jů es ej od jeepkařů.
Tam polybushe chválili ale upozorňovali na jejich vadu - vlastně vlastnost.

Zatím co v silentbloku guma drží jak na vnějším tak na vnitřním kroužku, tak polybush se deformuje a na straně proti působící síle se při větší deformaci může dělat i mezera a dochází tam k pohybu - tření a tedy vzniku tepla což právě polybushi nedělá dobře.
Řešením je dutej šroub s maznicí kterym se do mezery mezi dvoudílnym polybushem cpe mazivo.

Do jaký míry je to funkční nebo to byl další krám s kterym se z lidí snaží vytáhnout :cash netušim ale pokud je právě to tření - teplo na povrchu důvod jejich předčasnýho sklonu tak by to asi fungovat mělo.

Ale představa obíhat s mazacím lisem takovejch míst na autě.. :Ale fuuj:

Re: Polybush - proc ho dat a kterej ??

Napsal: 09 čer 2014 11:31
od brunko
taka zaciatocnicka otazka....je po vymene silentblokov na ramenach nutne urobit geometriu alebo staci dotiahnut na max?