Stránka 3 z 8

Re: Měchy DII

Napsal: 25 zář 2013 19:37
od Márty
Zdravím, mám Discovery II mám předělané měchy na pružiny a vyndal jsem kompresor svítí mi na palubce oranžová kontrolka jak ji vypnu ? pojistku mám vyndanou. díky za info

Re: Měchy DII

Napsal: 25 zář 2013 19:42
od MadTom
Jedině na diagnostice - jak v jednotce SLABS - přepnou z měchů na pružiny, tak v jednotce BCU v nastavení palubní desky - deaktivovat SLS.
A nebo manuálně - přístrojovka ven a přelepit příslušnou kontrolku černou páskou. Tak to dělají třeba bazarníci.

Re: Měchy DII

Napsal: 22 lis 2015 23:01
od vladob8
Pridavam skusenost. Vratim sa z roboty vecer domov, vsetko v poriadku, idem za hodinu okolo auta a lavy zadok sedi na doraze. :devil Nastartujem zavrem dvere a .....nic. Kaslem na to rano mudrejsie vecera. :nech Rano mech upne makky a po stlaceni rukou pocutelne sici. Ako spravny pouzivatel mechov mam vzdy jeden v talone. Vymena je v pohode a zasa vsetko ok. Ten mech bol meneny 2011 novy Dunlop Pneuride. Vydrzal necele 4 roky. Diera tam bola na jeden prst. Uz som rozmyslal nad konverziou na pruziny ale cena mechu, trvanie vymeny a konfort nastavovania vysky ma stale drzi. :)

Re: Měchy DII

Napsal: 14 črc 2016 21:43
od hajektomas
MILDA DISCO II píše:ČUSSS :Sorry:

Jak jsi dopadnul uz jsi to prehodil na pruziny nebo jsi to dovalcil k prospechu nechat mechy,jsem ze Semil a tet jsem resil cidla vzadu D2 a byl jsem s tim Č.DUB p.Karas tam delaj LR a muzu jen a jen doporucit tak at to to uz slouzi s pozdravem Milan :yes


Také mu LR Český Dub doporučit jsem z Dubu a super ale p.Luhan z Vratislavic take super :yes

Re: Měchy DII

Napsal: 28 říj 2016 10:19
od boberko
Ahojte.
Vie mi niekto vysvetliť, prečo mi sfukuje zadok na pravej strane len vtedy keď otvorím kufrové dvere???? :-)
Pokiaľ z kufra nič nevykladám auto stojí aj 4 dni a nesfúkne. Prídem k autu otvorím kufor , niečo vyložím a o pár hodín pozerám auto na zemi .
Najskôr som myslel že chyba je v mechu, ale ten je OK.
Potom som myslel že čidlo, ale tie sú menené pred rokom a sú ako nové.
Nejaká netesnosť v systéme ? , ale to by fučalo stále!!!
Aký súvis majú zadné dvere s podvozkom ?
:Ja blb:

Re: Měchy DII

Napsal: 28 říj 2016 11:37
od Tomy H.
Len teoreticky - otvoríš dvere kufra = zmeníš ťažisko na pravej strane. Možno vadný snímač...

Re: Měchy DII

Napsal: 28 říj 2016 12:25
od MadTom
Je docela normální, že když z auta vystoupíš nebo něco vyložíš, tak se díky odlehčení nadzvedne a následně se to pokusí dorovnat ufouknutím měchů. To jednodušší je vzít jarovou vodu a postříkat všechno, jestli ti to někde nezačalo unikat. To trošku složitější je, nejlépe přes diagnostiku, změřit, že z čidel leze to co má. Tady že když jde auto pomalu nahoru, tak se hodnoty zvyšují a když pomalu dolů tak se snižují. A že v tom nejsou nějaké skokové změny.
A protože píšeš, že jsi toho už vyměnil dost, tak bych začal kontrolou konektorů na čidlech - rádo to tam oxiduje. Je potřeba zkontrolovat jak čidlo, tak konektor na kabelu.

Re: Měchy DII

Napsal: 28 říj 2016 17:57
od boberko
S tými čidlami a zmenou ťažiska ? Áno tiež som nad tým rozmýšlal .Ale ako je možné že keď vystupujeme z auta, podvozok si odfúkne auto sa zrovná a zamkne na potrebnej výške. A všetko funguje tak ako má.
Ale... kufrové dvere stačí len otvoriť a zavrieť !!! a už sfukuje. a to mi hlava nebere.
Musí tam byť nejaká suvislosť s čidlom otvorených piatych dverí. Niečo tam musí byť, nejaká súvislosť ,lebo ked to zoberem opačne: vzd. kompresor sa nezopne pokial nie sú dvere zatvorené. A myslím, že je jedno ktoré.
Aspom ja to tak normálne mám . Pokial nie sú dvere zatvorené kompresor sa nezapne.

Re: Měchy DII

Napsal: 28 říj 2016 17:58
od boberko
Tomy H. píše:Len teoreticky - otvoríš dvere kufra = zmeníš ťažisko na pravej strane. Možno vadný snímač...
Ahoj. Od teba mám tie mechy :-)
Asi mi budú na prd :-)

Re: Měchy DII

Napsal: 28 říj 2016 18:09
od MadTom
Jestli se nepletu, tak D2 pozná samostatně dveře u řidiče a ty ostatní jenom všechny dohromady. Takže stejnej vliv jako dveře od kufru by mohly mít i ostatní dveře, vyjma těch řidičových.
V principu by to mělo být tak, že dokud jsou dveře otevřené, tak by auto nemělo cíleně vyfukovat nebo nafukovat.
V detailech, včetně zapojení je to celé popsané v RAVE.

Re: Měchy DII

Napsal: 28 říj 2016 19:10
od Tomy H.
boberko píše:
Tomy H. píše:Len teoreticky - otvoríš dvere kufra = zmeníš ťažisko na pravej strane. Možno vadný snímač...
Ahoj. Od teba mám tie mechy :-)
Asi mi budú na prd :-)
Aha, to si ty v :grin: Tak to ma mrzi, snad to cim skor vyriesis. A mechy budes mat do zasoby.

Re: Měchy DII

Napsal: 30 říj 2016 19:25
od boberko
Tomy H. píše:
boberko píše: Ahoj. Od teba mám tie mechy :-)
Asi mi budú na prd :-)
Aha, to si ty v :grin: Tak to ma mrzi, snad to cim skor vyriesis. A mechy budes mat do zasoby.
Sranda, že odkedy som kúpil od teba tie mechy, auto ako keby to vedelo. Proste nesfukuje.
Ani keď otvorím kufor . Nechápem. :Ja blb:

Re: Měchy DII

Napsal: 31 říj 2016 16:22
od Acon
Tak to je potom v poriadku a máš LandRover a nie nejakú trápnu repliku.

Re: Měchy DII

Napsal: 31 říj 2016 21:56
od fugín
Měl sem něco podobnýho. Na delší výlety doporučuju vozit ty náhradní měchy s sebou. Čas od času sem měl taky zadek trapně u země. Nejdřív jen pravá strana,pak měsíc nic. Potom zase,ale už obě strany. Bylo to velice nepravidelný. Třeba 3 týdny v pohodě a pak zase zadek u země. Taky sem pátral po všem možným i nemožným a na nic sem nepřišel. Odjezdil sem s tím skoro rok. I pár srazů ,i Rumunsko. Vždycky sem byl na prášky když sem se ráno probudil v autě zkulenej na zadních dveřích. Ke konci mě to klesalo úplně pravidelně na jednom místě kde parkuju když sem na rybách. Vždy stálo auto v bočním náklonu. Nakonec výměna měchů,zjištění nepatrné trhlinky na pravém měchu a od té doby klid a pohoda.

Re: Měchy DII

Napsal: 20 pro 2016 13:47
od jbizik
V pondelok do obeda som jazdil....vecer idem sadnut a pozeram ze "Kanec" sedi na riti!!! :coze: :coze: :tmi :tmi
Tak som auto nastartoval....a nic! Kontrolky svietili a tlacitkom zdvihu nic nereagovalo.....nahneval som sa :doh
Dnes som prisiel nastartoval......auto zacalo fukat a zdvihlo sa uplne hore :clap . Potom sa dalo do spravnej prevadzkovej výšky a zatial drží. :cool
Čo sa dialo a hlavne prečo....neviem. Nikdy sa mi to nestalo

Re: Měchy DII

Napsal: 20 pro 2016 14:23
od jbizik
Po par metroch auto znova cele vyfuklo :devil ....bola to predcasna radost.
Nastartujem....kompresor zacne tlacit....nafukne....prejde 20 sek. Dvakrat odfukne a zadok ide k zemi....

Re: Měchy DII

Napsal: 20 pro 2016 16:12
od MadTom
Můj odhad - vadné čidlo. Nejlépe nahodit na diagnostiku, jinak nepoznáš, které to je.

Re: Měchy DII

Napsal: 20 pro 2016 22:00
od mato_srubka
jbizik píše:Po par metroch auto znova cele vyfuklo :devil ....bola to predcasna radost.
Nastartujem....kompresor zacne tlacit....nafukne....prejde 20 sek. Dvakrat odfukne a zadok ide k zemi....
Veru, ako písal MadTom, čekol by som čidlá.

Sfúkava obe strany alebo iba jednu?

Resp. , ak ti sfúfava cez ventily (je počuť cvakať solenoidy), tak je to riadené sfúknutie a treba diagnostiku...

Ak sfúkava cez mech a takto rýchlo, tak to by si počul riadné syčanie...

Ak nezoženieš nikoho s diagnostikou, daj vedieť. Číslo na mňa máš :wink:

Re: Měchy DII

Napsal: 22 pro 2016 20:04
od Acon
vymeň si s niekym čidlá, je to pár minút. Mne to tiež robilo čidlo, bolo prasknuté a zatekalo. Žil som s tým pár rokov ;-) Za dažďa prestalo fungovať no auto držalo výčku. Ak padlo, heverom som podvihol za ťažné, ako čidlo zmenilo polohu auto sa dofúklo a zasa bol pokoj. Na čas ;-)
Čidlá kúp obe a budeš mať zasa pokoj

Re: Měchy DII

Napsal: 22 pro 2016 20:31
od jbizik
Este v stredu som objednal obidve cidla. Vcera som iba auto nastartoval- mechy sa dofukli a drzali, vypol som. Auto drzi vysku a nesfukne do dnes. Dnes prisli nove cidla a auto stale na starych aj po prejdeni 5 km stale pekne drzi!!!! :clap
Je to Land Rover...stale si zije svojim zivotom.
Takze nove cidla mam zatial v krabici. Landak sa zlakol ze ho poslem na operaciu tak vyzdravel. :D
....ale vymenim ich urcite....ale neskor :rock