Stránka 3 z 9

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

Napsal: 13 led 2014 21:25
od hifi
Kokesek píše:
hifi píše:a jak to vypada s tymi flashovacimi novymi ECU, nieco nove? vyzera to tak ze by sme dofrcali 2ks D2 td5 AT z Puchova :idea:
jako ke me nebo do Grobu?
Neco mam naladene ale neni to otestovane.
to zas neni take surne, ked to bude vyladene tak potom ku tebe. len som sa pytal informacne ake su vyhliadky.

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

Napsal: 13 led 2014 21:28
od Kokesek
hifi píše:to zas neni take surne, ked to bude vyladene tak potom ku tebe. len som sa pytal informacne ake su vyhliadky.
mam toho tedka dost rozdelaneho,ale do trech tydnu bych to mohl odladit dokonce...

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

Napsal: 13 led 2014 21:31
od hifi
to je v poho... staci na jar. potom bych sa ozval

Re: Chip Discovery TD5 pájecí ECU MAN i AUT. cena 1500KC

Napsal: 17 led 2014 14:08
od Kokesek
hifi píše:tak uz mam aj ja zajdenu chut :-(
podla http://www.td5inside.com od oktobra 2001 su ECU flashovacie

inak na odpajkovanie takeho svaba velmi dobre posluzi pajkovacia dratenka

uz mam aj pro tebe odzkousene a odladene na nepajeci ECU....

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

Napsal: 17 led 2014 16:38
od hifi
:yes

Re: Chip Discovery TD5 pájecí ECU MAN i AUT. cena 1500KC

Napsal: 17 led 2014 16:43
od Acon
eliott píše:....
Ten krouťák je přece vidět v tom grafu :idea:
A z akého motora je ten graf? Lebo či v lbft alebo Nm mi to nejako k TD5 nesedí. Podľa toho by mala mať TD5 pri 1700ot 420lbft = 569Nm , pri 2000ot už 610Nm a to mám teda motor úplne KO :chuckle
Robím GO a natrem to novej TDV8 :wink:

Otázka je samozrejme na Kokeska :wink:

Re: Chip Discovery TD5 pájecí ECU MAN i AUT. cena 1500KC

Napsal: 17 led 2014 16:53
od Kokesek
Acon píše:
eliott píše:....
Ten krouťák je přece vidět v tom grafu :idea:
A z akého motora je ten graf? Lebo či v lbft alebo Nm mi to nejako k TD5 nesedí. Podľa toho by mala mať TD5 pri 1700ot 420lbft = 569Nm , pri 2000ot už 610Nm a to mám teda motor úplne KO :chuckle
Robím GO a natrem to novej TDV8 :wink:

Otázka je samozrejme na Kokeska :wink:
to je origo graf z autologicu pro TD5. Ale psal jsem ze to je nesmysl. maji to asi "ilustracni"
navyseni jsem popisoval uz drive. Jinak kroutak pocita jednotka neda se menit ani nastavovat. Daji se pouze menit limitery pro maxima. Tzn kdyz mu je neposunu tak jednotka neni ani schopna pouzit "nacipovany vykon" protoze vypocet kroutaku pujde pres limit a omezi okamzite davku. A nebo to spadne do nouze zalezi na vyrobci jednotek (nebavim se jenom o LR)
Me zajima ten extrem jak to pojede a potom srovnani chipu.... viz SRAZ V S. GROBE.

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

Napsal: 17 led 2014 18:23
od peppino
Kokesek píše:to jsou odvážné informace real bude max. 20kw a 100Nm, pocitej ze vsechny mapy co delam jsou teoreticky tzn. v pocitaci zvednute od 15 do 20 procent podle auta a typu vstrikovani.
V kazdem aute se to na brzde bude tvarit trochu jinak. Co jsem mel rangiho na brzde bylo to presne 18procent na TDS motoru. TD5 jsem to na brzde nemel.

Neresim eko mapy ani hard stil. Delam mapy pouze pro normalni uzivatele kteri chcou dosahnout lepsiho kroutaku dole, mensi spotreby pri setrvacne jizde a lepsi akcelerace pri kratkodobem zatizeni.
Obecne...kdyz pridam vice uz to bude mit snahu zakourit, kdyz uberu tak Vas to nebude bavit.
knedlousek píše:petr pp: Díky to sem chtěl slyšet.

Je nějaká hodnota o kolik to zvýší výkon a tak? Ano vím je tam graf, ale z toho nejde nic přečíst. Nějaký čísla. Díky
Možná se zeptám blbě,ale musím-emise po naladění jsou v poho?

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

Napsal: 17 led 2014 18:29
od Kokesek
peppino píše:Možná se zeptám blbě,ale musím-emise po naladění jsou v poho?


pokud nemas extrem chip tak ano. jde o to ze auto ktere tocis na volnobeh nema takovou davku paliva jako auto v rychlosti a zatezi. tzn pokud nase STK nebudou merit saze na zatezove stolici pak nikdy nemeri realny stav.

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

Napsal: 17 led 2014 18:39
od peppino
Kokesek píše:
peppino píše:Možná se zeptám blbě,ale musím-emise po naladění jsou v poho?


pokud nemas extrem chip tak ano. jde o to ze auto ktere tocis na volnobeh nema takovou davku paliva jako auto v rychlosti a zatezi. tzn pokud nase STK nebudou merit saze na zatezove stolici pak nikdy nemeri realny stav.
Ok,díky.Až zjistím jakou mám ŘJ,tak se ozvu.Nechci žádný extrém,tohle se mi líbí!

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

Napsal: 17 led 2014 19:32
od JiřinaVFR
Ogaři, byl jsem dneska u Kokeška a musím ho pochválit. Trochu si pohrál s mojí mapou a auto jede super.

:D Trochu jsem se bál, že s jinou mapou netrefím domů, ale nakonec jsem trefil. :D

Tak ať se ti daří, Peťo!

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

Napsal: 25 led 2014 14:43
od muriatko
Tak uz mam chip aj ja. Kedze som mal paticu naletovanu, tak to slo rychlo. Musim potvrdit Petrovu zrucnost, pretoze
hned poznat, ze sa vyzna a vie co robi. Dal som tam ten slabsi chip a je to skutocne rozdiel. Auto ide podstatne lepsie.
Motor reaguje omnoho lepsie a rychlejsie po stlaceni plyn.pedalu. Auto sa zbiera uz okolo 1450 ot/min. a staci ho tocit
do 2000-2100 ot/min, kde som predtym siel za 3,teraz v pohode 4, plyn.pedal som po rovinkach,len tak steklil a auto si
pri zaradenej 5 v pohode priadlo pri 50 km/hod. Vrelo odporucam vsetkym, ktori nepotrebuju brutalny narast vykonu,
ale potrebuju okamzitu reakciu plyn.pedalu a teda zrychlenie a nechcu tolko radit. V kazdom pripade to neboli zbytocne
vyhodene peniaze.

Tymto sa chcem podakovat Petrovi a ostatnym vrelo chip odporucam ( akurat som si tam zabudol povodny chip ).

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

Napsal: 25 led 2014 18:53
od Kokesek
muriatko píše:Tak uz mam chip aj ja. Kedze som mal paticu naletovanu, tak to slo rychlo. Musim potvrdit Petrovu zrucnost, pretoze
hned poznat, ze sa vyzna a vie co robi. Dal som tam ten slabsi chip a je to skutocne rozdiel. Auto ide podstatne lepsie.
Motor reaguje omnoho lepsie a rychlejsie po stlaceni plyn.pedalu. Auto sa zbiera uz okolo 1450 ot/min. a staci ho tocit
do 2000-2100 ot/min, kde som predtym siel za 3,teraz v pohode 4, plyn.pedal som po rovinkach,len tak steklil a auto si
pri zaradenej 5 v pohode priadlo pri 50 km/hod. Vrelo odporucam vsetkym, ktori nepotrebuju brutalny narast vykonu,
ale potrebuju okamzitu reakciu plyn.pedalu a teda zrychlenie a nechcu tolko radit. V kazdom pripade to neboli zbytocne
vyhodene peniaze.

Tymto sa chcem podakovat Petrovi a ostatnym vrelo chip odporucam ( akurat som si tam zabudol povodny chip ).

posli me adresu do SZ hodim ti ho do obalky. Ahoj Petr

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

Napsal: 04 bře 2014 07:40
od Kokesek
:arrow: aktualni odladene vsechny verze TD5 vcetne defendru. MSB i NNN.

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

Napsal: 05 bře 2014 21:29
od Klouda
Čau, mam další asi přiblblou otázku. Mam D2 Td5 v automatu a tohle by se mi taky moc líbylo. Chci se zeptat co na to automat a měnič? Jelikož s tím jezdím denně, tak by mě zajímala i spotřeba. Teď jezdím za 12l, automat, větší gumy,váha atd.
Dík Klouda

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

Napsal: 06 bře 2014 07:50
od Kokesek
Klouda píše:Čau, mam další asi přiblblou otázku. Mam D2 Td5 v automatu a tohle by se mi taky moc líbylo. Chci se zeptat co na to automat a měnič? Jelikož s tím jezdím denně, tak by mě zajímala i spotřeba. Teď jezdím za 12l, automat, větší gumy,váha atd.
Dík Klouda

Spotreba o litr dolu, jinak nic. Vse je o ridici, znicit motor dokazu i bez cipu.

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

Napsal: 06 bře 2014 09:46
od MadTom
Bych to okomentoval - mám sice manuál ale tohle je o principu - po načipování - spotřeba o asi 1l nahoru, a několik nehezkých chvilek u radarů a v zatáčkách, kde jsem dřív jezdil o dost pomaleji. Až mě to přešlo, spotřeba dolů oproti originálu asi o 1l - naučil jsem se znovu nespěchat s tou velikou krabicí a využívat to, že motor táhne od nižších otáček.
Po namontování větších kol a hlavně stanu na střechu, když jedu do 90 většinou po okreskách tak na delších trasách do 10l, když jsme jeli do Rumunska, tak za celej týden v průměru 12, ale po dálnici se jelo tak 110-120 - tehdy to žralo podstatně víc než obyčejně, ale to je dáno hlavně úžasnou aerodynamikou střešního stanu, který tvoří hezkou kapsu nad čelním sklem.

Jinak jak píše Kokešek - je to o řidiči.

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

Napsal: 06 bře 2014 16:18
od JiřinaVFR
Mám čip od Kokeška na D2 automat, asi dva měsíce, denně jezdím 100km do práce. Potvrzuji MadTomovi slova, první měsíc spotřeba 12l, bavilo mě to a pořád jsem na to šlapal (ale před tím by to bylo min. 13l, při tomto stylu jízdy), potom jsem zkusil jezdit normálně a spotřeba šla na 10l. Kdybych zkusil jezdit na spotřebu, možná by to bylo i 9 - 9,5l.

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

Napsal: 06 bře 2014 18:27
od Acon
V prípade automatu so štandardným meničom sa to tiež nejako prejaví? Jasné ak je už zamknutý menič, tak to musí byť poznať, ale ako je to pri odomknutom?

Re: Návod v 1. příspěvku.Chip TD5 pájecí ECU MAN i AUTcena15

Napsal: 06 bře 2014 18:44
od Kokesek
Acon píše:V prípade automatu so štandardným meničom sa to tiež nejako prejaví? Jasné ak je už zamknutý menič, tak to musí byť poznať, ale ako je to pri odomknutom?
drive se zamkne.