Stránka 3 z 4
					
				Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
				Napsal: 04 kvě 2014 11:42
				od libovka
				Kdyby dávali 3x více nafty tak by ten motor musel mít strašně tvrdej chod a neskutečn by hulil.
Ale hlavně že je to spravené.
			 
			
					
				Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
				Napsal: 04 kvě 2014 14:32
				od Mrky DII
				To je nějaký divný. Jak říkáš, hulilo by to hrozně. A vlastně by i vzrostla trojnásobně spotřeba.
			 
			
					
				Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
				Napsal: 05 kvě 2014 10:08
				od vava
				Můžeš napsat kde a jakou naftu jsi tankoval? Přidával nějaká aditiva?
Díky
			 
			
					
				Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
				Napsal: 05 kvě 2014 10:34
				od MadTom
				Jenom k tomu dávkování nafty - common rail systémy mají během jednoho cyklu více dílčích vstřiků a některé to může dávkovat špatně.
			 
			
					
				Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
				Napsal: 05 kvě 2014 12:48
				od Jirkas1958
				Naftu jsem neřešil, tankoval jsem kde jsem zrovna byl, aditiva nepřidával. Teď tankuji Vervu a aditiva přidávám.
			 
			
					
				Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
				Napsal: 06 kvě 2014 08:19
				od Stavros
				je zbytecny se nejak extra divit, toto se deje v 90% vsech novejsich naftovych aut.
			 
			
					
				Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
				Napsal: 06 kvě 2014 09:57
				od vava
				Tady podle mne nejde o to se divit - stalo se mit to u Hyundai Santa Fe, r.v. 2007, když mělo najeto cca 140 tis km. Jde o to, jak tomu předcházet. Problém pro mne je, že nevím jaká závada vstřiky tehdy potkala (zadřené, ucpané, špinavé, odešla nějaká součást???) a v důsledku toho také nevím jaké vlastnosti nafty věnovat pozornost - mazivosti, biosložkám, teplotě hoření??
Nedávno vyšel test kvality nafty - 
http://www.autorevue.cz/potvrzeno-drazs ... -naft-2013 , tady je vyjádření výrobců k testu 
http://www.autorevue.cz/prodejci-nafty- ... -naft-2013
v r. 2008 - je to staré, já vím jiný - 
http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv
Stejně tak to je s aditivy - 
http://www.red-rider.cz/fotky7309/test_aditiv.pdf i když tady všude vychází nejlépe VIF. Jenže - OMV u své nafty Maxx Motion aditivum výslovně nedoporučuje a to přitom v testech má uvedenou mazivost na samé hranici. 
Když to vezmu cenově - najedu za rok cca 25 000 km, což dělá při přidávání VIFu cca 2000,-Kč navíc, při používání nejlepší Maxx Motion cca 10000,-Kč navíc (beru ceny 35,- a 39,-). Při ceně za vstřik 12000,- se to určitě vyplatí. Pokud by šlo udělat repasi za 3000,- je stále ještě repase dražší. 
Ještě jsem našel ultrazvukové čištění vstřiků - 
http://www.kei-autocentrum.cz/servis-vs ... ysek-d205/ a ještě jeden článek nakonec 
http://www.part.cz/part/buxus/generate_ ... ge_id=7230 
			
					
				Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
				Napsal: 06 kvě 2014 11:24
				od Stavros
				predchazet tomu lze jen tak, ze si koupis benzinovy auto a tam se to muze stat taky jen je ta pravdepodobnost nizsi.
			 
			
					
				Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
				Napsal: 06 kvě 2014 11:32
				od Stavros
				Jo a aby nekdo nemyslel, ze se to muze stat jen autum v Cechach, tak segra zije v nemecku a ma BMW 320d rok 2003 a ty vstriky delala vsechny taky.
			 
			
					
				Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
				Napsal: 06 kvě 2014 12:15
				od visby
				Stavros píše:Jo a aby nekdo nemyslel, ze se to muze stat jen autum v Cechach, tak segra zije v nemecku a ma BMW 320d rok 2003 a ty vstriky delala vsechny taky.
je to celkovy problem, vyrobcovia tlacia cenu dolu a staci im zivotnost komponentov okolo 150tis. turbo, vstreky atd tym trpia najviac...
 
			
					
				Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
				Napsal: 06 kvě 2014 12:37
				od Stavros
				A tim se dostavame k hlavnimu problemu, co dnes koupit za auto, ktere je 4x4, ma levny servis,malo zere a nekam dojede?
Napada nekoho neco?
			 
			
					
				Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
				Napsal: 06 kvě 2014 12:50
				od moon13
				Stavros píše:A tim se dostavame k hlavnimu problemu, co dnes koupit za auto, ktere je 4x4, ma levny servis,malo zere a nekam dojede?
Napada nekoho neco?
Lada Niva?  

 
			
					
				Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
				Napsal: 06 kvě 2014 13:01
				od Stavros
				No a da se s nim normalne jezdit jsem zapomnel napsat. 

 
			
					
				Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
				Napsal: 06 kvě 2014 13:22
				od moon13
				Stavros píše:No a da se s nim normalne jezdit jsem zapomnel napsat. 

 
 
  dyť dá ne?
 
			
					
				Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
				Napsal: 06 kvě 2014 14:02
				od visby
				Stavros píše:A tim se dostavame k hlavnimu problemu, co dnes koupit za auto, ktere je 4x4, ma levny servis,malo zere a nekam dojede?
Napada nekoho neco?
moznosti su, ale nie je to jednoduche ani lacne;-)
 
			
					
				Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
				Napsal: 06 kvě 2014 17:51
				od Stavros
				a ake su teda?
			 
			
					
				Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
				Napsal: 06 kvě 2014 19:27
				od HST
				Jirkasi to jsou nemile veci. Ta cena, vzhledem k cene celeho auta, to je nechutny. 
Tak ja se rovnou zeptam. 
Mam na D3 najeto 110 tis. Kdyz je zima, tak po startu, zejmena prvni minutu do zahrati jde motor jak traktor. 
Na volnobeh ma motor tendenci mirne skubat, nedrzi dobre otacky. V lete dobry, v zime horsi.
Staci malicko pridat (ze 700-800 ot. na 1000) a motor slape jak hodinky. 
Tusim pred rokem mi v servisu jeste rikali ze jeden valec bude vstrikovac nacatej. 
Da se neco udelat jako prevenci? 
Tady koukam to ultrazvukovy cisteni? 
Diky Honza
			 
			
					
				Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
				Napsal: 06 kvě 2014 20:43
				od Stavros
				nech udelat test vstriku, radeji vadny vymen, at nemenis cely motor.
			 
			
					
				Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
				Napsal: 06 kvě 2014 20:46
				od MadTom
				Nech to udělat zavčas, než se otěr z vadného vstřikovače dostane přepadem do vysokotlakého čerpadla a následně do trubek a dalších vstřikovačů a odejde všechno.
A doporučuju servis co se na tyhlety systémy specializuje a má na to vybavení. Dost často to není ani autorizovanej servis.
			 
			
					
				Re: Disco 3 - nafta v mot. oleji
				Napsal: 07 kvě 2014 10:41
				od evo828
				Mam na D3 najeto 110 tis. Kdyz je zima, tak po startu, zejmena prvni minutu do zahrati jde motor jak traktor. 
Na volnobeh ma motor tendenci mirne skubat, nedrzi dobre otacky. V lete dobry, v zime horsi.
Staci malicko pridat (ze 700-800 ot. na 1000) a motor slape jak hodinky. 
To by mohli byt aj zhavice (jeden alebo viacere). 
K tym vstrekovacom - nemas nahodou aj info zo servisu ako na ten jeden "asi" vadny vstrekovac prisli ?  Z korekcii jednotlivych vstrekov z diagnostiky?