Stránka 3 z 3
Re: Pár různých dotazů
Napsal: 21 čer 2014 15:34
od Zizal
Na Dieselpoweru maji test vstriku za 250,- pro mechanicke vstriky.
Repas vstriku ma smysl u auta kde vstriky tecou. Kolik ma ten tvuj stroj cca nelitane?
Pokud jde o pricpane vstriky tak je to celkem bezny tunel na zakose... Cisteni vstriku i cerpadla dela rada firem (vcetne BOSCH servisu). Vymontuji cerpadlo i vstriky a nechaji ho na stolici bezet s cistici kapalinou. Doplnuji to o cisteni ultrazvukem ale hlavni je ze pak system seridi. Ja takhle nechal udelat TDi vento s 600+ tkm a to auto pak jezdilo na puvodni vstriky z vyroby co se jen seridily (myslim ze se menily i pruziny, ale spicka zustala puvodni).
Jak by melo cerpadlo ucpavat vstriky? Jako ze kousky cerpadla odpadavaji a mizi ve vstricich?

Vstriky ucpava biobordel v nafte a karbon ve spalovacim prostoru. Oboji se da rozpustit aditivama. Projdi si Opel fora a problemy s jejich cerpadlama. Oprava stoji jak cele auto, ale rada lidi ma dobrou zkusenost s aditivama a cisticema palivove soustavy. Videl jsem par Opliku takhle spravenych za par stokorun... Jen to chce vymenit vsecky filtry na naftu a vycistit sitko v cerpadle...
Na druhou stranu je fajn dat vsechno nove a udelat co se da na aute.

Re: Pár různých dotazů
Napsal: 21 čer 2014 18:03
od Bulgarianmonkey
mám nalítáno cca 200tis. Vše co píšeš je super a oprava by vyšla mnohonásobně levněji, ale já jako běžný uživatel a tzn. vokurka nemám šanci poznat co je na tom vstřiku potřeba a nedělám si iluze, že servis se mnou nevyjebe a ačkoliv udělá jen čištění, naučtuje mi repas. Můj mechanik to bohužel nedělá, není na to vybaven. Zkusím to s ním ještě pořešit. Jak píšeš čističe vstřiků apod jsem samozřejmě použil a do nafty vždy leju aditiva jak na vstřiky tak na odbourání biosložek v palivu. Bohužel efekt je takový, že při nákupu auto kouřilo minimálně a po použití těch přísad se to strašně zhoršilo a stydím se ráno za studena startovat. 6haviče jsem také měnil, všechny filtry, náplně vyměněny.
Re: Pár různých dotazů
Napsal: 22 čer 2014 14:08
od astero
Re: Pár různých dotazů
Napsal: 22 čer 2014 21:19
od MirecLM
Keď tak čítam tak ma hreje pri srdci pocit že nie som sám čo sype peniaze do Freelander-a. Kúpil som ročník 1999 a vidím že aj novšie auta majú problémy, pričom ich nákupná cena je vyššia. V podstate každé Fríčko prejde skoro tým istým procesom opráv.
Re: Pár různých dotazů
Napsal: 23 čer 2014 00:30
od dava
No, řeknu teda nahlas : spousta lidí, jak tady čtu se nechává neuvěřitelně natáhnout. Doba je taková, už dávno lidi nemaj povědomí jak auta fungují a mechanici často umí jen vyměňovat zbytečně věci a doufaj že si to majitel stejně neověří, a že se tentokrát trefí a konečně vymění to správný.
A pokud jde o LR, je to španělská vesnice pro fůru mechošů. To o něčem svědčí, protože ve skutečnosti jsou to dobře řešený auta a hlavně jednoduchý , aspoň ty do 2005 určitě.
I tady na foru se někdy nestačí člověk divit, s jakou radostí se tu někteří chlubí kolik do svého miláčka utopili za něco, co ve skutečnosti mělo stát čtvrtinu.

Re: Pár různých dotazů
Napsal: 23 čer 2014 05:45
od MirecLM
Až tak celkom nie.Výmenu rozvodov a repas turba, či prevodovky si robí doma málokto. Ak áno, tí páni sú potom mechanici a stratili čas za ktorý mohli zarobiť na nás ostatných.

Re: Pár různých dotazů
Napsal: 23 čer 2014 13:20
od dava
MirecLM píše:Až tak celkom nie.Výmenu rozvodov a repas turba, či prevodovky si robí doma málokto. Ak áno, tí páni sú potom mechanici a stratili čas za ktorý mohli zarobiť na nás ostatných.

Miro, pravda. Ale zrovna repas turba spadá do skupiny často zbytečných nákladů, ať už je výsledek repase nulový protože ve skutečnosti byla díra v cooleru, a nebo byla díra v cooleru kterou pitomec nenašel a nechalo se to dojít až ke zničení turba...
I na mém autě je nové turbo od předchozího majitele. Staré údajně vadné bylo k tomu, dnes jezdí jak vítr v jiné diskošce a tlačí bez problémů... Já naopak měnil hadici s vnitřní prasklinou.
Minulý majitel vyhodil 17 litrů nanic, servisoval u blba...
Re: Pár různých dotazů
Napsal: 23 čer 2014 17:47
od MirecLM
Ja som si to nechal potvrdiť v dvoch servisoch a pozrel som sa aj na turbo po vybratí.Vytekal z neho olej. Možno len diera

Ale aj lopatky mali vôľu. Proste auto po výmene oleja, rozvodov, stále nemalo ťah. Načo tam nechávať staré turbo a riskovať že sa rozsype a urobí škody. Ja som to zobral po tejto stránke.
Re: Pár různých dotazů
Napsal: 23 čer 2014 17:55
od dava
MirecLM píše:Ja som si to nechal potvrdiť v dvoch servisoch a pozrel som sa aj na turbo po vybratí.Vytekal z neho olej. Možno len diera

Ale aj lopatky mali vôľu. Proste auto po výmene oleja, rozvodov, stále nemalo ťah. Načo tam nechávať staré turbo a riskovať že sa rozsype a urobí škody. Ja som to zobral po tejto stránke.
Ale jo, neber to zas paušálně, ona taky ta 99 bude mít najeto tak 550 tisíc, takže má nárok na turbo
To moje bylo bez vůlí, akorát jsem ho nechal vypucovat a prohlídnout v Turbocaru a je v poho. Mělo najeto reálnejch 250 tisíc.
Re: Pár různých dotazů
Napsal: 23 čer 2014 19:03
od MirecLM
Re: Pár různých dotazů
Napsal: 23 čer 2014 22:42
od dava
Ale, v klidu. Sice tam ty km nejspíš budou, ale zase většinou auta koupený kolem 100 tis. Kč nejsou určený na lítání 40 tisíc ročně, takže to pak ještě kolem komína funguje v pohodě. Jestli najezdíš 15 tisíc ročně, tak se zas tak moc neděje. Nejsi zdaleka sám kdo to tak má, jen jsi jeden z mála, kdo si to připouští

.
Známej má od nova DI 300 od Mejznara. Má na tom lehce přes 800 tisíc, už je to dost hrůza, převody se dělaly, turbo a čerpadlo, pár spojek a tak, ale furt to jezdí. Problémy začaly kolem 600 tisíc, ale na nový auto neměl, tak to polátali generálkou za 100 tisíc a dodneška se nebojí s tím frčet přes celou republiku. Bavili jsme se nedávno, že byl někomu radit při nákupu, smál se že ty co měly na budíku do 300 vypadaly ještě hůř než ten jeho průtokovej ohřívač oleje, co má na sobě víc nejtů než letka messerschmittů bf109

Re: Pár různých dotazů
Napsal: 24 čer 2014 17:33
od MirecLM
Ja som to tu už niekde spomenul, radšej starý Freelander za 3000 EUR a 3000 Eur do renovácie a opráv, ako Quashkai, alebo Raw štyri roky staré za 16000 Eur a 3000 Eur do opráv v priebehu dvoch rokov od kúpy.
Re: Pár různých dotazů
Napsal: 04 črc 2014 20:14
od MirecLM
Zdravím Landroveraci, už tu mám kopec príspevkov, no pridam ešte jeden. Radenie rýchlosti ide ťažšie, je na to mazací bod?
Re: Pár různých dotazů
Napsal: 02 zář 2014 05:41
od starsidurcov
Dobrý deň páni,prosím o radu. Idem brať LR F1 r.v.2000 najazdené 116tis/km. Na čo sa mám zamerať a čo pozerať,keď sa tomu nerozumiem. Čital som len rady na tomto fore. Ďakujem už vopred za pomoc. Milan
Re: Pár různých dotazů
Napsal: 02 zář 2014 10:38
od y.sajty
Všechny rady ke koupi tady na foru už jsou mnohokrát . MirecLM - žádné mazací body nemá,zadírá se oska,někde to tady nedávno bylo.
Re: Pár různých dotazů
Napsal: 06 říj 2014 13:14
od Bulgarianmonkey
Ahoj, dlouho jsem se na nic neptal, tak to dnes napravím
Na netu jsem objevil foto interieru Free1 po face s digi klimatizací. Nikdy jsem to nikde neviděl. Je to nějaký poslední face před dvojkou nebo je to samo domo?? Ještě jeden dotázek na audio. Vyměnil jsem origo audio za 2 din pioneer shodou okolností stejný jako je na přidané fotce. Po instalaci mi ale vznikla mezera mezi panelem a samotným radiem aje potřeba nějaký vymezovací rámeček. At hledám jak hledám tak ten rozměr nemůžu sehnat a sere mě to jelikož to vypadá a je to nedodělaný. Nemáte někdo tip??? Díky Kamil