Stránka 3 z 4
Re: Auto do terénu pro 5
Napsal: 20 říj 2014 15:34
od cyril
Tak to s tím čuměním do zešikmené střechy auta na zadní řadě originálních sedaček u Defa musím bohužel potvrdit! Na tohle jsem úplně zapomněl! Dospělej člověk tam nevidí pořádně ani do boku. Takže je to spíš pro děti. A ty nesmí být moc veliké a v autosedačce, protože se opět dívají do rámů dveří a do stropu.
V tom je defík opravdu hodně limitující. Proto se mnou žena nechce jezdit na výlety dědkem S3, protože tam máme pásy pouze vpředu a sedí tam tudíž děti a ona se trápí poskakováním vzadu (kdo zná listová pera - mám paraboliky, ví o čem píšu) a díky sešikmené střeše ani nic nevidí. Takže to beru z její strany spíše jako oběť...
A jak napsal Hubert, jsme rozmazlení.....dříve nám stačily eMBéčka nebo žiguly.....a jezdili jsme o 100/6.
Takže asi fakt ta D3 bude nejefektivnější volba. Ale opět nesedí některé body v požadavcích. Takže za mě doporučuji D3 a Defa 110-130. A neupravovat. Pouze stan a boxy na střechu, naviják a markýzu. Pěkně to vypadá, je to praktický.

Re: Auto do terénu pro 5
Napsal: 20 říj 2014 16:40
od Tomas K (tkala)
cyril píše:...
Takže za mě doporučuji D3 a Defa 110-130. A neupravovat. Pouze stan a boxy na střechu, naviják a markýzu. Pěkně to vypadá, je to praktický.

Do kamene tesat...

Už ten naviják je nadbytečný, pokud vás jezdí víc. Zbytečná váha na předek.
Tom
Re: Auto do terénu pro 5
Napsal: 20 říj 2014 17:35
od Vogel
Ještě mě napadá - Def 110 a 130 je co se týče sedaček v druhé řadě to samé? Myslím výhled a nohy. Dík.
Re: Auto do terénu pro 5
Napsal: 20 říj 2014 17:59
od cyril
Vogel píše:Ještě mě napadá - Def 110 a 130 je co se týče sedaček v druhé řadě to samé? Myslím výhled a nohy. Dík.
Teď jsem se byl mrknout a je o tak. Výhled je stejný a na nohy bych řekl, že to bude také stejné. Až na to, že 130 nemá to boční horní střešní okno. A to je myslím dokonce lepší, páč dětem tudy v létě slunce často pere na květáčky.
Re: Auto do terénu pro 5
Napsal: 20 říj 2014 19:23
od eliott
Hubert píše: Zde je ale otázka budoucnosti ve vztahu k emisím, což ale nikdo neví, jak bude.
Proto je nejlepší sehnat jako polotovar Defíka 200tdi okolo r.v.1990, ten už bude za pět let veterán. Navíc 200tdi má lépe posazený motor kvůli těžišti.
Re: Auto do terénu pro 5
Napsal: 20 říj 2014 20:59
od Mira 101
Zajímavá diskuze,nejezdíme takový štreky ale řešíme to pořád,máme tři děti,německýho ovčáka,máme rádi přírodu tak jezdíme ruzně na vodu,na srub,jen tak kempovat,jet někde 300 km v komplet sestavě s kanoi na střeše na šumavu k Otavě je opravdu zážitek,mám Di se zahrádkou.........,130ka s 300tdi moc líbit se,ale chtělo by to total repas a upravit vnitřek,kdybychom nepotřebovali i sem tam hrubý terén tak nějakej sharan 4x4 by byl ok,tak jediný co mi vyšlo bude nějakej vymazlenej,uzamykatelnej,zastřešenej vozejk,ve kterym bude kuchynskej koutek,ložnice,spižírna,servis,koupelna,zkrátka samý koutek a když mě zrovna nebude bavit,tak ho odpojím a přivážu ke stromu,

,zdarec Mira.
PS:buhví jak to bude za 5 let s veteránama,teda legislativa v čr

.
Re: Auto do terénu pro 5
Napsal: 12 lis 2014 21:25
od iYary
Moc hezky ..... nekde tu je vlakno o tom ....
Re: Auto do terénu pro 5
Napsal: 19 led 2015 09:51
od Vogel
Zatím jsem nic nekoupil, ale dost mě zaujal tenhle stroj. Chevrolet Suburban do roku 91. S tím tady asi nikdo zkušenost nemá, ne?
Re: Auto do terénu pro 5
Napsal: 22 led 2015 14:09
od iYary
To mas ve stylu Robby Gordon, ale toho se bude rakouska armada zbavovat ve velkem .....
Re: Auto do terénu pro 5
Napsal: 22 led 2015 18:19
od Honzan
pokud nehodlas jezdit casteji nez jednou za rok-dva, zvazil bych alternativu doletet do dane destinace a tam si auto pujcit - nez tahle propujcujes jedno auto za pul az trictvte mega, tak projedes radnej kus sveta i s rodinkou...
btw do DI mi sikovni kluci od landjirky hodili sedacky z DII s 3x tribodovym pasem a 3 sedacky tam dam. sice natesno ale jde to - na vylety po okoli staci, dal si s tim stejne netroufnu...
jinak bych pro tenhle pocet lidi zkusil sehnat L400 nebo starexe a dal je do kupy - tusim pul sveta s nim projel kamil z offfora... teren to zvladne prekvapive slusnej... a muzes si to i dost upravit:
https://safetystance.files.wordpress.co ... delica.jpg 
Re: Auto do terénu pro 5
Napsal: 24 led 2015 13:09
od jareku
Re: Auto do terénu pro 5
Napsal: 24 led 2015 13:12
od eliott
Akorát nevím, jestli bych s Jundéé měl odvahu někam jet....
Re: Auto do terénu pro 5
Napsal: 25 led 2015 12:11
od Hubert
eliott píše:Akorát nevím, jestli bych s Jundéé měl odvahu někam jet....
Hjundář by ti o LR řekl to samé a těžko by se mu to rozmlouvalo.
Sorry za plevel.
Re: Auto do terénu pro 5
Napsal: 28 led 2015 01:34
od forest
Re: Auto do terénu pro 5
Napsal: 28 led 2015 04:05
od Benjamin
Promiň za offtopic, ale ta je sakra podobná té Meškyho 130tce z Německa - barvou, nástavbou, skoro vším na první pohled, jenže ten má Td5...a tohle je 300ovka..
Re: Auto do terénu pro 5
Napsal: 20 bře 2015 12:47
od mato p
Myslím že to tu ešte neni:
http://www.dajbych.cz/satbir-velkoprost ... erenni-vuz
mohlo by to byt jedno z riešení
Re: Auto do terénu pro 5
Napsal: 21 bře 2015 10:47
od RudaK

už to tady bylo

a nelíbilo se ......
Sám jsem už taky zvědav,kde to skončí ( ale jak bylo prezentováno na začátku,tak žádný spěch ) .... u D3 stačí jeden podělanéj datovéj káblík a je na čas vystaráno s hledáním ( ale kdo nikam nespěchá,tak to je v pohodě

)
Re: Auto do terénu pro 5
Napsal: 19 čer 2015 15:46
od pete805
nedalo mi aby som to sem nepridal :
http://www.gaz.cz/index.php?id=510 je to síce úlet ale v menej
extrémnej verzii s tým chodia po expedíciách

Prípadne menšia verzia :
http://www.madeinrussia.cz/news/novinka ... abavu-545/
Re: Auto do terénu pro 5
Napsal: 27 črc 2015 14:30
od iYary
ale hodně drahé a spíš pro USA
Re: Auto do terénu pro 5
Napsal: 27 črc 2015 21:17
od DjALF
tohle by bylo možná lepší

ty nástavby se mi moc nelíbí nicméně bude v nich větší komfort