Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
-
iRRes
- Příspěvky: 177
- Registrován: 29 pro 2014 20:18
- Bydliště: Praha 7 - Holešovice
#41
Příspěvek
od iRRes » 29 pro 2014 21:16
MILUNAK píše:iRRes píše:Omlouvám se, že se vtírám se svým dotazem do cizího vlákna, ale mám vlastně dost podobné dotazy.
Dlouho jsem na LR forum pošilhávám z jiného ( Volvo ) a už jsem se sám pro sebe definitivně rozhodl, že další vozidlo bude Discovery nebo Range. Z praktického hlediska je Diskoška jasná volba, ale když vidím Range srdce mi plesá. Dokonalost sama. Nechci vykrvácet tak že strop pro nákup je 600t s daní. To, že koupím nějaký předem jasný průser je hold asi osud, ale rád bych chtěl mít jasno v nákladech (30t km/rok ), kterým se nevyhnu a chtěl bych tímto poprosit o pár numer
Zajimají mě hlavně běžné ceny servisu + třeba brzdy a rozvody. Dál pojištění havarijní a jiné relevantní náklady, které mě u auta podobného stáří a projezdu neminou.
U Volva jsem zvyklý na celkem slušný randál - malý servis 15 000, velký s brzdama a převodovkou 50 000. Je to i jeden z důvodů proč mě Volvo už nebaví.
Pro lepší dokreslení. Líbí se mi například tento kousek
http://www.ttpcar.cz/cz/chci-koupit-aut ... -rover-3-6
Děkuji uctivě za odpovědi

Odkud jsi?
Praha. Omlouvám se doplním info

-
strycek2
- Příspěvky: 43
- Registrován: 10 lis 2014 20:59
- auto: L322 2012 4,4 TDV8
- Bydliště: Senica, Slovakia
#42
Příspěvek
od strycek2 » 30 pro 2014 00:53
chalani, vedel by niekto v skratke popísať rozdiely medzi výbavami HSE a Vogue?
mám toižto taký pocit, že tie HSE čo vidím na bazároch majú rovnakú výbavu ako Vogue...
je pravda, že u Vogue sú použité kvalitnejšie materiály, hlavne teda koža? dík
2012 Range Rover L322 4,4 TDV8
2007 Land Rover Defender 130 2,4 TD4
2011 Land Rover Defender 110 2,4 TD4 Versalift
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#43
Příspěvek
od Kokesek » 30 pro 2014 13:40
Tak to me taky zajima... ja to dodnes nechapu jak to vlastne bylo mysleno.
-
David S.
- Příspěvky: 413
- Registrován: 06 říj 2008 23:47
- auto: RRC 2door, Disco2
- Bydliště: Prdel u Velvar
-
Kontaktovat uživatele:
#44
Příspěvek
od David S. » 30 pro 2014 14:35
Ty rozdíly HSE a VOGUE, je to těžký nějak zobecňovat, ale asi nejmarkantnější to vždy bylo tak, že VOGUE měl jinou kůži, více směry ovladatelná sedadla, více těch nafukovacích serepetiček v sedácích, ve standardu vzadu vyhřívané sedačky, pár jiných detailů na nárazníku/zrcátkách/mřížce masky atd.
Když se mrknete jak je to u současných verzí RR od strany 36 v odkaze brožury, tak Vám to bude jasnější.. je tam i Autobiography...
http://www.landrover.com/Images/712615_ ... 104937.pdf
D.
-
Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
#45
Příspěvek
od Acon » 30 pro 2014 17:23
A aby to nebolo také jednoduché, natrafil som aj na Vogue SE a to by ma zaujímalo aký je rozdiel proti Autobiography, lebo podľa fotiek je to to isté

Ten PDF dokument mi žial nejde otvoriť, možno to tam je
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
-
strycek2
- Příspěvky: 43
- Registrován: 10 lis 2014 20:59
- auto: L322 2012 4,4 TDV8
- Bydliště: Senica, Slovakia
#47
Příspěvek
od strycek2 » 31 pro 2014 18:18
a ešte jedna vec, myslíte, že sa oplatí ísť do modelového roku 2011 s 4,4TDV8 a 8q alebo nešpekulovať a zostať pri 2010 s 3,6TDV8 a 6q?

ďakujem
2012 Range Rover L322 4,4 TDV8
2007 Land Rover Defender 130 2,4 TD4
2011 Land Rover Defender 110 2,4 TD4 Versalift
-
QUADXXX
- Příspěvky: 48
- Registrován: 19 led 2015 09:20
- auto: RR 3,6TD
- Bydliště: Nitra
#48
Příspěvek
od QUADXXX » 19 led 2015 10:17
čaute, som tu nový, tiež zháňam všetky dostupné informácie o tomto aute, nakolko som predal moje auto. RR je pre mňa neskutočné auto, veľmi sa mi páči. Pozerám sa po nejakom kuse do 30.000€ ročník 09-10 3,6 TDV8. Problém mám akurát stym, že som sa pýtal chalanov v servise na RR a povedali mi aby som to nekupoval, že z 10ks je 10 na p.... Ževraj sú to kazové autá(prevodovky, motory, elektrika). chcem ist v sobotu pozriet tento kus, síce sa mi zdá že je tam už dlho, no chcem ho vidieť naživo.
http://www.autobazar.eu/sk/card.php?id=5117936 z fotiek vyzerá slušne.
byvale Okta I, II, BMW X5,bmw X3, Audi A6, L322 3,6TDV8(cervene)
teraz Disco 4 SDV6
L322 3,6 TDV8
VW Phaeton 3.0Tdi
-
morisz
- Příspěvky: 16
- Registrován: 15 pro 2014 18:34
#49
Příspěvek
od morisz » 09 dub 2015 18:43
Narazil jsem na inzerat 4.4 tdv8 z 2011, majitel uvadi cesky puvod, ale prekvapuje me menu displeje v nemcine. Cestinu rr nedela, nebo je neco spatne?
-
MILUNAK
- Příspěvky: 1016
- Registrován: 04 úno 2009 00:07
- tel.: 777314741
- auto: nevejde se
- Bydliště: Čerčany,Praha 4
-
Kontaktovat uživatele:
#50
Příspěvek
od MILUNAK » 09 dub 2015 21:10
morisz píše:Narazil jsem na inzerat 4.4 tdv8 z 2011, majitel uvadi cesky puvod, ale prekvapuje me menu displeje v nemcine. Cestinu rr nedela, nebo je neco spatne?
RR L322 Česky nikdy neuměl až L405 to umí....sice hodně blbě, ale umí

Ex-Free Td4-2005 facelift na 18",Ex- DII Td5-2003 facelift na 20",Ex- Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD 2011,Ex- BMW 530d E61 2006, Ex- RR P38 4.6 HSE 2000, BMW X3 2.0D F25 2012, DIII 2.7 TDV6 HSE-2005,Ex- RR L322 3,6 TDV8 Vogue 2007.
-
morisz
- Příspěvky: 16
- Registrován: 15 pro 2014 18:34
#51
Příspěvek
od morisz » 09 dub 2015 22:51
MILUNAK píše:morisz píše:Narazil jsem na inzerat 4.4 tdv8 z 2011, majitel uvadi cesky puvod, ale prekvapuje me menu displeje v nemcine. Cestinu rr nedela, nebo je neco spatne?
RR L322 Česky nikdy neuměl až L405 to umí....sice hodně blbě, ale umí

To je vtipny. Tzn v cesku origo puvodne prodany bude umet vzdy nemecky, nebo jsou nejake dalsi verze?
-
MILUNAK
- Příspěvky: 1016
- Registrován: 04 úno 2009 00:07
- tel.: 777314741
- auto: nevejde se
- Bydliště: Čerčany,Praha 4
-
Kontaktovat uživatele:
#52
Příspěvek
od MILUNAK » 09 dub 2015 23:04
Tak je to i v angličtině a dalších krom CZ
Naposledy upravil(a)
MILUNAK dne 10 dub 2015 11:37, celkem upraveno 1 x.
Ex-Free Td4-2005 facelift na 18",Ex- DII Td5-2003 facelift na 20",Ex- Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD 2011,Ex- BMW 530d E61 2006, Ex- RR P38 4.6 HSE 2000, BMW X3 2.0D F25 2012, DIII 2.7 TDV6 HSE-2005,Ex- RR L322 3,6 TDV8 Vogue 2007.
-
morisz
- Příspěvky: 16
- Registrován: 15 pro 2014 18:34
#53
Příspěvek
od morisz » 10 dub 2015 06:37
Takze neni zadny system v tom v jakem to bude jazyce, kdyz to koupil clovek jako novy vuz v cr napr u dajbycha?
-
strycek2
- Příspěvky: 43
- Registrován: 10 lis 2014 20:59
- auto: L322 2012 4,4 TDV8
- Bydliště: Senica, Slovakia
#54
Příspěvek
od strycek2 » 12 dub 2015 09:52
SK/CZ je malý trh na to aby sa riešila lokalizácia jazyka, no a najbližší väčší trh je D, čo viac dodať
2012 Range Rover L322 4,4 TDV8
2007 Land Rover Defender 130 2,4 TD4
2011 Land Rover Defender 110 2,4 TD4 Versalift
-
Navi
- Příspěvky: 395
- Registrován: 19 kvě 2010 17:45
- auto: Range Rover
- Bydliště: Praha
#55
Příspěvek
od Navi » 12 dub 2015 15:00
strycek2 píše:SK/CZ je malý trh na to aby sa riešila lokalizácia jazyka, no a najbližší väčší trh je D, čo viac dodať
Promiň, ale to je pěkná blbost.
Vytvořit další jazyk není takový problém a určitě to není tak nákladné. Malým trhem se automobilky a dealeři jen rádi ohánějí aby ušetřili. Pokud by to zákazníci vyžadovali, tak by tu ta čeština rázem byla.
Například pro výrobce mobilních telefonů jsme také většinou malý trh, ale čeština tu je už hodně dávno a dělá se pro každý model.
Range Rover P38 2,5DSE r.v.98
-
strycek2
- Příspěvky: 43
- Registrován: 10 lis 2014 20:59
- auto: L322 2012 4,4 TDV8
- Bydliště: Senica, Slovakia
#56
Příspěvek
od strycek2 » 17 dub 2015 23:59
Musím ti oponovať...miešaš hrušky a jabká...operačné systémy sú dnes v mobile všeho všudy možno 4, možno 5 a keďže skoro každý z nás má aspoň jeden mobil, tak počet predaných zariadení je pomerne veľký...koľko L322 jazdí v pomere k počtu obyvateľov?
ale toto už je mimo témy, to už je ekonomika...Proste nad tým nepolemizuj a berieme to ako fakt...
2012 Range Rover L322 4,4 TDV8
2007 Land Rover Defender 130 2,4 TD4
2011 Land Rover Defender 110 2,4 TD4 Versalift
-
Lukasino
- Příspěvky: 3970
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
#57
Příspěvek
od Lukasino » 20 dub 2015 07:28
Já si osobně myslím, že u LR je výhoda display v angličtině. Vemte si, jak by jste chtěli překládat chybové hlášky z CZ do ENG pro jejich vyhledání na netu?
LR nám to prostě zjednodušuje jednotným jazykem

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#58
Příspěvek
od Kokesek » 20 dub 2015 14:26
ja beru anglictinu za stejne dulezitou nebo i vice dulezitou nez cestinu. Bylo by velmi podivne kdyby si vuz ktery neni obycejny a tedy nemiva ani obycejne majite, kupoval clovek ktery nerozumi aspon trochu trivialni anglictine. Tim jsem chtel rict ze majitel RR by mel mit aspon zakladni vzdelani.
-
strycek2
- Příspěvky: 43
- Registrován: 10 lis 2014 20:59
- auto: L322 2012 4,4 TDV8
- Bydliště: Senica, Slovakia
#59
Příspěvek
od strycek2 » 24 dub 2015 07:45
súklas s Kokeskem...
chalani, skúsim ešte raz, niekto nejáke skúsenosti s motorom 4,4TDV8 a prevodovkou ZF 8HP?
2012 Range Rover L322 4,4 TDV8
2007 Land Rover Defender 130 2,4 TD4
2011 Land Rover Defender 110 2,4 TD4 Versalift
-
pan klobouk
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
#60
Příspěvek
od pan klobouk » 24 dub 2015 08:30
Tady asi moc zkušeností s tímto motorem nebude. Navíc ty auta byly donedávna v záruce.