Stránka 3 z 3
Re: L322 volné řízení
Napsal: 24 úno 2017 19:56
od gregori
Nejde me o vizualni problem, ale jestli to muze mit vetsi vliv na jizdni vlastnosti?
Re: L322 volné řízení
Napsal: 24 úno 2017 20:27
od Maarty82
Asi takhle. Kolikrát jsem si myslel, že stoji RR na Renaulta, ale pokaždé co jsem to přeměřil u dědy v garáži (dlažba rovina ) , tak tam byl rozdíl 2mm. Měřil jsem to výsuvným metrem.
Nicméně domluv se s někým ve tvem okolí a prohodte si auta a uvidíš jestli to plave? !
Když si vezmu Allroada a pak skočím do RR tak si říkám, že se do te zatáčky snad nevejdu.
Re: L322 volné řízení
Napsal: 25 úno 2017 07:28
od gregori
Projet jiného Range je ideální, ale je tu vůbec někdo z Brna, případně Brno-venkov (směr Rosice), kdo by byl ochotný?
Re: L322 volné řízení
Napsal: 28 úno 2017 06:57
od Leo
jak si dopad v RR Brno?Mám obdobný problém.Pro výměnu řízení se musí sundat bouda?Mám RR Sport 9/2011.Leo
Re: L322 volné řízení
Napsal: 28 úno 2017 08:53
od gregori
V Cartechu nic moc. Mam pocit, ze je vice zajimaji novejsi RR. Nicméně - samotné řízení prý nemám v úplně dobré kondici. Navíc jak mě uniká olej z motoru (prý přední gufero na klice), tak to zaprasilo senzor servotroniku a ten obcas dava spatne udaje a tuhost rizeni je pak chaoticka. Trošku to tam vyčistili, projeli diagnostikou (nic nenašli) a od té doby je to kupodivu trošku lepší. Příští měsíc budu měnit senzor servotroniku, poté ještě udělám to gufero společně s rozvody.
Chci ještě nechat zkalibovat výšku auta, ale k nim se mě u nechce, takže kdyby byl někdo ochotný v rozumné vzdálenosti od Brna, případně Ivančic, tak si rád údělám výlet.
Re: L322 volné řízení
Napsal: 12 bře 2017 14:43
od gregori
Ahoj,
chci se zeptat, nemám tyč řízení špatně upevněnou, že leze tisicíhran ven?
Tady foto:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/161 ... G_6548.jpg
Díky, M.
Re: L322 volné řízení
Napsal: 14 bře 2017 18:30
od Lukasino
Vzpomněl jsem si na Tebe, ale nevím, jestli Tě to potěší.
Písku si nevšímej

Re: L322 volné řízení
Napsal: 14 bře 2017 19:06
od gregori
Diky moc, takze vse v poradku, mam to uplne stejne
Re: L322 volné řízení
Napsal: 03 kvě 2017 13:51
od gregori
Tak téměř po roce se ukázalo, že jsi měl pravdu. Dnes jsem si byl nechat auto protřepat na STK a celá pravé strana je v p*deli. Takže nový čep řízení, nové silentbloky, nové rameno. Dám tedy na tvoji radu a objednám lemforder, případně moog. Vydží opravdu více?
Jde to někde sehnat ještě za lepší cenu než:
https://www.dropbox.com/s/uymm0uoj6udf7 ... 4.png?dl=0
A ještě dotaz k zadní nápravě, mám vůli na obou stranách na těchto silentblocích:
https://www.dropbox.com/s/xoyyisdahbyyb ... 1.png?dl=0
Jde to přelisovat bez demontáže? Případně díky za číslo dílu.
Díky, M.
amadjr píše: 27 črc 2016 17:29
gregori píše:Díky moc za reakce. Nedalo mě to a zajel jsem ráno na zvedák do servisu. Na přední nápravě spodní ramena v háji. Takže tím určitě začnu.
Samozřejmě žádný solidní servis v okolí nemá měsíc čas, takže to zkusím vyměnit sám. Máte s tím někdo zkušenost?
Jen pro jistotu, jedná se o tento díl?:
https://www.dropbox.com/s/v7g2m37usjtzh ... 1.png?dl=0
Díky, M.
nechci prudit ale delphi, febi, starline a podobne nemuzu doporucit.. ono ty cepy vydrzi ale silentblocky jsou mekke uz od vyroby a maximalne za rok to delas znovu.. ja to udelal prvne u audi S8 ´chytre´, nakoupil febi za 7 000kč a za pul roku jsem si to zopakoval, teda lamforder za 15 000 a to vydrzelo az do prodeje..
jestli mas cepy ok, nakup poradny silentblocky (lamforder, boge) a nech prelisovat.
Re: L322 volné řízení
Napsal: 03 kvě 2017 23:32
od amadjr
gregori píše: 03 kvě 2017 13:51
Tak téměř po roce se ukázalo, že jsi měl pravdu. Dnes jsem si byl nechat auto protřepat na STK a celá pravé strana je v p*deli. Takže nový čep řízení, nové silentbloky, nové rameno. Dám tedy na tvoji radu a objednám lemforder, případně moog. Vydží opravdu více?
Jde to někde sehnat ještě za lepší cenu než:
https://www.dropbox.com/s/uymm0uoj6udf7 ... 4.png?dl=0
A ještě dotaz k zadní nápravě, mám vůli na obou stranách na těchto silentblocích:
https://www.dropbox.com/s/xoyyisdahbyyb ... 1.png?dl=0
Jde to přelisovat bez demontáže? Případně díky za číslo dílu.
Díky, M.
jak by jsi to chtel lisovat bez demontaze prosimte?

jo a ty ceny se mi zdaji fajn, jen aby to nebyly prekrabickovane starline.. jeste jednou zopakuji, silenty ala hydrolozisko (ty za 511kč) se musi nalisovat spravne natocene, pak musis na vuz namontovat ale NEDOTAHOVAT! teprve az bude auto posazene na kolech a ve standardni vysce, pak vlezes pod auto do jamy a silenty poradne zarves. slus.
Re: L322 volné řízení
Napsal: 04 kvě 2017 19:54
od gregori
Diky za reakci, budu to klast mechanikovi na srdce, obcas to jeou pekny cunata

prava strana dava najevo stav krajnic silnic, u nas sama dira a zaplata.
amadjr píše: 03 kvě 2017 23:32
gregori píše: 03 kvě 2017 13:51
Tak téměř po roce se ukázalo, že jsi měl pravdu. Dnes jsem si byl nechat auto protřepat na STK a celá pravé strana je v p*deli. Takže nový čep řízení, nové silentbloky, nové rameno. Dám tedy na tvoji radu a objednám lemforder, případně moog. Vydží opravdu více?
Jde to někde sehnat ještě za lepší cenu než:
https://www.dropbox.com/s/uymm0uoj6udf7 ... 4.png?dl=0
A ještě dotaz k zadní nápravě, mám vůli na obou stranách na těchto silentblocích:
https://www.dropbox.com/s/xoyyisdahbyyb ... 1.png?dl=0
Jde to přelisovat bez demontáže? Případně díky za číslo dílu.
Díky, M.
jak by jsi to chtel lisovat bez demontaze prosimte?

jo a ty ceny se mi zdaji fajn, jen aby to nebyly prekrabickovane starline.. jeste jednou zopakuji, silenty ala hydrolozisko (ty za 511kč) se musi nalisovat spravne natocene, pak musis na vuz namontovat ale NEDOTAHOVAT! teprve az bude auto posazene na kolech a ve standardni vysce, pak vlezes pod auto do jamy a silenty poradne zarves. slus.
Re: L322 volné řízení
Napsal: 05 kvě 2017 20:44
od libovka
Na tohle auto má smysl pouze lemforder.
Re: L322 volné řízení
Napsal: 20 kvě 2017 19:42
od gregori
Dnes vymeneno cidlo servotronicu a rizeni se hodne sklidnilo. Mam radost.
gregori píše: 28 úno 2017 08:53
V Cartechu nic moc. Mam pocit, ze je vice zajimaji novejsi RR. Nicméně - samotné řízení prý nemám v úplně dobré kondici. Navíc jak mě uniká olej z motoru (prý přední gufero na klice), tak to zaprasilo senzor servotroniku a ten obcas dava spatne udaje a tuhost rizeni je pak chaoticka. Trošku to tam vyčistili, projeli diagnostikou (nic nenašli) a od té doby je to kupodivu trošku lepší. Příští měsíc budu měnit senzor servotroniku, poté ještě udělám to gufero společně s rozvody.
Chci ještě nechat zkalibovat výšku auta, ale k nim se mě u nechce, takže kdyby byl někdo ochotný v rozumné vzdálenosti od Brna, případně Ivančic, tak si rád údělám výlet.
Re: L322 volné řízení
Napsal: 26 kvě 2018 10:00
od gregori
Ahoj, můžete mě prosím říct, zda kolísání těchto hodnot (PWM-Control servo valve) je při volnoběhu normální? Stále řeším náladovost řízení u RR L322 4.4. Co jsem se dočetl, tak hodnaty by se měly na volnoběh pohybovat kolem 850mA u čidla a 44% asi u té druhé položky, na volnoběh. Moc díky
Video:
https://www.dropbox.com/s/r6h97um8vtyd7 ... 5.m4v?dl=0
Re: L322 volné řízení
Napsal: 14 srp 2019 14:02
od gregori
Ahoj,
můžete mě poradit, k čemu přesně slouží regulační šroub na hřebenu řízení? Co mě google napověděl, tak to uzpůsobuje tuhost řízení, ale dokáže to i vymezit menší vůli? Mám doma jeden hřeben na hraní a při dotažení (cca. o 4-5 dílků stupnice) řízení dost ztuhne. Než to budu zkoušet na řízení, co mám na autě, rád bych v tom měl jasno.
Moc díky.
L322 volné řízení
Napsal: 14 srp 2019 22:56
od Kokesek
Nastavuje spravnou zubovou vuli. To znamena tolik aby slo volne rizeni a tolik aby se mezi zuby skoro rovnalo 0. Jestli mas mrtvej chod kolem stredove polohy. Pak to timto ladenim moc nevyresis. Udelas si akorat autopilota v zatackach. V idealnim pripade vymenit rizeni. Na ukrajine by presadili volant o pul otacky a dohnali to na spojovackach. Aby ses odsunul od vule jinam. Ale pozor na krouzek pod volantem. Ma akorat pul otacky rezervu a to jen do jedne strany[emoji6]
Re: L322 volné řízení
Napsal: 16 srp 2019 09:03
od gregori
To ukrajinské řešení je zajímavé, co ti kluci nevymyslí

Tak či tak jsem tam měl malinkatou vůli, kterou jsem vyřešil utažením o malinkatý kousek. Je to asi maximum, aby se volant plynule v zatáčkách vracel.
Re: L322 volné řízení
Napsal: 23 zář 2019 00:45
od TOMAS83
Ahoj všem,
RR sport 3.6 rv. 07.
Po výměně čepů stab.tycek začalo klepání volantu při nerovnostech a při rychlosti 100 a více.. Když volat silne pridrzim pritahnu dolů, vůle zmizí..dá se ještě nevím dotáhnout nebo to bude na novou tyč..
Re: L322 volné řízení
Napsal: 23 zář 2019 08:30
od Lukasino
Ideálně asi založ nové vlákno, tohle je pro L322, má jiné řízení
