Stránka 3 z 9

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 12 pro 2016 19:42
od uhlic
Je to mech

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 13 pro 2016 09:41
od teslo
zaujimave...zvrchu fucia malokedy
cim skor vymenit, lebo sa Ti kompresor zblazni :idea:

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 13 pro 2016 09:44
od Kokesek
to staci svliknout a znova namazat gelem na pneumatiky...

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 13 pro 2016 10:02
od uhlic
Objednal som novy dunlop dam to dole skusim to gelom ak nepomoze vymenim a mam pokoj

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 13 pro 2016 10:04
od teslo
Kokesek píše:to staci svliknout a znova namazat gelem na pneumatiky...
pokial ten mech nieje zospodu velmi popraskany, tak to za pokus stoji :yes

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 13 pro 2016 10:39
od uhlic
Predosli majitel ich menil vyzeraju dost dobre tak by to mohlo pomoct

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 13 pro 2016 10:42
od uhlic
Kokesek píše:to staci svliknout a znova namazat gelem na pneumatiky...
Musim ho zhodit dole alebo staci ked dvihnem podvozok na najvissie a prebehnem gelom na stetci?

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 13 pro 2016 12:24
od teslo
musis ho vyzut a nazut, podobne ako pneumatiku. Mal by si to dokazat bez demontaze mechu z ulozenia. Vyfucat, strhnut, nasadit, nafukat.

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 13 pro 2016 12:30
od uhlic
http://www.gynex.sk/produkt/225/gel-na- ... arent.html tymto to natrem a bude to fungovat?

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 13 pro 2016 13:27
od teslo
napr.
je to podobne ako patka na pneumatike. Ten sliz je na to aby sa to lahsie nasadzovalo a lepsie si to sadlo.

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 13 pro 2016 21:03
od uhlic
Hotovo bolo to lahsie ako som cakal :)

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 14 pro 2016 09:04
od uhlic
Trosku popraskany ale drzi

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 15 pro 2016 11:01
od uhlic
Tak mech vydrzal 2 noci a zase fuci nie tak vela ale fuci. Vymenim ho za novy

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 15 pro 2016 12:02
od Dario345
Zdárek,
jestli dobře identifikuju tu bílou pastu, tak je to jen takový ten "klouzek", co se používá na přezouvání pneu.

Ještě ale existuje taková černá hmota, která "přilepí" pneu k ráfku. Určitě to mají v každým servisu, kde přezouvají. Nevím, jak se to jmenuje přesně. Mám tak udělané pneu na velkým vozíku, kde vozím těžký náklady.

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 17 pro 2016 10:49
od Kokesek
uhlic píše:Tak mech vydrzal 2 noci a zase fuci nie tak vela ale fuci. Vymenim ho za novy
To mas popraskane na zajimavem miste... normalne to je vzdycky dole jak se roluje.

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 17 pro 2016 12:27
od MadTom
Jestli budeš měnit za nové, a budeš s tím autem jezdit kousek dál než okolo baráku, tak ten starej ulož někde v autě. Až ti někde měch praskne nebo ho propíchneš, tak tam bude alespoň co vyměnit - na dojetí. Mě se to na D2 stalo ve Francii v Alpách, nejbližší nove měch byl u Eliotta v Budějovicích a starší rezervní ležel zapomenutej doma v regálu. Místa to moc nezabere.

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 17 pro 2016 17:46
od uhlic
Zalepil som ten stary tekutou gumou a uz drzi :) novy mam na refali v garazi :)

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 17 pro 2016 21:47
od MadTom
Já jsem měl starej v regálu a bylo mu tam dobře. Doporučuju ho hodit do auta.

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 16 srp 2017 10:14
od Mirko
Nechci zakládat nové téma, tak pokračuji tady.
Mám Classica s EAS, které je částečně upravené z komponentů na P38 (ventilový blok, kompresor, oboje v motorovém prostoru).
Vyhazuje mi to 30A pojistku. Po výměně pojistky mi to auto nafouka a to i celkem rychle, ale po dojetí je opět po pojistce. Navíc mi nejde ovládat výška, vždy vajede do pozice "offorad". Dle diagramu na tuhle pojistku navazuje pouze kompresor, respektive i jeho relé, takže asi mohu vycházet z toho, že kompresor je vadný. Prý byl koupený před dvěma lety, ale auto od té doby v podstatě nejezdilo. Dá se kompresor repasovat, aby pojistky už nevyhazoval, nebo to může být tou zde zmíněnou vlhkosti? Klidně bych auto i svěřil někomu, kdo by to uměl zprovoznit, ale diagnostika na Classica je jiná než na P38.
Děkuji za každou radu, protože v EAS jsem úplně laik, a nevadilo by mi jim zůstat....

Re: Vzduchove perovani RR P38 1999 2.5

Napsal: 16 srp 2017 10:24
od MadTom
kompresor ven, rozebrat, podívat se, kolik je v něm vody, repektive, jestli není uvnitř zkorodovaný. Já jsem to řešil několikrát u kompresoru pro D2 - vysoušeč plný vody a kompresor v části okolo motoru a "kliky" celej rezavej. A jinak se podívat do schémat od P38, jaké je k tomu kompresoru originál jištění, jestli těch 30A není málo.