Stránka 3 z 4

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

Napsal: 09 čer 2019 18:11
od will.26
A začneme první ,k čemu je ta nadobka ?to je filtr ? protože v motorovém prostoru je palivovy filtr ,že by nějaký odkalovač ?
20190609_175935.jpg

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

Napsal: 13 čer 2019 18:45
od will.26
Mám dotaz ohledně brzd , mám brzdovy válec na takový malý kompresor a původně s abs (nefunkční )a chtěl bych to předělat klasiku (podtlak)dá se to nebo je to blbost ? Chci se zbavit věci co se můžou posr ...... :think

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

Napsal: 13 čer 2019 20:54
od Mirko
Ten filtr bude pozůstatek z dob, kdy tvůj vůz měl VM, ten ho má originál v těchto místech.
Na podtlak to předělat můžeš, stačí ti díly s nějaké Disco300, na druhou stranu původní systém funguje docela dobře, i to ABS (zřejmě ho odpojil někdo, kdo si nevěděl rady) Je záhodno vyměnit tlakovou nádobu, která je touhle dobou obvykle po smrti, relays preventivně. Samotné čerpadlo nemá moc důvodu odejít, pokud auto nestojí věčně nebo dojde k jeho přehřátí vadnou elektrikou. Pokud je na odchodu, tak to je většinou slyšet díky zvýšené hlučnosti.

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

Napsal: 14 čer 2019 07:46
od Miky_CZ
Odkalovaci nadobka, ma ji i 300tdi
brzdy z D1 300tdi, stav se a rovnou si nafotíš, jak to vše patří a vezmeš si co potřebuješ:-)

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

Napsal: 26 čer 2019 17:10
od will.26
Tak se musím pochlubit že dorazila bouda z piskovych lázní (kuva to vylezlo ďurek) :nerd
20190626_131709.jpg

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

Napsal: 26 čer 2019 22:09
od Miky_CZ
Jo tak proto se u vas dneska nepracovalo:-D

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

Napsal: 15 zář 2019 16:17
od will.26
Tak po dvou měsících vyvařeno a nastrikano :whew myslím že mě to přežije
20190915_160332.jpg
20190915_160417.jpg

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

Napsal: 15 zář 2019 19:20
od Mirko
Pochvala, vypadá to skvělě. Máš to celé v černím lesku nebo si nějak odlišil sloupky a zadní podběhy?

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

Napsal: 16 zář 2019 07:35
od will.26
Ještě zvažují jestli to nechám cele černe nebo ty podběhy v odstinu auta ,jo a když tě mám na drátě ....Co ta střecha? Měl bys plnou bez šibru?

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

Napsal: 16 zář 2019 08:34
od Mirko
Jo střecha...ptal jsem se otce a on si chce postavit Pickupa s "Hardtopem" takže k tomu potřebuje dvě plné střechy a víc dobrých tady už bohužel nemám. Všechno ostatní má šíbr.

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

Napsal: 19 říj 2019 18:21
od will.26
Nevíte náhodou kde je číslo na rámu? Je to r.v.93

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

Napsal: 19 říj 2019 23:32
od teslo
Pozri nosnik na karoseriu pri pravom zadnom kolese

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

Napsal: 21 říj 2019 04:46
od will.26
Díky kouknu, tento týden má rám dorazit z piskovani tak jsem zvědav jestli tam bude

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

Napsal: 01 črc 2020 18:59
od will.26
Zdravim tak jsem se po dlouhé době dostal k renovaci a začínám podvozkem a potřebují poradit jake tlumiče? Koukal jsem na Eliota a litep a mají tam velký výběr, nepotřebuji nějake speciální spíš na cesty (jsem se zapřísahl že bahno nikdy neuvidí )a myslím že byl trochu zvednutý a prd vím jak to zjistím, původní tlumiče se mi dole ukroutily jak jsem je sundával, na foto jsou původní ale na netu jsem je nenašel
20200630_190010.jpg

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

Napsal: 02 črc 2020 10:08
od teslo
pokial chces kvalitu, ale nechces nieco specialne, laditelne a pod, tak odporucam Bilstein.

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

Napsal: 02 črc 2020 12:55
od Mirko
Já tam mám Boge, což byl snad i původní dodavatel, a zprvu byli trochu tuhé, ale do 10 tis km jsem je rozklepal a teď po 50ti jsou furt dobré na silnici. Vlastně můj šedivák je na silnici opravdu docela žihadlo ve srovnání s ostatními, které tu mám. Offroad nejezdím.

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

Napsal: 02 črc 2020 18:31
od will.26
koukal jsem na tyto https://www.litep4x4.cz/detail/range-ro ... port--50mm protože jak jsem se dočetl tak mám auto zvednuté o 5cm ale vůbec nevím zda jsou ok

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

Napsal: 02 črc 2020 22:17
od Neklan
Já mám Koni Heavy Track

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

Napsal: 08 črc 2020 20:33
od will.26
Další dotaz a to ohledně pružin, mám je otryskáné a nevím co s nimi, zvažoval jsem pozinkovat (nevím jestli je to blbost)nebo barvu -jaka je vhodná nebo komaxit ?vůbec netuším co na te pružině vydrží, díky za radu

Re: Začínáme s klasikem -rady pro začínající rrcečkaře

Napsal: 29 dub 2021 15:54
od Beni1941
Mirko píše: 13 čer 2019 20:54 Ten filtr bude pozůstatek z dob, kdy tvůj vůz měl VM, ten ho má originál v těchto místech.
Na podtlak to předělat můžeš, stačí ti díly s nějaké Disco300, na druhou stranu původní systém funguje docela dobře, i to ABS (zřejmě ho odpojil někdo, kdo si nevěděl rady .Je záhodno vyměnit tlakovou nádobu, která je touhle dobou obvykle po smrti, relays preventivně. Samotné čerpadlo nemá moc důvodu odejít, pokud auto nestojí věčně nebo dojde k jeho přehřátí vadnou elektrikou. Pokud je na odchodu, tak to je většinou slyšet díky zvýšené hlučnosti.
Ak by som sa mohol vtesnat do tejto starsej debaty :-) . Moj 1989 range rover classic zaziva tazkosti z brzdami :-( :-( . Brzdova pumpa velmi velmi dlho bezi az potom sa skludni (vtedy brake kontrolka prestane svietit). Zaroven ale nedokazem najst expanznu nadobku na brzdovy tlak :?: .
Vedeli by ste mi poradit?

A aby som nebol uplny odlud, uzasna praca na vasom stroji ! Drzim palce pri jeho dalsej kompletizacii ! :) :inlove