Stránka 3 z 4

Napsal: 20 bře 2008 08:11
od Libor
Jenda píše:No chudak kluk jeden.
Ted bych si prihral svou polivcicku ja.Strata vykonu a narust spotrebi o temer dva litry nafty.Jedna se o Td5ku(Def.,r.v.03, najeto 51tsc km)
Tusim ze uz se to tu asi probiralo ale nevim kde.Vyndal jsem ERG ventil,zaslepil podtlaky a utesnil vsechny uniky nafty(uspesne).Jen se mi asi podarilo natankovat spatnou naftu,tedy jsem pouzil cistici prostredek od Shellu,natankoval tu jejich drahou naftu a vymenil pal.filtr.
Auto proti drivejsku netahne(i pres vyrazeni ERG),rychlost konci za hranici 120km a spotreba je o 2l. vyssi.Temer.
Kazda rada je draha.
Dik, Honza
JESTLI MÁŠ MOŽNOST SI NĚKDE PŮJČIT VÁHU VZDUCHU(NEJLÉPE TEDA NOVOU)TAK ZKUS HLEDAT PROBLÉM TADY

Napsal: 20 bře 2008 10:39
od Jenda
O.K.,dik :D Vaha me nenapadla :oops:
Honza

Napsal: 20 bře 2008 19:32
od eliott
A co kabelový svazek ke vstřikům??

Napsal: 20 bře 2008 20:16
od Jenda
eliott píše:A co kabelový svazek ke vstřikům??
Mas na mysli olej ve svazku?To by semtam neco vynechavalo ne?A to se nedeje.Zadnej z peti nevynechava ale je taky fakt ze to ted jak prituhlo nechce startovat.Tak az na potreti!Tohle mi kdysi delala vaha vzduchu na benzinu(jina znacka).Ukaze to diagnostika?
Kolik vlastne stoji?A jak tomu rikaj anglani?Logicky preklad rekl bych bude k nicemu :D
Honza

Napsal: 20 bře 2008 20:26
od eliott
Svazek stojí asi 1700,- jeden se mi tady povaluje, kdybys potřeboval :wink: . Problém se svazkem se projevuje strátou výkonu, nikdy jsem se nesetkal s tím, že by to vynechávalo. Nevím jestli to má vliv na spotřebu, nikdy jsem s TD5kou nenajel víc jak 10 km :lol:

Napsal: 20 bře 2008 20:36
od Jenda
10km?No ted nevim jestli mam napsat ze te to cti :D Ja ted posledni dobou zazivam neustale rozcarovani nad komplikacema co mi def prinasi.A to mam relativne mladej autak :D .Co bude az bude 100tsc km :?: :lol:
Ten svazek povedu v patrnosti,dik ale rekl bych ze tohle uz bude chtit nejakeho Td5kare :D ,tady ja koncim.
Honza

Napsal: 20 bře 2008 20:45
od eliott
10km?
Vždy jen skušební jízda zákazníkova vozu :lol:

Napsal: 20 bře 2008 20:58
od Jenda
Ja nejsem ani tak nastvanej na TD5ku ale dostavaj me dalsi veci,ktery se proste na jinejch autakach nestavaj :roll:
No ale chtel jsem to a mam to,i takhle se plni sny :D a stroj je to nadhernej.
Honza

Napsal: 20 bře 2008 22:28
od Jarys
Spolehlivost??? Za rok ježdění na Discovery II, stav tacho. 90000km jsem měnil a opravoval. Hlavní a přídavnou převodovku, spojku včetně spojkového válce. Vše koupeno repasované z Británie. Dál odešel zadní motorek stěrače. Vytekl posilovač řízení. Dále vytekl zadní diferenciál přes nábu kola, nebo co to bylo za sra.ku a to nastartovalo kontrolku ABS, TC atd. Tedy musel jsem na diagnostiku. Ze zadního kola se ozývá naprosto příšerný zvuk, jenž nedokáže ani značkový servis odstranit a nyní čekám na výměnu hardyspojky. To že jsem srazil srnu, poškodil zadní nárazník při jízdě OFF jsou už jen prkotiny... No za rok ježdění v tom lítám mnoho desítek tisíc. :shock: často přemýšlím, zda to auto mám ještě rád.

Spolehlivost

Napsal: 23 bře 2008 20:27
od MOPADŽI
No tak to tedy čučím :shock: :shock: :shock: , hlavně co se týká Defíka. Každý prospekt udává že 80% vyrobených aut od počátku výroby stále jezdí :shock: :shock: :shock: . Neudává ale kde :lol: :lol: :lol:

Napsal: 23 bře 2008 20:51
od MOPADŽI
Jenda píše:Ja nejsem ani tak nastvanej na TD5ku ale dostavaj me dalsi veci,ktery se proste na jinejch autakach nestavaj :roll:
No ale chtel jsem to a mam to,i takhle se plni sny :D a stroj je to nadhernej.
Honza
Jendo, já si také koupí tohoto auta splnil sen :roll: . Měl jsem ho už od dětství a posledních 10let jsem se přesvědčoval že do něho půjdu, do Defíka... Už jsem málem objednal nového, pak jsem se ale (a to bylo dobře) nechal na zkoušku "ukecat" do jetého po prvním majiteli a původem z CZ. Auto jsem koupil se 150tis km na tacháku a nyní mám cca 190tis. Po mechanické stránce vše ok, naprosto ok :) Jen to občasné cukání, mě leze krkem, to víš.
ERG už mám také odstraněn, nový svazek drátů k řídící jednotce mám také (v tom starém byl olej) a stále to občas cuká. Co se týká maximálky, tak těch 120 jak píšeš se mě zdá moc. Vím, jede to i mě 120, ale to už mám vždy pocit, že se rozkočí obě špaisky a oba diferáky, takže radši jezdím těch 90-100km/h a to je v pohodě.
Přiznám se ale, že jsem dnes poprvé "projel" auto po namontování nového podvozku +2" a větších kol 285/75x16 BFG a čučel jsem jak vejr :shock:, že výkon mě spadl a to odost :twisted: :roll: Naopak jsem byl spokojen v terénu, vyjel jsem vše co bylo k mání. Takže s "průchodností" jsem nyní spokojen. Td5 se čipovat nemá, už se to tady probíralo, já bych tam ale nějaké koníky a krouťáky potřeboval :lol:

Jak ale píšete, co všechno se vám na těch autech s--e, tak z toho jsem fakt rozladěnej a znechucenej :twisted: :twisted: :twisted: Kde je pověstná trvanlivost Land Roverů :?: :idea: :?: Řekl bych, že po zkušenostech nás všech, už není ani v samotném Solihulu a to je na pováženou :Ja blb:

Napsal: 23 bře 2008 20:56
od MOPADŽI
eliott píše:
10km?
Vždy jen skušební jízda zákazníkova vozu :lol:
Elliote, neprovokuj :lol: :lol: :lol: Td5 je Td5... Je ale pravda, že kdyby to byla Td6, bylo by to lepší :lol: A neopěvujte všichni pořád ty 300Tdi :lol:

Napsal: 23 bře 2008 21:18
od DanoDEF
MOPADŽI píše: ... Přiznám se ale, že jsem dnes poprvé "projel" auto po namontování nového podvozku +2" a větších kol 285/75x16 BFG a čučel jsem jak vejr :shock:, že výkon mě spadl a to odost :twisted: :roll:
...az tak citelne to nemoze byt na novej 110 v uprave co tam mam mi auto jazdilo aj 140km/h

Napsal: 23 bře 2008 21:55
od karel
To je možné Dano, protože velikostí kol prodloužíš převod, tedy ztrácíš v tahu , ale naopak maximálka ti stoupne protože motor běží při dané rychlosti na míň otáček než dřív a je úplně jedno jestli ho krmíš benzínem nebo naftou :wink:

Napsal: 23 bře 2008 22:08
od MOPADŽI
DanoDEF píše:
MOPADŽI píše: ... Přiznám se ale, že jsem dnes poprvé "projel" auto po namontování nového podvozku +2" a větších kol 285/75x16 BFG a čučel jsem jak vejr :shock:, že výkon mě spadl a to odost :twisted: :roll:
...az tak citelne to nemoze byt na novej 110 v uprave co tam mam mi auto jazdilo aj 140km/h
Zítra jedu do Itálie. Až se vrátím, projedu to a posoudím, jestli to dnes nebyl jen první subjetivní pocit... Doufám že ano. Jinak se mě zdá, že auto i více "plave" na silnici (v bahně je to ok :lol: :lol: :lol: ), ale to chápu, že to dělají ta velká kola. Jsem ale jinak spokojen :wink: Teď to je Defík, jak má být :lol:

Napsal: 24 bře 2008 18:26
od Jenda
Tak rucicka palivomeru se mi hybe pred ocima a defik nejede.Na D1 jsem dnes musel do pruhu pro kamiony pac do kopce netahne a ja jel tak 100fkou :evil: Kdyz jsem to koupil litalo to jak blazen a melo to tah i v te stovce.Na motoru se krom zaslepeni ERG ventilu nic nedelalo a krom pretesnovani uniku nafty,vymeny filtru taky zadny jiny kuteni.Vzhledem k tomu ze jde o 5ti valec me napadlo ze treba jeden nejde a pac to jde jen na ctyri neni to citit chvenim?Nevim.Taky to ted hur startuje.
Eliote ,vazne si myslis ze by to mel na svedomi olej ve svazku?
Me se to vsechno zda naprosto sileny ,protoze jak uz jsem psal jde o rok 03/9 a najeto to ma pohych 51tsc km!Tohle se prece jinejm znackam nestava ne? :(
Honza

Napsal: 24 bře 2008 18:37
od Jan Kucera
Ahoj Jendo,hele a zkousel si tesnost toho systemu Hadice-ITC -Turbo? mi pride jak to popisujes jako kdyz mi u E220cdi netesnila hadice k sání...

Napsal: 24 bře 2008 19:06
od Jenda
Jan Kucera píše:Ahoj Jendo,hele a zkousel si tesnost toho systemu Hadice-ITC -Turbo? mi pride jak to popisujes jako kdyz mi u E220cdi netesnila hadice k sání...
Jo koukal jsem na turbo a hadice kolem.Takhle na oko to vypada normalne.
Ty mas na mysli podtlak co otvira a zavira turbo?
Honza

Napsal: 24 bře 2008 19:20
od Jan Kucera
ne e myslel sem jako těsnost celýho systému,někdo tady někde psal jestli treba nejni neco ucpanýho,ze se mu nak odmotal vnitrek ty jedny hadice,ale myslim ze td5 ma takovy ty co se neodmotavaj...jinak bych to uz videl jen snad na vstřikovače nebo fakt nevim,ale mate mi to blbý startování...asi budes muset k doktorovi na diagnostiku....

stráta víkonu

Napsal: 24 bře 2008 20:02
od Vévoda Aleš
Měl jsem ten problém s výkonem taky. Mám též defču 110 TD5
a ta závada,neotvírala se nadoraz klapka u turba.
Odpojit od táhla a ručně rozhíbat,je tam karbon.
Mě to pomohlo.