Immo
Pro Martina,
T kus pořídíš v každé slušné prodejně dílů na nákladní vozidla,když řekneš ,že chceš vzduchovou rychlospojku průměr 6mm téčko tak ti ji podaj a můžeš si tam rovnou koupit i tu plastovou trubku kolik budeš potřebovat jen ventily asi budeš muset sehnat v pneuservisu nějaké delší mosazné nejlépe opět z náklaďáku uříznout na konci udělat bruskou konus a po obvodu ventilu 2-3 drážky aby trubka nesjížděla.Pak už stačí trubku ohřát zapalovačem nebo nad vařičem ale opatrně aby se nezačala škvařit nebo hořet a navléci ji na ten ventil.Když to vychladne tak to bez dalšího zajištění spolehlivě drží.pak stačí přeříznout hadici vedoucí k jednotlivým měchům a sestrkat to do té rychlospojky je to snadné nepotřebuješ nářadí,kromě nože,a je to spolehlivé.Navíc jdou spoje rozebírat,ale to ti ukáží v té prodejně jak.
George
T kus pořídíš v každé slušné prodejně dílů na nákladní vozidla,když řekneš ,že chceš vzduchovou rychlospojku průměr 6mm téčko tak ti ji podaj a můžeš si tam rovnou koupit i tu plastovou trubku kolik budeš potřebovat jen ventily asi budeš muset sehnat v pneuservisu nějaké delší mosazné nejlépe opět z náklaďáku uříznout na konci udělat bruskou konus a po obvodu ventilu 2-3 drážky aby trubka nesjížděla.Pak už stačí trubku ohřát zapalovačem nebo nad vařičem ale opatrně aby se nezačala škvařit nebo hořet a navléci ji na ten ventil.Když to vychladne tak to bez dalšího zajištění spolehlivě drží.pak stačí přeříznout hadici vedoucí k jednotlivým měchům a sestrkat to do té rychlospojky je to snadné nepotřebuješ nářadí,kromě nože,a je to spolehlivé.Navíc jdou spoje rozebírat,ale to ti ukáží v té prodejně jak.
George
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Možná máš na mysli "KEY CODE LOCKOUT"?alap píše:měl jsem na mysli jinou hlášku která zní nějak "blocked key kode" nebo něco takového. Řešili jsme to asi před měsícem.Hehe, viz ne duben 13, 2008 10:17 pm: Je-li problém v imobilizéru, píše konsole "ENGINE DISABLED PRESS REMOTE OR USE KEY CODE" (nebo totéž v jiném jazyce).
To ale (není-li nějak značně nemocný sám BeCM) by se takhle objevit nemělo -- tato hláška tam visí půl hodiny po třech nepovedených pokusech o EKA (a v tu dobu EKA nejde ani se správným kódem, samozřejmě). Aby to nemohl někdo zkoušet tak dlouho, až se strefí

OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Myslim si, ze koupit nejakej origo se nevyplati. Opravdu to prislo asi na 300 kacek. Dalo by se to udelat pekneji na oko, ale v tu chvily jsem byl rad, ze to funguje. A ted to uz neresim.MartinMM píše:sem snimmyslis ze by to slo nejak obednat? nebo to vyrabeli? neco podobneho jsem nasel na netu ale obednat to z UK nezvladnu
Fotka je z mobilu ted vecer, tak snad tam je neco videt.
- Přílohy
-
- bajpas.jpg
- (240.99 KiB) Staženo 876 x
dik moc to ani nevim ze se to da takhle resit - skusim to spichnout - jen jeste nevim co se ma odpojit v pripade poruchy aby to neuchazelo ? jak tu psal nejakej ventyl ?George píše:Pro Martina,
T kus pořídíš v každé slušné prodejně dílů na nákladní vozidla,když řekneš ,že chceš vzduchovou rychlospojku průměr 6mm téčko tak ti ji podaj a můžeš si tam rovnou koupit i tu plastovou trubku kolik budeš potřebovat jen ventily asi budeš muset sehnat v pneuservisu nějaké delší mosazné nejlépe opět z náklaďáku uříznout na konci udělat bruskou konus a po obvodu ventilu 2-3 drážky aby trubka nesjížděla.Pak už stačí trubku ohřát zapalovačem nebo nad vařičem ale opatrně aby se nezačala škvařit nebo hořet a navléci ji na ten ventil.Když to vychladne tak to bez dalšího zajištění spolehlivě drží.pak stačí přeříznout hadici vedoucí k jednotlivým měchům a sestrkat to do té rychlospojky je to snadné nepotřebuješ nářadí,kromě nože,a je to spolehlivé.Navíc jdou spoje rozebírat,ale to ti ukáží v té prodejně jak.
George
Dobrej JežekJirka píše:Myslim si, ze koupit nejakej origo se nevyplati. Opravdu to prislo asi na 300 kacek. Dalo by se to udelat pekneji na oko, ale v tu chvily jsem byl rad, ze to funguje. A ted to uz neresim.MartinMM píše:sem snimmyslis ze by to slo nejak obednat? nebo to vyrabeli? neco podobneho jsem nasel na netu ale obednat to z UK nezvladnu
Fotka je z mobilu ted vecer, tak snad tam je neco videt.

-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Možná máš na mysli "KEY CODE LOCKOUT"?
To ale (není-li nějak značně nemocný sám BeCM) by se takhle objevit nemělo -- tato hláška tam visí půl hodiny po třech nepovedených pokusech o EKA (a v tu dobu EKA nejde ani se správným kódem, samozřejmě). Aby to nemohl někdo zkoušet tak dlouho, až se strefí
Ne ne tohle se stalo mě i tátovi po té co se totálně vybila baterie v autě. Immobilizer to zablokoval a psalo to tam asi to KEY CODE LOCKOUT já jsem dal kod a jel jsem a otec jelikož ještě nemá kod tak musel nechat klíček 6 minut v zapalování a ono se to odkodovalo.
To ale (není-li nějak značně nemocný sám BeCM) by se takhle objevit nemělo -- tato hláška tam visí půl hodiny po třech nepovedených pokusech o EKA (a v tu dobu EKA nejde ani se správným kódem, samozřejmě). Aby to nemohl někdo zkoušet tak dlouho, až se strefí

Ne ne tohle se stalo mě i tátovi po té co se totálně vybila baterie v autě. Immobilizer to zablokoval a psalo to tam asi to KEY CODE LOCKOUT já jsem dal kod a jel jsem a otec jelikož ještě nemá kod tak musel nechat klíček 6 minut v zapalování a ono se to odkodovalo.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Zajímavé. S tím jsem se dosud nesetkal, ani na Webu, ani osobně (a baterii jsem jednou vybil -- resp. umřela patrně vinou špatného článku -- a několikrát měnil).alap píše:Ne ne tohle se stalo mě i tátovi po té co se totálně vybila baterie v autě. Immobilizer to zablokoval a psalo to tam asi to KEY CODE LOCKOUT já jsem dal kod a jel jsem a otec jelikož ještě nemá kod tak musel nechat klíček 6 minut v zapalování a ono se to odkodovalo.
Inu, pořád to říkám, že Rangie dokáže věci, o nichž nevědí ani v Solihullu

OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Re: Immo
Problém s immobilizérom navždy preč! Vyriešené vďaka Kokesek-ovi ,ktorého som navštívil v jeho servise.Čo viac dodať "kto umí ten umí,kdo neumí ten čumí",ešte raz díki.
LAKE




LAKE
HYBRID Two mode Gasoline/LPG