Immo

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 213
Registrován: 08 lis 2006 19:44
auto: RR P38 2,5 DSE
Bydliště: Grottau

#41 Příspěvek od George » 14 dub 2008 19:37

Pro Martina,
T kus pořídíš v každé slušné prodejně dílů na nákladní vozidla,když řekneš ,že chceš vzduchovou rychlospojku průměr 6mm téčko tak ti ji podaj a můžeš si tam rovnou koupit i tu plastovou trubku kolik budeš potřebovat jen ventily asi budeš muset sehnat v pneuservisu nějaké delší mosazné nejlépe opět z náklaďáku uříznout na konci udělat bruskou konus a po obvodu ventilu 2-3 drážky aby trubka nesjížděla.Pak už stačí trubku ohřát zapalovačem nebo nad vařičem ale opatrně aby se nezačala škvařit nebo hořet a navléci ji na ten ventil.Když to vychladne tak to bez dalšího zajištění spolehlivě drží.pak stačí přeříznout hadici vedoucí k jednotlivým měchům a sestrkat to do té rychlospojky je to snadné nepotřebuješ nářadí,kromě nože,a je to spolehlivé.Navíc jdou spoje rozebírat,ale to ti ukáží v té prodejně jak.
George

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od OC » 14 dub 2008 19:55

alap píše:
Hehe, viz ne duben 13, 2008 10:17 pm: Je-li problém v imobilizéru, píše konsole "ENGINE DISABLED PRESS REMOTE OR USE KEY CODE" (nebo totéž v jiném jazyce).
měl jsem na mysli jinou hlášku která zní nějak "blocked key kode" nebo něco takového. Řešili jsme to asi před měsícem.
Možná máš na mysli "KEY CODE LOCKOUT"?

To ale (není-li nějak značně nemocný sám BeCM) by se takhle objevit nemělo -- tato hláška tam visí půl hodiny po třech nepovedených pokusech o EKA (a v tu dobu EKA nejde ani se správným kódem, samozřejmě). Aby to nemohl někdo zkoušet tak dlouho, až se strefí ;)
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Jirka

#43 Příspěvek od Jirka » 14 dub 2008 21:01

MartinMM píše:sem snim :D myslis ze by to slo nejak obednat? nebo to vyrabeli? neco podobneho jsem nasel na netu ale obednat to z UK nezvladnu
Myslim si, ze koupit nejakej origo se nevyplati. Opravdu to prislo asi na 300 kacek. Dalo by se to udelat pekneji na oko, ale v tu chvily jsem byl rad, ze to funguje. A ted to uz neresim.

Fotka je z mobilu ted vecer, tak snad tam je neco videt.
Přílohy
bajpas.jpg
(240.99 KiB) Staženo 876 x

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od MartinMM » 14 dub 2008 21:06

George píše:Pro Martina,
T kus pořídíš v každé slušné prodejně dílů na nákladní vozidla,když řekneš ,že chceš vzduchovou rychlospojku průměr 6mm téčko tak ti ji podaj a můžeš si tam rovnou koupit i tu plastovou trubku kolik budeš potřebovat jen ventily asi budeš muset sehnat v pneuservisu nějaké delší mosazné nejlépe opět z náklaďáku uříznout na konci udělat bruskou konus a po obvodu ventilu 2-3 drážky aby trubka nesjížděla.Pak už stačí trubku ohřát zapalovačem nebo nad vařičem ale opatrně aby se nezačala škvařit nebo hořet a navléci ji na ten ventil.Když to vychladne tak to bez dalšího zajištění spolehlivě drží.pak stačí přeříznout hadici vedoucí k jednotlivým měchům a sestrkat to do té rychlospojky je to snadné nepotřebuješ nářadí,kromě nože,a je to spolehlivé.Navíc jdou spoje rozebírat,ale to ti ukáží v té prodejně jak.
George
dik moc to ani nevim ze se to da takhle resit - skusim to spichnout - jen jeste nevim co se ma odpojit v pripade poruchy aby to neuchazelo ? jak tu psal nejakej ventyl ?

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od MartinMM » 14 dub 2008 21:11

tak to cumim jak je to jednoduche to se opravdu nevyplati kupovat . kdz to dam do auta tak pojedu kamkoliv s vetsim klidem , parkrat jsem jel na sfouklem na dozazech a celkem hnus - dik moc za foto

Jirka

#46 Příspěvek od Jirka » 14 dub 2008 21:34

Je potreba rozpojit konektor, kterej se nachazi tusim za kompresorem. Musis si prvne oddeklovat kompresor.

RB
Příspěvky: 112
Registrován: 22 úno 2007 12:00
Bydliště: Prachatice

#47 Příspěvek od RB » 14 dub 2008 22:17

Jirka píše:
MartinMM píše:sem snim :D myslis ze by to slo nejak obednat? nebo to vyrabeli? neco podobneho jsem nasel na netu ale obednat to z UK nezvladnu
Myslim si, ze koupit nejakej origo se nevyplati. Opravdu to prislo asi na 300 kacek. Dalo by se to udelat pekneji na oko, ale v tu chvily jsem byl rad, ze to funguje. A ted to uz neresim.

Fotka je z mobilu ted vecer, tak snad tam je neco videt.
Dobrej Ježek :D

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od alap » 14 dub 2008 22:20

Možná máš na mysli "KEY CODE LOCKOUT"?

To ale (není-li nějak značně nemocný sám BeCM) by se takhle objevit nemělo -- tato hláška tam visí půl hodiny po třech nepovedených pokusech o EKA (a v tu dobu EKA nejde ani se správným kódem, samozřejmě). Aby to nemohl někdo zkoušet tak dlouho, až se strefí ;)

Ne ne tohle se stalo mě i tátovi po té co se totálně vybila baterie v autě. Immobilizer to zablokoval a psalo to tam asi to KEY CODE LOCKOUT já jsem dal kod a jel jsem a otec jelikož ještě nemá kod tak musel nechat klíček 6 minut v zapalování a ono se to odkodovalo.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od OC » 15 dub 2008 16:05

alap píše:Ne ne tohle se stalo mě i tátovi po té co se totálně vybila baterie v autě. Immobilizer to zablokoval a psalo to tam asi to KEY CODE LOCKOUT já jsem dal kod a jel jsem a otec jelikož ještě nemá kod tak musel nechat klíček 6 minut v zapalování a ono se to odkodovalo.
Zajímavé. S tím jsem se dosud nesetkal, ani na Webu, ani osobně (a baterii jsem jednou vybil -- resp. umřela patrně vinou špatného článku -- a několikrát měnil).

Inu, pořád to říkám, že Rangie dokáže věci, o nichž nevědí ani v Solihullu ;)
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#50 Příspěvek od alap » 15 dub 2008 18:53

To nám poradili v Dordovi v Liberci a dobře udělali, kdyby jsme čekali na kod immobiliseru tak už fotřík dva měsíce nejezdí a čeká až se podívají do systému.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
LAKE
Příspěvky: 39
Registrován: 23 bře 2013 16:14
tel.: 00421903501642
auto: RANGE ROVER 4,6 HSE

Re: Immo

#51 Příspěvek od LAKE » 22 čer 2014 13:02

Problém s immobilizérom navždy preč! Vyriešené vďaka Kokesek-ovi ,ktorého som navštívil v jeho servise.Čo viac dodať "kto umí ten umí,kdo neumí ten čumí",ešte raz díki. :clap :clap :clap :yes

LAKE
Přílohy
RR 001.jpg
RR 002.jpg
RR 003.jpg
RR 004.jpg
HYBRID Two mode Gasoline/LPG

Odpovědět