Stránka 3 z 3
Napsal: 04 bře 2009 12:37
od low
znam pouze spray
Napsal: 04 bře 2009 13:04
od Jenda
...umejt v jaru,vysusit a nastrikat origo KandN sprayem.
Nestrikat moc,odchazi pak vaha vzduchu.Napoprve to chce ukazat od nejakyho motorkre,nebo nekoho kdo s tim umi
Honza
Napsal: 04 bře 2009 13:06
od PavelU
Děkuji, taky se mi lépe dělá se sprejem. Už je objednáno.
Napsal: 04 bře 2009 13:12
od Jenda
...hlavne to s tim sprayem neprezen
Honza
Napsal: 04 bře 2009 14:04
od PavelU
To znám, než jsem začal používat K/N filtry, tak jsem měl v autě ITG filtr. Ten se skládá z nějakého molitanu, který je napuštěný hustým olejem skoto až vazelínou. Asi jsem nepochopil jak ho mám používat, protože všechno okolo bylo od toho oleje mastné a zalepené.
Tady je velice stručný návod na čištění K/N filtru:
http://www.knfilters.com/cleaning.htm nebo
http://www.sportovni-filtry.cz/images/n ... isteni.pdf
Tady nějaké video:
http://www.ehow.com/video_2039804_clean ... ilter.html
Re: K/N filtr
Napsal: 30 bře 2011 09:03
od masar
Je rozdíl mezi K/N filtrem a tímto
http://www.terrafirma4x4.com/products_php.php?cat=30" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: K/N filtr
Napsal: 30 bře 2011 09:06
od Miky_CZ
mely by byt skoro stejne obe to jsou renomovane znacky
Re: K/N filtr
Napsal: 30 bře 2011 09:08
od Stavros
mam pocit, ze se to tady resilo, ale nejak se doslo k zaveru, ze tim, jak je KN filtr mastny, tak se hodi spis na silnici a bez pouziti snorchlu, jinak se rychle zanese. take pry muze olej z filtru ovlivnovat cinnost vahy vzduchu. Kdyz jsem ho mel, tak opravdu na vaze vzduchu byl mastny povlak.
Re: K/N filtr
Napsal: 30 bře 2011 09:12
od powl
Jo to je pravda taky sem mel zasvinenou vahu vzduchu proto uz to nepouzivam ale je fakt ze pruchodnost je lepsi na motorce sem musel dokonce pridat na bohatosti smesi s tim k&n to bylo najednou chudy
Re: K/N filtr
Napsal: 30 bře 2011 09:17
od Miky_CZ
powl píše:Jo to je pravda taky sem mel zasvinenou vahu vzduchu proto uz to nepouzivam ale je fakt ze pruchodnost je lepsi na motorce sem musel dokonce pridat na bohatosti smesi s tim k&n to bylo najednou chudy
ale DI nema vahu vzduchu ne?
Re: K/N filtr
Napsal: 30 bře 2011 09:19
od powl
Nektery jo ale moje ne, bylo to na 205 GTi

Re: K/N filtr
Napsal: 30 bře 2011 09:23
od Miky_CZ
powl píše:Nektery jo ale moje ne, bylo to na 205 GTi

jinak j amam k/n filtr a naprosta spokojenost, akorat ja de.il, ko..t sem ho chtel pred saharou vymenit za papirovy a zapomel sem na to tak po te sahare vypadal teda silene ale uz sem ho vymyl a je zas jak novy:-)
Re: K/N filtr
Napsal: 30 bře 2011 09:56
od visby
Stavros píše:mam pocit, ze se to tady resilo, ale nejak se doslo k zaveru, ze tim, jak je KN filtr mastny, tak se hodi spis na silnici a bez pouziti snorchlu, jinak se rychle zanese. take pry muze olej z filtru ovlivnovat cinnost vahy vzduchu. Kdyz jsem ho mel, tak opravdu na vaze vzduchu byl mastny povlak.
s tymto bojujem. umyvam ho cca kazdych 10tis km. uvidim co spravi cyklonovy filter...
Re: K/N filtr
Napsal: 30 bře 2011 20:04
od Honzan
Co se tyka zanaseni kn filtru v prasnem prostredi - na nektere tvary (mozna tedy i na defika) se k tomu da koupit takova "molitanova pucocha", ktera se natahne zvenku na filtr. Tam se chyta prach a pisek, ktery pak lehce vyplachnete z puncochy a filtr vydrzi delsi dobu cisty...
Re: K/N filtr
Napsal: 12 zář 2011 16:41
od nick
Zajímala by mě zkušenost majitelů LR se vzduchovými filtry K&N, na D3
- zkušenosti po několika tisících km provozu (silnice, prach, olej na váze vzduchu)
- zkušenosti po vyčištění
jde mi o to, zda má cenu do takové věci investovat, zda po prvotní euforii, že auto líp jede, nezjistím, že po 10.000km efekt zmizel a filtr má průchodnost jak "papírák" a následně, když se pustím do čištění, tak zjistím, co to napáchalo za škody a dám tam raději zase ten "papírák".
- nejde mi o spotřebu, ale aby motor pěkně běžel ...a to i za 10.000km

Re: K/N filtr
Napsal: 12 zář 2011 16:58
od libovka
Kdyby byl zájem mám tu KN filtr na DII TD5.Má najeto asi 1000km.Cena by byla 1000kč.
Re:
Napsal: 16 zář 2011 15:44
od Karolcom
[quote="PavelU"]To znám, než jsem začal používat K/N filtry, tak jsem měl v autě ITG filtr. Ten se skládá z nějakého molitanu, který je napuštěný hustým olejem skoto až vazelínou. Asi jsem nepochopil jak ho mám používat, protože všechno okolo bylo od toho oleje mastné a zalepené.
Ono ten ITG ma vraj vyhodu taku ze ho mozes pri extr. podmienkach preplachnut benzinom/naftou.
Vravel mi to pan Santa-Klaus (majitel) Scorpionu, teraz extreme ltd.
Presvecil ma ale dal mi zly rozmer (pre TD5), teraz ho ponukam dalej, zabaleny fungl..
K.