Stránka 3 z 6
Napsal: 19 zář 2008 09:04
od Pavel C
Jestli je auto nakloněné, tak bych ho napřed zkusil zatížit tak, aby bylo rovné. Třeba něco hodit na jednu stranu do kufru nebo tam někoho naložit a pak bych zkusil, jestli to stále táhne. Nemyslím si, že náklon auta má vliv na táhnutí doleva nebo jinam...
Napsal: 19 zář 2008 09:25
od discover
Napsal: 19 zář 2008 10:04
od low
nakloneny je to oddycky
Napsal: 19 zář 2008 10:10
od DanoDEF
low píše:nakloneny je to oddycky
to je kazdy Defik
Napsal: 19 zář 2008 10:38
od discover
Napsal: 19 zář 2008 10:42
od DanoDEF
Neriesi naklon ale tahanie do strany.
Napsal: 19 zář 2008 10:44
od low
vyznamne tahanie do strany

chjo, jsem nestastny

((
Napsal: 19 zář 2008 10:48
od DanoDEF
low píše:vyznamne tahanie do strany

chjo, jsem nestastny

((
Este skus prekontrolovat pozdlzne ramena...teda ulozenia. U zadnych skontroluj ci nie su ohnute. Rozdiel v dlzke sposobi tahanie do strany.
Napsal: 19 zář 2008 10:48
od Sláma Karel
A táhne tě zrovna do leva co? Kdyby aspoň do prava, ale Defík levičák? To bych taky řešil.

K
Napsal: 19 zář 2008 10:52
od discover
Napsal: 19 zář 2008 10:56
od low
discover - no comment
karel slama - no ono prave nehlede na politiku by bylo vyrazne bezpecnejsi, kdyby to tahlo doprava, nez do leva

(( aspon, samozrejme ideal by byl aby to jelo rovne, asi vyhlasim soutez, kdo na to prijde cim to je tak vyhraje nejakou velkou flasku dle vlastniho vyberu
Napsal: 19 zář 2008 11:06
od discover
Napsal: 19 zář 2008 11:08
od low
discover viz Zaslal: st září 17, 2008 10:20 pm Předmět: Citovat Upravit/Odstranit tento příspěvek Odstranit tento příspěvek Zobrazit IP adresu odesilatele
predni pistky jsou ok to jsem dnes kontroloval. a pistky na zadnich zkusim zejtra (snad) ale pokud by byly pridreny 30tis km tak by podle myho shorely.
i zadni jsou ok
Napsal: 19 zář 2008 11:15
od discover
Silentbloky, suche, nepotecene? Netece ti nekde neco?
Napsal: 19 zář 2008 11:21
od low
silentbloky se mazou???? tece klasicky motor a diferaky
Napsal: 19 zář 2008 11:23
od discover
Napsal: 19 zář 2008 11:27
od low
potecene nejsou
Napsal: 19 zář 2008 13:21
od teslo
zatial som tu nikde nevidel zmienku o zdeformovanej naprave, resp. Stub axle-och. A rozhodne by som poriadne pozrel to co pisal DanoDef( pozdlzne ramena a hlavne ich ulozenie). Su silentbloky rovnako zdeformovane a pod?
Pisal si nieco o narovnavani Panhardky? Pokial si nejako pokrivil panhardku, tak to musela byt poriadna supa( alebo pen/kamen ?). Pozri si aj uchytenie panhardky ci nieje zdeformovane.
Geometriu Ti robili akym sposobom? POkial totiz nulovu polohu "nastavili" do roviny iba pootocenim volantu, tak to robi presne to co popisujes.
Napsal: 19 zář 2008 13:48
od Luboš M.
Fakt bych se zaměřil na to základní:
Pneu (závada na pneu není zřetelná ale dokáže rozhodit celé auto)
souběh
uložení
ohnuté, deformované věci případně rám
uložení převodovky a motoru
Koukni taky na zadní nápravu!!!
Je to jenom auto a nemůže tam bejt nic víc.
L.
Napsal: 22 říj 2008 22:23
od low
takze predni naprava vyxmenena, predni pruziny prohozeny, auto stale zatraci vyrazne doleva.
drceni stale pretrvava, diferak je pry v dobrem stavu, jak je na tom homokinetak netusim, drobna vule v unaseci, bude se menit za novej