Stránka 3 z 3

Napsal: 30 říj 2008 22:41
od Sláma Karel
Přestavovat automat na manuál. Fuj.

Ten automat ti odešel samozřejmě tím, že tam nebyl chladič. Se prostě spálily lamely. Já si tam naopak vždycky dávám cladič větší nebo dva. Chlazení oleje v automatu je základ.

Jinak jak píše Eliott automaty jsou míň poruchový než manuály. Zatím jsem prodal vždycky všechny manuální převodovky a automaty mi tam zbývají. Akorát na 300tdi žádný nemám, protože jsem si je dal do našich dvou Defíků a další dvě prodal kamarádům co si dělali z manuálu automat.

A 200tdi určetě když byla v automatu tak chladič měla. Bez něj by to ta převodovka nikdy nevydržela. Vždyť některé dvoustovky teda V8 měli chladič i k manuální převodovce. A už i staré RRC měli chladiče automatu už od roku myslím 82 když to byl ještě tříkvaltový automat. K

Napsal: 31 říj 2008 08:42
od eliott
Já osobně neviděl žádné auto v automatu bez chladiče oleje :idea: , jak píše Karel, nevydržel by to...

Napsal: 31 říj 2008 15:05
od Land Jirka
Ta dvoustovka fakt má chladič. :idea:
Teď jsem se byl podívat na tu co tady mám na díly a chladič tam není, ale patří tam.
Jen ho někdo už odmontil i s trubkama a přitom to ke mě dojelo z rajchu. :?

Napsal: 31 říj 2008 15:08
od karel
Land Jirka píše:Ta dvoustovka fakt má chladič. :idea:
Teď jsem se byl podívat na tu co tady mám na díly a chladič tam není, ale patří tam.
Jen ho někdo už odmontil i s trubkama a přitom to ke mě dojelo z rajchu. :?
Asi bylo chladno, nebo měl kliku, že to neupek :roll:

Napsal: 31 říj 2008 16:50
od teslo
karel píše: Asi bylo chladno, nebo měl kliku, že to neupek :roll:
to ci ju upiekol, alebo pripiekol sa nedzovies. ten automat vydrzi pomerne dost. pokial nebola nejako zatazovana, tak to mohla prezit, ale moze to byt zaciatok jej konca... :(