Napsal: 30 říj 2008 22:41
Přestavovat automat na manuál. Fuj.
Ten automat ti odešel samozřejmě tím, že tam nebyl chladič. Se prostě spálily lamely. Já si tam naopak vždycky dávám cladič větší nebo dva. Chlazení oleje v automatu je základ.
Jinak jak píše Eliott automaty jsou míň poruchový než manuály. Zatím jsem prodal vždycky všechny manuální převodovky a automaty mi tam zbývají. Akorát na 300tdi žádný nemám, protože jsem si je dal do našich dvou Defíků a další dvě prodal kamarádům co si dělali z manuálu automat.
A 200tdi určetě když byla v automatu tak chladič měla. Bez něj by to ta převodovka nikdy nevydržela. Vždyť některé dvoustovky teda V8 měli chladič i k manuální převodovce. A už i staré RRC měli chladiče automatu už od roku myslím 82 když to byl ještě tříkvaltový automat. K
Ten automat ti odešel samozřejmě tím, že tam nebyl chladič. Se prostě spálily lamely. Já si tam naopak vždycky dávám cladič větší nebo dva. Chlazení oleje v automatu je základ.
Jinak jak píše Eliott automaty jsou míň poruchový než manuály. Zatím jsem prodal vždycky všechny manuální převodovky a automaty mi tam zbývají. Akorát na 300tdi žádný nemám, protože jsem si je dal do našich dvou Defíků a další dvě prodal kamarádům co si dělali z manuálu automat.
A 200tdi určetě když byla v automatu tak chladič měla. Bez něj by to ta převodovka nikdy nevydržela. Vždyť některé dvoustovky teda V8 měli chladič i k manuální převodovce. A už i staré RRC měli chladiče automatu už od roku myslím 82 když to byl ještě tříkvaltový automat. K