Jak STK a emise s ne uplne seriovymi vozy???

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
huko
Příspěvky: 48
Registrován: 09 úno 2007 13:14
auto: exD90, exD2, LR2
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od huko » 09 pro 2008 16:06

Jak se na STK řeší zkoušení brzd? Mám v defíku velkou ceduli zhruba tohoto znění: "Zkoušet brdzy na jednonápravové válcové zkušebně brzd lze jen s vyřazenou uzávěrkou a do rychlosti 5 km/h. (Na dvounápravové zkušebně stačí vyřadit uzávěrku)."
Nezkoušejí to na STK vyšší rychlostí? Stačí vyřadit uzávěrku a není se pak čeho bát?

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od low » 09 pro 2008 16:10

pockej, snad nechces rict, ze s uzaverkou jezdis normalne!!!!!

Uživatelský avatar
huko
Příspěvky: 48
Registrován: 09 úno 2007 13:14
auto: exD90, exD2, LR2
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od huko » 09 pro 2008 16:23

low píše:pockej, snad nechces rict, ze s uzaverkou jezdis normalne!!!!!
Samozřejmě že ne. Na té ceduli se píše "vyřadit uzávěrku", což jsem myslel, že znamená dát N na mezinápravě. A jak to zkoušeli u tebe, Lowe?

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od low » 09 pro 2008 16:26

ne N, ale aby nebyla ON, tedy standardni stav paka vpravo na defendru. rozhodne na stk nebudou zkouset jak se zapina uzaverka bo ani netusej, ze tam neco takovyho je

Uživatelský avatar
huko
Příspěvky: 48
Registrován: 09 úno 2007 13:14
auto: exD90, exD2, LR2
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od huko » 09 pro 2008 16:33

low píše:ne N, ale aby nebyla ON, tedy standardni stav paka vpravo na defendru. rozhodne na stk nebudou zkouset jak se zapina uzaverka bo ani netusej, ze tam neco takovyho je
No, právě když jsem byl poprvé na STK, coby hodně nezkušený a poměrů neznalý, tak mi technik mimo jiné tvrdil, že to auto vůbec nebrzdí. Proto se teď ptám, jestli chyba nebyla například v tom "vyřazení uzávěrky". Páku jsem měl standartně vpravo a faktem bylo, že brzdy byly úplně v pořádku (dle vyjádření servisu navštíveného potom).
Takže se snažím připravit na nadcházející STK.

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5255
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#46 Příspěvek od Rover » 09 pro 2008 16:36

Pokud zkouší jak brzdí provozní brzdy, tak není co řešit, to je stejný. Pokud ale zkouší ruční brzdu tak to je samozřejmě úplně jiný než u auta, kterému brzdí ručka přímo na zadní kola. A pokud to technik nezná, tak mu bude připadat, že to vůbec nebrzdí.
Country boy...

Uživatelský avatar
huko
Příspěvky: 48
Registrován: 09 úno 2007 13:14
auto: exD90, exD2, LR2
Kontaktovat uživatele:

#47 Příspěvek od huko » 09 pro 2008 16:45

To je možné, že zkoušel ruční brzdu. Já si pamatuji, že mi říkal, že zadní brzdy vůbec nebrzdí, ale možná na to přišel skrz tu ruční. On mi tenkrát tvrdil spoustu nehorázností, jako třeba, že štítek s VIN číslem za čelním oknem je samo-doma výrobek :shock:
Takže díky za rady, uvidím, jak to dopadne.

OME
Příspěvky: 260
Registrován: 25 pro 2007 12:49
Bydliště: Chrudim

#48 Příspěvek od OME » 09 pro 2008 18:33

Podstatná je ta rychlost do 5km,aby nedošlo k poškození mezináp.dif.Na STK to asi nehrozí.

Uživatelský avatar
huko
Příspěvky: 48
Registrován: 09 úno 2007 13:14
auto: exD90, exD2, LR2
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od huko » 09 pro 2008 18:43

OME píše:Podstatná je ta rychlost do 5km,aby nedošlo k poškození mezináp.dif.Na STK to asi nehrozí.
Budu na to dávat pozor. Díky.

Uživatelský avatar
Oldman
Příspěvky: 486
Registrován: 12 led 2008 17:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

#50 Příspěvek od Oldman » 10 pro 2008 11:33

A co teprve free, za chvíli mě tak bude technická čekat. Je to čtyřkolka furt... aby to taky nedali na jeden válec :) Bych pak mohl tvrdit, že mi IRD odešla kvůli nim :)

OME
Příspěvky: 260
Registrován: 25 pro 2007 12:49
Bydliště: Chrudim

#51 Příspěvek od OME » 10 pro 2008 18:04

Oldman píše:A co teprve free, za chvíli mě tak bude technická čekat. Je to čtyřkolka furt... aby to taky nedali na jeden válec :) Bych pak mohl tvrdit, že mi IRD odešla kvůli nim :)
To žádný mezináp.dif.nemá.Nemáš se čeho bát. :D

Uživatelský avatar
Oldman
Příspěvky: 486
Registrován: 12 led 2008 17:12
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

#52 Příspěvek od Oldman » 11 pro 2008 10:35

OME píše:
Oldman píše:A co teprve free, za chvíli mě tak bude technická čekat. Je to čtyřkolka furt... aby to taky nedali na jeden válec :) Bych pak mohl tvrdit, že mi IRD odešla kvůli nim :)
To žádný mezináp.dif.nemá.Nemáš se čeho bát. :D

Já vím, ale určitě nebude nic zdravýho, když by to šlo jenom na jeden válec. Nebo se pletu? Teoreticky by měla asi zafungovat viskospojka...

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3669
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

#53 Příspěvek od Maxsel » 11 pro 2008 19:42

Já byl s Free na STK v Jihlavě (patří pod LR servis Auto-HOS) a test dělali také na jedněch válcích. Auto sebou trochu škubalo, technik řekl, že se to tam nesmí nechat dlouho a že stejně naměří prd. A bylo hotovo, výsledek STK - OK
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
Kuťas
Příspěvky: 242
Registrován: 14 úno 2008 13:25
Bydliště: Bernartice n. Odrou

#54 Příspěvek od Kuťas » 11 pro 2008 21:05

Oldman píše:
OME píše:To žádný mezináp.dif.nemá.Nemáš se čeho bát. :D

Já vím, ale určitě nebude nic zdravýho, když by to šlo jenom na jeden válec. Nebo se pletu? Teoreticky by měla asi zafungovat viskospojka...
No asi jo. Ale musí fungovat. Pak to, podle mě, ods... IRD nebo zadní dif. :(
Free 1.8, 5dv, r.v. 2000

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#55 Příspěvek od OC » 11 pro 2008 23:59

No, nevím jak u Free, nicméně v návodu pro P38 se píše naprosto jasně toto (tučným písmem pod velkým nadpisem WARNING):

Some local jurisdictions require emission
testing using a two wheel roller
dynamometer. The Range Rover is equipped
with permanent 4-wheel drive and cannot be
safely operated on these machines.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#56 Příspěvek od RudaK » 12 pro 2008 00:02

OC píše:No, nevím jak u Free, nicméně v návodu pro P38 se píše naprosto jasně toto (tučným písmem pod velkým nadpisem WARNING):

Some local jurisdictions require emission
testing using a two wheel roller
dynamometer. The Range Rover is equipped
with permanent 4-wheel drive and cannot be
safely operated on these machines.


Teď de vo to aby na STK uměli anglánsky. :wink: Sou tam samí chytří....
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#57 Příspěvek od karel » 17 pro 2008 18:46

low píše:katalyzator uz zitra mit taky nebudu, tak si pak necham emise zmerit znova co to udela :-))))
To Low: Trochu se vrátím zpátky, ale jak dopadlo měření emisí po demontáži katalyzátoru, zjistili změnu :?:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3587
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#58 Příspěvek od Land Jirka » 17 pro 2008 19:24

U 300vkovýho motoru, kterej tam LOW snad má, jestli se nepletu, to žádnou změnu na emisích zaznamenat bez katalyzátoru nemohlo, protože se u nafťáku měří průchod světla přez kouř a né složení výfukových plynů.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#59 Příspěvek od karel » 17 pro 2008 19:33

Díky za vysvětlenou Jirko, jak jsi psal v sekci Discovery o rozdílných metodách , respektive parametrech které jsou měřené u nafty a benzínu.
Budu muset něco vymyslet, abych prošel i bez katů :(
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#60 Příspěvek od Jenda » 17 pro 2008 21:04

No ceka me to taky.Letos :!:
Mam kuchlej EGR,vyfuk bez tlumice a par dalsich legracek :roll:
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Odpovědět