Jak STK a emise s ne uplne seriovymi vozy???
Moderátor: Miky_CZ
Jak se na STK řeší zkoušení brzd? Mám v defíku velkou ceduli zhruba tohoto znění: "Zkoušet brdzy na jednonápravové válcové zkušebně brzd lze jen s vyřazenou uzávěrkou a do rychlosti 5 km/h. (Na dvounápravové zkušebně stačí vyřadit uzávěrku)."
Nezkoušejí to na STK vyšší rychlostí? Stačí vyřadit uzávěrku a není se pak čeho bát?
Nezkoušejí to na STK vyšší rychlostí? Stačí vyřadit uzávěrku a není se pak čeho bát?
No, právě když jsem byl poprvé na STK, coby hodně nezkušený a poměrů neznalý, tak mi technik mimo jiné tvrdil, že to auto vůbec nebrzdí. Proto se teď ptám, jestli chyba nebyla například v tom "vyřazení uzávěrky". Páku jsem měl standartně vpravo a faktem bylo, že brzdy byly úplně v pořádku (dle vyjádření servisu navštíveného potom).low píše:ne N, ale aby nebyla ON, tedy standardni stav paka vpravo na defendru. rozhodne na stk nebudou zkouset jak se zapina uzaverka bo ani netusej, ze tam neco takovyho je
Takže se snažím připravit na nadcházející STK.
OME píše:To žádný mezináp.dif.nemá.Nemáš se čeho bát.Oldman píše:A co teprve free, za chvíli mě tak bude technická čekat. Je to čtyřkolka furt... aby to taky nedali na jeden válecBych pak mohl tvrdit, že mi IRD odešla kvůli nim
Já vím, ale určitě nebude nic zdravýho, když by to šlo jenom na jeden válec. Nebo se pletu? Teoreticky by měla asi zafungovat viskospojka...
No asi jo. Ale musí fungovat. Pak to, podle mě, ods... IRD nebo zadní dif.Oldman píše:OME píše:To žádný mezináp.dif.nemá.Nemáš se čeho bát.
Já vím, ale určitě nebude nic zdravýho, když by to šlo jenom na jeden válec. Nebo se pletu? Teoreticky by měla asi zafungovat viskospojka...

Free 1.8, 5dv, r.v. 2000
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
No, nevím jak u Free, nicméně v návodu pro P38 se píše naprosto jasně toto (tučným písmem pod velkým nadpisem WARNING):
Some local jurisdictions require emission
testing using a two wheel roller
dynamometer. The Range Rover is equipped
with permanent 4-wheel drive and cannot be
safely operated on these machines.
Some local jurisdictions require emission
testing using a two wheel roller
dynamometer. The Range Rover is equipped
with permanent 4-wheel drive and cannot be
safely operated on these machines.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
OC píše:No, nevím jak u Free, nicméně v návodu pro P38 se píše naprosto jasně toto (tučným písmem pod velkým nadpisem WARNING):
Some local jurisdictions require emission
testing using a two wheel roller
dynamometer. The Range Rover is equipped
with permanent 4-wheel drive and cannot be
safely operated on these machines.
Teď de vo to aby na STK uměli anglánsky.

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Land Jirka
- Příspěvky: 3587
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
U 300vkovýho motoru, kterej tam LOW snad má, jestli se nepletu, to žádnou změnu na emisích zaznamenat bez katalyzátoru nemohlo, protože se u nafťáku měří průchod světla přez kouř a né složení výfukových plynů.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
No ceka me to taky.Letos
Mam kuchlej EGR,vyfuk bez tlumice a par dalsich legracek
Honza

Mam kuchlej EGR,vyfuk bez tlumice a par dalsich legracek

Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info