Stránka 3 z 5

Napsal: 09 pro 2008 16:06
od huko
Jak se na STK řeší zkoušení brzd? Mám v defíku velkou ceduli zhruba tohoto znění: "Zkoušet brdzy na jednonápravové válcové zkušebně brzd lze jen s vyřazenou uzávěrkou a do rychlosti 5 km/h. (Na dvounápravové zkušebně stačí vyřadit uzávěrku)."
Nezkoušejí to na STK vyšší rychlostí? Stačí vyřadit uzávěrku a není se pak čeho bát?

Napsal: 09 pro 2008 16:10
od low
pockej, snad nechces rict, ze s uzaverkou jezdis normalne!!!!!

Napsal: 09 pro 2008 16:23
od huko
low píše:pockej, snad nechces rict, ze s uzaverkou jezdis normalne!!!!!
Samozřejmě že ne. Na té ceduli se píše "vyřadit uzávěrku", což jsem myslel, že znamená dát N na mezinápravě. A jak to zkoušeli u tebe, Lowe?

Napsal: 09 pro 2008 16:26
od low
ne N, ale aby nebyla ON, tedy standardni stav paka vpravo na defendru. rozhodne na stk nebudou zkouset jak se zapina uzaverka bo ani netusej, ze tam neco takovyho je

Napsal: 09 pro 2008 16:33
od huko
low píše:ne N, ale aby nebyla ON, tedy standardni stav paka vpravo na defendru. rozhodne na stk nebudou zkouset jak se zapina uzaverka bo ani netusej, ze tam neco takovyho je
No, právě když jsem byl poprvé na STK, coby hodně nezkušený a poměrů neznalý, tak mi technik mimo jiné tvrdil, že to auto vůbec nebrzdí. Proto se teď ptám, jestli chyba nebyla například v tom "vyřazení uzávěrky". Páku jsem měl standartně vpravo a faktem bylo, že brzdy byly úplně v pořádku (dle vyjádření servisu navštíveného potom).
Takže se snažím připravit na nadcházející STK.

Napsal: 09 pro 2008 16:36
od Rover
Pokud zkouší jak brzdí provozní brzdy, tak není co řešit, to je stejný. Pokud ale zkouší ruční brzdu tak to je samozřejmě úplně jiný než u auta, kterému brzdí ručka přímo na zadní kola. A pokud to technik nezná, tak mu bude připadat, že to vůbec nebrzdí.

Napsal: 09 pro 2008 16:45
od huko
To je možné, že zkoušel ruční brzdu. Já si pamatuji, že mi říkal, že zadní brzdy vůbec nebrzdí, ale možná na to přišel skrz tu ruční. On mi tenkrát tvrdil spoustu nehorázností, jako třeba, že štítek s VIN číslem za čelním oknem je samo-doma výrobek :shock:
Takže díky za rady, uvidím, jak to dopadne.

Napsal: 09 pro 2008 18:33
od OME
Podstatná je ta rychlost do 5km,aby nedošlo k poškození mezináp.dif.Na STK to asi nehrozí.

Napsal: 09 pro 2008 18:43
od huko
OME píše:Podstatná je ta rychlost do 5km,aby nedošlo k poškození mezináp.dif.Na STK to asi nehrozí.
Budu na to dávat pozor. Díky.

Napsal: 10 pro 2008 11:33
od Oldman
A co teprve free, za chvíli mě tak bude technická čekat. Je to čtyřkolka furt... aby to taky nedali na jeden válec :) Bych pak mohl tvrdit, že mi IRD odešla kvůli nim :)

Napsal: 10 pro 2008 18:04
od OME
Oldman píše:A co teprve free, za chvíli mě tak bude technická čekat. Je to čtyřkolka furt... aby to taky nedali na jeden válec :) Bych pak mohl tvrdit, že mi IRD odešla kvůli nim :)
To žádný mezináp.dif.nemá.Nemáš se čeho bát. :D

Napsal: 11 pro 2008 10:35
od Oldman
OME píše:
Oldman píše:A co teprve free, za chvíli mě tak bude technická čekat. Je to čtyřkolka furt... aby to taky nedali na jeden válec :) Bych pak mohl tvrdit, že mi IRD odešla kvůli nim :)
To žádný mezináp.dif.nemá.Nemáš se čeho bát. :D

Já vím, ale určitě nebude nic zdravýho, když by to šlo jenom na jeden válec. Nebo se pletu? Teoreticky by měla asi zafungovat viskospojka...

Napsal: 11 pro 2008 19:42
od Maxsel
Já byl s Free na STK v Jihlavě (patří pod LR servis Auto-HOS) a test dělali také na jedněch válcích. Auto sebou trochu škubalo, technik řekl, že se to tam nesmí nechat dlouho a že stejně naměří prd. A bylo hotovo, výsledek STK - OK

Napsal: 11 pro 2008 21:05
od Kuťas
Oldman píše:
OME píše:To žádný mezináp.dif.nemá.Nemáš se čeho bát. :D

Já vím, ale určitě nebude nic zdravýho, když by to šlo jenom na jeden válec. Nebo se pletu? Teoreticky by měla asi zafungovat viskospojka...
No asi jo. Ale musí fungovat. Pak to, podle mě, ods... IRD nebo zadní dif. :(

Napsal: 11 pro 2008 23:59
od OC
No, nevím jak u Free, nicméně v návodu pro P38 se píše naprosto jasně toto (tučným písmem pod velkým nadpisem WARNING):

Some local jurisdictions require emission
testing using a two wheel roller
dynamometer. The Range Rover is equipped
with permanent 4-wheel drive and cannot be
safely operated on these machines.

Napsal: 12 pro 2008 00:02
od RudaK
OC píše:No, nevím jak u Free, nicméně v návodu pro P38 se píše naprosto jasně toto (tučným písmem pod velkým nadpisem WARNING):

Some local jurisdictions require emission
testing using a two wheel roller
dynamometer. The Range Rover is equipped
with permanent 4-wheel drive and cannot be
safely operated on these machines.


Teď de vo to aby na STK uměli anglánsky. :wink: Sou tam samí chytří....

Napsal: 17 pro 2008 18:46
od karel
low píše:katalyzator uz zitra mit taky nebudu, tak si pak necham emise zmerit znova co to udela :-))))
To Low: Trochu se vrátím zpátky, ale jak dopadlo měření emisí po demontáži katalyzátoru, zjistili změnu :?:

Napsal: 17 pro 2008 19:24
od Land Jirka
U 300vkovýho motoru, kterej tam LOW snad má, jestli se nepletu, to žádnou změnu na emisích zaznamenat bez katalyzátoru nemohlo, protože se u nafťáku měří průchod světla přez kouř a né složení výfukových plynů.

Napsal: 17 pro 2008 19:33
od karel
Díky za vysvětlenou Jirko, jak jsi psal v sekci Discovery o rozdílných metodách , respektive parametrech které jsou měřené u nafty a benzínu.
Budu muset něco vymyslet, abych prošel i bez katů :(

Napsal: 17 pro 2008 21:04
od Jenda
No ceka me to taky.Letos :!:
Mam kuchlej EGR,vyfuk bez tlumice a par dalsich legracek :roll:
Honza