TD5 a "chip"

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#41 Příspěvek od Jenda » 15 pro 2008 06:21

Okaj a dik :wink:
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Honza_offroad
Příspěvky: 613
Registrován: 15 zář 2008 12:16
tel.: 724 007 163
auto: D2,D3,Def portal
Bydliště: Pragl
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od Honza_offroad » 15 pro 2008 11:25

Jendo, je to ohledne toho, co jsi mi rikal v Jihlave, ze to blbe jede kolem kila? Mam objednanou diagnostiku, ale bude az tak koncem ledna, tak kdyz to nevyresis do te doby, tak se na to mrknem. Mel bych mit i ty hodnoty cidel...

H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od low » 15 pro 2008 11:40

myslim, ze je to hlavne kuli preprogramovani imobilizacni jednotky na novej pocitac

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#44 Příspěvek od Jenda » 15 pro 2008 21:36

Najn,resil jsem to s Honzou po ceste smer Jihlava.Nejak jsem klukum kolem te stovky nestihal :!:(zrejme vaha vzduhu nebo plyn.pedal)
Ale to prihlaseni imob.k ECU resim stale take.
Pokousel jsem se v AMT a bylo mi receno 3-4tsc kc.
Dalsi zas nemaj cas a tak se to tahne.
Takze dik a uvidime.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11535
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od eliott » 17 pro 2008 21:22

Jendo, mám rýmu jako trám a bolí mě v krku. Pokud se to do pátku zlepší, přijedu na Pub meeting i s diagnostikou a můžem se o to pokusit...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#46 Příspěvek od Jenda » 18 pro 2008 06:36

eliott píše:Jendo, mám rýmu jako trám a bolí mě v krku. Pokud se to do pátku zlepší, přijedu na Pub meeting i s diagnostikou a můžem se o to pokusit...
O.k. ale nehori to.Navic bych mel mit po vanocich cestu kolem budwajzrovic,tak bychom to pripadne mohli sladit pak.
Dik, Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#47 Příspěvek od Jenda » 03 led 2009 20:28

Tak po vymene vahy vzduchu,zkusebni vymene plyn.pedalu(snimac) a celkove kontrole na diagnostice jsem nedosel k nicemu.
Autak stale kolem rychlost 100km/h v mirnych stoupanich prestava tahnout.Podotykam ze mam Td5 a cipnuto :!:
Tu upravu softu budu chtit bud vratit na verzi c.1(verze c.2 strasne zere a vykon se neupravil) a nebo vymazat a vratit alespon cast penez z puvodni castky 7800kc.
Nema nekdo nejaky napad :?:
Jo a dnes jsem pokusne napojil turbo na manometr a v zatezi(ve stoupani) nameril 1-1,2 baru(kPa?) :?:To by snad melo byt v pohode.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#48 Příspěvek od RudaK » 03 led 2009 21:42

Jendo,tak jestli sem to pochopil,tak chip se nepoved. :cry:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#49 Příspěvek od Jenda » 03 led 2009 22:11

Jo i ne :roll:
Vetsi kroutak,zmizel i tzv.,,turbo efekt"(dira v plynu) ale ma to jakoby strop vykonu.Nema to zatah po celou dobu,za pulkou se to rychle lame a pak je to plochy.
Hledam co by na to mohlo jeste mit vliv ale dochazi mi napady :idea:
Takze cipovani uplne nezatracuju ale mozna by to chtelo podivat se jinde.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5125
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#50 Příspěvek od DanoDEF » 03 led 2009 22:40

Jenda píše:
Takze cipovani uplne nezatracuju ale mozna by to chtelo podivat se jinde.
Honza
... ano urcite by si mal oslovit firmu co sa TD5 rozumie.

... mozno sa o svoje skusenosti podeli Ivan ... ten je podla prvotneho info velmi spokojny s dosiahnutym vysledkom... vydal sa cestou odbornikov na TD5
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#51 Příspěvek od Jenda » 03 led 2009 22:52

Dano myslis Ivan Jezbera :?:
Jestli ano,napisu mu ale obavam se ze on na to sel nejak ve velkem a na to ja asi financne nedosahnu.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5125
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#52 Příspěvek od DanoDEF » 03 led 2009 22:56

Jenda píše:Dano myslis Ivan Jezbera :?:
Jestli ano,napisu mu ale obavam se ze on na to sel nejak ve velkem a na to ja asi financne nedosahnu.
Honza
... ano.

... popisal som si s nim o tom dost a jeho pristup sa mi paci a aj vysledok sa mi paci. ak sa rozhodnem ist do toho tak ho urcite poprosim o spolupracu.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#53 Příspěvek od Jenda » 03 led 2009 23:00

Je to ten model dve jednotky ECU s prepinanim?
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5125
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#54 Příspěvek od DanoDEF » 03 led 2009 23:04

Jenda píše:Je to ten model dve jednotky ECU s prepinanim?
Honza
...nie. to prepinanie je moj vymysel i ked i tam je nejaka podobna moznost
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#55 Příspěvek od Jenda » 03 led 2009 23:24

No uvidime.Taky jsem zvedav jak se k tomu firma co mi cipovala postavi :roll:
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#56 Příspěvek od Jenda » 03 led 2009 23:50

A co takhle zkusenost s power boxem :?: Treba PSI power box,nabizi to i padock.

Honza
Naposledy upravil(a) Jenda dne 04 led 2009 09:56, celkem upraveno 1 x.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Luboš M.
Příspěvky: 3310
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#57 Příspěvek od Luboš M. » 04 led 2009 01:23

Jenda píše:A co takhle zkusenost s power boxem :?: Treba PSI power box,nabizi to i padock.
Taky jsem na nejakem foru v UK narazil na problem s MAF senzorem ktery je z boku pridelan na necem co se jmenuje ,,manifold".
Ma nekdo tuseni kde a co to je?(Td5)
Honza
Myslíš tím přídavnou krabičku přiletovanou na dráty od vstřiků??? Tu mám já a výsledek nedokážu dost dobře posoudit. Jelikož nemám Egr ventil, střední díl výfuku tak auto nejede špatně. Navíc jsem přidal 33 MT tak se zase trochu plazím. Chtělo by to voprubovat společně s podobným vozem bez ůprav.
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#58 Příspěvek od Jenda » 04 led 2009 10:18

Zdar Lubosi,tech krabicek je na trhu vice,takze netusim co tam mas napajeno ty ale PSI power box nabizi i Padock.Nikam se to nepaji,ma to origo stekry pro pripojeni na svazek k pocitaci a jediny kabel navic je napajeni.
Uz se jen ptam na zkusenost a jestli to opravdu nekdo ma.
Nejak jsem z toho sklaman ale je to dalsi zkusenost.Navic neni vylouceno ze je chyba nekde u me.
Nechci se opakovat ale je zjevny ze softwearova origo verze v L.R. ECU ma opravdu mouchy.Minimalni prinos z tech 8000kc co jsem do toho soupnul je ten ze jsem si to overil primo na svem aute(eliminace sprodleni na plynu-turbo efekt,navyseni krouticiho momentu v nizsich otackach) Byla to asi sazka do loterie ale kdyby to vyslo,meli bychom tam preddomluvenou cenu jako jsem platil ja,namisto obvyklich 12tsc a vice.
Ted uz chci jen zjistit co se povedlo Ivanovi a nasetrit do ECU prasatka.
Nejsem tuner a ani priznivec zbesilych jizd v terajnu ale kdo uz nekdy neco komplikovanejsiho jel,vi ze okamzity nedostatek vykonu Td5 v zatezi chybi a ve velkem stoupani to muze mit i nasledky.Rad predvedu na pozadani :D
Diky ctenarum za trpelivost a slibuju ze budu po zdarilejsim vysledku patrat dal :lol:
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11535
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#59 Příspěvek od eliott » 04 led 2009 10:19

MAF sensor = mass flow sensor = váha vzduchu

manifold = potrubí (svody) , zde myšleno sací potrubí.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#60 Příspěvek od Jenda » 04 led 2009 10:23

eliott píše:MAF sensor = mass flow sensor = váha vzduchu

manifold = potrubí (svody) , zde myšleno sací potrubí.
Napsal jsem to aniz bych se nad tim ja vul zamysle :lol:
Zmatlo me jen to ze tvrdili ze je to prisroubovano tremi sruoby.Dik.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Odpovědět