Stránka 3 z 22

Napsal: 15 pro 2008 06:21
od Jenda
Okaj a dik :wink:
Honza

Napsal: 15 pro 2008 11:25
od Honza_offroad
Jendo, je to ohledne toho, co jsi mi rikal v Jihlave, ze to blbe jede kolem kila? Mam objednanou diagnostiku, ale bude az tak koncem ledna, tak kdyz to nevyresis do te doby, tak se na to mrknem. Mel bych mit i ty hodnoty cidel...

H.

Napsal: 15 pro 2008 11:40
od low
myslim, ze je to hlavne kuli preprogramovani imobilizacni jednotky na novej pocitac

Napsal: 15 pro 2008 21:36
od Jenda
Najn,resil jsem to s Honzou po ceste smer Jihlava.Nejak jsem klukum kolem te stovky nestihal :!:(zrejme vaha vzduhu nebo plyn.pedal)
Ale to prihlaseni imob.k ECU resim stale take.
Pokousel jsem se v AMT a bylo mi receno 3-4tsc kc.
Dalsi zas nemaj cas a tak se to tahne.
Takze dik a uvidime.
Honza

Napsal: 17 pro 2008 21:22
od eliott
Jendo, mám rýmu jako trám a bolí mě v krku. Pokud se to do pátku zlepší, přijedu na Pub meeting i s diagnostikou a můžem se o to pokusit...

Napsal: 18 pro 2008 06:36
od Jenda
eliott píše:Jendo, mám rýmu jako trám a bolí mě v krku. Pokud se to do pátku zlepší, přijedu na Pub meeting i s diagnostikou a můžem se o to pokusit...
O.k. ale nehori to.Navic bych mel mit po vanocich cestu kolem budwajzrovic,tak bychom to pripadne mohli sladit pak.
Dik, Honza

Napsal: 03 led 2009 20:28
od Jenda
Tak po vymene vahy vzduchu,zkusebni vymene plyn.pedalu(snimac) a celkove kontrole na diagnostice jsem nedosel k nicemu.
Autak stale kolem rychlost 100km/h v mirnych stoupanich prestava tahnout.Podotykam ze mam Td5 a cipnuto :!:
Tu upravu softu budu chtit bud vratit na verzi c.1(verze c.2 strasne zere a vykon se neupravil) a nebo vymazat a vratit alespon cast penez z puvodni castky 7800kc.
Nema nekdo nejaky napad :?:
Jo a dnes jsem pokusne napojil turbo na manometr a v zatezi(ve stoupani) nameril 1-1,2 baru(kPa?) :?:To by snad melo byt v pohode.
Honza

Napsal: 03 led 2009 21:42
od RudaK
Jendo,tak jestli sem to pochopil,tak chip se nepoved. :cry:

Napsal: 03 led 2009 22:11
od Jenda
Jo i ne :roll:
Vetsi kroutak,zmizel i tzv.,,turbo efekt"(dira v plynu) ale ma to jakoby strop vykonu.Nema to zatah po celou dobu,za pulkou se to rychle lame a pak je to plochy.
Hledam co by na to mohlo jeste mit vliv ale dochazi mi napady :idea:
Takze cipovani uplne nezatracuju ale mozna by to chtelo podivat se jinde.
Honza

Napsal: 03 led 2009 22:40
od DanoDEF
Jenda píše:
Takze cipovani uplne nezatracuju ale mozna by to chtelo podivat se jinde.
Honza
... ano urcite by si mal oslovit firmu co sa TD5 rozumie.

... mozno sa o svoje skusenosti podeli Ivan ... ten je podla prvotneho info velmi spokojny s dosiahnutym vysledkom... vydal sa cestou odbornikov na TD5

Napsal: 03 led 2009 22:52
od Jenda
Dano myslis Ivan Jezbera :?:
Jestli ano,napisu mu ale obavam se ze on na to sel nejak ve velkem a na to ja asi financne nedosahnu.
Honza

Napsal: 03 led 2009 22:56
od DanoDEF
Jenda píše:Dano myslis Ivan Jezbera :?:
Jestli ano,napisu mu ale obavam se ze on na to sel nejak ve velkem a na to ja asi financne nedosahnu.
Honza
... ano.

... popisal som si s nim o tom dost a jeho pristup sa mi paci a aj vysledok sa mi paci. ak sa rozhodnem ist do toho tak ho urcite poprosim o spolupracu.

Napsal: 03 led 2009 23:00
od Jenda
Je to ten model dve jednotky ECU s prepinanim?
Honza

Napsal: 03 led 2009 23:04
od DanoDEF
Jenda píše:Je to ten model dve jednotky ECU s prepinanim?
Honza
...nie. to prepinanie je moj vymysel i ked i tam je nejaka podobna moznost

Napsal: 03 led 2009 23:24
od Jenda
No uvidime.Taky jsem zvedav jak se k tomu firma co mi cipovala postavi :roll:
Honza

Napsal: 03 led 2009 23:50
od Jenda
A co takhle zkusenost s power boxem :?: Treba PSI power box,nabizi to i padock.

Honza

Napsal: 04 led 2009 01:23
od Luboš M.
Jenda píše:A co takhle zkusenost s power boxem :?: Treba PSI power box,nabizi to i padock.
Taky jsem na nejakem foru v UK narazil na problem s MAF senzorem ktery je z boku pridelan na necem co se jmenuje ,,manifold".
Ma nekdo tuseni kde a co to je?(Td5)
Honza
Myslíš tím přídavnou krabičku přiletovanou na dráty od vstřiků??? Tu mám já a výsledek nedokážu dost dobře posoudit. Jelikož nemám Egr ventil, střední díl výfuku tak auto nejede špatně. Navíc jsem přidal 33 MT tak se zase trochu plazím. Chtělo by to voprubovat společně s podobným vozem bez ůprav.

Napsal: 04 led 2009 10:18
od Jenda
Zdar Lubosi,tech krabicek je na trhu vice,takze netusim co tam mas napajeno ty ale PSI power box nabizi i Padock.Nikam se to nepaji,ma to origo stekry pro pripojeni na svazek k pocitaci a jediny kabel navic je napajeni.
Uz se jen ptam na zkusenost a jestli to opravdu nekdo ma.
Nejak jsem z toho sklaman ale je to dalsi zkusenost.Navic neni vylouceno ze je chyba nekde u me.
Nechci se opakovat ale je zjevny ze softwearova origo verze v L.R. ECU ma opravdu mouchy.Minimalni prinos z tech 8000kc co jsem do toho soupnul je ten ze jsem si to overil primo na svem aute(eliminace sprodleni na plynu-turbo efekt,navyseni krouticiho momentu v nizsich otackach) Byla to asi sazka do loterie ale kdyby to vyslo,meli bychom tam preddomluvenou cenu jako jsem platil ja,namisto obvyklich 12tsc a vice.
Ted uz chci jen zjistit co se povedlo Ivanovi a nasetrit do ECU prasatka.
Nejsem tuner a ani priznivec zbesilych jizd v terajnu ale kdo uz nekdy neco komplikovanejsiho jel,vi ze okamzity nedostatek vykonu Td5 v zatezi chybi a ve velkem stoupani to muze mit i nasledky.Rad predvedu na pozadani :D
Diky ctenarum za trpelivost a slibuju ze budu po zdarilejsim vysledku patrat dal :lol:
Honza

Napsal: 04 led 2009 10:19
od eliott
MAF sensor = mass flow sensor = váha vzduchu

manifold = potrubí (svody) , zde myšleno sací potrubí.

Napsal: 04 led 2009 10:23
od Jenda
eliott píše:MAF sensor = mass flow sensor = váha vzduchu

manifold = potrubí (svody) , zde myšleno sací potrubí.
Napsal jsem to aniz bych se nad tim ja vul zamysle :lol:
Zmatlo me jen to ze tvrdili ze je to prisroubovano tremi sruoby.Dik.
Honza