Stránka 3 z 8

Napsal: 24 bře 2009 16:16
od Stavros
Presne tak, muze to byt cokoliv, kdyt mu ani diagnostika nic neukaze. Ja tu nechtel rozdmychavat vasne jestli toyota nebo LR. JE to kazdyho vec, jenom mi prijde zbytecny si hrat s tim defikem a davat tam ten motor za penize, za ktery je mozno koupit jiny auto. Treba tu toyotu, ktera ma ten motor a i jiny veci lepsi nez nejakej brazilskej 2,8TGV puvodem z Mazdy nebo z ceho.
Ja bohuzel nejsem takovej, ze musim mit auto od jedny znacky, ja k autu vztah az takovej nemam.

Napsal: 24 bře 2009 17:42
od kudrnac
Je fakt, že jsme jel v nové předváděcí toy od Dajbycha a ten motor měl tah jako blázen ale defik to není. Jinak DII jsem dvakrát utopil v Albánii a podruhé jsme dojel do přístavu jenom tak, že jsme hlídal otačkoměr jakmile to překročilo 1500 otáček tak se resetovala jednotka a hotovo. Na lodi jsem si ji vzal sebou do kajuty a čistil jeden kontak po druhém a v Benátkách už to zase byl cvrkot. Možná je chyba někde úplně jinde, je potřeba hledat.

Napsal: 26 bře 2009 00:14
od harvy
Jak to čtu tak mi přijde na mysl zkusit variantu td5 bez elektroniky :lol:

TD5

Napsal: 26 bře 2009 01:01
od Neklan
Škoda, že to je nesmysl. TD5 bez elektroniky prostě nejede...
Jinak TGV 2,8 vychází z 300tdi a ne z Mazdy... viz. zde: http://www.prinsmaasdijk.nl/landroveren ... ehs28.html

Re: TD5

Napsal: 26 bře 2009 07:09
od RudaK
Neklan píše:Škoda, že to je nesmysl. TD5 bez elektroniky prostě nejede...
Jinak TGV 2,8 vychází z 300tdi a ne z Mazdy... viz. zde: http://www.prinsmaasdijk.nl/landroveren ... ehs28.html


Neklane,je dobře že si to uved na správnou míru.Majitelé Toy si myslí,že všechno vzniklo v Japoonii. :lol: :roll: ( viz : .....z Mazdy :P )

Napsal: 26 bře 2009 08:00
od Stavros
Já fakt myslel, zeto je puvodem z mazdy a tristovky. KAzdopadne trvam na svym, ze je blbost ten motor kupovat, nevim, co by na nem melo byt za ty penize zajimavyho. Bud tristovku, ktera se da splasit is vymenou za 50 tis. nebo nic.

Napsal: 26 bře 2009 12:34
od RudaK
Já bych to nerozebíral :!: To bych taky nechápal,jestli Sparta nebo Slávia.Potažmo Losna nebo Mažňák :lol: :lol: :lol: .To by kluci ze "Stínadel" s toho měli guláš. Mě se moje taky líbí a má nějaký nedostatky ( a nemám japonku :P )Já taky nejsem 100%. :roll: i když bych nějakou přítulkyni za míň pezízů asi splašil :P

Napsal: 26 bře 2009 15:20
od MOPADŽI
PavelU píše:Mopadži a kde bereš jistotu, že u Kangaroa je problém v ECU, nebo v elektronice :?:
Já neberu jistotu Pavle. Ztráta výkonu ale určitě nebude mechanický problém. Auto Ondrovi jelo.
Takže nejreálnější doměnka je elektronika, elektrika a nafta a její "doprava" do motoru.

Re: TD5

Napsal: 26 bře 2009 15:24
od MOPADŽI
Neklan píše:Škoda, že to je nesmysl. TD5 bez elektroniky prostě nejede...
Jinak TGV 2,8 vychází z 300tdi a ne z Mazdy... viz. zde: http://www.prinsmaasdijk.nl/landroveren ... ehs28.html
Dobrá informace Neklane.
Doufám že nás tvé info nezklame :lol: :lol:

Napsal: 26 bře 2009 15:33
od PavelU
MOPADŽI píše:
PavelU píše:Mopadži a kde bereš jistotu, že u Kangaroa je problém v ECU, nebo v elektronice :?:
Já neberu jistotu Pavle. Ztráta výkonu ale určitě nebude mechanický problém. Auto Ondrovi jelo.
Takže nejreálnější doměnka je elektronika, elektrika a nafta a její "doprava" do motoru.
Já nechci strašit, ale ani mechanický problém bych nevylučoval. Každopádně remap ECU v tomto případě není řešení, nejdříve je potřeba zjistit co je příčinou ztráty výkonu.

Napsal: 26 bře 2009 16:12
od Stavros
Pravda je ta, ze kdyby tam nebyla ta pitoma ECU, tak se hleda mnohem snadneji. Takhle je to o nicem, kdyz diagnostika nic neukaze.

Napsal: 26 bře 2009 18:27
od Kangaroo
No, zatím nic nového, byl jsem u Eliota (dík) a diagnostika ukázala nějaké divné hodnoty u z čidel od vstřiků (moc tomu nerozumím). Že by odešli v 80 tis vztřiky se mi moc nezdá. Nicméně, pokud se neobjeví nějaké jiné vysvětlení zkusím je vyndat a nechat přezkoušet a pokud budou špatný tak mě podrž to bude dobrých 50 tis.
Mechanická závada se mi nezdá, jaká by to byla, že motor s ní najel 5000 km a neprojevilo se to ani teplotou a ani zvukem.
Nicméně se motor chová takto. Pokud jej nastartuji (zvuk a pravidelnost chodu - OK) a vyjedu má rozumnej výkon tak cca do 1800 otáček.
Po ujetí cca 30 km se výkon pomalu postupně začne zlepšovat i ve vyšších otáčkách ale pouze tak do 2500. Ale to pouze za předpokladu, že přidávám plyn velmi pozvolna (balancuji s plynem na místě kdy začíná táhnout) pak se jakoby roztáčí a jede líp (ale nikdy úplně dobře).
Vypadá to že tam jde moc nafty nebo málo vzduchu, když po delší jízdě kdy se "dusí" prošlápnu plyn na volnoběh vyvalí se oblak černého dýmu.

Stavros , já vím že vyhodit za motor o 150 tis víc kvůli trochu většímu krouťáku a výkonu není moc rozumné, ale pokud to nebude vykoupeno spolehlivostí stále o tom uvažuji. Jsem v situaci kdy mám barák, celkem zajištěnou rodinu auta která jsem vždycky chtěl, nějaká korunu našetřenu tak si chci plnit sny dokud můžu.
Příští týden se pojedu kouknout na TGV v defíku pak se uvidí.

Napsal: 26 bře 2009 18:55
od Stavros
vstriky se daj i zrepasovat, kazdopadne me se ten 2,8 nezda zadnej zazrak.

Napsal: 26 bře 2009 19:24
od Land Jirka
Kangaroo píše:No, zatím nic nového, byl jsem u Eliota (dík) a diagnostika ukázala nějaké divné hodnoty u z čidel od vstřiků (moc tomu nerozumím). Že by odešli v 80 tis vztřiky se mi moc nezdá. Nicméně, pokud se neobjeví nějaké jiné vysvětlení zkusím je vyndat a nechat přezkoušet a pokud budou špatný tak mě podrž to bude dobrých 50 tis.
Mechanická závada se mi nezdá, jaká by to byla, že motor s ní najel 5000 km a neprojevilo se to ani teplotou a ani zvukem.
Nicméně se motor chová takto. Pokud jej nastartuji (zvuk a pravidelnost chodu - OK) a vyjedu má rozumnej výkon tak cca do 1800 otáček.
Po ujetí cca 30 km se výkon pomalu postupně začne zlepšovat i ve vyšších otáčkách ale pouze tak do 2500. Ale to pouze za předpokladu, že přidávám plyn velmi pozvolna (balancuji s plynem na místě kdy začíná táhnout) pak se jakoby roztáčí a jede líp (ale nikdy úplně dobře).
Vypadá to že tam jde moc nafty nebo málo vzduchu, když po delší jízdě kdy se "dusí" prošlápnu plyn na volnoběh vyvalí se oblak černého dýmu.

Stavros , já vím že vyhodit za motor o 150 tis víc kvůli trochu většímu krouťáku a výkonu není moc rozumné, ale pokud to nebude vykoupeno spolehlivostí stále o tom uvažuji. Jsem v situaci kdy mám barák, celkem zajištěnou rodinu auta která jsem vždycky chtěl, nějaká korunu našetřenu tak si chci plnit sny dokud můžu.
Příští týden se pojedu kouknout na TGV v defíku pak se uvidí.
Já bych se mrkl na obtokovej ventil na turbu, jestli si to ještě neudělal.
I když to diagnostika nenahlásila.
Teďka řešíme podobnej problém na TD5ce v disku - motor jede normálně v malejch otáčkách, ale do kopce jako kdyby tě někdo chytl za prdel. (chová se to jako kdyby měl omezovač, jako je na náklaďákách), prostě je tam znatelná díra a pak výkon pomalu nabíhá.
Všechny závady vypsané diagnostikou odstraněny (nová váha vzduchu a ovládání EGR a obtoku turba. :evil:

Napsal: 26 bře 2009 19:49
od Miloš II
Teďka řešíme podobnej problém na TD5ce v disku - motor jede normálně v malejch otáčkách, ale do kopce jako kdyby tě někdo chytl za prdel. (chová se to jako kdyby měl omezovač, jako je na náklaďákách), prostě je tam znatelná díra a pak výkon pomalu nabíhá.
Všechny závady vypsané diagnostikou odstraněny (nová váha vzduchu a ovládání EGR a obtoku turba. :evil:[/quote]

No možný to je, ale chytal jsem na hadici za turbem asi něco přes 3000ot a byla natlakovaná ne ztvrdlá na kámen, aby ECU vyhodnotila tlak čidlem že má přes solenoid a právě vzniklým přetlakem pomocí pístku otevřít obtokový kanálek v turbu se mi nezdá. Možná nedovřený "skřížený". Miloš II

Napsal: 26 bře 2009 20:11
od Stavros

Napsal: 26 bře 2009 20:22
od Stavros
mimochodem pro lowa tu maj kit pro 300 TDi na 135 HP za 695 liber.

http://www.mdengineering.co.uk/index.ph ... y&cat_id=6

Napsal: 26 bře 2009 20:27
od Land Jirka
Miloš II píše: No možný to je, ale chytal jsem na hadici za turbem asi něco přes 3000ot a byla natlakovaná ne ztvrdlá na kámen, aby ECU vyhodnotila tlak čidlem že má přes solenoid a právě vzniklým přetlakem pomocí pístku otevřít obtokový kanálek v turbu se mi nezdá. Možná nedovřený "skřížený". Miloš II
Spíš sem myslel, že je zakarbonovaný (pootevřený), nebo se přidírá to táhlo, než el závada.

Napsal: 26 bře 2009 20:28
od petrs
Velmi podobně se mi chovala DIII, zjistila se prasklinka na hadici za turbem,při větším přidaní plynu se hadice natlakovala otevřela se prasklinka,poklesl plnící tlak auto ztratilo výkon. Při pomalém přidání se auto chovalo normálně. Závada se objevovala nepravidelně většinou při jizdě do kopce,auto černě zakouřilo netáhlo. Prasklina fungovala jak přetlakový pojistný ventil. Teď projistotu, zjistili nějakou závadu na vysokotlakém čerpadle,udajně senzor tlaku. Senzor nejde vyměnit, takže se mění celé čerpadlo. Za chvíli už budu mít celé nové auto. :twisted: :twisted:

Napsal: 26 bře 2009 20:48
od low
stavros dikec, koukam na to a vubec to nezni osklive :_)