Stránka 3 z 3
Napsal: 26 pro 2008 14:43
od mikihran
Jasně,kafčo dát můžem,koukni na tu svou dokumentaci,jestli je stejná ,nebo jiná jak dokumentace na landroverclub,manuály,je možné ,že bude jinší.Jo a ten překlad nanuálu jsem sice zezačátku psal,ale pak to bylo víc a víc jednodušší a opakujícíse,tak jen pamatoval a odškrkával.takže na papíře doslovný překlad nemám.Ten udělám,až u mé.Ale tím jak jsem to procházel,tak jsem zjistil a ,už i konzultoval s bednama,že by to šlo celé zjednodušít,obejít a vyhodit ten posraný imobilizér a krom motoru nic nenechat na řídící jednotce,tochu doplnit a tím navázat na staré TDI ,myslím jednoduchostí,teď mi kluci v Polsku schání program na řídící jednotku a pak asi udělám svojí.Celá složitost a komplikace je stejně jen díky imobilizéru a tem když jsem viděl na vlastní oči dokázali obejít tak za 30sekund.Takže zbytečná složitost,a ten kdo se pořádně koukne do plánu,tak zjistí,že přez něj potažmo jednotku,jde přímo,nebo v návaznosti na imobilizér skoro vše a zbytečně.A čerti v BMW ,kteří to se mnou louskají,a ti sakra řeší věci,když jsem je viděl,říkali,že jo to práce pro zdatného absoluventa ZŚ.A teď pro zasmání v Land Rovru Zlín,tvrdili zasvěcenci,že je to nemožné a při konzultaci na dané téma ,nechápali oč jde.Umí,připojit ,zkontrolovat,ale přeprogramovat?

Zbláznilste se ,víte jak je to složitá,odpověděl jsem vím,lale věřte,že mé hodinky asi tak stokrát více.
Napsal: 26 pro 2008 14:47
od mikihran
Jo ještě jedna sranda,stačí docházející baterie v ovládači imobilizéru a jednotka neví co dělat,to jsme taky zkoušeli,náhoda nám k tomu napomohla.A ukázalo nám to šílenosti

Napsal: 26 pro 2008 21:39
od eliott
Jó, imobilizér, to je výmsl, za který bych autora vykopnul nahýho za polární kruh
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 3670#53670
Re: Cukání motoru
Napsal: 12 kvě 2015 18:24
od popel
Zdravim panove.vyskytl se mi problem.defik zacal cukat a ztratil uplne vykon.jel max 60.zacala problikovat ta oranzova kontrolka motoru.ale domu jsem dojel.pak jsem vymenil palivovy filtr (tedy jestli to je palivovy filtr) ten pred pravym zadnim kolem.nevim jestli jsem udelal dobre ale pootocil jsem tim koleckem co je na spodu toho filtru a zacala vytekat nafta.kontakty u ridici jednotky jsem odmastil sprejem ale nasel jsem uplne vypalene jedno to male cerne rele krere je pod sedadlem spolujezdce.vymenil jsem ho a podle postupu ktery jsem tady nasel jsem provadel start.otocit klicem cekat tri minuty a pak startovat.jenze nic.cerpadlo bzuci jak o zivot ale starter nic.jen se ozyva cvakani z prostoruu kde je ridici jednotka.ale nic vic..prisim poradte kde muze byt chyba?
Re: Cukání motoru
Napsal: 12 kvě 2015 20:35
od eliott
Kontakty v patici toho relé jsou OK ?
Re: Cukání motoru
Napsal: 12 kvě 2015 21:50
od popel
No jeden je asi taky "vyhorely" je tmavy.a i ten plast je cerny.coz bude asi ten problem co?da se vymenit jen ta patice nebo musim vymenit cely ten svazek kabelu?
Re: Cukání motoru
Napsal: 13 kvě 2015 09:06
od eliott
přihnout jen konektory.
Re: Cukání motoru
Napsal: 13 kvě 2015 14:06
od MadTom
Přesně tak, opatrně celou patici vytáhnout ven, co dovolí dráty a potom z ní nejlépe vyháčkovat kontakty, ty očistit, napružit a dát zpět. Pokud je ale plast už natavený, tak je velká šance že to dlouhodobě nepomůže a bude se to opakovat - vyhřáté kontakty prostě změkly. Jediným řešením je potom výměna kontaktů a patice na nové.
Pokud to budeš dávat nějak do servisu, nebo elektrikářovi, tak nejlépe takovému, co už TD5ku viděl a zná jí. On to totiž není běžnej motor.
Re: Cukání motoru
Napsal: 13 kvě 2015 21:32
od popel
Dobre.zkusim si s tim trosku pohrat a pokud bude nutno tak najdu nejakeho mechanika.az budu vedet vic budu informovat.zatim dik