Stránka 3 z 9
Napsal: 28 úno 2009 11:46
od berdan
Ví někdo, kde a kdo ten motor 2,4 Ford vyrábí?
Napsal: 28 úno 2009 14:54
od eliott
Právě kvůli riziku ohnutého rámu jsem jel 550 km se na to podívat, a vyplatilo se to

Napsal: 28 úno 2009 14:55
od eliott
berdan píše:Ví někdo, kde a kdo ten motor 2,4 Ford vyrábí?
Zjistím to, mám ve Fordu konexe...
Napsal: 28 úno 2009 15:11
od Zanzibar
podle kvalit těch našich , tak v Číně

Napsal: 10 bře 2009 22:29
od Martin LR 110 SVX
NEW 2007 mám objednáno, v dubnu by měl být k vyzvednutí
110 SVX
Jinak co se týče Fordovo 2.4 (140k)... Mám ve firmě 3 transity, momentálně řeším na obou 2.4 reklamaci ohledně PADLÉHO turba

! Jeden má 78tis a druhý 120tis.! Pak mám třetí model, ten je s tím novým 3.2 5ti válcem (200k) Skvostný motor! Fantasticky jede a má o 1l menší spotřebu (8.9l/100km) než 2.4. (9.8l/100km). Mám trochu obavy s výdrží v novém Defi... Nicméně je škoda, že se (před prodejem LR TATĚ) ten 3.2l nestihl do Defiho namontovat... byla by to zajisté pecka

ten motor má neuvěřitelnou sílu od spoda... nedá se říci o 2.4, je to bohužel klasicky nafouknutý maloobjemný motor do docela dost vysokého výkonu...
Napsal: 16 bře 2009 22:42
od eliott
Tak mám doma jeden exemplář, tak budu průběžně informovat, na co jsem přišel. Už teď je ale jisté, že to hoši zase nedotáhli. Bulkhead není pozinkovaný, což bych v dnešní době považoval jako samozřejmost. Naproti tomu kapota, která je z ocelového plechu pozinkovaná je. Nepochopitelné...
Napsal: 17 bře 2009 00:23
od Defík
Pozink kapota? Ja mam hlinik nevis jak je to mozne delaji vic verzi? jsem si 100% jistej opravoval jsem roh kapoty kdyz jsem auto koupil jako nove ale s tim ze pri preprave doslo k poskozeni kapoty a rohu blatniku.
Napsal: 17 bře 2009 10:18
od Liboslav
Eliotte, prohlédl jsi dobře uchycení převodovek ? Já měl svoji definku bouranou daleko méně, prakticky jenom na jedno kolo, ale musel jsem měnit obě převodovky a nápravu a servo, protože prostě kardan ten náraz přenesl poctivě dozadu. Z malé bouračky se stala noční můra se sháněním převodovek..... Libor
Napsal: 17 bře 2009 22:26
od eliott
Liboslav píše:Eliotte, prohlédl jsi dobře uchycení převodovek ? Já měl svoji definku bouranou daleko méně, prakticky jenom na jedno kolo, ale musel jsem měnit obě převodovky a nápravu a servo, protože prostě kardan ten náraz přenesl poctivě dozadu. Z malé bouračky se stala noční můra se sháněním převodovek..... Libor
Už jsem pár bouraček viděl a řešil, tady s náprava vůbec nepohla, tudíž převodovky jsou OK, ani jsem to kontrolovat nemusel, když dojde k tomu cos popsal, jde to normálně svařit, je to sice práce, komplet obě rozebrat, ale už jsem to taky řešil a úspěšně, jezdí už dlouho

Napsal: 17 bře 2009 23:24
od Max
Měl jsem tu možnost vidět New Defendra po skoku a nedoporučuji s ním skákat do doby nazvedání. Bez jakéhokoli varování při úplném dorazu přední nápravy mu proběhl přední kloub kardanu olejovou vanou. Osobně jem byl u toho. smutné.
Napsal: 17 bře 2009 23:34
od eliott
Tak to se zítra schválně kouknu, kolik je tam místa...
Napsal: 17 bře 2009 23:39
od Max
Podívej ale dopředu ti řeknu že těm prvním se to může stát. ale před cca půl rokem jim změnili z tohoto důvodu tvar vany aby se to nestávalo. pokud máš tu novou tak na pravé zadní straně bude vybrání. pokud ne tak máš tu původní verzi.
Napsal: 18 bře 2009 00:01
od eliott
Mám určitě tu původní, 8/2007. To jsou ale paka

Hlavně na mě nastražili DDRáci pastičku, je poškozené víko rozvodů, vypadá to, že se vytočily dva z 5ti šroubů, co drží rozvodové kolo na palivovém čerpadle a pocuchli víko rozvodů.
Napsal: 18 bře 2009 14:31
od berdan
S tou vanou máš pravdu, mě už ji měnili sami od sebe při garančce.
Napsal: 11 dub 2009 07:22
od berdan
Ahoj, tak mám defíka opět doma, po měsíci a půl jsem dostal nový motor. Doufám, že tenhle vydrží víc než 52 000 km?
Napsal: 12 dub 2009 09:17
od OME
berdan píše:Ahoj, tak mám defíka opět doma, po měsíci a půl jsem dostal nový motor. Doufám, že tenhle vydrží víc než 52 000 km?
Jirko ty sis tam nechal namontovat 300tdi

Napsal: 12 dub 2009 19:27
od berdan
Kdyby to šlo.
Napsal: 12 dub 2009 21:16
od eliott
berdan píše:Kdyby to šlo.
Všechno jde, jen malé děti se musí nosit

Re: Defender 2007
Napsal: 17 dub 2009 14:13
od berdan
Tak jsem na ten zbrusu nový motor najel už skoro 1000 km (je v záběhu

) a musím říci, že jde úplně jinak než ten předchozí. Tenhle je mnohem tišší. Nebo si to jen namlouvám???? Myslím, že ne, tamten rachtal od začátku a mě bylo řečeno, že je to normální, že tyto motory to dělají. Tak jsem zvědav. Moc lidí sem nepíše, co má nového Defíka 2007, to jsou všichni spokojeni nebo o něm nikdo nechce mluvit?????

Re: Defender 2007
Napsal: 17 dub 2009 21:53
od eliott
No potíže jsou něco sehnat, už mám měsíc objednaný plynový pedál, který Sasíci někam použily

,během doby než jsem to koupil. Land Rover není schopen dodat, nejsou ani schopni říci kdy. Dnes jsem ještě objednal přívodní hadičku k čerpadlu, kterou si také ''půjčili'' a příští týden snad budu startovat... Jinak jak to auto prolézám, připravuji pojednání o slabinách na které narazím.