Stránka 3 z 19

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 23 srp 2009 21:42
od eliott
čistě teoreticky ano...

Re: Re:

Napsal: 23 srp 2009 22:01
od brudr
eliott píše:
eliott píše:No a to jim ještě musíte vrátit starou hlavu, čerpadlo a ovládání obtoku turba :hmm: . Náhodou, neviděl někdo někde plechové vícevrstvé těsnění pod hlavu na 300 tdi? Ono přidat koníky není zas takový problém, ale těsnění je asi nejslabší článek :evil:
Tak co to plechové těsnění? Nevíte kde by šlo nechat vyrobit?
Jinak nejjednodužší zvýšení výkonu je vyměnit jednopružinové vstřiky za dvoupružinové. Spolu s přidáním na čerpadle 15 koní navíc jistých.

Co to stoji,takovy dvoupruzinovy vstriky :?: :roll:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 23 srp 2009 22:27
od eliott
Musí se sestavit z jiných vstřiků, jde hlavně o sehnání vhodných polotovarů...

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 23 srp 2009 22:57
od brudr
To bude nejakej hoummejd jo :roll:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 24 srp 2009 09:58
od paia
a není jednodušší koupit auto s jiným motorem, když chcete výkon? přeci jen 300Tdi není žádnej sprinter, ty 4 válce na to ani nebyly stavěny... ideálně nějakej benzínovej 4 litr a pokud možno i s turbem... :lol:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 24 srp 2009 10:16
od brudr
paia píše:a není jednodušší koupit auto s jiným motorem, když chcete výkon? přeci jen 300Tdi není žádnej sprinter, ty 4 válce na to ani nebyly stavěny... ideálně nějakej benzínovej 4 litr a pokud možno i s turbem... :lol:

to by se mi libilo :D :) :lol:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 24 srp 2009 14:12
od Josef-Z (Jugin)
BOV ventyl upouští tlak z turba, když jedeš na doraz a pak pustíš plyn, tak turbo má setrvačnost a natlačí hodně tlaku do sání atd. BOV se nastavý např: 2bar a pak to upustí. U seriových aut zbytečnost. Např: WRC maju velké turba a saní by dostalo hodně zabrat.

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 24 srp 2009 14:16
od Tomy
Dovolím si oponovať. Nie je to až taká zbytočnosť, Bov ventil slúži aj na zníženie efektu turbomotorov "turbo lag" prípadne turbodiera.ten vzduch, ktorý tam ostáva zotrvačnosťou aj spomalí turbo a ono má potom viac práce, aby sa znova roztočilo. BOV ventil eliminuje tento jav a ulahčuje znovuroztočenie sa turba.

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 24 srp 2009 14:34
od paia
ovšem stále platí, že BOV je pouze pro benzíny.

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 24 srp 2009 16:37
od Hitman
paia píše:ovšem stále platí, že BOV je pouze pro benzíny.

no ne tak zcela uplně i u diesela ti zustane nějakej zbytkovej tlak v sání, takže tim BOV se dá upustit a tím eliminovat turbo díru


ještě k těm vstřikovačum, kde nebo z čeho se dají sehnat ty polotovary ?

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 24 srp 2009 17:02
od paia
Hitman píše:
paia píše:ovšem stále platí, že BOV je pouze pro benzíny.
no ne tak zcela uplně i u diesela ti zustane nějakej zbytkovej tlak v sání, takže tim BOV se dá upustit a tím eliminovat turbo díru
ještě k těm vstřikovačum, kde nebo z čeho se dají sehnat ty polotovary ?
nejsem tak technicky zdatnej motorář, ukážeš mi u nafťáka škrtící klapku? to je ta věc, před kterou by se měl hromadit tlak a za kterou by měl vznikat podtlak, který je důležitý pro ovládání otevření BOV.

jestli chcete na svém dieslu slyšet pořádný zvuk motoru, tak si na CD nahrajte zvuk třeba z V8 Jaga a pak to pouštějte do repráku pod kapotou na plny koule. :Ja blb:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 24 srp 2009 17:12
od Hitman
psal jsem to už vejš diesel škrtící klapku nemá, bov ti u diesela dokáže odfouknout přetlak který tam vznikne při ubrání plynu ale přetlak není tak velký jako u benzinu kde se ti vzduch hromadí před klapkou , už jsem to psal pomuže to eliminovat turbodíru ale myslim si že u tech našich dieselu je to zbytečnost , lepší využití to najde ve vytuněnym osobáku někde na mimoňskejch válkách

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 24 srp 2009 17:17
od marcel
S týmto asi nemá nikto skúsenosti.Čo vy nato?
http://www.mattsavage.com/acatalog/Intercoolers.html

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 24 srp 2009 17:18
od paia
Hitman píše:psal jsem to už vejš diesel škrtící klapku nemá, bov ti u diesela dokáže odfouknout přetlak který tam vznikne při ubrání plynu ale přetlak není tak velký jako u benzinu kde se ti vzduch hromadí před klapkou , už jsem to psal pomuže to eliminovat turbodíru ale myslim si že u tech našich dieselu je to zbytečnost , lepší využití to najde ve vytuněnym osobáku někde na mimoňskejch válkách
on ten BOV (neboli DV - diverter valve) musíš něčím řídit, kdy má upouštět a tím je právě ten podtlak za klapkou. pokud ti jde o pojistný ventil, který zabraňuje nadměrnému tlakování, které by mohlo poškodit ostatní součástky, tak k tomuto účelu slouží pop-off ventil. bohužel spousta lidí si právě pop-off a bov spojuje do jednoho, přitom se jedná o dvě různé zařízení, které každé slouží k jinému účelu.

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 24 srp 2009 17:20
od paia
marcel píše:S týmto asi nemá nikto skúsenosti.Čo vy nato?
http://www.mattsavage.com/acatalog/Intercoolers.html
smolík...
This kit is NOT SUITABLE for AUTOMATIC vehicles
ale jinak větší chladič není na škodu, jen může mít za následek pomalejší náběh turba.

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 24 srp 2009 19:57
od brudr
Tu u dislu neexsitujici skrtici klapku tam asi nahrazuje ta ŘJ(pochopil jsem řidici jednotka)
Obsahuje kompletní kit pro zapojení: BOV, 2x pružina, vymezovací podložky, ŘJ, solenoid, kabeláž, podtlakovou hadičku, schéma pro zapojení.
:roll: :idea:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 24 srp 2009 20:58
od paia
brudr píše:Tu u dislu neexsitujici skrtici klapku tam asi nahrazuje ta ŘJ(pochopil jsem řidici jednotka)
Obsahuje kompletní kit pro zapojení: BOV, 2x pružina, vymezovací podložky, ŘJ, solenoid, kabeláž, podtlakovou hadičku, schéma pro zapojení.
:roll: :idea:
připadá mi, jako bych mluvil do zdi, kterým slovům v této větě jsi nerozuměl? :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
ten BOV pro diesly nemá žádnou funkci kromě dělání zvuku, je to výrobek určený pro tuzery, postižené érou Fast & Furious.

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 24 srp 2009 21:00
od paia
jinak je to váš boj, jestli si tu kravinu koupíte, jsou to vaše prachy, vy pak můžete ... :Ja blb: :Ja blb: :Ja blb: :Ja blb:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 24 srp 2009 21:55
od Truck Rover
Tie väčšie intercoolery niesu až tak naškodu. Pretože podla termodynamiky, chladného vzduchu viac natlačíš do valcov jak zohriateho a otom je ten výkon :wink:

Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?

Napsal: 24 srp 2009 22:47
od brudr
paia píše:jinak je to váš boj, jestli si tu kravinu koupíte, jsou to vaše prachy, vy pak můžete ... :Ja blb: :Ja blb: :Ja blb: :Ja blb:

Ja do toho neskocim,neboj :P ,staci me to rict jenom jednou :P ja jenom jestly tam u toho nebude NECO JAKO ta skrtici klapka,nebo neco co ji nahradi,ale to je blbost(a vubec tomudlenc nepanimaju :P )