Stránka 3 z 10
Re: Bude to Defender???
Napsal: 17 lis 2009 19:33
od KRANG
kamca píše:
Mne se Defik prave taky libi mnohem vic.Jeste bych mel dotaz, jak je to s tim zatykanim. Mam ocekavat, ze veskere veci co jsou vzadu budou porad mokre? To je celkem podstatna vec, kdyz tam bude spani, spacaky a dalsi vybava. Nebo tam tece jen decentne kolem prednich dveri a zadni jsou v pohode?
Do většiny defíků zatejká, to je pravda. Většinou záludně okolo předního okna. Dá se s tim ale bojovat.
Tady v tom vlákně je popsáno jak.
..zadem mi do defíka nateklo jen jednou

..ještě, že mám všechny krámy v plastovejch bednách

Re: Bude to Defender???
Napsal: 17 lis 2009 19:55
od Phulc
KRANG píše:Phulc píše:Známej měl NIVU , a povídá : " hele paráda , startér - 2000,- altik 2500,- atd atd ale co to je platný když to měním 5 x do roka .
A tak si koupil LR RR a ten ho málem sežral (benzín) A tak si koupil " hlítku" a měl klid .
Podle mě nejde srovnávat malý a velký ofroudy jako Patrol vs. Niva vs. RR. Když už jsi odbočil, hlítku bych určitě nechtěl, máme jich pár v práci a některý nemaj najeto ani 10 tis. a odcházej synchrony. Na cvičný trialový trase, kde jsem se 110 a 78 projel v pohodě, škrtal patrol břichem.

Podotýkám, že ty auta nebyly nazvedaný a na seriovejch gumách. Výkonu taky moc nepobral (3.0Di) a musí se celkem hodně točit. ..myslim si, že Defendr (Tdi) je jeden z mála velkej offů, který jezděj v pohodě do deseti litrů nafty a zároveň ručení do 2.500 ccm.
To co říkaš bude pravda nejsi první . Ale on koupil GR a já mám 160tku a to je trošku rozdíl oproti těm novejm mrdinám. To je jako srovnávat LC 70,75,78 se 100 nebo 120 - to je samá elektrikqe a ve finále na hovno .

Re: Bude to Defender???
Napsal: 17 lis 2009 19:57
od Phulc
To Krang: parádní kousek !

Re: Bude to Defender???
Napsal: 17 lis 2009 21:14
od kamca
Chlapi vy mne motate hlavu
Tak je lepsi ten stalej pohon nebo priraditelnej. Nebudu jezdit teren, rekl bych 60%asfalt, 35% nezpevneny cesty ale vetsinou zjizdny i osobakem za sucha.
Nejde mi o kultovni zalezitost, ale o prakticnost a spolehlivost a prachy.
Re: Bude to Defender???
Napsal: 17 lis 2009 21:26
od Stavros
tak to vezmi toho defika, u obou aut musis mit urcitou opravarenskou zrucnost, ale defik musi byt v anglii za babku. kup nejakej pelech s 300Tdi motorem a je to.casem to das do kupy.
Re: Bude to Defender???
Napsal: 17 lis 2009 21:50
od RudaK
kamca píše:Chlapi vy mne motate hlavu
Tak je lepsi ten stalej pohon nebo priraditelnej. Nebudu jezdit teren, rekl bych 60%asfalt, 35% nezpevneny cesty ale vetsinou zjizdny i osobakem za sucha.
Nejde mi o kultovni zalezitost, ale o prakticnost a spolehlivost a prachy.
Jak pořídíš první LR,tak prakticnost a spolehlivost nebudeš řešit. Moje skušenost ....

A bude ti jedno,co kdo říká.

Hold pokud chceš počítat peníze,tak pořiď japonce. Jestli se chceš i bavit,tak teď vegetíš v zemi zaslíbené

Kup něco z místní produkce ( LR )
Re: Bude to Defender???
Napsal: 17 lis 2009 22:00
od kamca
prave ze Japonec je kolem 20tis EUR, najeto 200tis km, 15let starej nejmin, Defendr je 8tis EUR, 5 let starej, nejeto 50tis...ja bych ho bral hned, jen sem nikdy nejel tou Toyotou, tak nemuzu porovnat, zda je to o mnoho lepsi svezeni.
Re: Bude to Defender???
Napsal: 17 lis 2009 22:18
od Kangaroo
kamca píše:Chlapi vy mne motate hlavu
Tak je lepsi ten stalej pohon nebo priraditelnej. Nebudu jezdit teren, rekl bych 60%asfalt, 35% nezpevneny cesty ale vetsinou zjizdny i osobakem za sucha.
Nejde mi o kultovni zalezitost, ale o prakticnost a spolehlivost a prachy.
Já to vidím takhle:
Auto s přiřaditelným pohonem nemá mezinápravovej diferenciál -> nemůžeš používat přední pohon na asfaltu a nedělá mu to dobře ani na jiném tvrdém povrchu. V anglii to asi není takovej problém, ale pokud používáš takový auto v zimě v ČR neustálé řešíš problém přiřadit nepřiřadit přední náhon. Pokud je kluzká cesta a jedeš jen na zadek, tak je to jak jet s LADOVKOU. Jedeš po hlavní - odbočíš na vedlejší a přiřazuješ předek, (to znamená třeba i vylézt a zapnout zámky předních nábojů (existujou automatický, ale ta většinou nejsou spolehlivý)). To samí řešíš při každým vjezdu výjezdu z a do terénu.
Mimo to nevím co je pro kardan/kříže lepší jestli to že se točí pořád, nebo jestli jen tak leží práší se na něj, rezne a jednou za čas se zapojí do práce. Mazat musíš stejně.
S fulltime jezdíš a neřešíš, pouze v těžkým terénu dáš mezinápravovej, ale to stejně řadíš redukci.
Re: Bude to Defender???
Napsal: 17 lis 2009 22:23
od Stavros
kup defa za tretinu a nic neres
Re: Bude to Defender???
Napsal: 17 lis 2009 22:42
od kamca
Stavros píše:kup defa za tretinu a nic neres
asi to tak dopadne, to ale budete muset odpovidat tisice dotazu

Re: Bude to Defender???
Napsal: 17 lis 2009 22:47
od Phulc
Neřeš a jdi do Defa ! Cena v tomto momentě jasně rozhoduje !

Re: Bude to Defender???
Napsal: 17 lis 2009 22:51
od PavelU
kamca píše:Stavros píše:kup defa za tretinu a nic neres
asi to tak dopadne, to ale budete muset odpovidat tisice dotazu

Od toho tu to fórum je...

Re: Bude to Defender???
Napsal: 17 lis 2009 22:53
od kamca
Dobre, tak jeste par dotazu. Co jsem se docetl, tak u TOY78 ten motor 4.2diesel bez turba vydrzi pul milionu bez problemu/ pri dobre udrzbe/, vydrzi to i 300TDi..bylo by fungl nove? Jak je to s horsi kvalitou nafty u te 300ky? Co jsem cetl, tak by to melo byt v pohode, je to tak?
Omlouvam ze za mozna hloupe dotazy, ale s tim autem co koupim bych rad dalsich 20 let jezdil.
Re: Bude to Defender???
Napsal: 17 lis 2009 22:55
od Phulc
To Kangaroo : nemáš tak úplně pravdu ! Zámky na poloosách jsou proto , aby se v zimě ,kupříkladu ,nechávali uzamčené- to pro případ potřeby přiřadit i předek - Rychle ! No a na suchu ( asfalt atd ) je Ti 4x4 stejně k hofnu , pokud nejezdíš jako idiot 150 do zatáček . Na to jsou jiná auta třeba Impreza a podobné hračky pro adolescenty kteří si svou rychlostí potřebují neustále něco dokazovat .

Re: Bude to Defender???
Napsal: 17 lis 2009 23:24
od kamca
a jeste pridam dalsi dotaz: je lepsi koupit neco starsiho treba do roku 2000, kdyz se se stejne bude delat novej podvozek a buh vi co jeste mne nakukate ze je nutnost

, nebo mam koukat po necem novejsim kolem 2004? Mam tady v Uk neuveritelnej vyber

Re: Bude to Defender???
Napsal: 17 lis 2009 23:25
od PavelU
A bude 2004 mít 300ku motor

Re: Bude to Defender???
Napsal: 17 lis 2009 23:35
od kamca
ne, ten by se tam musel dat.
Leda jsou tu na prodej uplne nove 300Tdi, 100ky za 20tis Liber..coz dat nechci, to muzu mit novou 78ku, 4.2diesel, 180 litru nadrze, uzaverky za 29 tis Liber..coz taku dat nechci

Re: Bude to Defender???
Napsal: 17 lis 2009 23:39
od KRANG
kamca píše:vydrzi to i 300TDi..bylo by fungl nove? Jak je to s horsi kvalitou nafty u te 300ky?
Mám v zebře 200Tdi a nalítáno má 320 tis. km, dělaly se vstřiky ale motor jede jak hodinky. ..a věřim, že ještě dlouho bude. Myslim, že jezdim hlavně na tu "horší kvalitu" a nemá s tim problém.
Re: Bude to Defender???
Napsal: 17 lis 2009 23:44
od kamca
KRANG píše:kamca píše:vydrzi to i 300TDi..bylo by fungl nove? Jak je to s horsi kvalitou nafty u te 300ky?
Mám v zebře 200Tdi a nalítáno má 320 tis. km, dělaly se vstřiky ale motor jede jak hodinky. ..a věřim, že ještě dlouho bude. Myslim, že jezdim hlavně na tu "horší kvalitu" a nemá s tim problém.
Takze se neni ceho bat.
Re: Bude to Defender???
Napsal: 17 lis 2009 23:54
od kamca
http://www.landroverman.com/
tady maji celkem vyber a treba na strane 3 ten modry Hardtop je celkem za rozumny peniz