Stránka 3 z 7
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 12 črc 2009 21:58
od Lukas V.
Jura píše:Ahoj,taky bych něco přidal do diskuze,já si koupil P38 z 99roku ma najeto 90 000Km poctivejch a je v tom 2.5DSE čipnutej a sem naprosto spokojenej,chlapek předemnou udělal měchy a kompresor měl možnost za dobrý peníze tak nevahal s výměnou.Koupil jsem si ho na tahaní koní ale to až na druhym místě,jak bylo řečono je to srcovka a s tima dílama je to skoro jako na octavku něco je dražší,ale musíš si dost udělat sám.a co se týče víkonu jednou sem jel z Plzně a něco na mě chtěla zkošet nová Navara,neměla meší šanci nad 2000ot. je to docela raketa,ale samozřejmě musí bejt pěkně zahřatej motor,bavoráci sou v tomdle docela povedený.
Tak přeji šťastou volbu a já doporučuji naftu,ale možná sem dojtej já sem asi zapřisahlej nafťak
Ahoj, diky moc za cenne info. Jinak jaka je po cipu spotreba? Neni problem jej udelat i na automatu (ten chci urcite). A jaky je pak vykon?
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 13 črc 2009 08:48
od Mirko
@ krestak
ja vim, ze zvuk dela silu, a taky mne to stve, ale pravda je takova, ze Tdicka maji vetsi kroutak nez 3,5 V8 s karbecem. Samozrejme jiny prubeh sily, ale jak je v otackach, tak mas s V8 co delat, abys stihal, a to i s mou 3,9kou, ktera ma o 50 koni a cca. 50 Nm vic nez 3,5ka zroku 84. Mam prime srovnani, ale radsi se mu vyhybam a uzivam si krasneho zvuku

V terenu je to asi trochu jina, zatah odspodu se ceni.
@ Lukas
http://www.autochip.eu/cz/vykonove-tabu ... nge-rover/
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 13 črc 2009 12:23
od PavelU
...podle té tabulky je na tom lépe benzínová 3.9 V8...

Re: Jak vybrat RR
Napsal: 13 črc 2009 13:37
od Mirko
Jo, tak 3,9 na tom je o něco lépe, ale ani to není rozdíl třídy. V té tabulce je ale bavorácké TD, 200 a 300 TDi z classicu nebo diskošky maji krouťák skoro stejný: 265 Nm, ale jen 113 koní. 3,5 V8 je na tom s karbecem zhruba stejně.
No nebudeme to tady rozmazávat, Lukáš očividně chce Range P38 a ten motor 2,5 TD v té tabulce je právě z ní. ale načipovat jde i 4,6

Re: Jak vybrat RR
Napsal: 13 črc 2009 14:11
od Marťas
No ten čip na 4.6 bych teda moc nechtěl. Musí to pak louskat bloky jako ořechy.

Re: Jak vybrat RR
Napsal: 13 črc 2009 18:24
od Lukas V.
Marťas píše:No ten čip na 4.6 bych teda moc nechtěl. Musí to pak louskat bloky jako ořechy.

Marťasi jakou ma realnou spotrebu ta Tvoje 4,6 v beznem provozu?
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 13 črc 2009 18:25
od Lukas V.
Mirko píše:Jo, tak 3,9 na tom je o něco lépe, ale ani to není rozdíl třídy. V té tabulce je ale bavorácké TD, 200 a 300 TDi z classicu nebo diskošky maji krouťák skoro stejný: 265 Nm, ale jen 113 koní. 3,5 V8 je na tom s karbecem zhruba stejně.
No nebudeme to tady rozmazávat, Lukáš očividně chce Range P38 a ten motor 2,5 TD v té tabulce je právě z ní. ale načipovat jde i 4,6

Ja jsem cimdal mene rozhodnuty, jestli 4,6 nebo 2,5

Re: Jak vybrat RR
Napsal: 13 črc 2009 18:26
od Lukas V.
Chlapi, nejste nekdo z Moravy? Moc bych poprosil nekoho s 4,6 a nekoho s 2,5, jestli by mi ji alespon nenastartoval, kdybych se stavil... Takhle jen z radku uz fakt nevim. Nesedel jsem ani v jednom...

Re: Jak vybrat RR
Napsal: 13 črc 2009 19:33
od krestak
[quote="Mirko"]@ krestak
V terenu je to asi trochu jina, zatah odspodu se ceni.
tohle sem měl na mysli

Re: Jak vybrat RR
Napsal: 13 črc 2009 21:02
od Keram
No a k tomu V8 ten zvuk nic nenahradí:
http://www.youtube.com/watch?v=tVvW3sT5zWg
co dodat nadhera

Re: Jak vybrat RR
Napsal: 13 črc 2009 21:22
od Lukas V.
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 13 črc 2009 22:04
od Dušan Dreisig
Ja mám RR P 38 LPG, r. 12/2000 a som spokojný veľmi spokojný... aj keď je pravda, že som nevedel čo mám robiť skôr keď mi to začalo vypisovať info na displeji(mal som tam flámštinu, už mám angličtinu) ale 90% boli veci ktoré by sa nevypisovali keby som vedel čo to znamená a ako to nastaviť... ako napríklad okná a strešné okno... alebo, že chýba kvapalina v ostrekovačoch a pod... LPG je tam už asi 50 000 km a pohoda, iba som vymenil membrány a ide ako hodinky... žere mi to asi tak 16 l LPG primerne ale chodím ako človek iba sem tam mi to nedá pri predbiehaní

viac ako 110 nechodím iba na diaľnici 130 ale to málo kedy.... inak má auto najazdené 215 000 km. Tieto autá by nemali taký problém a poruchovosť keby boli náležite servisované ale povedzme si úprimne kto bude servisovať 10 ročné auto v značkovom servise keď to auto stálo nové skoro 3 mil. ??? asi nik ani ja nie ... ale dá sa to aj inak a to viem vďaka tomuto fóru a ľudí čo sú ochotní poradiť a pomôcť. Aj keď to nemám najbližšie do ČR napríklad za Eliottom ale oplatí. Raz dva je po probléme. Ja som mal asi trochu šťastie na auto a prajem ho aj tebe ale radšej si nechaj poradiť a kúp od niekoho kto má k týmto autám blízke srdce.
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 13 črc 2009 22:13
od Marťas
Lukas V. píše:Marťasi jakou ma realnou spotrebu ta Tvoje 4,6 v beznem provozu?
No hele, běžný provoz město-okresky s lehkou nohou 16.5l, v plynu tak 20. Hodně ale zaleží na stylu jízdy. Myslím, že takový normální průměr je kolem 18l, při svižné jízdě ale 25 a výš. Automat není úplně ideální, chce to se s ním trochu sžít a pak se dá jezdit s odpovídající spotřebou. Jinak osmiválec je osmiválec, ten nemůže žádnej dízl nahradit, aspoň podle mého názoru. Je ovšem pravdou, že s naftou se dá lépe brodit, kvůli elektrice a pod. a i spotřeba v čipu je poloviční. Záleží na co to chceš.
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 13 črc 2009 22:39
od Lukas V.
Dušan Dreisig píše:Ja mám RR P 38 LPG, r. 12/2000 a som spokojný veľmi spokojný... aj keď je pravda, že som nevedel čo mám robiť skôr keď mi to začalo vypisovať info na displeji(mal som tam flámštinu, už mám angličtinu) ale 90% boli veci ktoré by sa nevypisovali keby som vedel čo to znamená a ako to nastaviť... ako napríklad okná a strešné okno... alebo, že chýba kvapalina v ostrekovačoch a pod... LPG je tam už asi 50 000 km a pohoda, iba som vymenil membrány a ide ako hodinky... žere mi to asi tak 16 l LPG primerne ale chodím ako človek iba sem tam mi to nedá pri predbiehaní

viac ako 110 nechodím iba na diaľnici 130 ale to málo kedy.... inak má auto najazdené 215 000 km. Tieto autá by nemali taký problém a poruchovosť keby boli náležite servisované ale povedzme si úprimne kto bude servisovať 10 ročné auto v značkovom servise keď to auto stálo nové skoro 3 mil. ??? asi nik ani ja nie ... ale dá sa to aj inak a to viem vďaka tomuto fóru a ľudí čo sú ochotní poradiť a pomôcť. Aj keď to nemám najbližšie do ČR napríklad za Eliottom ale oplatí. Raz dva je po probléme. Ja som mal asi trochu šťastie na auto a prajem ho aj tebe ale radšej si nechaj poradiť a kúp od niekoho kto má k týmto autám blízke srdce.
Ahoj Dusane,
dekuji moc za radu. Diesel zvazuji kvuli spotrebe, ale zase si rikam, ze pokud uz kupuji auto srdcem, tak by to melo byt se vsim vsudy. Takze to vidim na tu 4,6.

Jak casto se delaji revize LPG? Nejsou s nim nejake problemy? Nikdy jsem se o to nezajimal...
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 13 črc 2009 22:49
od Lukas V.
Marťas píše:
No hele, běžný provoz město-okresky s lehkou nohou 16.5l, v plynu tak 20. Hodně ale zaleží na stylu jízdy. Myslím, že takový normální průměr je kolem 18l, při svižné jízdě ale 25 a výš. Automat není úplně ideální, chce to se s ním trochu sžít a pak se dá jezdit s odpovídající spotřebou. Jinak osmiválec je osmiválec, ten nemůže žádnej dízl nahradit, aspoň podle mého názoru. Je ovšem pravdou, že s naftou se dá lépe brodit, kvůli elektrice a pod. a i spotřeba v čipu je poloviční. Záleží na co to chceš.
Takhle-ziju v Beskydech, ktere znaji silnicari jen z fotek a snih se tu drzi snad tak dlouho jako v Krkonosich. Proste silnice je tu teren sama o sobe, nicmene zadne expedice jako takove podnikat nehodlam. Zavodnik taky nejsem, jen preferuju bezpecne predjizdeni, jelikoz mam dva male syny. Jde mi o klasiku, zvuk, pohodli. Nepotrebuji projet lomem kolmo vzhuru.
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 13 črc 2009 23:21
od Keram
Nechcu dělat chytryho, ale v tom videu se píše ranger rover sport, a přitom to je P38

srovnej si schvalně fotku toho zadku co je v přiloze se zadkem na videu

Re: Jak vybrat RR
Napsal: 13 črc 2009 23:27
od Dušan Dreisig
Ahoj Dusane,
dekuji moc za radu. Diesel zvazuji kvuli spotrebe, ale zase si rikam, ze pokud uz kupuji auto srdcem, tak by to melo byt se vsim vsudy. Takze to vidim na tu 4,6.

Jak často se delaji revize LPG? Nejsou s nim nejake problemy? Nikdy jsem se o to nezajimal...[/quote]
Poviem ti, že ten zvuk stojí za to a keď chodíš v kľudne ani nevieš že to nejaký motor má iba si tak bručí....proste príjemný pocit. A čo sa týka LPG tak keby tam nebolo ani o ňom neuvažujem lebo ten motor naozaj žerie aj trávu okolo

. Ja tam mám namontovaný PRINS, holandský systém na autá s väčším objemom 6 a viac valcov a sú vraj špička a ale kto dnes nie je, takže v podstate je to jedno ak to je renomovaný výrobca. Je inak pravda čo sa tu popísalo o tom že LPG má väčší bod horenia ako benzín ale ak to systém stíha chladiť a to ti môžem povedať že stíha tak nie je problém. Je mnoho motorov ktoré sú bežne prerábané na LPG a nie sú žiadne problémy ale vždy to bude mať svoje pre aj proti, je to o zariadenie naviac. U nás tankujem plyn za 12 a niekde dokonca za 11,10 Sk/liter, tak nie je o čom...

Auto pužívam na všetko no hlavne som ho kupoval na prácu a tou je prejsť pohodlne veľa km po asvaltke a potom pár km v teréne až ku stožiaru.... a to zvláda ako máloktoré iné...

je aj pohodlné, luxusné a v teréne je obmedzené len typom pneu
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 14 črc 2009 09:30
od Lukas V.
Keram píše:
Nechcu dělat chytryho, ale v tom videu se píše ranger rover sport, a přitom to je P38

srovnej si schvalně fotku toho zadku co je v přiloze se zadkem na videu

Jj, vsiml jsem si

Proto jsem to poslal, ze vim, ze je to P38

Re: Jak vybrat RR
Napsal: 14 črc 2009 09:35
od Lukas V.
Dušan Dreisig píše:
Poviem ti, že ten zvuk stojí za to a keď chodíš v kľudne ani nevieš že to nejaký motor má iba si tak bručí....proste príjemný pocit. A čo sa týka LPG tak keby tam nebolo ani o ňom neuvažujem lebo ten motor naozaj žerie aj trávu okolo

. Ja tam mám namontovaný PRINS, holandský systém na autá s väčším objemom 6 a viac valcov a sú vraj špička a ale kto dnes nie je, takže v podstate je to jedno ak to je renomovaný výrobca. Je inak pravda čo sa tu popísalo o tom že LPG má väčší bod horenia ako benzín ale ak to systém stíha chladiť a to ti môžem povedať že stíha tak nie je problém. Je mnoho motorov ktoré sú bežne prerábané na LPG a nie sú žiadne problémy ale vždy to bude mať svoje pre aj proti, je to o zariadenie naviac. U nás tankujem plyn za 12 a niekde dokonca za 11,10 Sk/liter, tak nie je o čom...

Auto pužívam na všetko no hlavne som ho kupoval na prácu a tou je prejsť pohodlne veľa km po asvaltke a potom pár km v teréne až ku stožiaru.... a to zvláda ako máloktoré iné...

je aj pohodlné, luxusné a v teréne je obmedzené len typom pneu
No na neco takoveho ho budu pouzivat i ja. Spoustu km po ceste, ale pak se dostat az k domu nebo na chatu (obzvlast v zime) chce uz vetsi prostoupnost terenem. Jinak pohodlny a bezpecny prevoz rodiny...
Re: Jak vybrat RR
Napsal: 14 črc 2009 19:55
od Lukas V.
Chlapi mohli by jste se mrknout na
www.tipcars.cz na Range Rovera 4,6 v LPG a napsat mi svuj nazor? Je tam za 149t. a je s LPG. Trochu me tam desi ty naklonove ukazatele na palubni desce, jestli nebyl moc pouzivan v terenu. Mam to kousek od domu, autobazar znam a moc mu neverim. Nekdo ma sice zkusenosti dobre, ale znam lidi, co nadavaji a dost. Rozbity blinkr si myslim ze az tak nevadi...