Stránka 3 z 3

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

Napsal: 13 led 2010 08:36
od Stavros
no jo, ono kdyz je to kolo dvakrat tak velky, co v serii, tak se to servu moc nelibi a nechci, aby mi zabrecelo.

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

Napsal: 13 led 2010 08:40
od PavelU
Stavrosi stejně to servo zabrečí, při velkých kolech musíš všechny díly na přední nápravě brát jako spotřební, ušetříš si spoustu nervů. Neřešíš a vyměňuješ... :wink:

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

Napsal: 13 led 2010 08:48
od Stavros
no jo, co se da delat, bez velkejch kol nikam nevyjedes a vyjet chci. :D

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

Napsal: 13 led 2010 15:27
od macejky1
default píše:Já tam dávám Shell W Power - mám k tomu ještě něco přidávat?
Shellkám neverím

http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

Napsal: 16 led 2010 15:21
od Steve
http://auto.idnes.cz/test-drazsi-nafty- ... tomoto_fdv
To je trochu starý odkaz, nemusí to už platit, ale iluze si stejně nedělám.
Nějaké povídání o naftě je tady:
http://www.ceskarafinerska.cz/data/publ ... _nafty.pdf
http://cesmina.vscht.cz/trp/images/Doku ... -maziv.pdf

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

Napsal: 16 led 2010 17:45
od RudaK
Stavros píše:no jo, co se da delat, bez velkejch kol nikam nevyjedes a vyjet chci. :D

No zrovna tvrzení,že s malýma kolama nevyjedeš ..... :mrgreen: ( co to je malé kolo :shock: ) A co jezdit na 0,5 atm ? A to ježdění - :coze: nechci tady dávat zas ten odkaz na http://www.youtube.com/ :lol:
p.s. pokud nechceš spravovat,tak nikam nejezdi a nech to zaparkovaný u baráku :D :Sorry: ( nebo v Tokiu - vyjde to na stejno )

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

Napsal: 16 led 2010 17:48
od Reverend
JA BYCH NA ZKOUSKU KANYSTR VZAL, jinak zkusenost se SHELL POWER DIESEL je takova... Jedna se o naprosto identicke palivo jako normalni diesel... dokonce je kvalitnejsi nafta u Benziny. Nicmene totez neplati v nemecku, tam je v tom velkej rozdil. Proto taky kdyz natankujete v nemecku treba u AGIPU, nebo ESSO, tak je motor kultivovanejsi, tady nikoliv...

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

Napsal: 19 led 2010 08:44
od machy
Hunter píše:
Rover píše:..
Výhody ve stručnosti:
- čistí vstřiky
- maže čerpadlo
- odstraňuje neagativní vlastnosti biosložky
- zvyšuje cetanové číslo - lepší starty v zimě, větší výkon, nižší spotřeba, méně kouří...
A jak je to se zamrzanim? Staci tedy jen MOils ci jeste neco proti zamrznuti?
:hmm: to by mě taky zajímalo a prodejce je i Eliott? :Sorry:

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

Napsal: 21 led 2010 18:11
od kudrnac
Mohu jenom potvrdit v pondělí jsme tankoval ve Vídni u Sehll naftu normální za těžké peníze 0,966 EURO a je to úplně něco jiného až mě to zaskočilo, že palivo od Shellky může být tak rozdílné. Tichý chod motoru, menší spotřeba a na 100litrech mi to udělalo kolem 500.-kč úspory.

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

Napsal: 21 led 2010 21:32
od Acon
je pravda, že kvalita Shelu je úplne niekde inde ako pred 10 rokmi. Medializovanie podobných testov zrejme spravilo svoje. No na Discovery som videl dokument, kde porovnávali výkonnosť motorov s bežným a prémiovým palivom a zistili jednu zásadnú vec. V prípade benzínu dokázali vyššie oktánové číslo premeniť na vyšší výkon len turbomotory. Merané to bolo samozrejme na brzde. V prípade nafty to môže byť podobné, no dnes už diesel bez turba asi nemá nikto.
V časoch nástupu V-Power som samozrejme podľahol, ale keďže som nepoznal rozdiel, neriešil som to. Dnes ak idem na dlhšiu trasu, natankujem V-Power. Naposledy na cestu do CZ (tam a späť cca 1000km) a je pravda, že to auto na tej trase išlo o poznanie kultivovanejšie. Po vyjazdení som natankoval zasa bežnú naftu a nie je to úplne ono. Na SK počúvam chválu na naftu zo Slovnaftu, no na Shell mám často 10centov zľavu (služobne tankujem na CCS a tú na SK akceptuje hlavne Shell a tak zbieram smart body) takže to samozrejme využívam.

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

Napsal: 21 led 2010 22:22
od kudrnac
No jo ale já tankoval normální naftu a motor je velmi tichý slyším to bych nechtěl slyšet a to mě překvapuje. Je to klasika nejdražší ceny a nejhorší kvalita to je v česku normální a potom se diví, že se nakupuje přes internet v zahraničí. Nepochopím proč nemůže být ta nafta naprosto stejná když vzdálenost mezi pumpama je asi 80 km.

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

Napsal: 22 led 2010 07:25
od RudaK
kudrnac píše:No jo ale já tankoval normální naftu a motor je velmi tichý slyším to bych nechtěl slyšet a to mě překvapuje. Je to klasika nejdražší ceny a nejhorší kvalita to je v česku normální a potom se diví, že se nakupuje přes internet v zahraničí. Nepochopím proč nemůže být ta nafta naprosto stejná když vzdálenost mezi pumpama je asi 80 km.

Honzo,že by jsme teda začali s tou turistikou za PHM :D Jinak moje zkušenost - po natankování plné nádrže v zahraničí ( teď myslím do náklaďáku ) bylo vidět až na dno :shock: což u nás se nějak nevedlo. A po natankování do LR se mě taky zdálo,že to jede nějak líp :wink:

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

Napsal: 06 bře 2010 11:12
od akrij
Pánové rád bych se zeptal, jaké aditivum použít, když mám v defíku motor 2007(ford)??

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

Napsal: 30 kvě 2011 11:15
od Hunter
Tady mate srovnani aditiv, mj. je tam i Millers:
http://www.toyotaownersclub.com/forums/ ... pic=113453" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Aditíva, čističe palivovej sústavy a aut. prevodoviek

Napsal: 30 kvě 2011 21:48
od libovka
Mě by zajímalo jak fungujou aditiva do automatických převodovek.Má to vubec smysl to tam cpát?Má strach aby to tu převodovku spíš nepohřbylo.