Stránka 3 z 3
Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Napsal: 08 pro 2009 19:39
od Tomáš K
..kdo vyrábí tenhle originální díl ??? ( hadice TD5 )
Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Napsal: 09 pro 2009 08:33
od MOPADŽI
Tomáš K píše:..kdo vyrábí tenhle originální díl ??? ( hadice TD5 )
Tak to mně také zajímá

Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Napsal: 09 pro 2009 09:06
od tagr
No tak co já vím tak to takhle je , kvalitu rád zaplatím , ale ne přeplatím

Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Napsal: 10 úno 2010 20:18
od Neklan
Poslední dobou mě začínají pronásledovat nekvalitní neoriginální díly. Páčka blinkrů, dálkových světel a klaksonu na RRC vydržela měsíc a přestal fungovat klakson. Po zdvojení spínače klaksonu provizorně na páčku zbylou po mlhovkách (pro jistotu a provizorně - je tam dodnes...

) a dalších několika měsících začalo blbnout vypínání blinkrů volantem. Později spínání blinkrů a dálkových světel přestalo fungovat úplně. Všéťa (autoelektrikář) má naštěstí šikovné ruce a trpělivost. V páčce vyměnil pár pružinek a celý polorozpadlý mechanismus slepil - zatím to od listopadu funguje, ale jak dlouho, to nevím. Páčka byla nová a s autem se začalo jezdit v březnu minulého roku, to jenom pro představu o kvalitě aftermarket dílů. Před vánoci ještě original páčka byla v GB k mání, teď na potvoru zmizela - zrovna když jsem se rozhodl, že do ní těch nekřesťanských 80 liber budu investovat. Zadal jsem si tedy, aby mě ihned informovali, kdyby zase byla k mání a zatím pro jistotu objednal další kus aftermarket za tři pětky (v librách).
Přední brzdy mám EBC ventilované a k nim jsem musel objednat i brzdiče, protože můj Rangie měl original jednoduché disky bez ventilace. Tehdejší Scorpion Racing mi k EBC diskům dodaly jakési no-name brzdiče s tím, že s nimi mají ty nejlepší zkušenosti. Levý přední začal v listopadu téct. Když to Rosomák v Bělči rozdělal, zjistilo se, že těsnění tak, jak je tam vymyšleno, je v podstatě konstrukční chybou a lze to opravit jenom provizorně. Také že jo, fungovalo to dba měsíce a teče to zas. Dneska jsem objednal original Land Rover díl z pozdějších Classiců, které měly ventilované kotouče vpředu standardně - hádejte za kolik? Dvě kila za jeden, což je tedy strašná rána - pomalu se začínám smiřovat se skutečností, že pokud budu chtít kvalitnější díly než ty, co vydrží několik měsíců, budu za ně platit stejně jako za díly na D3 a možná i víc

. Ještě, že vzadu mám jednoduché kotouče a původní, zrepasované brzdiče. Poučení zní - pokud je to možné, zachovat a repasovat původní díly

Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Napsal: 10 úno 2010 21:00
od skritekcrx
papavel.k píše:...sááákriš NEKLANE neprovokuj porát s těma fotkama

...krásný
....destičky mi pískaly po výměně (destičky+kotouče) v autorizovaném servisu předpokládám v krabici označenou LR..asi půl roku

..co k tomu dodat...
Piskani brzd zpusobuje jejich rozechveni pri brzdeni pomaha na to namazat stycne plochy vazelinou. Mam na mysli stycne plochy pistek desticka a desticky trmen nikoli desticka kotouc

. Existuji na to specialni vazeliny ja pouzivam primo od Ate a vzdy brzdy pikat prestanou. Tot me zkusenosti
Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Napsal: 10 úno 2010 21:38
od Lancik
já se začínám přiklánět k orig dílům obecně na všech autech,cena je nekdy srovnatelná a kvalita podstatně vyšší
Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Napsal: 10 úno 2010 21:58
od eliott
Je třeba vědět co jo a co ne, přece nebudu kupovat stejnej díl o 100% dráž jen kvůli tomu, že je v krabici se zelenejma šiškama

Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Napsal: 11 úno 2010 09:26
od Mirko
Riskl jsem teď neoriginální váhu vzduchu, za pětinovou cenu co stojí originál. Jsem zvědavý, jestli vůbec dorazí v pořádku. Ale za ty prachy...
Btw, Neklan, ta páčka Lucas stojí na ebayi polovinu...
Mirko
Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Napsal: 02 bře 2010 20:46
od Neklan
Tak jsme chtěli dneska namontovat nové brzdiče - příšerně drahé, ale s krásnou zelenou nálepkou, hlásající, že se jedná o ORIGINAL LAND ROVER GENUINE PARTS. Po vybalení všechno OK, odlitky s logem AP Lockhead, ale až na to, že byly oba levé...

, navzdory faktu, že krabice hlásaly levý a pravý. Tak já už fakt nevím, co je mi platné, že mám original brzdiče, když nějaký pakoš v GB neví, co má do které krabice zabalit...

Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Napsal: 02 bře 2010 23:14
od RudaK
Neklan píše:Tak jsme chtěli dneska namontovat nové brzdiče - příšerně drahé, ale s krásnou zelenou nálepkou, hlásající, že se jedná o ORIGINAL LAND ROVER GENUINE PARTS. Po vybalení všechno OK, odlitky s logem AP Lockhead, ale až na to, že byly oba levé...

, navzdory faktu, že krabice hlásaly levý a pravý. Tak já už fakt nevím, co je mi platné, že mám original brzdiče, když nějaký pakoš v GB neví, co má do které krabice zabalit...

Jestli to nebalil nějaký brigádník z ČR

( který si do GB zajel vydělat na Land Rovera

)
Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Napsal: 03 bře 2010 13:53
od Neklan
Bývávalo, že jsem míval své zaměstnance a ze zoufalství jsem jim říkal pacienti, ale v tomto případě bych to spíš viděl na nějakého Asiata nebo zhulenýho Anglána.

Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Napsal: 03 bře 2010 14:26
od moon13
RudaK píše:Jestli to nebalil nějaký brigádník z ČR

( který si do GB zajel vydělat na Land Rovera

)
Rudo, měl jsem tam 5 let bráchy a věř, že většina Čechů a Slováků byli nebo jsou zaměstnaní na vyšších postech
Třeba údržbář, zahradník a tak podobně!

Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Napsal: 03 bře 2010 14:28
od moon13
Jinak taky mám rád originální díly, ale v dnešní době už je to tak trochu paradox.
V dnešním globalizovaném světě... kdy je 80% všeho made in China nebo prostě v Asii.
Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Napsal: 30 bře 2010 14:01
od Neklan
Musím pochválit Rimmer Bros, že za ty prachy mají aspoň skvělý servis. Stačilo zavolat a než jsem jim stačil poslat druhý levý brzdič zpět, přišel mi s velkou omluvou ten správný - pravý. Celé to nebyla jejich chyba, museli to zblbnout už u výrobce, kde vrazili levý brzdič do krabice od pravého.
Jinak jsem také provedl inspekci opravené neoriginál páčky blinkrů, která sice ještě stále fungovala (tedy s výjimkou klaksonu), ale chodila nějak podezřele vyklavě a zlehka, takže jsem měl strach, že se na další odbočce rozpadne. No, měla to málem za sebou. Vybalil jsem tedy novou, sice psali také, že je to aftermarket, ale byla o třetinu dražší, než ta původní. Kupodivu přišla v krabičce Lukas a po vybalení jsem na odlitku těla přepínače místo očekávaného "Made in China" našel "Made in England". Celý odlitek vypadá, že by mohl vydržet víc a po namontování jsem zjistil, že chodí tak nějak pevně, prostě působí tak, jak ten původní nikdy nepůsobil, takže uvidíme, třeba vydrží i déle než rok.

Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Napsal: 30 bře 2010 15:39
od moon13
Neklan píše:Musím pochválit Rimmer Bros, že za ty prachy mají aspoň skvělý servis. Stačilo zavolat a než jsem jim stačil poslat druhý levý brzdič zpět, přišel mi s velkou omluvou ten správný - pravý. Celé to nebyla jejich chyba, museli to zblbnout už u výrobce, kde vrazili levý brzdič do krabice od pravého.
Jinak jsem také provedl inspekci opravené neoriginál páčky blinkrů, která sice ještě stále fungovala (tedy s výjimkou klaksonu), ale chodila nějak podezřele vyklavě a zlehka, takže jsem měl strach, že se na další odbočce rozpadne. No, měla to málem za sebou. Vybalil jsem tedy novou, sice psali také, že je to aftermarket, ale byla o třetinu dražší, než ta původní. Kupodivu přišla v krabičce Lukas a po vybalení jsem na odlitku těla přepínače místo očekávaného "Made in China" našel "Made in England". Celý odlitek vypadá, že by mohl vydržet víc a po namontování jsem zjistil, že chodí tak nějak pevně, prostě působí tak, jak ten původní nikdy nepůsobil, takže uvidíme, třeba vydrží i déle než rok.

Tak ještě zjisti, kde in England to bylo odlito a já ti řeknu, jak na tom jsi.

Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Napsal: 03 čer 2010 21:22
od jardarihazn
Jan Ikl píše:tak třeba k výfukům...známý koupil na Hondu posl.díl výfuku,v Hondě, a vydržel mu 2roky,myslím,že říkal roky a 2 měsíce...tak koupil neoriginál,na rady svých tří spolupracovníků...všichni prý spokojeni..asi budu kupovat taky tam...
http://evyfuk.cz/vyfuky/LAND_ROVER/Free" onclick="window.open(this.href);return false; ... /04895001/
Mám R 19D r.v.1994 vše origo samozřejmě tu atam rez vše oríginál až na rozvody nyní potřeba zadní díl výfuku najeto 130 000 km jó ještě palivový filtr a olejový fyltr a olej Castrol Magnetec každých 10 tisíc.Supr auto, Nyní FR r.v.2000 3dv.130.000 km a hledám rozumy a rady.JŘ.
Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Napsal: 10 led 2012 20:17
od Land Lover
A co třeba čepy na předních kolech a řízení, už se mi tam dělaj vůle,... najeto 242 000 km,
tady bude lepší GENUINE ?
Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Napsal: 27 srp 2014 15:01
od Lukasino
Vytáhnu tohodle kostlivce
Dá se nějak kategorizovat ohledně výrobců co je dobré a co nemá smysl?
Například co se podvozkových dílů týká?
Britpart nemá ani smysl zkoušet, to je mi jasné.
Co třeba Allmakes? Do jaké kategorie patří jejich kvalita?
Re: Originální x neoriginální náhradní díly
Napsal: 19 dub 2020 21:22
od Josef-Z (Jugin)
Tak to trošku oživim.
Trošku mě překvapilo těsnění od AllMakes4x4.
Tak to budu muset dát na tmel.. Snad to bude dobre.