Stránka 3 z 3
Napsal: 26 bře 2007 10:31
od ALF
karel píše:Gratuluji Alfe, koupil sis hodně slušný základ do terénu,teď už jen upravit nazvedat zpevnit pohonné ústrojí, dát pevnostní a aspoň jeden naviják a můžeš vyrazit.
ČaOff,řeším dilema,jak moc do originálu zasahovat.Uvidím,až do ni vlezu.ALF
Napsal: 26 bře 2007 12:20
od karel
Záleží co z ní chceš dostat, každopádně pokud zůstane voňavá a originál, nebo budeš upravovat, pořád jí to bude slušet.
Napsal: 26 bře 2007 12:29
od Potapěč
jezbera píše:
Ak ju nechces zdvihat, naco je to kamelka, na farbu? Zahradku zozenies rovnaku alebo lepsiu za cca 15tis, ten predny ram je na paradu a ostatne je seriove (okrem farby).
Kamelka to bude ked tam bude navijak s poriadnym naraznikom, min 2" lift + 235/85R16 MT, zadna spera. Inac je to pekne zachovale auto ale "kamelka" to nie je ani nahodou, teda az na farbu, nalepky a snorchel (ktory pri takom peknom aute asi malokto vyuzije). Seriovu peknu DIku SE (plna vybava) kupis za 7tis Eur a urobis z nej "kamelku" za cca 100tis, ale myslim KAMELKU a nie zltu seriu s nalepkami. Inac je to fakt pekne auto a ma v rodokmeni sancu stat sa KAMELKOU.
A rezat zo zadneho blatnika budes tiez ak chces mat KAMELKU na orig. kamel rozmere 235/85 R16 lebo tvoja ma blatnik seriovy.
Drzim palce.
Jako bys mě mluvil z duše.

Napsal: 26 bře 2007 18:57
od Potapěč
Napsal: 26 bře 2007 21:03
od Marek
Ta Camelka je prostě úžasná, je mi jasné proč jsi nejel!!! Ale vymyslel jsi akci vskutku dobrou:-)))
Napsal: 26 bře 2007 23:33
od jezbera ivan
karel píše:Záleží co z ní chceš dostat, každopádně pokud zůstane voňavá a originál, nebo budeš upravovat, pořád jí to bude slušet.
To je prave ono, ja som toho nazoru, ze Camelka original sa da z toho len dorobit a ta je o 2" lifte, 235/85 R16 MT, navijak, snorchel, zad. spera...., lebo v tomto setupe (ako sa pise a na foto vidi) by zial nepresla ani to co Niva v orig. setupe a to uz vobec nehovorim o Camel Trophy. Ta farba, nalepky a stav (kt. vypada na foto super) su zakladom na vybudovanie "CAMELKY". Lebo 9500 mi inak pride predrazena cena cca o 2000 za farbu a nalepky (snorchel neratam, ten stoji 140 libier). A tych 2000 ked vrazis do peknej DIky v cene cca 7.000 tak to bude mat podstatne vacsi offroad potencial nez tato pseudokamelka za 9500 bez nicoho. Tato pseudokamela sa totiz tej orig. podoba zatial len farbou, nalepkymi, snorchlom a zahradkou, co je zial premalo.
Inac je to fakt pekny a z foto zda sa fest zachovaly "kousek".
Napsal: 27 bře 2007 08:07
od ALF
jezbera píše:karel píše:Záleží co z ní chceš dostat, každopádně pokud zůstane voňavá a originál, nebo budeš upravovat, pořád jí to bude slušet.
To je prave ono, ja som toho nazoru, ze Camelka original sa da z toho len dorobit a ta je o 2" lifte, 235/85 R16 MT, navijak, snorchel, zad. spera...., lebo v tomto setupe (ako sa pise a na foto vidi) by zial nepresla ani to co Niva v orig. setupe a to uz vobec nehovorim o Camel Trophy. Ta farba, nalepky a stav (kt. vypada na foto super) su zakladom na vybudovanie "CAMELKY". Lebo 9500 mi inak pride predrazena cena cca o 2000 za farbu a nalepky (snorchel neratam, ten stoji 140 libier). A tych 2000 ked vrazis do peknej DIky v cene cca 7.000 tak to bude mat podstatne vacsi offroad potencial nez tato pseudokamelka za 9500 bez nicoho. Tato pseudokamela sa totiz tej orig. podoba zatial len farbou, nalepkymi, snorchlom a zahradkou, co je zial premalo.
Inac je to fakt pekny a z foto zda sa fest zachovaly "kousek".
ČaOFF,rozdíl mezi tím,když koupím za 5tis.Eur Disco a předělám ji na Camelku je ten,že z pohledu sběratelského kousku to není originál! A ten se cení. Proč prodávají v Annonci nebo EU auto stejnou ORIGO Camelku,jako mám já za 450 tis.Kč(najeď si na
www.annonce.cz do Offroudů a zadej Discovery) ?av A p.Mihalíček jí měl také za 450 tis..Předělaná není nikdy originál se spec.číslem edice Vehicle. Pokud ji posuzujete z pohledu repliky do terénu na bázi-koupím Disco za 5 tis.eur a udělám z ní Camelku,to není žádný problém,pokud mám dost financí. Trochu větší je koupit originál jako sběratelský kus. Bude si pořád držet cenu,jelikož je vyrobena edice jen 100ks a pokud to porovnáš s celkovou produkcí D1,kterých bylo od r.89 do 97 vyrobeno cca 356 000.tak sehnat tovární originál vyžaduje velkou špionáž. A v takovém stavu,jak jsem koupil,to už je opravdu štěstí,ale několikaleté úsilí se vyplatilo. Já umím Disco TDi z r. 97 koupit na aukci od 3000.Eur,pokud někdo může koupit orig.edici CamelTrophy pod 9 tis.eur,doporučuji! Bez problémů prodáte a dost vyděláte.(prod.cena cca 350-450 tis.Kč! Tak když jsem za ni dal 9500eur,tak z dovozem je za cca 285 tis.kč. Mohl jsem v aukci za 8150. eru koupit TD5 z 12/98 v pěkném stavu,ale koupil jsem Camelku a vím proč. Pokud bude v originálu,bude si pořád držet sběratelskou cenu. Souhlasím,že do originál ostré verze,které byly určeny přímo pro soutěž jí mnoho chybí,protože je to originál civilní verze. ALF
Napsal: 27 bře 2007 08:35
od ALF
Koukněte na
www.ebay.de a do okénka na vyhledávání zadejte kód 120090187056 Tak za tolik šla civilní orig.verze Camelky v aukci a koupil ji někdo,kdo ji v Annonci prodává za 450 tis. A za ty peníze ji dříve nebo později prodá! Mně unikla jen o vlásek. Moje je o 3 měsíce starší a o 50 tis.km méně najeto.ALF
Napsal: 27 bře 2007 10:46
od jezbera ivan
A to je svata pravda. Len je dvolezite vediet ci to clovek ma na jazdenie alebo je zberatel. A za 3.000 eut kupit D1 300 Tdi sa mozno da ale nehccel by som to auto prevadzkovat. Ja mam v poradi 3. diskosku a 5. offroada a ceny v DE su mi zname, kupujem len tam.
A to, ze ta tvoja vypada byt v super top stave je fakt.
Napsal: 27 bře 2007 11:28
od ALF
jezbera píše:A to je svata pravda. Len je dvolezite vediet ci to clovek ma na jazdenie alebo je zberatel. A za 3.000 eut kupit D1 300 Tdi sa mozno da ale nehccel by som to auto prevadzkovat. Ja mam v poradi 3. diskosku a 5. offroada a ceny v DE su mi zname, kupujem len tam.
A to, ze ta tvoja vypada byt v super top stave je fakt.
Máš pravdu,až ji budu mít na place,uvídím jestli bude Diava nebo terénní žiravina. Vypadá to spíše,že ji budu chtít udržet v původním stavu.Samozřejmě přidám pořádný kola,ale nevratné změny neplánuju. Koukni na ebay.de a do políčka na vyledávání zadej kód:330098926888,tam je Discko,které šlo v aukci za dobrou cenu. Když víš kde a jak,dá se koupit za 3000 a nemusí to být mrtvola. Koukal jsem na BritshCar.cz a p.Mihalíček tam má CamelTrophy r.98 s úpravami za 400000kč, a někdo může namítat,že za ty peníze je pěkná TD5. Hold ví,co má a rozumí tomu. ALF
Napsal: 27 bře 2007 12:49
od ALF
Tak pridávám ještě nějaké cigaretky Camelky. Ta s pevnostním nárazníkem stojí 400000.kč a druhá je v Annonci za 450000.kč ALF
Napsal: 27 bře 2007 12:57
od ALF
Tak ta je za 450000,druhé foto je v nějakém formátu,který neumím přetáhnout,ale je na Britishcars.ALF
Napsal: 27 bře 2007 15:03
od Potapěč
Všechny změny jsou vratné a to přistřižení blatníků není změna, ale vývoj.

Napsal: 27 bře 2007 20:57
od drapak 71
paradni kousek
Napsal: 27 bře 2007 23:08
od Rover
Pokud vím, tak p. Mihaliček jí vyměnil za nějakou loď..., takže už není...
Napsal: 28 bře 2007 14:27
od ALF
Rover píše:Pokud vím, tak p. Mihaliček jí vyměnil za nějakou loď..., takže už není...
Tak teď si na jachtě vykuřuje Camelky. Taky dobrý.ALF
Napsal: 28 bře 2007 14:31
od ALF
Marek píše:Ta Camelka je prostě úžasná, je mi jasné proč jsi nejel!!! Ale vymyslel jsi akci vskutku dobrou:-)))
Hlavní zásluhu má Libor,který našel tarsu vše s klukama realizoval.Teď už víme,že to způsobuje radost a další termín je za měsíc. Viz.téma Libavá.ALF