Stránka 3 z 5
holcina
Napsal: 24 led 2008 17:40
od michscho
tak mi dnes volala holcina z paddocku, udajne len +10 L za dovoz pri platbe uctom ... uvidime, neviem, co tak pindate na tie mechy?? ved je to pohodlne a cena sa mi nezda byt zla
Napsal: 24 led 2008 20:02
od jezbera ivan
Ked koncis objednavku, mas tam moznost zakliknut ci chces byt dopredu informovny o vyske postovneho alebo ho mozu rovno priratat.
Kupoval som tam snad 20x a vzdy som mal papiere a platby v poriadku. Platim vzdy kartou.
Napsal: 26 kvě 2008 15:40
od Kolda.o
kde nechat prekalibrovat mechy nekde pobliz Prahy pripadne v Praze ? Z principu nemusim AMT, takze je vubec nejaka alternativa?
Auto pada na jednu stranu od doby, kdy mi nejaky dobrodej vypustil komplet pneu na leve strane. Bohuzel to tak stalo tri dny a po oprave je to s mou Disco porad "nahnute"
Napsal: 26 kvě 2008 16:08
od OC
Diagnostiku má Mareda v Písnici. Ale věčně nemá čas

Napsal: 26 kvě 2008 17:23
od motohanz
nestacila by takova ta krabivka na reset chyb v tom celym systemu stoji asi 6000,-?
Napsal: 26 kvě 2008 18:04
od OC
Vědět to samozřejmě nevím, to auto jsem ani neviděl, ale pokud je skutečně nahnuté vinou blbé kalibrace, pak reset chyb rozhodně nepomůže.
(Doplněk: souhlasím, že je kapku podezřelé, aby blbá kalibrace vznikla vypuštěním kol; nicméně s jednotkou od Lucase je, hádám, možné cokoli

)
(Doplněk doplňku: teď koukám, že pro DII neřídí EAS samostatná ECU od Lucase, ale
kombinovaná s ABS od Wabco. To na věci asi nebude nic zásadního měnit.)
A poslední dodatek -- za daných podmínek bych spíš hledal chybu v sensoru nežli v ECU, nicméně nelze vyloučit, že překalibrace ECU by mohla chybu sensoru obejít...
Napsal: 26 kvě 2008 18:36
od Kolda.o
tak nerikam ze pricina jsou vypustene pneu - ale vzniklo to presne v ten okamzik. Resp kdyz jsem auto posadil na opravene pneu uz se nenarovnalo.
je dost mozne ze to bude jen nahoda - vsak uvidime az se podari sehnat nekoho kdo to "napichne"
Napsal: 27 kvě 2008 09:48
od discover
Napsal: 27 kvě 2008 09:58
od Stavros
presne tak, nikdy jsem kalibraci na aute nedelal a chodi to porad dobre.
Napsal: 27 kvě 2008 10:03
od Kolda.o
no chtel jsem jit cestou mensiho zla
kalibrace toliko neboli - vymena mechu je na dlouhe lokte a porad se utesuji ze to nebude treba
pokud ano mam smulu - k tomu me napada jedna otazka:
kdyz by byl spatny mech tak auto "ujde" az na doraz nebo se pletu? U me je to zalezitost 2-4 cm
Napsal: 27 kvě 2008 10:38
od Stavros
tak to je presne ono, fouka mech. Zjistis to tak, ze ho sundas, pusou nafouknes a das do vody, kdyz bude delat bubliny, tak je to jasny. Ta kalibrace je blbost, das za to v AMT stejne jako za mech z paddocku.
Napsal: 27 kvě 2008 10:48
od discover
Napsal: 27 kvě 2008 10:51
od Kolda.o
OK - takze o vikend na to juknu
v pripade vymeny mam menit radeji oba ?
Napsal: 27 kvě 2008 10:53
od discover
Napsal: 27 kvě 2008 13:28
od patrik
najlepsie vymenit 2kusy naraz - ten druhy na tom nebude o moc lepsie

a ten co ti nefuci si nechaj do rezervy. tak som to urobil ja
Napsal: 27 kvě 2008 13:44
od Kolda.o
OK a koupit predpokladam asi na PADDOCKu ze ?
nebo mate nekdo jinaci tip ?
Re: D2 na mechoch - mierne nahnuta
Napsal: 01 lis 2013 02:24
od hifi
by som sa pokusil ozivit tuto temu...
mam D2 asi mesiac a za tu dobu som spozoroval nieco zaujimave ohladom mechov. dvakrat sa mi stalo ze som prisiel k autu a lava strana bola zpustena no tusim az nadoraz. prava drzala OK. je pritom zaujimave ze pri jazde alebo ked auto aj 2 tyzdne stoji v pokoji, je vsetko v poriadku - rovnaka uroven mechov bez klesania na lavo aj pravo.
tento jav (zpustenie lavej strany) som prvykrat zpozoroval ked som prisiel domov, vypol zapalovanie,vystupil z auta a z kufra som vylozil cca 25kg naklad. pri vystupovani aj vykladani nakladu z kufra bolo vsetko OK. odisiel som od auta a po cca 30min som sa vratil a lava strana bola dole. nastartoval som a mech sa nafukol tak ako ma a vsetko OK.
druhy krat sa to stalo ked manzelka cistila kufor a svojich cca 55kg nalozila do kufra pri vypnutom motore, pomotala sa tam cca 5-10min a potom vysla von, zhruba po 15min sla lava strana dole.
ja vazim 100kg a ked ja vpredu na vodicovej strane nasadam/vysadam aj pri vypnutom motore sa nic nedeje, jedine pri vypnutom motore a zatazeni alebo odtazeni kufra. pocas jazdy, alebo aj pri stati aj dva tyzdne bez pohybu mechy drzia.
mate niekto tuto zkusenost, viete co je vadne ?
diky
Re: D2 na mechoch - mierne nahnuta
Napsal: 01 lis 2013 06:25
od MadTom
Vem si vodu s jarem, lehni do auto a nastříkej měchy - oba. Nejspíš někde uvidí bublinky, jak je měch porézní. Doporučuju zavčas vyměnit. Ono to sice funguje, ale velmi to zatěžuje kompresor.
Re: D2 na mechoch - mierne nahnuta
Napsal: 01 lis 2013 10:19
od hifi
Tak postup ako observovat mech mi je jasny, myslel som skor ci to nebude nieco s cidlom vysky alebo riadiacou jednotkou. ako pisem urobilo to dvakrat pri nalozeni/vylozeni nakladu do kufra. pri nastupovani/vystupovani na predne sedadla je to OK, drzi to pocas jazdy ale aj ked je auto odparkovane bez pohybu aj 2 tyzdne. z toho usudzujem ze snad mech by mal byt dobry, preto som ho zatial nestriekal jarovou vodou.
Re: D2 na mechoch - mierne nahnuta
Napsal: 01 lis 2013 16:20
od discover
MadTom ti to píše dobře. Z vlastní zkušenosti vím, že i když měch drží třeba 14 dnů a pak nahodile padne, je 100% vadný, nemusíš ho ani testovat jarovou vodou. Objednej si nový, ulehčíš kompresoru a budeš mít na pár let pokoj. St