Pevnostní nárazník
Moderátor: Miky_CZ
Právě, že jsem v tom místě jel moc pomalu a to byla chyba, kdybych měl víc naloženo pod kotlem, tak jsem to přeletěl, ale žádná velká škoda na autě nevznikla.Možná paradoxně půjdu dřív do zadního pevnostňáku, než do předního, samozřejmě budu počítat s prostorem pro naviják.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Stavrosi neboj,já je umravňuju.Karel má ale pravdu v tom,že kolikrát je víc ( myslím větší rychlost ) k autu paradoxně šetrnější přístup.Tam odkud já vycouval ( a to sem myslel že to položím na bok při tom couvání ) ,Karel větší rychlostím proplul jak po másle.Hold se člověk musí stále učit.Zhrnuto a podtrženo zábava je to super a možná skončíme u Chocholouška jako závisláci na OFF.Stavros píše:To je tim, ze jezdite s Rudou a Milosem jak cunata.Jeste, ze DIII prosla bez ztraty kvetinky.

Jinak D I , D II , D III jsou stejné , akorát v té D III nemusíš toho tolik vědět o ježdění páč to za tebe řeší computer.Já taky jen točím volantem.

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "