Stránka 3 z 4

Napsal: 30 kvě 2007 22:15
od marcel
Na http://scorpionracing.co.uk/ už majú +2" KONI SHOCK ABSORBER.Dokonca sú nastavitelné,len som sa nikde nedočítal,či sú aj pre D2

Napsal: 30 kvě 2007 22:38
od patrik
teraz ma napadlo ze ci to nemozu buchat aktivne stabilizatory .ak sa urobi 2 lift tak potom su stabilizatory mimo svojej optimalnej polohy a mozu na vrchnom doraze buchat . to je zatial len moje podozrenie. zajtra skusim na to pozriet ze na com to visi pri max krizeni -odpojim tlmic a uvidim .

Napsal: 31 kvě 2007 07:59
od Stavros
Patriku, celkova delka vytazeneho zadniho tlumice je 61,5cm, delka Ironmanu je 63 cm. Nechal jsem si to merit. Ty stabilizatory asi nebouchaj, ne? Zkus je odpojit, ale me to boucha i na silnici, kamarad ma tlumice delsi a pruziny stejny a nic mu to nedela.

Napsal: 31 kvě 2007 08:52
od patrik
mne to po ceste nebucha vobec. najlepsie bude pockat ako sa budu spravat tie tvoje nove tlmice :D

Napsal: 31 kvě 2007 08:54
od Stavros
Ja to mam totiz zvedly tak o 6-7 cm, protoze cekam na navijak. Zejtra je tady snad budu mit, o vikendu provedu montaz a v pondeli ti reknu.

Napsal: 31 kvě 2007 08:58
od Stavros
marceli, firma Koni ma v ceniku tlumice Heavy Trak + 5cm, ale prej se zacnou vyrabet az v srpnu, a to jeste mozna.

Napsal: 31 kvě 2007 09:06
od jezbera ivan
Este ma napadlo, ze mam kamarata, kt. ma tak ako ja, disco "prifuknutu" o 5cm a origo tlmice, tiez mu to buchalo. Nakoniec zistil, ze ma vytrepane to co je na pril. obr. Myslim, ze to je taka modifikovana panhardska tyc. Su v tom loziska, kt. mal vylagrovane, vymenil a nebucha, tlmice ma origo.

Napsal: 31 kvě 2007 09:08
od jezbera ivan
Stavros píše:Ja to mam totiz zvedly tak o 6-7 cm, protoze cekam na navijak.
Stavrosi, tebe to bucha v predu?

Napsal: 31 kvě 2007 10:24
od Stavros
ne vzadu, koukam na ten obrazek a kde myslis, ze jsou ty loziska?

Napsal: 31 kvě 2007 10:41
od jezbera ivan
Ano, aj ja som sa cudoval, lebo to vypada ako puzdra, ale niektore z toho je lozisko (alebo aj vsetky, lebo sa to musi vnutri krutit okolo osi), a to mal vytrepane. Zevraj to bolo pekne vidiet, ked auto zdvihol o ram, odvisla naprava a ked s nou hybal, videl ze to ma volu.
Ako som dostal, tak podvam dalej ...

Napsal: 31 kvě 2007 11:44
od karel
To co je na obrázku je snad wattův přímovod, nebo ne?

Napsal: 31 kvě 2007 13:56
od teslo
V com je vyhoda tohto bazmeku, oproti A-cku, alebo Panhardke?...Inzinieri v LR od dobroty nevedia co so sebou? Vlastne uz viem...takto si zabezpecia trvaly odbyt spotrebneho materialu v podobe lozisk a puzdier a vo vacsom mnozstve...tzn. viac penazi...tu je 5 veci, ktore treba menit, pri staromodnom A su 2 puzdra a jeden klb a pri panhardke 2 puzdra...
vyborne to vymysleli 8)

Napsal: 31 kvě 2007 14:16
od karel
Tak tak, klasické áčko je k nezaplacení.

Napsal: 31 kvě 2007 14:38
od Stavros
Chlapi, to je sice pekny, ale spis mi poradte, jestli to muze mit vliv na to bouchani, je mozno vysvetlit ten wattuv primovod. Nechapu, jakej by to melo mit vliv, kdyz se auto zhoupne, tak jak to muze vadit?

Napsal: 31 kvě 2007 18:59
od teslo
No ked sa auto zhoupne, tak zadna naprava Ti "zapracuje". No a vtedy sa moze prejavit vola v ulozeniach toho vodiaceho zazraku. Je v tom o dost viac puzdier, ktore sa mozu vydrat a lozisko, ktore ked nebolo mazane( co akoze nebolo) mohlo zhrzdaviet. Proste treba pozriet a pripadne vymenit...

Teraz ked na to tak lepsie pozeram, sa mi to nezda az taka hyper hlupost. Je to asi podstatne pevnejsie co sa tyka bocneho vedenia, pretoze to nema take paky ako A-frame. tym padom je to asi jednoduchsie na spracovanie, resp. material a tym padom aj lacnejsie...tradaaa 8) Predsalen ten stary poctivy A-frame je poriadny kus zeleza a aj tie uchyty su poriadne masivne. usetrili material...

Napsal: 31 kvě 2007 21:15
od jezbera ivan
Funkcia je jasna a jednoducha, drzi to bocnu stabilitu napravy a pritom umoznuje jej pohyb hore-dole a pri tomto pohybe sa to kruti v troch bodoch v strede a v dvoch po bokoch, kazdy na jednej strane. Ked si lahnes zozadu pod auto a pozries si to hned ti to dojde. Fakt je, ze zmenou vysky ramu od napravy by sa to zrazu asi namalo dovod rozbuchat.

Napsal: 04 čer 2007 12:27
od Stavros
Patriku, tak mam po vikendu nasazeny ty tlumice Britpart Super gaz. Musim rovnou napsat, ze jsem moc spokojenej, bouchani prestalo a to nejen kvuli vetsi delce, ale i diky tuhosti tlumicu. Jizda je sice o neco tvrdsi, ale auto na silnici sedi jak prikovany a i pres vyssi vysku karoserie, auto sedi lip nez na origo podvozku. takze si je klidne objednej z Paddocku, za 20 liber kus plus 15 Liber doprava.

Napsal: 04 čer 2007 13:20
od jezbera ivan
Ahoj Stavros, som rad, ze uz nehrkas!
Chcem sa opytat ci si porovnal dlzku tych SuperGas a origo tlmicov nez si ich nahodil? Ak ano, sup s tym sem.

Napsal: 04 čer 2007 13:30
od Stavros
origo delka zadek je pri maximalnim natahnuti 61,5cm a ten Britpart je 64 cm.
Predek je to samy.

Napsal: 04 čer 2007 14:21
od karel
Gratuluji, že jsi nakonec tu DII zmáknul, Stavrosi.Hoď když tak nějaké fotky jak teď tvoje krasava vypadá.