Stránka 23 z 73
Re: Pneumatiky
Napsal: 03 kvě 2010 11:25
od Neklan
A to jsou BFG? Zběžně jsem proběhl web BFG a pokud jsem se nepřekouknul, nic podobného jsem tam nenašel. Stejně jako zimní MT na mě ze stránek nevykoukla.
Re: Pneumatiky
Napsal: 03 kvě 2010 11:28
od Stavros
to sou novy goodyear wrangler MTR
Re: Pneumatiky
Napsal: 03 kvě 2010 12:23
od Neklan
Díky za info, také se mi líbí.
Re: Pneumatiky
Napsal: 03 kvě 2010 19:11
od moon13
Na GY Wrangler MT/R se jezdilo G4 Challenge. Nakonec jsem se rozhodl pro ně... pro příští sezónu.
Re: Pneumatiky
Napsal: 03 kvě 2010 20:12
od RudaK
moon13 píše:Na GY Wrangler MT/R se jezdilo G4 Challenge. Nakonec jsem se rozhodl pro ně... pro příští sezónu.
G4 Challange jela na starým vzorku ( a např. D III jela na 255/55R19

i Sport to měl stejný

),todle co tady dal Stavros je novinka

Re: Pneumatiky
Napsal: 03 kvě 2010 20:21
od Stavros
hlavne to nedavej na toho freelandera, to nekde zabere a ty poloosy jak na oktavce ti roztrhaj kde co, takovahle guma to jentak nepusti.Klouby a poloosy budou litat.
Re: Pneumatiky
Napsal: 03 kvě 2010 21:13
od tagr
Na free mám 225070 R16 BF AT a zatím po 1000 km je vše v pohodě, auto jede normálně a sedí jak přibité

Tak doufám že to tak zůstane. Vzhledem k tomu že jsem jezdil na 225/55 R17 tak rozdíl není veliký v průměru, ale v tlumení je to znát k lepšímu. Prostě větší výška gumy se projevila pozitivně

.
Re: Pneumatiky
Napsal: 03 kvě 2010 21:15
od Miky_CZ
tagr píše:Na free mám 225070 R16 BF AT a zatím po 1000 km je vše v pohodě, auto jede normálně a sedí jak přibité

Tak doufám že to tak zůstane. Vzhledem k tomu že jsem jezdil na 225/55 R17 tak rozdíl není veliký v průměru, ale v tlumení je to znát k lepšímu. Prostě větší výška gumy se projevila pozitivně

.
ale stavros nemluvil o rozmeru ale o vzorku, ktery jenom tak nepovoli a pujdou srat poloosy
Re: Pneumatiky
Napsal: 03 kvě 2010 21:15
od moon13
RudaK píše:G4 Challange jela na starým vzorku ( a např. D III jela na 255/55R19

i Sport to měl stejný

),todle co tady dal Stavros je novinka

Ježiši... to vim taky ne

Re: Pneumatiky
Napsal: 03 kvě 2010 21:17
od moon13
Stavros píše:hlavne to nedavej na toho freelandera, to nekde zabere a ty poloosy jak na oktavce ti roztrhaj kde co, takovahle guma to jentak nepusti.Klouby a poloosy budou litat.
Dam na Free to, co tam měli daný i odzkoušený. Předchozí vzorek + doporučený rozměr. Pokud se do té doby nic nezmění.
Re: Pneumatiky
Napsal: 03 kvě 2010 21:19
od moon13
Mimo jiné Rudo, konečně pořádná fotka s pořádným autem a na krásným místě. Já se tam vydávám v březnu 2011 a nemůžu se dočkat!!!
Re: Pneumatiky
Napsal: 03 kvě 2010 21:20
od Stavros
kdo tam mel co dany? Nechapu.
Re: Pneumatiky
Napsal: 03 kvě 2010 21:23
od tagr
No hodím sem fotku jak vypadají na free ty BF at můžete posoudit co a jak
Re: Pneumatiky
Napsal: 03 kvě 2010 21:27
od moon13
Stavros píše:kdo tam mel co dany? Nechapu.
G4 Challenge obouval GoodYear... dávali tam na všechny auta Wrangler MT/R.
2003
Land Rover spouští G4 Challenge,skutečné celosvětové dobrodružství, přesahující 4 časové pásma.
Společnost Goodyear je zvolená za oficiálního dodavatele pneumatik a auta závodí na pneumatikách Wrangler MT/R.
Re: Pneumatiky
Napsal: 03 kvě 2010 21:35
od tagr
To je fakt, jde o rozměr a podle toho i o vzorek. Já šel do poměru 50 na 50 silnice terén a i dneska na mokrých kostkách bylo vše ok včetně prudkého brždění tak se nebojím ani jinde . Drny v trávě už jsem vytrhal, protože jak mám v repasy celou kardanku tak jezdím zatím na předek a fakt se těším na 4x4 protože pak bude nápor na přední poloosy mnohem menší a auto bude ještě lépe sedět

Hrabání bude jen vyjímečně a pokud se podaří dát i ty šnekové samosvory na zadní dif bude to už fakt se 110 kW motorem a točákem opravdu znát

Re: Pneumatiky
Napsal: 03 kvě 2010 21:41
od Stavros
to G4 challenge je raklamni akce, to asi kazdej chape, ne? Uz to nebudu komentovat, chtel jsem jenom poradit. Nikomu freelandera nezavidim a at si kazdej jezdi cim chce, ale ja taky svoje auto netaham na brnenskej okruh zavodit.
Re: Pneumatiky
Napsal: 03 kvě 2010 21:46
od moon13
Stavros píše:to G4 challenge je raklamni akce, to asi kazdej chape, ne? Uz to nebudu komentovat, chtel jsem jenom poradit. Nikomu freelandera nezavidim a at si kazdej jezdi cim chce, ale ja taky svoje auto netaham na brnenskej okruh zavodit.
Však nikdo nepíše, že jezdí po skalách a brodí se 70 cm
Beru si tvoji radu na mysl.
Re: Pneumatiky
Napsal: 03 kvě 2010 21:48
od tagr
Ale Stavrosy to je jasné

já vím že z toho bude vždy jen nadupané SUV ,které nárazově dokáže to co v základu diskovery, ale to stačí a bude dostatečně odolné na střední terén , kde se normálně cestuje , ale na tvrdý off to nebude nikdy Na to bude jiný stroj

aspoň doufám , že se to povede 6x6,

pokud ne tak asi nadupaná disco 1 , ale alá úprava free , tedy dostanu z ní co jen půjde

ale na výdrž nikoliv na trial

Re: Pneumatiky
Napsal: 03 kvě 2010 21:50
od tagr
Jo ještě dodatek

brodit 70cm ne , ale těch 5O cm určitě ano, jen to nemusí být bahení koupel, ale trochu čistá voda pujde v pohodě

, Prostě nechci ničit alternátor a ostatní jen proto aby se ukázalo že to jde

Re: Pneumatiky
Napsal: 03 kvě 2010 21:53
od Stavros
jde mi o to, ze mas vyborny, pohodlny auto na vylety, ktery te kamkoliv doveze na klasickejch kolech.
Je staveny na silnici, tak ho tam nech jezdit, pokud ho budes nekde trapit v blate, tak ho hrozne znicis. Nejaky maroko nebo podobny mista muzes jet na olitnejch slupkach, tam zadnej teren neni, i ty BF At se mi zdaj na freelander prilis agresivni.
Ja mel driv taky novy Subaru Forester, tak prehled mam, do terenu je to nesmysl, nikdo to z vyrobcu na takovy pouzivani nemyslel. Se staci podivat na ty klouby a poloosy atd. a je ti to jasny, o redukci ani nemluvim.