Pneumatiky

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Safraporte
Příspěvky: 1341
Registrován: 03 zář 2009 12:01
tel.: 739634575
auto: noLR
Bydliště: jak to jde, tak na rybách

Re: Pneumatiky

#461 Příspěvek od Safraporte » 03 kvě 2010 21:59

Stavrosi a co http://www.pneunet.cz/pneu/7336/matador ... 8-H-letni/" onclick="window.open(this.href);return false; ?
Myslíš že je to taky moc hrubý vzorek na freečko?
Safra, já si je vysnil ale teď s těma poloosama - no nevím.
Poraďte někdo.

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Pneumatiky

#462 Příspěvek od Neklan » 03 kvě 2010 22:06

O redukci je opravdu lepší nemluvit, protože to žádnou nemá. V LRO proto psali, že pokud chcete občas s Free2 do terénu, je lepší automat. Přesto mě překvapilo, kolik toho Friťáci projedou. Nicméně souhlasím se Stavrosem, že je otázka, jak dlouho. Také jsem rajtoval s D3 v terénu o 106 a pak mě to mrzelo. Ne že bych něco zničil, ale načal asi určitě, třeba řízení, které mi pak prasklo na silnici nebo jeden měch, ruční brzdu, ale bylo mi líto i těch otrhaných plastů, přesto, že bez pohledu Discoveře pod sukni si toho asi nikdo nevšimnul. BFG AT mi přijdou ještě OK, ale je to maximum, co bych na Free dal. Bahňáky nikdy, ale to už jsem tu někde psal...
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

Re: Pneumatiky

#463 Příspěvek od Stavros » 03 kvě 2010 22:07

mne se ty izzardy libej, docela i pekne fungujou. Muj nazor neber jako smerodatnej. Freelander musi jezdit pohodlne na silnici a vyjet nekam po polni ceste a dojet tam nekam spolehlive s malou spotrebou.

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Pneumatiky

#464 Příspěvek od Neklan » 03 kvě 2010 22:10

Izzardy (MP 71) klidně, ale nikdy ne MP 75, to už je typické MT, tedy bahňák.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2484
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Pneumatiky

#465 Příspěvek od moon13 » 03 kvě 2010 22:11

Stavros píše:jde mi o to, ze mas vyborny, pohodlny auto na vylety, ktery te kamkoliv doveze na klasickejch kolech.
Je staveny na silnici, tak ho tam nech jezdit, pokud ho budes nekde trapit v blate, tak ho hrozne znicis. Nejaky maroko nebo podobny mista muzes jet na olitnejch slupkach, tam zadnej teren neni, i ty BF At se mi zdaj na freelander prilis agresivni.
Ja mel driv taky novy Subaru Forester, tak prehled mam, do terenu je to nesmysl, nikdo to z vyrobcu na takovy pouzivani nemyslel. Se staci podivat na ty klouby a poloosy atd. a je ti to jasny, o redukci ani nemluvim.
Pořád ale platí, že záleží jaký terén. A právě výrobci berou v potaz lehký terén. Takže je to zase o povídání jakej terén, jaká pneumatika, jaký auto. U mě je to jasný, vím co mám za auto a zatím jiný nebude a ani nechci ( s ohledem na používání ). Občas si někde nějaký terén projedu a většinou to považuju za lehký terén, nemá to s off-roadem nic společnýho. Gumy mám teď ContiCross AT a jsem s nima moc spokojenej (pokud není sníh), ale příště vyzkouším zase jiný, snad ty MT nebo AT od goodyearu. A poslední věc, to jak si ničím nebo neničím svoje auto jde jen na moje triko.
Kdybych tomu dával tak, jak to auto není stavěný, tak už asi nejezdím. Defender je off-road jak dělanej a když si tady přečteš, jak ten občas dopadá po projížďkách, tak já jsem úplně v klidu.
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2484
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Pneumatiky

#466 Příspěvek od moon13 » 03 kvě 2010 22:14

Neklan píše:O redukci je opravdu lepší nemluvit, protože to žádnou nemá. V LRO proto psali, že pokud chcete občas s Free2 do terénu, je lepší automat. Přesto mě překvapilo, kolik toho Friťáci projedou. Nicméně souhlasím se Stavrosem, že je otázka, jak dlouho. Také jsem rajtoval s D3 v terénu o 106 a pak mě to mrzelo. Ne že bych něco zničil, ale načal asi určitě, třeba řízení, které mi pak prasklo na silnici nebo jeden měch, ruční brzdu, ale bylo mi líto i těch otrhaných plastů, přesto, že bez pohledu Discoveře pod sukni si toho asi nikdo nevšimnul. BFG AT mi přijdou ještě OK, ale je to maximum, co bych na Free dal. Bahňáky nikdy, ale to už jsem tu někde psal...
Jo Neklane, to už jsi psal, když jsme se bavili o rozměrech pneu a kol na Free.
Když už nic, tak zůstanu u Continentálů a je vymalováno.
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

Re: Pneumatiky

#467 Příspěvek od Stavros » 03 kvě 2010 22:17

delej jak myslis, ja to myslel dobre. Nekdy te svezu.

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2484
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Pneumatiky

#468 Příspěvek od moon13 » 03 kvě 2010 22:18

Stavros píše:delej jak myslis, ja to myslel dobre. Nekdy te svezu.
To je odpověď pro mě? 8)
Pokud jo, tak jí nerozumím?
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2484
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Pneumatiky

#469 Příspěvek od moon13 » 03 kvě 2010 22:20

Mám pocit, že už jsem tady několikrát psal, že nemíním svoje auto rozmlátit někde v Jihlavě na trialu. Mám je na ježdění, na cestování a občas někam do kaluže :Ja blb:
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Pneumatiky

#470 Příspěvek od RudaK » 04 kvě 2010 06:51

Neklan píše: Také jsem rajtoval s D3 v terénu o 106 a pak mě to mrzelo. Ne že bych něco zničil,ale bylo mi líto i těch otrhaných plastů, přesto, že bez pohledu Discoveře pod sukni si toho asi nikdo nevšimnul. BFG AT mi přijdou ještě OK

Přesně tak,já už se snažím taky nekravit v terénu a na véjlet je to pohodlný ..... :hi
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
cesta
Příspěvky: 546
Registrován: 01 črc 2009 10:08
auto: Freelander I TD4
Bydliště: Koňakov-Český Těšín

Re: Pneumatiky

#471 Příspěvek od cesta » 04 kvě 2010 07:47

Já tam mám BFG MT KM2 v 15, teď mám na nich najeto kolem 6000 a myslím si že je to jak píše moon13. Kupoval jsem je jen proto že musím ujet ku chalupě nějakých cca.500m po poli každý den, je to taková rovina s mírným kopcem na konci.Když pořádně zaprší tak se z toho stane nesjízdný terén, pneumatiky se zalepí a nejde z teho vyjet.Na těch MT to jezdím na volnoběh na 1 ,bez plynu, v pohodě to vyjedou, takže nějaké extrémní namáhání poloos tady není .Zbytek jezdím po asfaltu nějakých 30-40km denně je fakt že jsou hlučnější než jsem byl zvyklý ,ale dojedu a vyjedu.Zatím teda nepozoruju že by něco trpělo a s autem nejezdím do nějakých šílených terénů, mám ho na to aby mě odvezlo a něco přivezlo.Je fakt že ve sněhu na nich už na nich při hlubším sněhu bez plynu ujet nejde, ale zatím jsem vždy vyjel.
Freelander TD4 2002+Discovery 2 TD5 2001

Uživatelský avatar
tagr
Příspěvky: 2254
Registrován: 18 lis 2009 06:49
auto: Freelander 2004
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: Pneumatiky

#472 Příspěvek od tagr » 05 kvě 2010 05:28

Tak jsem se koukal na ten oddkaz a ty gumy by ještě šli nijak drsný nejsou a pokud je poměr silnice terén do 50/50 od výrobce tak by jsem se nebál.Spotřebu mám na těch svých po prvních 1000 km 8,6 litru a je to o 1 litr lepší než na zimních. Jenže jsem už udělal na 60% motor a je to znát :) ( vstřiky, vyčištěné sání ...) no uvidím až vyřadím egr a dodělám sání včetně CHIPU jak to bude vypadat :D Tak ale jak to vypadá ty moje BF AT jsou zatím asi tak akorát. :)
Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.

Safraporte
Příspěvky: 1341
Registrován: 03 zář 2009 12:01
tel.: 739634575
auto: noLR
Bydliště: jak to jde, tak na rybách

Re: Pneumatiky

#473 Příspěvek od Safraporte » 10 kvě 2010 22:23

Tak jsem nakonec neodolal a objednal Matador MP71 215/65 R16 H
cena 1918,-/ks, záruka roku výroby 2009+ a doprava zdarma až domů je bezkonkurenční
za ty prachy to podle mne nemá konkurenci a něco s tím v případě potřeby i vyjedu/projedu :P

kubaacze
Příspěvky: 351
Registrován: 20 bře 2010 10:32
auto: D1, exD2

Re: Pneumatiky

#474 Příspěvek od kubaacze » 10 kvě 2010 22:49

mozna uz jste to tu probirali, ale neda mi to, jelikoz jsem prave shlednul Camel Trophy DVD..
podle toho co jsem precetl mi vychazi, ze vetsina tady na foru jezdi na cca 235-265 & 70-85 atd, pricemz se tu uvadi jako nejoblibenejsi rozmer 235/85/16 ale kdyz koukam na Camel Trophy, tak snad na vsech autech a rocnicich souteze maji pomerne uzke gumy - tipoval bych 205/85/16 a to tam nejezdi po polnich cestach - s Disco zacinam (koupe tento vikend - mam tam 235/70/16 MT a na dalsich AT) tak me zajimaji vase volby tech sirsich gum - kdyz camelky v tom tezkem terenu sly evidentne opacnym smerem...

pidibi
Příspěvky: 854
Registrován: 24 úno 2009 23:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Pneumatiky

#475 Příspěvek od pidibi » 11 kvě 2010 09:29

...
Naposledy upravil(a) pidibi dne 15 pro 2010 00:36, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
lupik84
Příspěvky: 104
Registrován: 13 dub 2010 23:24
auto: 110 Hardtop, V8
Bydliště: Praha + KT
Kontaktovat uživatele:

Re: Pneumatiky

#476 Příspěvek od lupik84 » 11 kvě 2010 09:47

kupoval někdo gumy z alglie? zajímala by mě cena dopravy a jaka je anglická DPH. díky

je to z tohodlectoho trámu

http://www.paddockspares.com/pp/WHEELS_ ... _Only.html" onclick="window.open(this.href);return false;

pidibi
Příspěvky: 854
Registrován: 24 úno 2009 23:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Pneumatiky

#477 Příspěvek od pidibi » 11 kvě 2010 10:00

...
Naposledy upravil(a) pidibi dne 15 pro 2010 00:36, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
lupik84
Příspěvky: 104
Registrován: 13 dub 2010 23:24
auto: 110 Hardtop, V8
Bydliště: Praha + KT
Kontaktovat uživatele:

Re: Pneumatiky

#478 Příspěvek od lupik84 » 11 kvě 2010 10:19

pidibi: dik, tak to je gut, cekal sem horsi :)

pidibi
Příspěvky: 854
Registrován: 24 úno 2009 23:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Pneumatiky

#479 Příspěvek od pidibi » 11 kvě 2010 10:20

...
Naposledy upravil(a) pidibi dne 15 pro 2010 00:37, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
macejky1
Příspěvky: 2222
Registrován: 18 lis 2008 13:06
tel.: 736245909
auto: EX Freelander, RRC
Bydliště: Trebíc
Kontaktovat uživatele:

Re: Pneumatiky

#480 Příspěvek od macejky1 » 11 kvě 2010 11:08

Ahoj, nemáte nekdo zkusenost se znackou FALKEN ? Já jsem zatím nemel tu cest ( jezdím uz radu let výhradne na Dunlopu ) ale momentálne se prodávají za hodne zajímavý peníze. treba tady http://www.axa-pneu.cz/falken-la-at-215-80-15-s

Cena je pekná, vzorek vypadá jako kopie BFG AT ale osobní zkusenost s danou znackou je pri rozhodování nejcenejsí.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom

Odpovědět