Pneumatiky
Moderátor: Acon
-
- Příspěvky: 1341
- Registrován: 03 zář 2009 12:01
- tel.: 739634575
- auto: noLR
- Bydliště: jak to jde, tak na rybách
Re: Pneumatiky
Stavrosi a co http://www.pneunet.cz/pneu/7336/matador ... 8-H-letni/" onclick="window.open(this.href);return false; ?
Myslíš že je to taky moc hrubý vzorek na freečko?
Safra, já si je vysnil ale teď s těma poloosama - no nevím.
Poraďte někdo.
Myslíš že je to taky moc hrubý vzorek na freečko?
Safra, já si je vysnil ale teď s těma poloosama - no nevím.
Poraďte někdo.
Re: Pneumatiky
O redukci je opravdu lepší nemluvit, protože to žádnou nemá. V LRO proto psali, že pokud chcete občas s Free2 do terénu, je lepší automat. Přesto mě překvapilo, kolik toho Friťáci projedou. Nicméně souhlasím se Stavrosem, že je otázka, jak dlouho. Také jsem rajtoval s D3 v terénu o 106 a pak mě to mrzelo. Ne že bych něco zničil, ale načal asi určitě, třeba řízení, které mi pak prasklo na silnici nebo jeden měch, ruční brzdu, ale bylo mi líto i těch otrhaných plastů, přesto, že bez pohledu Discoveře pod sukni si toho asi nikdo nevšimnul. BFG AT mi přijdou ještě OK, ale je to maximum, co bych na Free dal. Bahňáky nikdy, ale to už jsem tu někde psal...
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Re: Pneumatiky
mne se ty izzardy libej, docela i pekne fungujou. Muj nazor neber jako smerodatnej. Freelander musi jezdit pohodlne na silnici a vyjet nekam po polni ceste a dojet tam nekam spolehlive s malou spotrebou.
Re: Pneumatiky
Izzardy (MP 71) klidně, ale nikdy ne MP 75, to už je typické MT, tedy bahňák.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
Re: Pneumatiky
Pořád ale platí, že záleží jaký terén. A právě výrobci berou v potaz lehký terén. Takže je to zase o povídání jakej terén, jaká pneumatika, jaký auto. U mě je to jasný, vím co mám za auto a zatím jiný nebude a ani nechci ( s ohledem na používání ). Občas si někde nějaký terén projedu a většinou to považuju za lehký terén, nemá to s off-roadem nic společnýho. Gumy mám teď ContiCross AT a jsem s nima moc spokojenej (pokud není sníh), ale příště vyzkouším zase jiný, snad ty MT nebo AT od goodyearu. A poslední věc, to jak si ničím nebo neničím svoje auto jde jen na moje triko.Stavros píše:jde mi o to, ze mas vyborny, pohodlny auto na vylety, ktery te kamkoliv doveze na klasickejch kolech.
Je staveny na silnici, tak ho tam nech jezdit, pokud ho budes nekde trapit v blate, tak ho hrozne znicis. Nejaky maroko nebo podobny mista muzes jet na olitnejch slupkach, tam zadnej teren neni, i ty BF At se mi zdaj na freelander prilis agresivni.
Ja mel driv taky novy Subaru Forester, tak prehled mam, do terenu je to nesmysl, nikdo to z vyrobcu na takovy pouzivani nemyslel. Se staci podivat na ty klouby a poloosy atd. a je ti to jasny, o redukci ani nemluvim.
Kdybych tomu dával tak, jak to auto není stavěný, tak už asi nejezdím. Defender je off-road jak dělanej a když si tady přečteš, jak ten občas dopadá po projížďkách, tak já jsem úplně v klidu.
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
Re: Pneumatiky
Jo Neklane, to už jsi psal, když jsme se bavili o rozměrech pneu a kol na Free.Neklan píše:O redukci je opravdu lepší nemluvit, protože to žádnou nemá. V LRO proto psali, že pokud chcete občas s Free2 do terénu, je lepší automat. Přesto mě překvapilo, kolik toho Friťáci projedou. Nicméně souhlasím se Stavrosem, že je otázka, jak dlouho. Také jsem rajtoval s D3 v terénu o 106 a pak mě to mrzelo. Ne že bych něco zničil, ale načal asi určitě, třeba řízení, které mi pak prasklo na silnici nebo jeden měch, ruční brzdu, ale bylo mi líto i těch otrhaných plastů, přesto, že bez pohledu Discoveře pod sukni si toho asi nikdo nevšimnul. BFG AT mi přijdou ještě OK, ale je to maximum, co bych na Free dal. Bahňáky nikdy, ale to už jsem tu někde psal...
Když už nic, tak zůstanu u Continentálů a je vymalováno.
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
Re: Pneumatiky
delej jak myslis, ja to myslel dobre. Nekdy te svezu.
Re: Pneumatiky
To je odpověď pro mě?Stavros píše:delej jak myslis, ja to myslel dobre. Nekdy te svezu.

Pokud jo, tak jí nerozumím?
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
Re: Pneumatiky
Mám pocit, že už jsem tady několikrát psal, že nemíním svoje auto rozmlátit někde v Jihlavě na trialu. Mám je na ježdění, na cestování a občas někam do kaluže 

Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Pneumatiky
Neklan píše: Také jsem rajtoval s D3 v terénu o 106 a pak mě to mrzelo. Ne že bych něco zničil,ale bylo mi líto i těch otrhaných plastů, přesto, že bez pohledu Discoveře pod sukni si toho asi nikdo nevšimnul. BFG AT mi přijdou ještě OK
Přesně tak,já už se snažím taky nekravit v terénu a na véjlet je to pohodlný .....

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- cesta
- Příspěvky: 546
- Registrován: 01 črc 2009 10:08
- auto: Freelander I TD4
- Bydliště: Koňakov-Český Těšín
Re: Pneumatiky
Já tam mám BFG MT KM2 v 15, teď mám na nich najeto kolem 6000 a myslím si že je to jak píše moon13. Kupoval jsem je jen proto že musím ujet ku chalupě nějakých cca.500m po poli každý den, je to taková rovina s mírným kopcem na konci.Když pořádně zaprší tak se z toho stane nesjízdný terén, pneumatiky se zalepí a nejde z teho vyjet.Na těch MT to jezdím na volnoběh na 1 ,bez plynu, v pohodě to vyjedou, takže nějaké extrémní namáhání poloos tady není .Zbytek jezdím po asfaltu nějakých 30-40km denně je fakt že jsou hlučnější než jsem byl zvyklý ,ale dojedu a vyjedu.Zatím teda nepozoruju že by něco trpělo a s autem nejezdím do nějakých šílených terénů, mám ho na to aby mě odvezlo a něco přivezlo.Je fakt že ve sněhu na nich už na nich při hlubším sněhu bez plynu ujet nejde, ale zatím jsem vždy vyjel.
Freelander TD4 2002+Discovery 2 TD5 2001
- tagr
- Příspěvky: 2254
- Registrován: 18 lis 2009 06:49
- auto: Freelander 2004
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky
Tak jsem se koukal na ten oddkaz a ty gumy by ještě šli nijak drsný nejsou a pokud je poměr silnice terén do 50/50 od výrobce tak by jsem se nebál.Spotřebu mám na těch svých po prvních 1000 km 8,6 litru a je to o 1 litr lepší než na zimních. Jenže jsem už udělal na 60% motor a je to znát
( vstřiky, vyčištěné sání ...) no uvidím až vyřadím egr a dodělám sání včetně CHIPU jak to bude vypadat
Tak ale jak to vypadá ty moje BF AT jsou zatím asi tak akorát. 



Učím se a snažím se dostat ,,DRÁČKA" dál tak FREE A VŠEM ostatním LAND ROVERŮM šťasné ježdění. 6x6 je sen ,ale i ty se někdy splní.
-
- Příspěvky: 1341
- Registrován: 03 zář 2009 12:01
- tel.: 739634575
- auto: noLR
- Bydliště: jak to jde, tak na rybách
Re: Pneumatiky
Tak jsem nakonec neodolal a objednal Matador MP71 215/65 R16 H
cena 1918,-/ks, záruka roku výroby 2009+ a doprava zdarma až domů je bezkonkurenční
za ty prachy to podle mne nemá konkurenci a něco s tím v případě potřeby i vyjedu/projedu
cena 1918,-/ks, záruka roku výroby 2009+ a doprava zdarma až domů je bezkonkurenční
za ty prachy to podle mne nemá konkurenci a něco s tím v případě potřeby i vyjedu/projedu

Re: Pneumatiky
mozna uz jste to tu probirali, ale neda mi to, jelikoz jsem prave shlednul Camel Trophy DVD..
podle toho co jsem precetl mi vychazi, ze vetsina tady na foru jezdi na cca 235-265 & 70-85 atd, pricemz se tu uvadi jako nejoblibenejsi rozmer 235/85/16 ale kdyz koukam na Camel Trophy, tak snad na vsech autech a rocnicich souteze maji pomerne uzke gumy - tipoval bych 205/85/16 a to tam nejezdi po polnich cestach - s Disco zacinam (koupe tento vikend - mam tam 235/70/16 MT a na dalsich AT) tak me zajimaji vase volby tech sirsich gum - kdyz camelky v tom tezkem terenu sly evidentne opacnym smerem...
podle toho co jsem precetl mi vychazi, ze vetsina tady na foru jezdi na cca 235-265 & 70-85 atd, pricemz se tu uvadi jako nejoblibenejsi rozmer 235/85/16 ale kdyz koukam na Camel Trophy, tak snad na vsech autech a rocnicich souteze maji pomerne uzke gumy - tipoval bych 205/85/16 a to tam nejezdi po polnich cestach - s Disco zacinam (koupe tento vikend - mam tam 235/70/16 MT a na dalsich AT) tak me zajimaji vase volby tech sirsich gum - kdyz camelky v tom tezkem terenu sly evidentne opacnym smerem...
- lupik84
- Příspěvky: 104
- Registrován: 13 dub 2010 23:24
- auto: 110 Hardtop, V8
- Bydliště: Praha + KT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky
kupoval někdo gumy z alglie? zajímala by mě cena dopravy a jaka je anglická DPH. díky
je to z tohodlectoho trámu
http://www.paddockspares.com/pp/WHEELS_ ... _Only.html" onclick="window.open(this.href);return false;
je to z tohodlectoho trámu
http://www.paddockspares.com/pp/WHEELS_ ... _Only.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- lupik84
- Příspěvky: 104
- Registrován: 13 dub 2010 23:24
- auto: 110 Hardtop, V8
- Bydliště: Praha + KT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky
pidibi: dik, tak to je gut, cekal sem horsi 

- macejky1
- Příspěvky: 2222
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneumatiky
Ahoj, nemáte nekdo zkusenost se znackou FALKEN ? Já jsem zatím nemel tu cest ( jezdím uz radu let výhradne na Dunlopu ) ale momentálne se prodávají za hodne zajímavý peníze. treba tady http://www.axa-pneu.cz/falken-la-at-215-80-15-s
Cena je pekná, vzorek vypadá jako kopie BFG AT ale osobní zkusenost s danou znackou je pri rozhodování nejcenejsí.
Cena je pekná, vzorek vypadá jako kopie BFG AT ale osobní zkusenost s danou znackou je pri rozhodování nejcenejsí.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom