
Dakar, Silk Way, Africa Race
Moderátor: Miky_CZ
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- erik
- Příspěvky: 2886
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
,,,gordon to prepalil a dal budku a ztratil 37 min...
http://dakar.visser.it/index.php?stage= ... E&track=30" onclick="window.open(this.href);return false;
http://dakar.visser.it/index.php?stage= ... E&track=30" onclick="window.open(this.href);return false;
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- erik
- Příspěvky: 2886
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
Andre na WP 3 druhý
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
... tak Andre v cieli 2. 

LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
...kuk sem http://youtu.be/3l6Ewi-wdbA" onclick="window.open(this.href);return false; 

LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- erik
- Příspěvky: 2886
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
...a tu je to cele
http://www.youtube.com/watch?v=W8L-rbya ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=W8L-rbya ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- erik
- Příspěvky: 2886
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
tak dnes naposledy
http://dakar.visser.it/index.php?stage= ... E&track=30" onclick="window.open(this.href);return false;
http://dakar.visser.it/index.php?stage= ... E&track=30" onclick="window.open(this.href);return false;
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- Mirko
- Příspěvky: 2877
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
Jak je to vůbec s Bowleri na letošním Dakar? Našel jsem akorát jednoho Francouze Theurieota na 33. místě, jinak snad všechny skončili?
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
Ve výsledkové listině figurují jenom dva, startovaly tuším čtyři. Nejsem si jistý, jestli to byly všechno Wildcaty. Na Africa Race startoval jeden Nemesis a zkraje si vedl dobře, asi tak do páté etapy a pak zmizel z výsledků. Problém Bowlerů a QT Wildcatů je myslím hlavně ten, že jsou koncipovány jako nenáročná jednoduchá auta pro amatéry a ti s nimi také jezdí. Letošní Dakar měl pořádné duny, ve kterých Wildcaty vždycky vynikaly, jenom v závěru podniku na území Peru, jinak to často vypadalo, jak prodloužené RZ-ety klasické rally a tady amatéři nemají šanci. V momentě, kdy Patrick Syreijol přesedlal na buggy, tak Wildcaty ztratily jediného jezdce, který s ním dokázal být v Jižní Americe poměrně vpředu (myslím, že v ročnících 2009 a 2010 dojel kolem 13. a 15. místa, jestli se nepletu). Naproti tomu, když loni startoval na Africa Race starý dakarský harcovník Jerome Pelichet, šlapal se svým QT Wildcatem na paty i Schlesserovi. Nakonec byl myslím 2. a jeho sedmdesátiletý otec se stejným Wildcatem někde kolem 5. místa.
Je sranda, jak v momentě, kdy začal mít Gordon nejdřív technické problémy a pak udělal tu lehkou budku a propadl se až za bednu, tak je ohledně jeho diskvalifikace ticho po pěšině. On je to tedy docela dobrý provokatér, no prostě Amík... (Mini jsou pro holky a jiné narážky na X-raid ekipu). Každopádně buďme rádi, že to někdo takhle oživuje - pohled na něj byl jako vždy úchvatný a jak došlo na písek, byl prostě suverénně nejrychlejší. Stejně by mě zajímao, co se organizátorům, pracujícím pravděpodobně na zakázku teamu Mini, na tom jeho autě nelíbilo, tedy kromě faktu, že bylo rychlejší než Mini. Vždycky platilo, že dvoukolky mají oproti 4x4 podstatně nižší hmotnostní limity a povoleno centrální dohušťování pneumatik, které je u 4x4 aut zakázané. Jezdil s tím už Schlesser a tak nevím, proč jim to vadí u Gordona. tedy pokud tam nebylo ještě něco jiného. Spekulovalo se o zvětšeném restriktoru sání, ale to by neprošel technickými přejímkami na začátku, kdy se to důkladně kontroluje nebo jsem dokonce slyšel, že si tím dohušťováním přifukoval i sání do motoru, což by na diskvalifikaci samozřejmě bylo, ale připadá mi to dost přitažené za vlasy. Jinak pro mě byl sympaťákem špičky aut Giniel De Villiers. Jakkoli nemusím Toyotu, tak De Villiers s ní jel parádně - naprosto spolehlivé konstantní výsledky. To auto bylo také naprosto spolehlivé, navíc postavené podle plánovaných předpisů, kdy snad všechna auta budou muset mít seriové motory. Takže co se Giniela týká, palec nahoru. Výborná byla tradiční dvojka SMG - Chabot a Errandonea i dvojice na buginách Dessoude Magnaldi a Isabelle Patissiere, která ztratila až v zavěru rally, jinak se držela kolem 20. místa. Všechna tahle 4 auta jsou zadohraby, takže se to s nimi musí opravdu hodně umět, aby se dojelo ve druhé desítce pořadí. Coronel na mini bugince McRae chtěl letos atakovat dvacítku, což se mu nepovedlo, ale tak si myslím, že vůbec dojet s takovýmhle strojem, navíc potřetí za sebou, je velký úspěch.
Je sranda, jak v momentě, kdy začal mít Gordon nejdřív technické problémy a pak udělal tu lehkou budku a propadl se až za bednu, tak je ohledně jeho diskvalifikace ticho po pěšině. On je to tedy docela dobrý provokatér, no prostě Amík... (Mini jsou pro holky a jiné narážky na X-raid ekipu). Každopádně buďme rádi, že to někdo takhle oživuje - pohled na něj byl jako vždy úchvatný a jak došlo na písek, byl prostě suverénně nejrychlejší. Stejně by mě zajímao, co se organizátorům, pracujícím pravděpodobně na zakázku teamu Mini, na tom jeho autě nelíbilo, tedy kromě faktu, že bylo rychlejší než Mini. Vždycky platilo, že dvoukolky mají oproti 4x4 podstatně nižší hmotnostní limity a povoleno centrální dohušťování pneumatik, které je u 4x4 aut zakázané. Jezdil s tím už Schlesser a tak nevím, proč jim to vadí u Gordona. tedy pokud tam nebylo ještě něco jiného. Spekulovalo se o zvětšeném restriktoru sání, ale to by neprošel technickými přejímkami na začátku, kdy se to důkladně kontroluje nebo jsem dokonce slyšel, že si tím dohušťováním přifukoval i sání do motoru, což by na diskvalifikaci samozřejmě bylo, ale připadá mi to dost přitažené za vlasy. Jinak pro mě byl sympaťákem špičky aut Giniel De Villiers. Jakkoli nemusím Toyotu, tak De Villiers s ní jel parádně - naprosto spolehlivé konstantní výsledky. To auto bylo také naprosto spolehlivé, navíc postavené podle plánovaných předpisů, kdy snad všechna auta budou muset mít seriové motory. Takže co se Giniela týká, palec nahoru. Výborná byla tradiční dvojka SMG - Chabot a Errandonea i dvojice na buginách Dessoude Magnaldi a Isabelle Patissiere, která ztratila až v zavěru rally, jinak se držela kolem 20. místa. Všechna tahle 4 auta jsou zadohraby, takže se to s nimi musí opravdu hodně umět, aby se dojelo ve druhé desítce pořadí. Coronel na mini bugince McRae chtěl letos atakovat dvacítku, což se mu nepovedlo, ale tak si myslím, že vůbec dojet s takovýmhle strojem, navíc potřetí za sebou, je velký úspěch.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- Mirko
- Příspěvky: 2877
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
Díky za rešerši Neklane. Trochu škoda, že jediný Nemesis nezkusil Dakar.
A podle plánovaných předpisů bude muset Mini nastoupit s "jednašestkou"
Mirko
A podle plánovaných předpisů bude muset Mini nastoupit s "jednašestkou"

Mirko
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
Tam je otázka, jestli by ty seriové motory musely být z provenience dané značky a typu vozidla, což mi připomíná kauzu Machus ve čtyřkolkách. On by to byl zase jeden z klasických dakarských nesmyslů, protože právě třeba to Mini nemá se skutečným Countrymanem snad kromě světel a mřížky chladiče vůbec nic společného, celé to bylo vyvinuto a vyrábí se ve spolupráci X-raidu a Magna-Steyeru, takže vlastně nevím, s čím by se ten motor měl párovat do té serie. Vzhledem k tomu Magna-Steyeru možná s Pandurem... 

Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- Tomas K (tkala)
- Příspěvky: 1172
- Registrován: 09 zář 2009 14:25
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
Někde to popisovali, ještě madla zavírání dveří. Jinak je to kompletně prototyp.Neklan píše:Tam je otázka, jestli by ty seriové motory musely být z provenience dané značky a typu vozidla, což mi připomíná kauzu Machus ve čtyřkolkách. On by to byl zase jeden z klasických dakarských nesmyslů, protože právě třeba to Mini nemá se skutečným Countrymanem snad kromě světel a mřížky chladiče vůbec nic společného, celé to bylo vyvinuto a vyrábí se ve spolupráci X-raidu a Magna-Steyeru, takže vlastně nevím, s čím by se ten motor měl párovat do té serie. Vzhledem k tomu Magna-Steyeru možná s Pandurem...
Tom
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
André v Peru krásné osmé místo,hned za Kolomým ..... 

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
A myslím že v předposlední etapě zajel dokonce 2. místo. Škoda, že dělali dvakrát spojku, mohlo to být ještě lepší.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
Neklan píše: v předposlední etapě zajel dokonce 2. místo

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
magna-steyer ma s dieslovym bmw spolocne viac ako hociktora bmw fabrika na svete;-) mimo ineho sa tam vyraba x3 a countryman, vyvijaju bmw diesle atd...Neklan píše:Tam je otázka, jestli by ty seriové motory musely být z provenience dané značky a typu vozidla, což mi připomíná kauzu Machus ve čtyřkolkách. On by to byl zase jeden z klasických dakarských nesmyslů, protože právě třeba to Mini nemá se skutečným Countrymanem snad kromě světel a mřížky chladiče vůbec nic společného, celé to bylo vyvinuto a vyrábí se ve spolupráci X-raidu a Magna-Steyeru, takže vlastně nevím, s čím by se ten motor měl párovat do té serie. Vzhledem k tomu Magna-Steyeru možná s Pandurem...
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
Jasně, Magma Steyer vyrábí auta pro kde koho. Třeba i Aston Martin Rapid se tady vyrábí, ale pořád je to hlavně zbrojařský koncern.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
ja som reagoval na tu seriovost - ten motor je odvodeny zo serioveho, taktiez vyvinuty/vyrobeny firmou, ktora seriove vyvija a vyraba;-)Neklan píše:Jasně, Magma Steyer vyrábí auta pro kde koho. Třeba i Aston Martin Rapid se tady vyrábí, ale pořád je to hlavně zbrojařský koncern.
- Maxsel
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
S tou sériovostí to nějak pokulhává, ne? Co všechny ty buginy? To by je ustřihli?
Re: Dakar, Silk Way, Africa Race
... no su tam kategorie
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".