#554
Příspěvek
od fajfka » 28 lis 2017 15:09
Zdravím zde přítomné,
stal jsem se minulý týden majitelem L 322,motor BMW V8 4,4 benzin, nikdy nezaplynováno. Podle VIN vyrobeno 12/2002,nové koupeno v Česku. I když jsem měl dobré předsevzetí před koupí auto nechat odborně prohlédnout dopadlo to jako obvykle. O RR jsem věděl houby, něco málo jsem měl načteno,ale chtěl jsem ho. Poslední dvě auta co jsem kupoval byly šestiválce ( pořád je v rodině máme ), nutně muselo dojít na osmivál, dokud je aspoň někdo dělá. Takže jsem ho prolez,stejně jsem nevěděl na co koukám ( těch čudlů ), projeli jsme ho ( ten zvuk! ) a že ho beru.
Pak došlo na prohlídku v DEF TEC. Žádná tragedie se nekonala, jasně že se něco našlo, ale to auto by s malou péčí prošlo technickou. Chod motoru se mechanikovi líbil, automat taky v pořádku. Auto šlo dolu i nahoru ( to už trvalo trochu dýl, ale dojelo ).Neminula mne klasická závada zámku. Na dálku klíčem OK,ale klíč v zámku- otáčí se a nic. Klíč ze začátku aspoň odemykal když jsem dálkou zamykal, teď už nereaguje vůbec .Taky je hodně zaolejovaný spodek motoru a převodovky. Už jsem objednal Stop Leak a pak to nechám umýt. Teprve potom mě napadlo,že hodně by mohlo pomoct zakrytování. Stěrače světlometů jsou mrtvý, mechanik říkal,že by to bylo drahý. Z jedné trysky ostřikovače ( taková rozebiratelná kostička ) stříká voda do motoru, ale na přední sklo taky . Vede k tomu kabel,nebo se pletu? Chladič,zdá se, drží. A dejte si nějaké peníze stranou, pane, brzy to budou kotouče a destičky, my doporučujeme origo.....