Zvýšení Disco II
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 15262
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zvýšení Disco II
Uvažuješ správně, ale ještě je třeba připočítat nějaká kila na věci, co má na autě navíc - vzadu to neřeší, tak se měchy sami přifouknou, aby mu ty péra moc se zatížením neklesy, a chvilku vydržely, než se unaví.
Uvidíme co na to řekne on sám, já mám podobnou konfiguraci, akorát přužiny mám nějaké Ironmany od Patrika a nestěžuji si.
Uvidíme co na to řekne on sám, já mám podobnou konfiguraci, akorát přužiny mám nějaké Ironmany od Patrika a nestěžuji si.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení Disco II
no ja mam pruziny 50-100kg vpredu a nepada mi to, dokonca by som prijal mensi lift;-) ale mam shitpart, cize tam bude asi kazda pruzina ina!
- Kubrtos
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 14 zář 2010 20:50
- tel.: +420604671119
- auto: D3 trisko Disko
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení Disco II
Je to trošku tvrdý hlavně na retardérech, ale myslím že až tam dám kompresor, naviják a druhou baterku tak to bude ještě málo.
Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge
Range Rover L322 3,0D Vouge
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení Disco II
baterku planujes kam umiestnit?
-
- Příspěvky: 15262
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zvýšení Disco II
To by mě taky zajímalo - já mám hlavní 100Ah a druhou jsem dal, tam kde je normálně vodní webasto. Ale Kubrt tam to webasto má, tak teda netuším, kam ji chce nacpat.
A stejně tak s tím navijákem - mě se tam elektrickej dvouválec nikam nevleze - asi půjde pod sedačku a vzduchojem pod auto.
A stejně tak s tím navijákem - mě se tam elektrickej dvouválec nikam nevleze - asi půjde pod sedačku a vzduchojem pod auto.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení Disco II
Malinko tě opravím Kubrte, máš tam pružiny, které mají 220lbs a to je asi 100kg...Kubrtos píše:Je to trošku tvrdý hlavně na retardérech, ale myslím že až tam dám kompresor, naviják a druhou baterku tak to bude ještě málo.


LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
-
- Příspěvky: 106
- Registrován: 15 dub 2011 06:44
- tel.: 00421905690106
- auto: LR DISCOVERY II
- Bydliště: Bratislava
Re: Zvýšení Disco II
Keď ste menili klasiku pružiny za lift 2" robili ste aj výmenu kardaní? Je to nutné? Vraj odchádzajú z dôvodu kríženia vo veľkom uhle.
Re: Zvýšení Disco II
Pro 2" lift na D II to není nutné. Pouze je třeba podložit nebo upravit přední crossmember pod předním kardanem, aby ti při vyvěšení nápravy o něj neškrtl kardan. Pročti si celé vlákno, je toho tu o tom spousta. 2" na DII je v zásadě dost jednoduchý a nevyžaduje žadné velké úpravysentinel píše:Keď ste menili klasiku pružiny za lift 2" robili ste aj výmenu kardaní? Je to nutné? Vraj odchádzajú z dôvodu kríženia vo veľkom uhle.

UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- Martin_Černý
- Příspěvky: 412
- Registrován: 26 lis 2011 17:46
- tel.: 728013652
- auto: D2,P38,DEF a tak
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení Disco II
Taky mám Britparty vpředu a plánuji je i dozadu místo měchů. Koupil jsem je od LandJirky, +50kg i s tlumiči Britpart (původně pro orig. nárazník a naviják, ale nárazník jsem postupem času rozlámal a momentálně pracuji na pevnostním, tak doufám, že se vejdu do váhového limitu
) Pak pořeším zadní péra, nevím jak se budou chovat standartní pružiny +2" po naložení kufru a střechy
Já ten crossmember sundal...všude jsem za něj zachytával. A pro přední kardan jsem koupil u Tůmiče podložku pro zachování délky kardanu. Po liftu +2" jsem repasoval kříže na kardanech, nějak to neustáli ložiska v nich, přesto, že jsem je pravidelně mazal. Všude se ta vazelína nedostala a
po nepříjemné vibraci celého auta kolem 80tky jsem našel vylámaná ložiska křížů. Od té doby v pohodě, jen ta výměna křížů mě stála dost úsilí a peněz, než jsem přišel na ten správný postup skládání a lisování


po nepříjemné vibraci celého auta kolem 80tky jsem našel vylámaná ložiska křížů. Od té doby v pohodě, jen ta výměna křížů mě stála dost úsilí a peněz, než jsem přišel na ten správný postup skládání a lisování

- Kubrtos
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 14 zář 2010 20:50
- tel.: +420604671119
- auto: D3 trisko Disko
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení Disco II
Jo já poplet libry s kilama!PavelU píše:Malinko tě opravím Kubrte, máš tam pružiny, které mají 220lbs a to je asi 100kg...Kubrtos píše:Je to trošku tvrdý hlavně na retardérech, ale myslím že až tam dám kompresor, naviják a druhou baterku tak to bude ještě málo.![]()

Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge
Range Rover L322 3,0D Vouge
Re: Zvýšení Disco II
To mi někdo teda vysvětlete, na co je prodloužení kardanu bez delších vlečných ramen? Při liftu se přece náprava pohybuje po kružnici se středem v uchycení ramene do rámu a poloměrem ramene (jako při vyvěšení) a délka kardanu se nemění. Pouze se zostří úhly v křížkách... Nebo se strašlivě pletu?Martin_Černý píše:Taky mám Britparty vpředu a plánuji je i dozadu místo měchů. Koupil jsem je od LandJirky, +50kg i s tlumiči Britpart (původně pro orig. nárazník a naviják, ale nárazník jsem postupem času rozlámal a momentálně pracuji na pevnostním, tak doufám, že se vejdu do váhového limitu) Pak pořeším zadní péra, nevím jak se budou chovat standartní pružiny +2" po naložení kufru a střechy
Já ten crossmember sundal...všude jsem za něj zachytával. A pro přední kardan jsem koupil u Tůmiče podložku pro zachování délky kardanu. Po liftu +2" jsem repasoval kříže na kardanech, nějak to neustáli ložiska v nich, přesto, že jsem je pravidelně mazal. Všude se ta vazelína nedostala a
po nepříjemné vibraci celého auta kolem 80tky jsem našel vylámaná ložiska křížů. Od té doby v pohodě, jen ta výměna křížů mě stála dost úsilí a peněz, než jsem přišel na ten správný postup skládání a lisování

Nutně potřebuju "novou" Diskárnu!
ex D2 Td5 2004
ex Ford Ranger Stormtrak 2022
ex D2 Td5 2004
ex Ford Ranger Stormtrak 2022
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zvýšení Disco II
prave ty krizky delaji to ze se ten kardan o neco vis povysuneOndra_BIG píše:To mi někdo teda vysvětlete, na co je prodloužení kardanu bez delších vlečných ramen? Při liftu se přece náprava pohybuje po kružnici se středem v uchycení ramene do rámu a poloměrem ramene (jako při vyvěšení) a délka kardanu se nemění. Pouze se zostří úhly v křížkách... Nebo se strašlivě pletu?Martin_Černý píše:Taky mám Britparty vpředu a plánuji je i dozadu místo měchů. Koupil jsem je od LandJirky, +50kg i s tlumiči Britpart (původně pro orig. nárazník a naviják, ale nárazník jsem postupem času rozlámal a momentálně pracuji na pevnostním, tak doufám, že se vejdu do váhového limitu) Pak pořeším zadní péra, nevím jak se budou chovat standartní pružiny +2" po naložení kufru a střechy
Já ten crossmember sundal...všude jsem za něj zachytával. A pro přední kardan jsem koupil u Tůmiče podložku pro zachování délky kardanu. Po liftu +2" jsem repasoval kříže na kardanech, nějak to neustáli ložiska v nich, přesto, že jsem je pravidelně mazal. Všude se ta vazelína nedostala a
po nepříjemné vibraci celého auta kolem 80tky jsem našel vylámaná ložiska křížů. Od té doby v pohodě, jen ta výměna křížů mě stála dost úsilí a peněz, než jsem přišel na ten správný postup skládání a lisování
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
-
- Příspěvky: 106
- Registrován: 15 dub 2011 06:44
- tel.: 00421905690106
- auto: LR DISCOVERY II
- Bydliště: Bratislava
Re: Zvýšení Disco II
Lift 2" už mám za sebou. Je to od britpartu +100kg. Kardane som dal skontrolovať v landrover servise s tým aby vymenili všetky kríže kde je náznak opotrebenia a povedali mi že sú úplne v poriadku. Idem akurát meniť kolesá a pneu.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Zvýšení Disco II
Straslivě asi nie. Ramená opisujú myslím menšiu kružnicu ako kardan. No pri 2" to asi ni eje problém. Aj keď ten ostrejší uhol na kríže im asi môže dávať trochu cez hubu. Ťažko povedať. To predĺženie je asi skôr o dobrom pocite, že nič nie je nechané na náhodu. Aj keď pri LR....Miky_CZ píše: To mi někdo teda vysvětlete, na co je prodloužení kardanu bez delších vlečných ramen? Při liftu se přece náprava pohybuje po kružnici se středem v uchycení ramene do rámu a poloměrem ramene (jako při vyvěšení) a délka kardanu se nemění. Pouze se zostří úhly v křížkách... Nebo se strašlivě pletu?



Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- vladob8
- Příspěvky: 817
- Registrován: 19 kvě 2008 00:24
- tel.: +421905582959
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Bratislava
Re: Zvýšení Disco II
Presne tak, kardan je dlhsi ako ramena a pri pruzeni sa zasuva a vysuva. Ked das lift tak je trvale trocha vysunuty. Moj nazor je ze pri 2" lifte je predlzenie kardanu zbytocne.Acon píše:
Straslivě asi nie. Ramená opisujú myslím menšiu kružnicu ako kardan. No pri 2" to asi ni eje problém. Aj keď ten ostrejší uhol na kríže im asi môže dávať trochu cez hubu. Ťažko povedať. To predĺženie je asi skôr o dobrom pocite, že nič nie je nechané na náhodu. Aj keď pri LR....![]()
![]()
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Re: Zvýšení Disco II
Trošku oživím téma liftů...
Mám auto zvedlé o 50mm, vzadu podložky pod měchy, vepředu pružiny Terrafirma. Delší tlumiče Britpart. No a při vyvěšení přední nápravy křížením nebo na houpáku se díky delším tlumičům občas smekne pružina a při návratu zpátky bouchne. Borci co se mnou jezdí ten strašný zvuk už znají...
Takže vy co máte lifty - jak tohle řešíte? Našel jsem relokační kužely na D2 od terrafirmy - bude to řešení?
http://www.terrafirma4x4.com/product_de ... 33&grp=197
Je třeba dávat i spodní objímky držící pružinu na místě dole?
http://www.terrafirma4x4.com/product_de ... 524&grp=78
Dík jak BIG
Mám auto zvedlé o 50mm, vzadu podložky pod měchy, vepředu pružiny Terrafirma. Delší tlumiče Britpart. No a při vyvěšení přední nápravy křížením nebo na houpáku se díky delším tlumičům občas smekne pružina a při návratu zpátky bouchne. Borci co se mnou jezdí ten strašný zvuk už znají...
Takže vy co máte lifty - jak tohle řešíte? Našel jsem relokační kužely na D2 od terrafirmy - bude to řešení?
http://www.terrafirma4x4.com/product_de ... 33&grp=197
Je třeba dávat i spodní objímky držící pružinu na místě dole?
http://www.terrafirma4x4.com/product_de ... 524&grp=78
Dík jak BIG

Naposledy upravil(a) Ondra_BIG dne 26 říj 2013 22:14, celkem upraveno 1 x.
Nutně potřebuju "novou" Diskárnu!
ex D2 Td5 2004
ex Ford Ranger Stormtrak 2022
ex D2 Td5 2004
ex Ford Ranger Stormtrak 2022
Re: Zvýšení Disco II
Namontoval jsem přední pevnostní nárazník a kryt řízení celkem asi 40 kilo když dám sadu pružin a tlumičů Supergaz +2'' http://land-rover.eliott.in/cz/e-shop/4 ... a5007.html o kolik se mi zvedne auto? díky za info
- libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: Zvýšení Disco II
Koupil jsem DII s 2" liftem od terrafirmy a auto stojí nakloněné na řidičovu stranu.To by asi nemělo být ne?