Zvýšení Disco II

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
MadTom
Příspěvky: 15262
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Zvýšení Disco II

#541 Příspěvek od MadTom » 09 dub 2013 11:23

Uvažuješ správně, ale ještě je třeba připočítat nějaká kila na věci, co má na autě navíc - vzadu to neřeší, tak se měchy sami přifouknou, aby mu ty péra moc se zatížením neklesy, a chvilku vydržely, než se unaví.
Uvidíme co na to řekne on sám, já mám podobnou konfiguraci, akorát přužiny mám nějaké Ironmany od Patrika a nestěžuji si.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení Disco II

#542 Příspěvek od visby » 09 dub 2013 12:09

no ja mam pruziny 50-100kg vpredu a nepada mi to, dokonca by som prijal mensi lift;-) ale mam shitpart, cize tam bude asi kazda pruzina ina!

Uživatelský avatar
Kubrtos
Příspěvky: 1397
Registrován: 14 zář 2010 20:50
tel.: +420604671119
auto: D3 trisko Disko
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení Disco II

#543 Příspěvek od Kubrtos » 09 dub 2013 12:51

Je to trošku tvrdý hlavně na retardérech, ale myslím že až tam dám kompresor, naviják a druhou baterku tak to bude ještě málo.
Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge

Uživatelský avatar
visby
Příspěvky: 2584
Registrován: 07 dub 2009 11:35
auto: Disco 2
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení Disco II

#544 Příspěvek od visby » 09 dub 2013 13:10

baterku planujes kam umiestnit?

MadTom
Příspěvky: 15262
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Zvýšení Disco II

#545 Příspěvek od MadTom » 09 dub 2013 17:06

To by mě taky zajímalo - já mám hlavní 100Ah a druhou jsem dal, tam kde je normálně vodní webasto. Ale Kubrt tam to webasto má, tak teda netuším, kam ji chce nacpat.
A stejně tak s tím navijákem - mě se tam elektrickej dvouválec nikam nevleze - asi půjde pod sedačku a vzduchojem pod auto.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení Disco II

#546 Příspěvek od PavelU » 09 dub 2013 19:53

Kubrtos píše:Je to trošku tvrdý hlavně na retardérech, ale myslím že až tam dám kompresor, naviják a druhou baterku tak to bude ještě málo.
Malinko tě opravím Kubrte, máš tam pružiny, které mají 220lbs a to je asi 100kg... :idea: :wink:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

sentinel
Příspěvky: 106
Registrován: 15 dub 2011 06:44
tel.: 00421905690106
auto: LR DISCOVERY II
Bydliště: Bratislava

Re: Zvýšení Disco II

#547 Příspěvek od sentinel » 24 dub 2013 21:22

Keď ste menili klasiku pružiny za lift 2" robili ste aj výmenu kardaní? Je to nutné? Vraj odchádzajú z dôvodu kríženia vo veľkom uhle.

Uživatelský avatar
Benjamin
Příspěvky: 3528
Registrován: 08 lis 2010 11:31
auto: F150+bouda Gladiator
Bydliště:

Re: Zvýšení Disco II

#548 Příspěvek od Benjamin » 24 dub 2013 21:39

sentinel píše:Keď ste menili klasiku pružiny za lift 2" robili ste aj výmenu kardaní? Je to nutné? Vraj odchádzajú z dôvodu kríženia vo veľkom uhle.
Pro 2" lift na D II to není nutné. Pouze je třeba podložit nebo upravit přední crossmember pod předním kardanem, aby ti při vyvěšení nápravy o něj neškrtl kardan. Pročti si celé vlákno, je toho tu o tom spousta. 2" na DII je v zásadě dost jednoduchý a nevyžaduje žadné velké úpravy ;)
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz

Uživatelský avatar
Martin_Černý
Příspěvky: 412
Registrován: 26 lis 2011 17:46
tel.: 728013652
auto: D2,P38,DEF a tak
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení Disco II

#549 Příspěvek od Martin_Černý » 24 dub 2013 21:53

Taky mám Britparty vpředu a plánuji je i dozadu místo měchů. Koupil jsem je od LandJirky, +50kg i s tlumiči Britpart (původně pro orig. nárazník a naviják, ale nárazník jsem postupem času rozlámal a momentálně pracuji na pevnostním, tak doufám, že se vejdu do váhového limitu :nerd ) Pak pořeším zadní péra, nevím jak se budou chovat standartní pružiny +2" po naložení kufru a střechy :think Já ten crossmember sundal...všude jsem za něj zachytával. A pro přední kardan jsem koupil u Tůmiče podložku pro zachování délky kardanu. Po liftu +2" jsem repasoval kříže na kardanech, nějak to neustáli ložiska v nich, přesto, že jsem je pravidelně mazal. Všude se ta vazelína nedostala a
po nepříjemné vibraci celého auta kolem 80tky jsem našel vylámaná ložiska křížů. Od té doby v pohodě, jen ta výměna křížů mě stála dost úsilí a peněz, než jsem přišel na ten správný postup skládání a lisování :Ja blb:

Uživatelský avatar
Kubrtos
Příspěvky: 1397
Registrován: 14 zář 2010 20:50
tel.: +420604671119
auto: D3 trisko Disko
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvýšení Disco II

#550 Příspěvek od Kubrtos » 25 dub 2013 19:42

PavelU píše:
Kubrtos píše:Je to trošku tvrdý hlavně na retardérech, ale myslím že až tam dám kompresor, naviják a druhou baterku tak to bude ještě málo.
Malinko tě opravím Kubrte, máš tam pružiny, které mají 220lbs a to je asi 100kg... :idea: :wink:
Jo já poplet libry s kilama! :Ja blb: síry za dezinformaci.
Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge

Uživatelský avatar
Ondra_BIG
Příspěvky: 281
Registrován: 26 črc 2010 07:44
auto: ex D2 2004
Bydliště: Brno

Re: Zvýšení Disco II

#551 Příspěvek od Ondra_BIG » 25 dub 2013 21:30

Martin_Černý píše:Taky mám Britparty vpředu a plánuji je i dozadu místo měchů. Koupil jsem je od LandJirky, +50kg i s tlumiči Britpart (původně pro orig. nárazník a naviják, ale nárazník jsem postupem času rozlámal a momentálně pracuji na pevnostním, tak doufám, že se vejdu do váhového limitu :nerd ) Pak pořeším zadní péra, nevím jak se budou chovat standartní pružiny +2" po naložení kufru a střechy :think Já ten crossmember sundal...všude jsem za něj zachytával. A pro přední kardan jsem koupil u Tůmiče podložku pro zachování délky kardanu. Po liftu +2" jsem repasoval kříže na kardanech, nějak to neustáli ložiska v nich, přesto, že jsem je pravidelně mazal. Všude se ta vazelína nedostala a
po nepříjemné vibraci celého auta kolem 80tky jsem našel vylámaná ložiska křížů. Od té doby v pohodě, jen ta výměna křížů mě stála dost úsilí a peněz, než jsem přišel na ten správný postup skládání a lisování :Ja blb:
To mi někdo teda vysvětlete, na co je prodloužení kardanu bez delších vlečných ramen? Při liftu se přece náprava pohybuje po kružnici se středem v uchycení ramene do rámu a poloměrem ramene (jako při vyvěšení) a délka kardanu se nemění. Pouze se zostří úhly v křížkách... Nebo se strašlivě pletu? :O
Nutně potřebuju "novou" Diskárnu!
ex D2 Td5 2004
ex Ford Ranger Stormtrak 2022

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Zvýšení Disco II

#552 Příspěvek od Miky_CZ » 25 dub 2013 22:25

Ondra_BIG píše:
Martin_Černý píše:Taky mám Britparty vpředu a plánuji je i dozadu místo měchů. Koupil jsem je od LandJirky, +50kg i s tlumiči Britpart (původně pro orig. nárazník a naviják, ale nárazník jsem postupem času rozlámal a momentálně pracuji na pevnostním, tak doufám, že se vejdu do váhového limitu :nerd ) Pak pořeším zadní péra, nevím jak se budou chovat standartní pružiny +2" po naložení kufru a střechy :think Já ten crossmember sundal...všude jsem za něj zachytával. A pro přední kardan jsem koupil u Tůmiče podložku pro zachování délky kardanu. Po liftu +2" jsem repasoval kříže na kardanech, nějak to neustáli ložiska v nich, přesto, že jsem je pravidelně mazal. Všude se ta vazelína nedostala a
po nepříjemné vibraci celého auta kolem 80tky jsem našel vylámaná ložiska křížů. Od té doby v pohodě, jen ta výměna křížů mě stála dost úsilí a peněz, než jsem přišel na ten správný postup skládání a lisování :Ja blb:
To mi někdo teda vysvětlete, na co je prodloužení kardanu bez delších vlečných ramen? Při liftu se přece náprava pohybuje po kružnici se středem v uchycení ramene do rámu a poloměrem ramene (jako při vyvěšení) a délka kardanu se nemění. Pouze se zostří úhly v křížkách... Nebo se strašlivě pletu? :O
prave ty krizky delaji to ze se ten kardan o neco vis povysune
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

sentinel
Příspěvky: 106
Registrován: 15 dub 2011 06:44
tel.: 00421905690106
auto: LR DISCOVERY II
Bydliště: Bratislava

Re: Zvýšení Disco II

#553 Příspěvek od sentinel » 03 črc 2013 15:33

Lift 2" už mám za sebou. Je to od britpartu +100kg. Kardane som dal skontrolovať v landrover servise s tým aby vymenili všetky kríže kde je náznak opotrebenia a povedali mi že sú úplne v poriadku. Idem akurát meniť kolesá a pneu.

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Zvýšení Disco II

#554 Příspěvek od Acon » 04 črc 2013 10:18

Miky_CZ píše: To mi někdo teda vysvětlete, na co je prodloužení kardanu bez delších vlečných ramen? Při liftu se přece náprava pohybuje po kružnici se středem v uchycení ramene do rámu a poloměrem ramene (jako při vyvěšení) a délka kardanu se nemění. Pouze se zostří úhly v křížkách... Nebo se strašlivě pletu? :O
Straslivě asi nie. Ramená opisujú myslím menšiu kružnicu ako kardan. No pri 2" to asi ni eje problém. Aj keď ten ostrejší uhol na kríže im asi môže dávať trochu cez hubu. Ťažko povedať. To predĺženie je asi skôr o dobrom pocite, že nič nie je nechané na náhodu. Aj keď pri LR.... :oops: ;-) :grin:
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
vladob8
Příspěvky: 817
Registrován: 19 kvě 2008 00:24
tel.: +421905582959
auto: D2 Td5
Bydliště: Bratislava

Re: Zvýšení Disco II

#555 Příspěvek od vladob8 » 04 črc 2013 15:42

Acon píše:
Straslivě asi nie. Ramená opisujú myslím menšiu kružnicu ako kardan. No pri 2" to asi ni eje problém. Aj keď ten ostrejší uhol na kríže im asi môže dávať trochu cez hubu. Ťažko povedať. To predĺženie je asi skôr o dobrom pocite, že nič nie je nechané na náhodu. Aj keď pri LR.... :oops: ;-) :grin:
Presne tak, kardan je dlhsi ako ramena a pri pruzeni sa zasuva a vysuva. Ked das lift tak je trvale trocha vysunuty. Moj nazor je ze pri 2" lifte je predlzenie kardanu zbytocne.
Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion

sentinel
Příspěvky: 106
Registrován: 15 dub 2011 06:44
tel.: 00421905690106
auto: LR DISCOVERY II
Bydliště: Bratislava

Re: Zvýšení Disco II

#556 Příspěvek od sentinel » 27 črc 2013 10:25

Takto som to urobil ja. Lift 2" pneu 255/70r16 yokohama geolandar
Přílohy
DSCF7537.JPG
DSCF7531.JPG

Uživatelský avatar
Ondra_BIG
Příspěvky: 281
Registrován: 26 črc 2010 07:44
auto: ex D2 2004
Bydliště: Brno

Re: Zvýšení Disco II

#557 Příspěvek od Ondra_BIG » 26 říj 2013 21:32

Trošku oživím téma liftů...

Mám auto zvedlé o 50mm, vzadu podložky pod měchy, vepředu pružiny Terrafirma. Delší tlumiče Britpart. No a při vyvěšení přední nápravy křížením nebo na houpáku se díky delším tlumičům občas smekne pružina a při návratu zpátky bouchne. Borci co se mnou jezdí ten strašný zvuk už znají...
Takže vy co máte lifty - jak tohle řešíte? Našel jsem relokační kužely na D2 od terrafirmy - bude to řešení?
http://www.terrafirma4x4.com/product_de ... 33&grp=197

Je třeba dávat i spodní objímky držící pružinu na místě dole?
http://www.terrafirma4x4.com/product_de ... 524&grp=78

Dík jak BIG :hi
Naposledy upravil(a) Ondra_BIG dne 26 říj 2013 22:14, celkem upraveno 1 x.
Nutně potřebuju "novou" Diskárnu!
ex D2 Td5 2004
ex Ford Ranger Stormtrak 2022

Uživatelský avatar
Wojto
Příspěvky: 356
Registrován: 08 led 2009 13:02
auto: D II

Re: Zvýšení Disco II

#558 Příspěvek od Wojto » 26 říj 2013 21:49

Mám auto zvedlé o 50cm

myslel si 5cm?
Nie každý kto blúdi, je stratený...

Márty
Příspěvky: 54
Registrován: 14 črc 2012 22:55
auto: Discovery II TD5
Bydliště: Benešov

Re: Zvýšení Disco II

#559 Příspěvek od Márty » 02 pro 2013 19:10

Namontoval jsem přední pevnostní nárazník a kryt řízení celkem asi 40 kilo když dám sadu pružin a tlumičů Supergaz +2'' http://land-rover.eliott.in/cz/e-shop/4 ... a5007.html o kolik se mi zvedne auto? díky za info

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 2000
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: Zvýšení Disco II

#560 Příspěvek od libovka » 07 úno 2014 22:39

Koupil jsem DII s 2" liftem od terrafirmy a auto stojí nakloněné na řidičovu stranu.To by asi nemělo být ne?

Odpovědět