Stránka 28 z 48
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 09 dub 2013 11:23
od MadTom
Uvažuješ správně, ale ještě je třeba připočítat nějaká kila na věci, co má na autě navíc - vzadu to neřeší, tak se měchy sami přifouknou, aby mu ty péra moc se zatížením neklesy, a chvilku vydržely, než se unaví.
Uvidíme co na to řekne on sám, já mám podobnou konfiguraci, akorát přužiny mám nějaké Ironmany od Patrika a nestěžuji si.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 09 dub 2013 12:09
od visby
no ja mam pruziny 50-100kg vpredu a nepada mi to, dokonca by som prijal mensi lift;-) ale mam shitpart, cize tam bude asi kazda pruzina ina!
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 09 dub 2013 12:51
od Kubrtos
Je to trošku tvrdý hlavně na retardérech, ale myslím že až tam dám kompresor, naviják a druhou baterku tak to bude ještě málo.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 09 dub 2013 13:10
od visby
baterku planujes kam umiestnit?
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 09 dub 2013 17:06
od MadTom
To by mě taky zajímalo - já mám hlavní 100Ah a druhou jsem dal, tam kde je normálně vodní webasto. Ale Kubrt tam to webasto má, tak teda netuším, kam ji chce nacpat.
A stejně tak s tím navijákem - mě se tam elektrickej dvouválec nikam nevleze - asi půjde pod sedačku a vzduchojem pod auto.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 09 dub 2013 19:53
od PavelU
Kubrtos píše:Je to trošku tvrdý hlavně na retardérech, ale myslím že až tam dám kompresor, naviják a druhou baterku tak to bude ještě málo.
Malinko tě opravím Kubrte, máš tam pružiny, které mají 220lbs a to je asi 100kg...

Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 24 dub 2013 21:22
od sentinel
Keď ste menili klasiku pružiny za lift 2" robili ste aj výmenu kardaní? Je to nutné? Vraj odchádzajú z dôvodu kríženia vo veľkom uhle.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 24 dub 2013 21:39
od Benjamin
sentinel píše:Keď ste menili klasiku pružiny za lift 2" robili ste aj výmenu kardaní? Je to nutné? Vraj odchádzajú z dôvodu kríženia vo veľkom uhle.
Pro 2" lift na D II to není nutné. Pouze je třeba podložit nebo upravit přední crossmember pod předním kardanem, aby ti při vyvěšení nápravy o něj neškrtl kardan. Pročti si celé vlákno, je toho tu o tom spousta. 2" na DII je v zásadě dost jednoduchý a nevyžaduje žadné velké úpravy

Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 24 dub 2013 21:53
od Martin_Černý
Taky mám Britparty vpředu a plánuji je i dozadu místo měchů. Koupil jsem je od LandJirky, +50kg i s tlumiči Britpart (původně pro orig. nárazník a naviják, ale nárazník jsem postupem času rozlámal a momentálně pracuji na pevnostním, tak doufám, že se vejdu do váhového limitu

) Pak pořeším zadní péra, nevím jak se budou chovat standartní pružiny +2" po naložení kufru a střechy

Já ten crossmember sundal...všude jsem za něj zachytával. A pro přední kardan jsem koupil u Tůmiče podložku pro zachování délky kardanu. Po liftu +2" jsem repasoval kříže na kardanech, nějak to neustáli ložiska v nich, přesto, že jsem je pravidelně mazal. Všude se ta vazelína nedostala a
po nepříjemné vibraci celého auta kolem 80tky jsem našel vylámaná ložiska křížů. Od té doby v pohodě, jen ta výměna křížů mě stála dost úsilí a peněz, než jsem přišel na ten správný postup skládání a lisování

Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 25 dub 2013 19:42
od Kubrtos
PavelU píše:Kubrtos píše:Je to trošku tvrdý hlavně na retardérech, ale myslím že až tam dám kompresor, naviják a druhou baterku tak to bude ještě málo.
Malinko tě opravím Kubrte, máš tam pružiny, které mají 220lbs a to je asi 100kg...

Jo já poplet libry s kilama!

síry za dezinformaci.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 25 dub 2013 21:30
od Ondra_BIG
Martin_Černý píše:Taky mám Britparty vpředu a plánuji je i dozadu místo měchů. Koupil jsem je od LandJirky, +50kg i s tlumiči Britpart (původně pro orig. nárazník a naviják, ale nárazník jsem postupem času rozlámal a momentálně pracuji na pevnostním, tak doufám, že se vejdu do váhového limitu

) Pak pořeším zadní péra, nevím jak se budou chovat standartní pružiny +2" po naložení kufru a střechy

Já ten crossmember sundal...všude jsem za něj zachytával. A pro přední kardan jsem koupil u Tůmiče podložku pro zachování délky kardanu. Po liftu +2" jsem repasoval kříže na kardanech, nějak to neustáli ložiska v nich, přesto, že jsem je pravidelně mazal. Všude se ta vazelína nedostala a
po nepříjemné vibraci celého auta kolem 80tky jsem našel vylámaná ložiska křížů. Od té doby v pohodě, jen ta výměna křížů mě stála dost úsilí a peněz, než jsem přišel na ten správný postup skládání a lisování

To mi někdo teda vysvětlete, na co je prodloužení kardanu bez delších vlečných ramen? Při liftu se přece náprava pohybuje po kružnici se středem v uchycení ramene do rámu a poloměrem ramene (jako při vyvěšení) a délka kardanu se nemění. Pouze se zostří úhly v křížkách... Nebo se strašlivě pletu?

Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 25 dub 2013 22:25
od Miky_CZ
Ondra_BIG píše:Martin_Černý píše:Taky mám Britparty vpředu a plánuji je i dozadu místo měchů. Koupil jsem je od LandJirky, +50kg i s tlumiči Britpart (původně pro orig. nárazník a naviják, ale nárazník jsem postupem času rozlámal a momentálně pracuji na pevnostním, tak doufám, že se vejdu do váhového limitu

) Pak pořeším zadní péra, nevím jak se budou chovat standartní pružiny +2" po naložení kufru a střechy

Já ten crossmember sundal...všude jsem za něj zachytával. A pro přední kardan jsem koupil u Tůmiče podložku pro zachování délky kardanu. Po liftu +2" jsem repasoval kříže na kardanech, nějak to neustáli ložiska v nich, přesto, že jsem je pravidelně mazal. Všude se ta vazelína nedostala a
po nepříjemné vibraci celého auta kolem 80tky jsem našel vylámaná ložiska křížů. Od té doby v pohodě, jen ta výměna křížů mě stála dost úsilí a peněz, než jsem přišel na ten správný postup skládání a lisování

To mi někdo teda vysvětlete, na co je prodloužení kardanu bez delších vlečných ramen? Při liftu se přece náprava pohybuje po kružnici se středem v uchycení ramene do rámu a poloměrem ramene (jako při vyvěšení) a délka kardanu se nemění. Pouze se zostří úhly v křížkách... Nebo se strašlivě pletu?

prave ty krizky delaji to ze se ten kardan o neco vis povysune
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 03 črc 2013 15:33
od sentinel
Lift 2" už mám za sebou. Je to od britpartu +100kg. Kardane som dal skontrolovať v landrover servise s tým aby vymenili všetky kríže kde je náznak opotrebenia a povedali mi že sú úplne v poriadku. Idem akurát meniť kolesá a pneu.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 04 črc 2013 10:18
od Acon
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 04 črc 2013 15:42
od vladob8
Presne tak, kardan je dlhsi ako ramena a pri pruzeni sa zasuva a vysuva. Ked das lift tak je trvale trocha vysunuty. Moj nazor je ze pri 2" lifte je predlzenie kardanu zbytocne.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 27 črc 2013 10:25
od sentinel
Takto som to urobil ja. Lift 2" pneu 255/70r16 yokohama geolandar
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 26 říj 2013 21:32
od Ondra_BIG
Trošku oživím téma liftů...
Mám auto zvedlé o 50mm, vzadu podložky pod měchy, vepředu pružiny Terrafirma. Delší tlumiče Britpart. No a při vyvěšení přední nápravy křížením nebo na houpáku se díky delším tlumičům občas smekne pružina a při návratu zpátky bouchne. Borci co se mnou jezdí ten strašný zvuk už znají...
Takže vy co máte lifty - jak tohle řešíte? Našel jsem relokační kužely na D2 od terrafirmy - bude to řešení?
http://www.terrafirma4x4.com/product_de ... 33&grp=197
Je třeba dávat i spodní objímky držící pružinu na místě dole?
http://www.terrafirma4x4.com/product_de ... 524&grp=78
Dík jak BIG

Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 26 říj 2013 21:49
od Wojto
Mám auto zvedlé o 50cm
myslel si 5cm?
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 02 pro 2013 19:10
od Márty
Namontoval jsem přední pevnostní nárazník a kryt řízení celkem asi 40 kilo když dám sadu pružin a tlumičů Supergaz +2''
http://land-rover.eliott.in/cz/e-shop/4 ... a5007.html o kolik se mi zvedne auto? díky za info
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 07 úno 2014 22:39
od libovka
Koupil jsem DII s 2" liftem od terrafirmy a auto stojí nakloněné na řidičovu stranu.To by asi nemělo být ne?