Stránka 29 z 48
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 07 úno 2014 22:44
od MadTom
Hm, a mají být obě pružiny stejné?
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 07 úno 2014 22:48
od libovka
Já nevím jelikož jsem to nemontoval.Pochopil bych malej rozdíl v rámci milimetrů,ale tohle jsou tak 2 cm.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 07 úno 2014 23:03
od peppino
Myslím,že na levé straně(u řidiče),je pružina delší.Alespoň já jsem to tak měl a nešlo jen o pár milimetrů.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 07 úno 2014 23:05
od libovka
A je delší přední i zadní?
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 07 úno 2014 23:08
od peppino
Jen přední.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 07 úno 2014 23:10
od libovka
Ale mě leží celá strana.I předek i zadek.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 07 úno 2014 23:20
od MadTom
On je ten předek a zadek svázanej. A pokud máš ACE, tak může být blbě nastavený a držet prostě auto jinak než vodorovně.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 07 úno 2014 23:25
od libovka
A na tom ACE se dá něco nastavovat?
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 07 úno 2014 23:32
od peppino
Nastavovat se tam nic v tomhle smyslu nedá,ale pokud budeš mít přední prohozený,tak Ti to ACE bude držet ke straně.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 07 úno 2014 23:46
od MadTom
Ale dá. Součástí ACE jsou dva akcelerometry - měřiče zrychlení, a řídící jednotka se kalibruje - nastavuje se tam nula - a dělá se to ve chvíli, kdy auto nejede a stojí vodorovně. Je to o nedokonalosti těch čidel a jejich montáže v autě. Když to bude blbě, tak to klidně podrží auto přes stabilizátory nakloněné. Odpojení napájení nepomůže, v klidu je olej v hydraulice uzamčenej ventilama.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 08 úno 2014 01:13
od peppino
Takle jo.Myslel jsem mechanicky,štelovací šroub a tak.Že když vyměním např.péra,že to musím na ně doštelovat.Já jsem vyměnil přední pružiny,podložil měchy a došteloval jsem si výškový čidla na měchách delšíma táhlama.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 08 úno 2014 18:22
od libovka
Můžete mi ještě někdo potvrdit ty rozdílné délky pružin abych to nerozebíral zbytečně.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 08 úno 2014 18:55
od vladob8
Nie som odbornik ale moje skusenosti nevedia o pruzinach front L, front R ?!?! Skor by som to videl na to ACE. Ja by som volil postup: najprv diagnostika, test ACE. Pripadne mechanicky vyradit stabilizatory demontazou ich uchytenia. Ak to nepomoze skusil by som nastavenie SLS, pripadne test tych nestastnych cidiel. Ked vidno z dialky ze je auto nahnute do strany tak dlzka prednych pruzin +- 5mm nemoze hrat rolu. Osobne typujem zavzdusnene ACE.

Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 08 úno 2014 19:22
od Balú
ja som si to nemontoval sám,robil to mechanik u Pešlíka a tiež skôr ako to nahodil,tak dal pružiny na stôl a jedna bola dlhšia,tak ma to zaujalo a spýtal som sa,že prečo a odpoveď bola že kvoli hmotmosti prevodky riadenia je vodičova pružina dlhšia,ale minulý mesiac zvyšoval disco II hifi a robil mu to kamarát a pružiny boli rovnaké,ale boli označené L a R (obidve sady boli terrafirma,len rozdiel čojaviem 10mesiacov) tak som z toho pako ..
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 08 úno 2014 19:28
od vladob8
Tak som z toho pako aj ja, bral som Brit Part a boli rovake a co viem aj origo su rovnake.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 08 úno 2014 19:29
od hifi
tie moje terrafirma +2" mali predne oznacene jedna DS (domnievali sme sa driver side) a druha PS (passenger side) inak boli rovnako vysoke, zrejme ta vodicova je trvrdsia. kupovane original u litep4x4
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 08 úno 2014 21:03
od Laci DII
Mal som Brittparty , výškovo rovnaké ,neoznačené a auto stálo rovno.
Teraz mám ironmanny a jedna zadná je dlhšia. Patrik mi poradil aby som ju dal na ľavú stranu ale auto stojí nahnute na pravú stranu.
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 09 úno 2014 07:43
od libovka
Tak těd v tom mám ještě větší hokej.

Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 09 úno 2014 08:16
od Benjamin
Ahoj libovko,
taky jsem to dřív trochu řešil a co já vím (třeba mě někteří místní prodejci nebo zkušení servisáci poopraví či upřesní - budu jenom rád):
Je rozdíl mezi RHD a LHD - LHD Disco II je z hlediska váhy s pozicí všech komponent vozidla a pozicí řidiče na levé straně lépe váhově rozložená a není třeba mít silnější/vyšší pružiny na straně řidiče. U RHD tomu tak na 100% není a velká část výrobců tak proto vyrábí lift kity, které mají stranu řidiče zasílenou/vyšší (poté je tam právě třeba to označení DS=driver's side, PS=passenger side apod.). I v Rave je uvedeno, že LHD Disco mají na straně řidiče i spolujezdce stejné pružiny. Nicméně, když ten lift kit kupuješ, většinou není nikde na shopech uvedena informace, zda má stranu řidiče zesílenou/vyšší apod. Přiznám se, že když já jsem kupoval set pružin od Terrafirmy po měsíci vlastnění Disco, neměl jsem ani tušení. No už je na autě třetí rok a auto stojí pořád rovně a tuším, že když kit dorazil, tak byly obě strany (pružiny) stejně dlouhé (avšak už si nevybavuju, zda tam označení DS/PS apod.)
Něco jsem našel ještě třeba tu:
http://forum.lro.com/viewtopic.php?f=19&t=60069
http://landroverforums.com/forum/discov ... ngs-59863/
http://forum.difflock.com/viewtopic.php ... 581d4ce6e1
No pokud zjistím ještě nějaké další info, tak dám vědět.
Mě zase trochu trápí tvrdší podvozek a řeším, zda to spraví pouze změna tlumičů třeba na KONI nebo je třeba vyměnit i všechny pružiny...
Re: Zvýšení Disco II
Napsal: 09 úno 2014 11:44
od libovka
Benjamine díky za info.Já mám ty pružiny na autě a tak se na nich blbě hledá ten nápis která je pravá a která levá.