můj život s L322 MKIII 4,4i V8
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
A nedáš foto? Taky Eliott s běloušem by se mohl více snažit...
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- libovka
- Příspěvky: 1993
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
A ty vibrace té převodovky?Řešil jsi to nějak? Foto dodám.
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
stále řeším, vyměnil jsem olej v převodovce, resp p. Elčkner a vibrace skončily. Začal být ale problém při brzdění a podřazování na 2 a 1. To začalo kopat. Tak jsem vyměnil olej ještě jednou a zdá se, problém je méně častý, resp se bojím zabrzdit a šlápnout na to aby to nekoplo. S citem to je v poho ,,, zatím...
Nejspíš ale oddaluji repas.
Nejspíš ale oddaluji repas.
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- libovka
- Příspěvky: 1993
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Tak budu pevně doufat že mě to nepotká taky.Kolik máš najeto?
Jinak jak si psal že si nechal přetěsnovat ty ventilová víka a oni začaly znovu téct.Nechal si to přetěsnit znovu?Jelikož servisuju BMW tak vím že přetěsnit tyhle víka je nadlidský výkon.
Jinak jak si psal že si nechal přetěsnovat ty ventilová víka a oni začaly znovu téct.Nechal si to přetěsnit znovu?Jelikož servisuju BMW tak vím že přetěsnit tyhle víka je nadlidský výkon.
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
teď už mám přes 220tisíc. Ty víka jsem nechal přetěsnit snad 3x a výsledek nula. Pořád to sáklo, dokonce dělali nějaké podložky, aby se to víc stáhlo. Teď jsem tam nalil stop leak a zdá se, že je to v poho. Ale jak říká pan Elčkner - třeba se to stačí odpařovat. Ale pod autem nejsou louže i když mezi převodovkou a motorem je to stále mastný.
K tomu kopání při 2 a 1 dolů a přidat jsem vypozoroval, že to dělá až tak po 50ti km. Tedy asi teplota. Už mě napadlo najít chladič a podívat se, zda to není zabahněný a pak se to přehřívá.
K tomu kopání při 2 a 1 dolů a přidat jsem vypozoroval, že to dělá až tak po 50ti km. Tedy asi teplota. Už mě napadlo najít chladič a podívat se, zda to není zabahněný a pak se to přehřívá.
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- libovka
- Příspěvky: 1993
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Ty výka jsou neřest.Bohužel je to nemoc těhlech osmiválců.
Asi nevíš jaký olej máš v té převodovce.
Asi nevíš jaký olej máš v té převodovce.
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
je předepsanej ATF LT71141
kupoval jsem 1l za 200,- u p. Musila Svatoslavova 412, P4, tlf 604322822
info@radekmusil.cz
Píšou 6l výměna, koupil jsem 7litrů.
když jsem si dělal druhou výměnu sám, dal jsem do toho nejdřív čistič aut.převodovek http://www.udrzba-opravy-auta.cz/mazani ... dovek.html
Vyteče z toho cca 3 1/2 litrů, tak jsem to vyměnil po cca 200 km ještě jednou už bez čističe.
kupoval jsem 1l za 200,- u p. Musila Svatoslavova 412, P4, tlf 604322822
info@radekmusil.cz
Píšou 6l výměna, koupil jsem 7litrů.
když jsem si dělal druhou výměnu sám, dal jsem do toho nejdřív čistič aut.převodovek http://www.udrzba-opravy-auta.cz/mazani ... dovek.html
Vyteče z toho cca 3 1/2 litrů, tak jsem to vyměnil po cca 200 km ještě jednou už bez čističe.
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
-
- Příspěvky: 102
- Registrován: 05 led 2011 16:05
- tel.: 777876995
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Merline, vyměnil jsi při tom i filtr?? Nebo jenom olej?? Přikláněl bych se spíš k spinavému filtru, nebo nějaká neřest ve ventilovém bloku. To je taky častá nemoc těchto aut..
Tom
Tom
Hlavně že jsme všichni v pořádku.....
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Ahoj,myslíte,že bych měl radši preventivně vyměnit olej a filtr v převodovce? Mám najeto cca 73 t km a zatím řadí sametově. Chystám se na něj při dalším servisu v cca 90 tis,ale aby už nebylo pozdě. Díky R.
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
filtr je samozřejmě vyměněnej
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
-
- Příspěvky: 102
- Registrován: 05 led 2011 16:05
- tel.: 777876995
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Tak to je super. Nedávno jsme to taky řešili, smazali adaptace převodovky a přehráli software a bylo to o 100% lepší. Ale někdy to nepomůže a je třeba kuchat. Držím palce.
Tom
Tom
Hlavně že jsme všichni v pořádku.....
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
přiznám se, že nevím jestli u Elčknera něco mazali nebo ne. Ta adaptace je prý v původním sw a počítá s opotřebením...?
Mezi tím jsem shodil dolu ten dekl pod motorem a ejhle, všude ještě bláto z Jihlavy. Překvapilo mě, že ten chladič oleje převodovky nemá skoro žádné žebrování. Ale zdá se origo a teď je už dokonce čistej.
Mezi tím jsem shodil dolu ten dekl pod motorem a ejhle, všude ještě bláto z Jihlavy. Překvapilo mě, že ten chladič oleje převodovky nemá skoro žádné žebrování. Ale zdá se origo a teď je už dokonce čistej.
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- libovka
- Příspěvky: 1993
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Do téhle převodovky lze nalít i ATF III. Je o něco hustčí a trochu se pak zvýší tlaky v převodovce. ATF III je mísitelné s ATF LT71141.
Naposledy upravil(a) libovka dne 28 srp 2011 16:34, celkem upraveno 1 x.
- libovka
- Příspěvky: 1993
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Jedna foto ještě z inzerátu.
- Přílohy
-
- 909409a76aec08f55f7e8fcebdffc426.jpg (53.69 KiB) Zobrazeno 12125 x
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
na ty beranidla tvýho novýho krasavce se musím podívat. Dej mi vědět až pojedeš do myčky, jestli ti to sežere přídavný světla. Na D3 jsem měl jenom přídavný bez beranidla a do myčky jsem je musel přivazovat gumycukama.
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
pls můžeš upřesnit typ oleje? Našel jsem více ATF III jako Dexron III, TQ Dexron III ... různých výrobců.libovka píše:Do téhle převodovky lze nalít i ATF III. Je o něco hustčí a trochu se pak zvíší tlaky v převodovce. ATF III je mísitelné s ATF LT71141.
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
-
- Příspěvky: 102
- Registrován: 05 led 2011 16:05
- tel.: 777876995
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
ATF III bych tam dal Dextron. Je sice dražší, ale lepší. Určitě bych nechal smazat a přehrát soft převodovky a pak bych šel dál. S tím hustším olejem je to pravda a určitě poznáš změnu.
Tom
Tom
Hlavně že jsme všichni v pořádku.....
- libovka
- Příspěvky: 1993
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Je to Dextron III.
Ještě jsem se na to dotazoval člověka co mi vozí oleje a říkal,že v americe to do těch převodovek normálně lejou,ale zase to tam tak nehoněj.Ten Dextron je o něco hutčí,ale není tak stabilní jako to LTéčko.Někteří firmy co dělají repasy převodovek tam klidně nalejou Dextron místo LTéčka a funguje to.
Jinak do toho Dextronu prodává Liqui Moly přísadu která ho dělá stabilnějším.
Sám jsem z toho jelen,ale napadlo mě to když si psal že máš problém s tou převodovkou.
Ještě jsem se na to dotazoval člověka co mi vozí oleje a říkal,že v americe to do těch převodovek normálně lejou,ale zase to tam tak nehoněj.Ten Dextron je o něco hutčí,ale není tak stabilní jako to LTéčko.Někteří firmy co dělají repasy převodovek tam klidně nalejou Dextron místo LTéčka a funguje to.
Jinak do toho Dextronu prodává Liqui Moly přísadu která ho dělá stabilnějším.
Sám jsem z toho jelen,ale napadlo mě to když si psal že máš problém s tou převodovkou.
- libovka
- Příspěvky: 1993
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Já měl přídavný světla na DII a do myčky jsem normálně jezdil bez problémů.merlin píše:na ty beranidla tvýho novýho krasavce se musím podívat. Dej mi vědět až pojedeš do myčky, jestli ti to sežere přídavný světla. Na D3 jsem měl jenom přídavný bez beranidla a do myčky jsem je musel přivazovat gumycukama.
Jinak jak jsi psal že ti dělali geometrii a že máš převrtané horní uložení.Tak to není převrtané,ale je to takhle origo aby právě šel v nouzi ten odklon aspon trochu seřídit.
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Půjdu se na to ještě jednou podívat, ale to by si mě potěšil, že je to origo ty díry. To by znamenalo, že jenom asi něco trefil kolem, protože jsme nenašli nikde nic svařovanýho nebo rovnanýho.
Jenom ty středící kolíky mě nejdou do hlavy...
Jenom ty středící kolíky mě nejdou do hlavy...
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin