Stránka 4 z 17
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 26 srp 2011 21:30
od merlin
A nedáš foto? Taky Eliott s běloušem by se mohl více snažit...
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 26 srp 2011 21:55
od libovka
A ty vibrace té převodovky?Řešil jsi to nějak? Foto dodám.

Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 26 srp 2011 22:36
od merlin
stále řeším, vyměnil jsem olej v převodovce, resp p. Elčkner a vibrace skončily. Začal být ale problém při brzdění a podřazování na 2 a 1. To začalo kopat. Tak jsem vyměnil olej ještě jednou a zdá se, problém je méně častý, resp se bojím zabrzdit a šlápnout na to aby to nekoplo. S citem to je v poho ,,, zatím...
Nejspíš ale oddaluji repas.
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 27 srp 2011 07:37
od libovka
Tak budu pevně doufat že mě to nepotká taky.Kolik máš najeto?
Jinak jak si psal že si nechal přetěsnovat ty ventilová víka a oni začaly znovu téct.Nechal si to přetěsnit znovu?Jelikož servisuju BMW tak vím že přetěsnit tyhle víka je nadlidský výkon.
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 27 srp 2011 08:48
od merlin
teď už mám přes 220tisíc. Ty víka jsem nechal přetěsnit snad 3x a výsledek nula. Pořád to sáklo, dokonce dělali nějaké podložky, aby se to víc stáhlo. Teď jsem tam nalil stop leak a zdá se, že je to v poho. Ale jak říká pan Elčkner - třeba se to stačí odpařovat. Ale pod autem nejsou louže i když mezi převodovkou a motorem je to stále mastný.
K tomu kopání při 2 a 1 dolů a přidat jsem vypozoroval, že to dělá až tak po 50ti km. Tedy asi teplota. Už mě napadlo najít chladič a podívat se, zda to není zabahněný a pak se to přehřívá.
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 27 srp 2011 09:06
od libovka
Ty výka jsou neřest.Bohužel je to nemoc těhlech osmiválců.
Asi nevíš jaký olej máš v té převodovce.
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 27 srp 2011 09:41
od merlin
je předepsanej ATF LT71141
kupoval jsem 1l za 200,- u p. Musila Svatoslavova 412, P4, tlf 604322822
info@radekmusil.cz
Píšou 6l výměna, koupil jsem 7litrů.
když jsem si dělal druhou výměnu sám, dal jsem do toho nejdřív čistič aut.převodovek
http://www.udrzba-opravy-auta.cz/mazani ... dovek.html
Vyteče z toho cca 3 1/2 litrů, tak jsem to vyměnil po cca 200 km ještě jednou už bez čističe.
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 27 srp 2011 10:30
od TomBofB
Merline, vyměnil jsi při tom i filtr?? Nebo jenom olej?? Přikláněl bych se spíš k spinavému filtru, nebo nějaká neřest ve ventilovém bloku. To je taky častá nemoc těchto aut..
Tom
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 27 srp 2011 11:52
od pan klobouk
Ahoj,myslíte,že bych měl radši preventivně vyměnit olej a filtr v převodovce? Mám najeto cca 73 t km a zatím řadí sametově. Chystám se na něj při dalším servisu v cca 90 tis,ale aby už nebylo pozdě. Díky R.
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 27 srp 2011 12:30
od merlin
filtr je samozřejmě vyměněnej
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 27 srp 2011 12:49
od TomBofB
Tak to je super. Nedávno jsme to taky řešili, smazali adaptace převodovky a přehráli software a bylo to o 100% lepší. Ale někdy to nepomůže a je třeba kuchat. Držím palce.
Tom
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 27 srp 2011 13:08
od merlin
přiznám se, že nevím jestli u Elčknera něco mazali nebo ne. Ta adaptace je prý v původním sw a počítá s opotřebením...?
Mezi tím jsem shodil dolu ten dekl pod motorem a ejhle, všude ještě bláto z Jihlavy. Překvapilo mě, že ten chladič oleje převodovky nemá skoro žádné žebrování. Ale zdá se origo a teď je už dokonce čistej.
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 27 srp 2011 15:12
od libovka
Do téhle převodovky lze nalít i ATF III. Je o něco hustčí a trochu se pak zvýší tlaky v převodovce. ATF III je mísitelné s ATF LT71141.
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 27 srp 2011 22:34
od libovka
Jedna foto ještě z inzerátu.
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 28 srp 2011 10:39
od merlin
na ty beranidla tvýho novýho krasavce se musím podívat. Dej mi vědět až pojedeš do myčky, jestli ti to sežere přídavný světla. Na D3 jsem měl jenom přídavný bez beranidla a do myčky jsem je musel přivazovat gumycukama.
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 28 srp 2011 11:30
od merlin
libovka píše:Do téhle převodovky lze nalít i ATF III. Je o něco hustčí a trochu se pak zvíší tlaky v převodovce. ATF III je mísitelné s ATF LT71141.
pls můžeš upřesnit typ oleje? Našel jsem více ATF III jako Dexron III, TQ Dexron III ... různých výrobců.
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 28 srp 2011 11:58
od TomBofB
ATF III bych tam dal Dextron. Je sice dražší, ale lepší. Určitě bych nechal smazat a přehrát soft převodovky a pak bych šel dál. S tím hustším olejem je to pravda a určitě poznáš změnu.
Tom
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 28 srp 2011 13:51
od libovka
Je to Dextron III.
Ještě jsem se na to dotazoval člověka co mi vozí oleje a říkal,že v americe to do těch převodovek normálně lejou,ale zase to tam tak nehoněj.Ten Dextron je o něco hutčí,ale není tak stabilní jako to LTéčko.Někteří firmy co dělají repasy převodovek tam klidně nalejou Dextron místo LTéčka a funguje to.
Jinak do toho Dextronu prodává Liqui Moly přísadu která ho dělá stabilnějším.
Sám jsem z toho jelen,ale napadlo mě to když si psal že máš problém s tou převodovkou.
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 28 srp 2011 16:37
od libovka
merlin píše:na ty beranidla tvýho novýho krasavce se musím podívat. Dej mi vědět až pojedeš do myčky, jestli ti to sežere přídavný světla. Na D3 jsem měl jenom přídavný bez beranidla a do myčky jsem je musel přivazovat gumycukama.
Já měl přídavný světla na DII a do myčky jsem normálně jezdil bez problémů.
Jinak jak jsi psal že ti dělali geometrii a že máš převrtané horní uložení.Tak to není převrtané,ale je to takhle origo aby právě šel v nouzi ten odklon aspon trochu seřídit.
Re: můj život s L322 MKIII 4,4i V8
Napsal: 28 srp 2011 17:01
od merlin
Půjdu se na to ještě jednou podívat, ale to by si mě potěšil, že je to origo ty díry. To by znamenalo, že jenom asi něco trefil kolem, protože jsme nenašli nikde nic svařovanýho nebo rovnanýho.
Jenom ty středící kolíky mě nejdou do hlavy...