eliott píše:Při 105000km bude v převodovce pěkná kaše, ostatně v jakém je stavu uvidíš, až ho budeš vypouštět, chyť si trochu do bezbarvé PET lahve a podívej se proti světlu.
Malou šprickou som si zobral vzorku a ten olej je len slabo znečistený a je vidno že má žltú farbu.
Len som nemal istotu,tak som ten olej ešte nevymenil z dôvodu že ked som odšroboval kontrolný/napúšťací šrob tak mi vytekal olej von.Tak som radšej od toho upustil.Myslel som že mám moc oleja alebo tú vaňu spolu s rozvodovkou treba zdvihnúť a tým pádom by sa o niečo klesla hladina oleja...No len ked som pozorne všetko čítal,tak úroveň hladiny oleja sa má kontrolovať pri naštartovanom motory na P,a ja som to pozeral pri vypnutom motory,čiže olej bol podla všetkého stečený vo vani a logicky ho bolo viacej

.No učíme sa
