Re: Prevodovka v P38 2.5 DSE - problemy riesenia atd..
Napsal: 15 úno 2021 20:46
ked to mas v nudzovom rezime tak je tam 3 stupen sa mi zda, preto sa to tam rozbieha
Pro příznivce této anglické značky
https://nove.landroverforum.cz/forum/
Teče ti olej z hydromenice a z čerpadla převodovka musí ven z auta.jamalgrass píše: 20 úno 2011 23:59 zdravim medzi motorom a prevodovkou mi kvape olej vsimol som si to az dnes ked mi na palobnom pocitaci zacalo vyhadzovat hlasku ze nejake zariedenie ma prilis vysoku teploty a vyhodilo mi to vzdy ked som motor viac vytocil alebo ked som siel uplne pomaly pocas normalnej jazdy nic nepisalo. Takze zajtra chcem menit olej v prevodovke kedze nemozem vediet kolko ho tam zostalo tak sa chcem spytat ci by nebolo lepsie vypustat olej cez chladic kedze je nizsie ako prevodovka?
Ahoj, jestli chceš mužů ti s tím automatem pomoct.Baaz575 píše: 04 led 2011 23:36 takze dnes ked som isiel po dialnici, musel som spomalit ale ked som zase pridal, pri 110 otacky som mal okolo 4000, namiesto zvyknutych 2500...spomalil som na 90 a pri zrychleni, po kickdownu radilo normalne ale 4ku zase nezaradilo...po vypnuti a nastartovani auta uz vsetko islo normalne....videl som pod autom flak od oleja z prevodovky tak som skontroloval tak ze zaradil som P nastartoval, zaradil 1 potom zase P...ked som vytiahol tyc na kontrolu oleja z prevodovky bola cela od oleja...ocistil zasunul a vytiahol som znova tak tyc ostala sucha...tak zase 1 a naspat P tyc zase mokra...tak neviem ci zle robim kontrolu alebo vazne neni tam olej...btw na tyci je napisane ze treba kontrolovat pri zaradenom N...tak prosim ked niekto ma skusenost alebo mal uz podobny problem taaak raad by som vypocul nake rady...
hladal som na fore podobne problemy s prevodovkou ale nic som nenasiel tak preto som aj otvoril novu temu, takze sry ked nieco![]()
Některy spojkovy buben ti prasknul něco se ti utrhlo hřídel+spálené spojky převodovka musí ven.MichalM38 píše: 15 úno 2021 20:59 Já vím ale ve 2 není tlak že prý muže být prasklý buben nebo nějaká baňka a nebo sací koš nebo tak něco
ak mas tam nudzovy rezim, bude aj chybova hlaska v prevodovke. musis ale pouzit vhodnu diagnostiku. a tlaky sa daju odmerat tiez, len trosku inac ako si to predstavujes a tu zatial ani nebude treba, kym nudzovy rezim trva.MichalM38 píše: 15 úno 2021 19:30 Zdravím mám problém na mojí p38 2,5 dse automat, rozjížděl jsem se z místa a musel jsem rangi trochu šlápnout a někde u 4000otaček mi přeskočil řetěz v redukci což v tom tahu do převodovky koplo a vyskočila hláška Getriebe defek- závada převodovky teď jede range v nouzovém režimu, neřadí a při rozjezdech z místa se hodně táhne, na rangi se udělala diagnostika a ta nic nenašla, ale co jsem se bavil s borcem na převodovky tak usoudil že není tlak v převodovce někde mezi 1a2stupnem, od 3st. takže asi od 50kmh to tahá normálně, setkal se s tímhle už někdo ? Popřípadě v čem byl problém a zhruba cena opravy. Děkuji
asi lebo mas stale trojku zaradenu, kedze mas to nudzovom rezime.MichalM38 píše: 15 úno 2021 20:59 Já vím ale ve 2 není tlak že prý muže být prasklý buben nebo nějaká baňka a nebo sací koš nebo tak něco
Čím jste to diagnostikovali? Musí tam bejt chyba(y) nebo ti nefunguje jednotka pro automat.MichalM38 píše: 15 úno 2021 19:30 Zdravím mám problém na mojí p38 2,5 dse automat, rozjížděl jsem se z místa a musel jsem rangi trochu šlápnout a někde u 4000otaček mi přeskočil řetěz v redukci což v tom tahu do převodovky koplo a vyskočila hláška Getriebe defek- závada převodovky teď jede range v nouzovém režimu, neřadí a při rozjezdech z místa se hodně táhne, na rangi se udělala diagnostika a ta nic nenašla, ale co jsem se bavil s borcem na převodovky tak usoudil že není tlak v převodovce někde mezi 1a2stupnem, od 3st. takže asi od 50kmh to tahá normálně, setkal se s tímhle už někdo ? Popřípadě v čem byl problém a zhruba cena opravy. Děkuji
Ten problém je z roku 2011. Trošku opožděná reakce.Lukas40 píše: 15 úno 2021 21:12Teče ti olej z hydromenice a z čerpadla převodovka musí ven z auta.jamalgrass píše: 20 úno 2011 23:59 zdravim medzi motorom a prevodovkou mi kvape olej vsimol som si to az dnes ked mi na palobnom pocitaci zacalo vyhadzovat hlasku ze nejake zariedenie ma prilis vysoku teploty a vyhodilo mi to vzdy ked som motor viac vytocil alebo ked som siel uplne pomaly pocas normalnej jazdy nic nepisalo. Takze zajtra chcem menit olej v prevodovke kedze nemozem vediet kolko ho tam zostalo tak sa chcem spytat ci by nebolo lepsie vypustat olej cez chladic kedze je nizsie ako prevodovka?